Loading...
nl

Voorwerpen lezen

Lotusje
Lotusje okt 20 '10
Origineel bericht van: Lin
Hier ga ik nog even over puzzelen.

Kom der op terug


Take your time,
ik vind het zelf erg treffend en kan niet zonder betekenis zijn.
Dat het jou ook gebeurd zegt al dat er meer is laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 21 '10
Als eerste denk ik bij die armband: Reinigen! Er zit teveel energie op van de ander die je anders meedraagt. Vooral de klachten en negatieve energie.

Verbind de armband met de universele energie, en laat alle energie er doorstromen en afstromen.
Lotusje
Lotusje okt 21 '10
Origineel bericht van: NiMS
Als eerste denk ik bij die armband: Reinigen! Er zit teveel energie op van de ander die je anders meedraagt. Vooral de klachten en negatieve energie.

Verbind de armband met de universele energie, en laat alle energie er doorstromen en afstromen.


OK ga ik doen!
Met een reinigings apparaat of volstaat een sopje?
Denk overigens dat je mijn klachten en negatieve energie voelt,
mijn oma was niet "negatief" en ik heb hem al een aantal jaar en draag hem bij gelegenheden.
Of zit er echt nog oude energie aan?

Hoe ga ik de armband verbinden met universele energie?
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 21 '10
Ik voel oude energie, niet van jou. En met reinigen bedoel ik dus niet met apparaten of met een sopje, want daarmee wordt het energetisch niet gereinigd. Ik zal even kijken of ik wat info voor je kan vinden en in een apart topic neerzetten, omdat ik het gevoel heb dat hier veel meer behoefte voor is.
Nyssa
Nyssa okt 21 '10
Hoe moet ik me dat voorstellen: reinigen met universele energie? Moet je visualiseren dat er van boven wit licht over loopt?

Is deze manier ook goed?:
Het voorwerp afspoelen met water, boven kaarslicht houden en door de rook van zuiveringswierook of witte salie halen.

Op deze manier werk ik altijd, maar ik twijfel nu of het zo goed is.
Emuca
Emuca okt 21 '10
Ik gebruik de manier van Gwen ook meestal.. en dan eventueel als toevoeging een beetje zout. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 21 '10
Ik heb hier neergezet hoe je voorwerpen energetisch kunt reinigen.

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/99713/Voorwerpen_energetisch_reinige.html#Post99713
Nyssa
Nyssa okt 21 '10
Dank je wel!
Lin
Lin okt 21 '10
Das idd een hele goeie NIMS.

Liefs Lin
Lotusje
Lotusje okt 21 '10
Helemaal top, bedankt NiMS,
heel fijn dat er zo veel informatie beschikbaar is, top!
Lotusje
Lotusje okt 21 '10
Origineel bericht van: Lin
Das idd een hele goeie NIMS.

Liefs Lin


is het handig als ik wacht met reinigen totdat je weer gelezen hebt?
Ik draag de armband alleen bij gelegenheden,
en heb em weer op z'n plek gelegd dus wat mij btreft geen probleem.

Overigens, bedenk me,
deze armband is voor mijn oma nog van een tante? van haar geweest, en dateert van heeeeel lang terug heeft een vrij bijzondere geschiedenis welke wij niet letterlijk kennen maar misschien helpt dit bij het lezen.
Lin
Lin okt 21 '10
Je kan het rustig reinigen hoor, dat heeft niet veel invloed.
Herinneringen poets je niet weg, maar wel energieen die niet goed voor je kunnen zijn.
Liefs Lin
Lotusje
Lotusje okt 21 '10
Dank laugh
(ik leer zo veel hier, top!)
willet
willet nov 2 '10
Hallo Lin.
Wil je nog steeds voorwerpen lezen?
Anders kan ik wel een foto opsturen.
Lin
Lin nov 2 '10
Hoi Willet,
jazeker, zet je foto der maar op. Dan zal ik het zsm beantwoorden.

Liefs Lin
willet
willet nov 3 '10
Hoi Lin.
Ok, hier is het voorwerp.
Bedankt, ben benieuwd wat je erbij voelt.
Groetjes.
Lin
Lin nov 5 '10
Hoi Willet,
sorry voor het lange wachten maar hier volgt m'n reading van je foto :
Kschrijf het op zoals het bij me binnenkomt, niet altijd logisch maar kan al genoeg voor jou zijn..

Met m'n linkerhand lijk ik jou energie van deze sleutelhanger op te vangen, intuitief : jou sleutelhanger.
Daarna zie ik een zwarte balroomjurk ....heb jij met danswedstrijden meegedaan ?? iets zegt me ook dat je moeder er ook iets mee te maken heeft...lesgeven/de jurken maken ?

Met m'n reachterhand voel ik een hele dikke opgezette hand,
ophoping van vocht, daarna zie ik veel bloedspetters...
alleen krijg geen duidelijk beeld om het juist te onderscheiden....
Want voel namelijk een zware bevalling en ik voel een zwaar "auto"ongeluk waarbij er een knie is verbrijzeld.....

Verder laat de sleutelhanger me niks los.....
daarbij krijg ik het gevoel dat ook jij tot het loslaten van bepaalde persoonlijke gegevens maar heel minimaal bent....
je zou nooit het achterste van je tong laten zien, voel een beetje achterdocht...mss iets uit het verleden ?

Wil het hier even bij laten in afwachting van je reactie

Liefs Lin
willet
willet nov 6 '10
Hallo Lin,
Maakt niet uit,ik heb geduld hoor.
De zwarte jurk is misschien iets van de schutterij..ben ik ooit eens koningin geweest.De tas waar deze hanger aan hing is naar een aantal feesten meegeweest.Mijn schoonmoeder is er heeeel erg mee bezig dus dat is misschien die link?

Dan het zware auto ongeluk..zou ik even niet weten,ook is de bevalling van
mijn zoontje juist heel gemakkelijk gegaan.Misschien is het de energie van de persoon die mij de hanger gegeven heeft?Haa vader heeft wel een ongeluk gehad,weet alleen niet of het iets met de knie was.
Ophoping van vocht weet ik ook even niet..bloedspetters,misschien ook de persoon die het me gaf.Is lang ziek geweest infusen en heel veel chemo,kan het dat misschien zijn.
Verder ben ik best wel open,niet achterdochtig ofzo,vaak zelfs een beetje naïef en goedgelovig naar mensen toe.Zie altijd het positieve van mensen en soms krijg ik dan ook wel eens de deksel op mijn neus.
Bedankt,mocht je nog info hebben hoor ik het graag.
Lin
Lin nov 6 '10
Origineel bericht van: willet
Hallo Lin,
Maakt niet uit,ik heb geduld hoor.
De zwarte jurk is misschien iets van de schutterij..ben ik ooit eens koningin geweest.De tas waar deze hanger aan hing is naar een aantal feesten meegeweest.Mijn schoonmoeder is er heeeel erg mee bezig dus dat is misschien die link?

Dan het zware auto ongeluk..zou ik even niet weten,ook is de bevalling van
mijn zoontje juist heel gemakkelijk gegaan.Misschien is het de energie van de persoon die mij de hanger gegeven heeft?Haa vader heeft wel een ongeluk gehad,weet alleen niet of het iets met de knie was. als het kan zou je dat mss na willen vragen, mijn gevoel zegt dat het zijn reachter knie is. Want wat ik zie nml is de binnenkant van een been en dan komt er ter hoogte van de knieschijf een beste botsplinter uitsteken...
Ophoping van vocht weet ik ook even niet..bloedspetters,misschien ook de persoon die het me gaf.Is lang ziek geweest infusen en heel veel chemo,kan het dat misschien zijn.
Verder ben ik best wel open,niet achterdochtig ofzo kan je dit terug koppelen naar je vriendin toe ?Want heb blijkbaar de fijne taak om meerdere energieen uit elkaar te moeten halen.Wat het stekste mijn aandacht trekt dat komt er dan ook als eerste en duidelijkste naar voren. Heb je foto nog niet gelezen, Mss kan ik er dan wat beter achter komen. ,vaak zelfs een beetje naïef en goedgelovig naar mensen toe.Zie altijd het positieve van mensen en soms krijg ik dan ook wel eens de deksel op mijn neus.
Bedankt,mocht je nog info hebben hoor ik het graag.



Ben benieuwd of je er achter kan komen.

Liefs lin
willet
willet nov 6 '10
Ik kan het vragen aan de vader van mijn vriendin over zijn knie.Maandag zie ik die beste man.
Aan mijn vriendin zelf kan ik helaas niks terugkoppelen..ze is in april helaas overleden aan kanker.Zij had me deze sleutelhanger fegeven,vandaar dat ik eens benieuwd was naar de energie.Als je mijn foto zou willen lezen in een ander topic lijkt me dat ook heel fijn.Dankjewel en ik laat je weten over zijn knie.Groetjes!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki