Loading...
nl

Voorwerpen lezen

Lin
Lin dec 22 '10
Wie heeft er voor mij nog een voorwep om te laten lezen ?

Liefs Lin
Divine
Divine dec 22 '10
Hé Lin,

Ik ben een tijdje niet op dit forum geweest, maar nu de rust is teruggekeerd in mijn leven dacht ik laat ik weer eens op Merudi kijken. :-D
Ik heb wel een voorwerp wat me leuk lijkt om te laten lezen, als het goed is zie je de foto hieronder.
Lin
Lin dec 24 '10
Divine,
bedankt voor het plaatsen van je foto.
Ik schrijf het geen ik binnen kreeg aan info zoals het bij me binnenkomt.

Met mijn linkerhand : Zie ik een klein meisje, de beer is van een vrouw die nu ong. de leeftijd heeft van 50 jaar.
Het beertje ging overal mee heen.
Het meisje zelf zie ik met bruin haar met een lange nachtpon aan, beetje bruinachtig met rode streepjes verticaal.
Verder heb ik het idee dat de beer is gegeven met een ziekenhuis opname.

Met mijn rechterhand : Voor mezelf had ik het vermoeden dat het om keel en neus amandelen ging maar ik voelde geen prikkels maar wel in mijn keel helemaal onderaan ...Hart?longen ?

Het gekke is dat ik er niet uitkom of de beer van jou is of van je moeder...het voelt niet aan als erf stuk, maar jij voelt heel jong aan ..beetje verwarrend...waarom hoor ik tante? zus van je moeder

Ik hoop dat je er wijs uit kan worden en er enige herkenning in ziet.
Ben heel erg benieuwd

Liefs Lin
Divine
Divine dec 24 '10
Hoi Lin,

Het klopt helaas niet echt. De beer is van mij en ik ben 28. Ik heb het gekregen van een neef (zoon van vaders broer) toen ik werd geboren (gewoon thuis). Het is inderdaad geen erfstuk, ik heb hem zelf zo kaal geknuffeld ;-)
Hij ging wel overal mee naar toe, soms moesten we kilometers terugrijden als ik mijn beer ergens was vergeten!
Ik ben wel opgenomen geweest in het ziekenhuis toen ik 2 jaar was omdat ik diabetes kreeg, maar toen kreeg ik een andere beer.

Op dit moment zegt een tante me niet iets. Vroeger had 1 van de 4 zussen van mijn moeder wel meer betekenis voor me. Ik ging daar weleens logeren met mijn zusje en dat vonden we dan bijzonder. Weet niet of dat het is.

Wil je het misschien nog een keer proberen? Of heeft dat geen zin? Misschien krijg je nog andere dingen door die meer kloppen.

Lin
Lin dec 24 '10
Hoi Divine, ik kom er nog op terug
Ik wil er geen raad spelletje van maken maar ik ga er nog 1 keer naar kijken...al zijn er wel enige overeenkomsten die wel kloppen. Mss meer details.
Ik ga m'n best doen.

Liefs Lin
Divine
Divine dec 25 '10
Ik ben ook heel erg gesloten, dat maakt het misschien ook moeilijk voor jou. Heb vaak problemen contact te maken met anderen en relaties op te bouwen, omdat ik extreem gesloten en teruggetrokken kan zijn.
Maar misschien als ik me meer open stel de komende dagen en jij op je gemak het voorwerp nog eens aanvoelt dat er dan meer uitkomt grin
Neem er rustig de tijd voor hoor!
Lin
Lin dec 26 '10
Origineel bericht van: Lin
Divine,
bedankt voor het plaatsen van je foto.
Ik schrijf het geen ik binnen kreeg aan info zoals het bij me binnenkomt.

Met mijn linkerhand : Zie ik een klein meisje, de beer is van een vrouw die nu ong. de leeftijd heeft van 50 jaar.
Het beertje ging overal mee heen.
Het meisje zelf zie ik met bruin haar met een lange nachtpon aan, beetje bruinachtig met rode streepjes verticaal.
Verder heb ik het idee dat de beer is gegeven met een ziekenhuis opname.

Met mijn rechterhand : Voor mezelf had ik het vermoeden dat het om keel en neus amandelen ging maar ik voelde geen prikkels maar wel in mijn keel helemaal onderaan ...Hart?longen ?

Het gekke is dat ik er niet uitkom of de beer van jou is of van je moeder...het voelt niet aan als erf stuk, maar jij voelt heel jong aan ..beetje verwarrend...waarom hoor ik tante? zus van je moeder

Ik hoop dat je er wijs uit kan worden en er enige herkenning in ziet.
Ben heel erg benieuwd

Liefs Lin


Aanvullend op wat ik eerder zag, is dat het bed waar het meisje tegen aan leunt een zwart metalen bed links onder het raam.
Kzie een wat bang gezichtje , en ze houd de beer stevig vast.Een jaar of 6/7.
Door dat beeld kreeg ik erg het gevoel als of dat heel erg lang geleden is geweest.

Wat ik verder voel is veel prikkels in mijn vingers, heb het gevoel dat je veel in vertrouwen met je beer hebt gesproken en ook veel van die emoties hebt overgebracht naar de beer.
Krijg je moeder en tante reeds weer te voelen via de beer,
welke rol dat heeft gespeelt weet ik niet maar het voelt wel dat zij een hele cruciale rol hebben gespeelt in hoe je nu in het leven staat.

De vrouw van wie ik het gevoel heb dat het je tante is, zie ik met bruin krullend haar tot op haar schouders met een bril op.
Iet wat tenger postuur, niet al te groot maar ook niet klein.

Je eigen pubertijd voelt als zovelen pubers verwarrend aan, vele pieken en dalen aan emoties, blij, verdriet, boos noem maar op.
Het gevoel dat je de enige bent die zich zo voelde, een jaar of 14 zie ik, pratend met je beer op de grond en met rug leunend tegen je bed aan.

dit is wat ik eruit heb kunnen pikken
Ik hoop dat je er wat wijs uit kan worden en ben benieuwd wat je er mee kan

Liefs Lin
Divine
Divine dec 26 '10
Hé Lin,

Hier herken ik meer in. Mijn bed stond altijd links als je de kamer binnen kwam. (Weet zelf niet meer hoe het bed eruit zag)

Tot mijn 12e jaar was ik onafscheidelijk met die beer, en was het mijn steun en toeverlaat. Toen besloot ik dat ik te oud voor de beer was geworden, maar hij heeft altijd een plek in mijn hart gehouden.

Toen ik 14 was maakte ik veel ingrijpende dingen mee en ik kan me herinneren dat ik weleens min of meer wanhopig tegen mijn beer praatte terwijl ik met mijn rug tegen het bed leunde. Dat heb je goed gezien! Ik voelde me vaak onbegrepen en zocht soms troost bij mijn oude vertrouwde beer.

De tante zegt me nog steeds niet zo veel. Ik ga wel even hard nadenken wie het zou kunnen zijn. Misschien is het niet echt een tante, maar voelt dat voor mij zo. Ik ga even graven in mijn geheugen ;-)
Bedankt voor de lezing!

Liefs Marieke.
Lin
Lin dec 27 '10
Dank jewel voor je terug koppeling,
ben wel erg benieuwd naar die mevrouw.
Want het voelt wel aan als een bekende waar je respect voor had/hebt, maar dat zij nogal streng kon zijn met bepaalde huisregels..

Quote:
Aanvullend op wat ik eerder zag, is dat het bed waar het meisje tegen aan leunt een zwart metalen bed links onder het raam.
Kzie een wat bang gezichtje , en ze houd de beer stevig vast.Een jaar of 6/7.

en heb het gevoel dat het met dit beeld te maken heeft.
Zou het kunnen zijn dat je moeder toendertijd een aantal dagen afwezig is geweest , ziekenhuis mss ?
en dat zij aan het oppassen was waarin je je niet thuis voelde op dat moment en dat ze je kwam waarschuwen op je kamertje ?? (vandaar het gezichtje)

Ben benieuwd hierna

Liefs Lin
Nancycaviagek
Nancycaviagek dec 27 '10
Hoi Linda!

Ik heb hier een ketting.
Ben benieuwd wat je hieruit leest.



Groetjes Nancy
Lin
Lin dec 30 '10
Hoi Nancy, ik kom op je foto terug
heb al een aantal keren naar gekeken en gevoeld maar krijg heel sumir informatie binnen.
Het enige wat ik vooral voel is 1 brok emotie die blokkeert,
als ik vanuit mijn intuitie kijk heb ik ook het gevoel dat er weinig tot niet gesproken word over wat er werkelijk gevoeld en gedacht word. Ook lijk ik lich.klachten te voelen zoals hogebloeddruk en die druk voel ik het meest in de buik en onderrug.
Mmm ik voel ook de linker kaak zo naar de slaap toe, net of daar ook veel spanning op staat en daar met regelmaat steek te voelen is.

voor nu wil ik het even laten en mss dat op een later tijdstip ik nog meer info binnenkrijg.

Ben benieuwd wat je tot dus ver er in herkent.
Liefs Lin
Nancycaviagek
Nancycaviagek dec 31 '10
Hoi Linda!

Jeetje jij bent echt goed zeg!

Door bepaalde dingen die ik mee gemaakt heb zit er bij mij veel emotie nog in me.
Het klopt ook dat ik me gevoelens verberg en me gedachten voor mezelf hou.

Over de klachten hogebloeddruk of ik daar last van heb weet ik eigenlijk niet.
Wel heb ik vaak last van me onderrug.

En over me kaak jeetje echt goed zeg.
Het klopt dat ik last heb van me linker kaak.
Hier loop ik nu al even een tijdje mee.
Volgens de kaakchirurg klem ik in me slaap me kaken heel hard op elkaar.
En hier heb ik een soort druk die ik voel.
Maar dan ook idd alleen aan de linker kant.

Echt goed van je zeg!
Nou ben benieuwd of je nog meer doorkrijgt!

Bedankt he'.
admin
admin jan 12 '11
Hoi lieve lin,

Ik heb een vraag wil je proberen voor mij een tekening te lezen.

alvast bij voorbaat dank.

liefs Ajada
admin
admin jan 12 '11
sorry voor het formaat hij is een beetje groot uitgevallen hihihi...
Lin
Lin jan 13 '11
Lieve Ajada,
de grote van de foto is precies goed om de indrukken in me op te nemen.

Is het een tekening die door een ander is getekent ?(kweet niet of je het op het forum had staan,heb in elk geval geen voorkennis van je tekening.)
Want het is alsof ik geen juiste energie kan voelen die bij de tekening past.
Je gids Ajada , is werkelijk prachtig gemaakt en er komt ook veel rust uit, sereniteit en stilte.
Wat ik vanmezelf wel opmerk is dat ik verder wil kijken in de tekening waarde kleuren feller zijn en waar schaduw te vinden is.

Het spijt me dat ik er niet verder uit kan halen.
Mss na je reactie dat er dan wat los komt.

Liefs Lin
admin
admin jan 14 '11
Dank je wel lieve Lin,

De tekening is idd door iemand anders gemaakt dat zal voor jou wel lastiger lezen zijn denk ik.
Maar ik ben in ieder geval blij dat je iets dichter bij kon komen.
Ik zal een ander object voor je nemen mischien lukt het je dan beter.
Zal hem zo even toesturen op dit forum.
In een volgend bericht.

liefs van Bea
admin
admin jan 14 '11
Dit is het object
Lin
Lin jan 25 '11
Ik geloof dat ik wel 5 keer naar je foto heb gekeken, maar ook hier zit ik vast...( black-out ) Sorry.

Liefs Lin
admin
admin jan 25 '11
Geeft niks Lin, de gidsen bepalen, laat het maar los.

liefs Ajada
Lin
Lin jan 25 '11
tnks voor je geduld en begrip

Liefs lin
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki