Loading...
nl

Voorwerpen lezen

admin
admin jul 24 '10
Hallo Lin,

Mag ik ook een keer een voorwerp plaatsen?

liefs van Sabrina
Lin
Lin jul 25 '10
Origineel bericht van: SweetyAngeleyes
Hallo Lin,

Mag ik ook een keer een voorwerp plaatsen?

liefs van Sabrina


Ja tuurlijk !
Des te meer oefening voor mij

Liefs Linda
wianhalu
wianhalu jul 25 '10
ik weet niet zo goed hoe het kan dat je de foto niet kan zien confused

heb het op de zelfde manier gedaan als mijn eigen foto.

hier de link: misschien dat het zo lukt?

http://94.100.124.188/1030400001-1030450000/1030441001-1030441100/1030441092_6_TPEY.jpeg
Beschermengel
Beschermengel jul 25 '10

Als je op het plaatje gaat staan met je muis en dan klikken en dan eigenschappen smile...kopieeren en dan hier neerzetten.

admin
admin jul 25 '10
Bij deze mijn voorwerp

Kan helaas niet kopieeren en plakken dus vandaar de link

http://img408.imageshack.us/img408/8019/cimg0425.jpg

groetjes
Beschermengel
Beschermengel jul 25 '10

Dan doe ik het toch voor je ... wink

__________________________________________

admin
admin jul 25 '10
Dankjewel beschermengel smile
Lin
Lin jul 25 '10
Origineel bericht van: wianhalu
ik weet niet zo goed hoe het kan dat je de foto niet kan zien confused

heb het op de zelfde manier gedaan als mijn eigen foto.

hier de link: misschien dat het zo lukt?

http://94.100.124.188/1030400001-1030450000/1030441001-1030441100/1030441092_6_TPEY.jpeg


Hoi Marieke

Heb je foto gelezen...
Heb het allemaal op papier geschreven want er kwam nogal wat uit
Al het geen ik heb geschreven is vanuit mijn intuitie en gevoel uitgegaan

Ik voel veel herinneringen, die heel diep weggestopt zitten.
Heel aardsgebonden met je lichaam,
zielsmatig niet de klik kunnen vinden met je lichaam.
Je leeft wel maar met spijt, achteraf de twijfel of je het goed hebt gedaan of niet
Tijd om los te laten, de dingen die je klein houden, die je onzeker maken.
Maar ook de angst voor het onbekende..

Iets zegt mij dat het tijd word oude wonden te helen door een brief naar je moeder te schrijven wat er in je omgaat, geen verwijten maar wel waarin jou belevingen in staan, als kindzijnde en nu als volwassen vrouw.

Klopt het dat je al eens eerder een brief hebt geschreven naar je meoder of dat je dat van plan was om te doen, maar niet verstuurd hebt of wel maar geen antwoord erop hebt gekregen.

Kontakt met je vader lijkt heel erg vaag aanwezig te zijn , net of dit ver op de achtergrond staat waardoor ik niet precies je relatie met je pap kan aanvoelen.
Heb wel het gevoel dat hij een nieuwe relatie is begonnen.
Dit gevoel word grotendeels veroorzaakt door de bevestiging die je zocht en mss nog steeds zoekt van je moeder. Haar mening over jou is heel belangerijk dat alle andere complimenten van je omgeving te niet word gedaan als er door je moeder niet of nauwelijks is gereageerd.
Ook is een enorm schuld gevoel te voelen van jou uit naar haar toe..dat heeft ook veel vanjezelfvertrouwen beschadigt.

Tijd om te helen lieve Marieke

Ben benieuwd naar je reactie

Liefs lin
Lin
Lin jul 25 '10
Origineel bericht van: SweetyAngeleyes
Bij deze mijn voorwerp

Kan helaas niet kopieeren en plakken dus vandaar de link

http://img408.imageshack.us/img408/8019/cimg0425.jpg

groetjes



SweetAngeleyes

Interessant.. de armband voelt in het verlengde van jou...
maar heb het gevoel dat deze armband niet van jou is, maar van een close vriendin. Daarbij het gevoel dat jullie heel veel samen delen en overeenkomsten hebben.

Ik zie ook een vrouw aan het turnen of dansen doen , zie nl een vrouw rek en strek oefeningen doen op de vloer met een soort turn-dans outfit aan.
Ook voel ik een bepaalde storing vanuit het hoofd lijkt het wel te komen, waarbij er sprake is-was van verlies van balans en coordienatie. waardoor de bovengenoemde sport stop gezet moest worden.

Maar dat de ander eveneens loopt te kwakkelen met gezondheid, met spieren-zenuwen wat niet goed samentrekt, vooral in de handen-vingers te voelen.

Tot zover..wachtende op je reactie

Liefs Linda
admin
admin jul 25 '10
Hallo Linda,

Bedankt voor je reading,
De armband is volledig van mij en niet van iemand anders... Ik heb hem al jaren voor mijn verjaardag gekregen van mijn ouders!
Heb vroeger aan jazzballet gedaan, toen had ik de armband nog niet...
Ik dans weer sinds kort doe ik 1 tot 2x in de week aan zumba, heb als klein kind aan turnen gedaan heel kort...
Heb soms wel eens last van balans dat ik die eventjes verlies. en vaak een raar gevoel in mijn hoofd de laatste tijd alsof er iets niet goed in is aan de rechterkant... Kwakkel niet met gezondheid...
Met die close vriendin echt geen idee sorry en dingen delen en overeenkomsten hebben...
Is het een idee om een ander voorwerp neer te zetten?

groetjes Sabrina
Lin
Lin jul 25 '10
Origineel bericht van: SweetyAngeleyes
Hallo Linda,

Bedankt voor je reading,
De armband is volledig van mij en niet van iemand anders... Ik heb hem al jaren voor mijn verjaardag gekregen van mijn ouders!
Heb vroeger aan jazzballet gedaan, toen had ik de armband nog niet...
Ik dans weer sinds kort doe ik 1 tot 2x in de week aan zumba, heb als klein kind aan turnen gedaan heel kort...
Heb soms wel eens last van balans dat ik die eventjes verlies. en vaak een raar gevoel in mijn hoofd de laatste tijd alsof er iets niet goed in is aan de rechterkant... Kwakkel niet met gezondheid...
Met die close vriendin echt geen idee sorry en dingen delen en overeenkomsten hebben... Mss raar om te vragen maar zou dat mss iets kunnen zeggen over je moeder en een vriendin ? dat ik 2 dingen door elkaar heen haal?
Is het een idee om een ander voorwerp neer te zetten? Mag als je dat wil



groetjes Sabrina


Liefs Linda
admin
admin jul 26 '10
Hallo Linda
Helemaal niet raar om te vragen hoor..

Inderdaad heb ik een hele sterke band met mijn moeder dus dat zou het zeker kunnen zijn! smileZ
e heeft alleen geen gezondheidsproblemen of kwakkelt met spieren/vingers smile

liefs van mij
admin
admin jul 26 '10
Hoi Lin

Poeh dat is nogal wat he dan,als je het filmpje niet bekeken hebt.
Als jij er zin in hebt mag je van mij best proberen of je er meer uit kunt halen.
Ben benieuwd of je er nog wat meer info over krijgt.

Alvast bedankt voor de moeite Lin.
liefs
Anuschka
Lin
Lin jul 26 '10
Origineel bericht van: nougnag
Hoi Lin

Poeh dat is nogal wat he dan,als je het filmpje niet bekeken hebt.
Als jij er zin in hebt mag je van mij best proberen of je er meer uit kunt halen.
Ben benieuwd of je er nog wat meer info over krijgt.

Alvast bedankt voor de moeite Lin.
liefs
Anuschka


Hoi Anuschka
Heb het filmpje net bekeken en viel het me meteen op dat ik niet hoefde te huilen.Iets hield mij tegen in dat gevoel, zijn uitstraling zovan : dat hoeft niet! Is maar flauwekul dat gehuil ...gewoon weer doorgaan..
Degene die reed was hij dunner dan hem? Een ietwat spitsere gezicht met blonde lokken boven op het haar ? Ik ze nl ook een hele lichtblauwe t-shirt met witte sportschoenen.
Had 1 van de 2 een verbrijzelde been ? vanaf de heup ontzet (rechterbeen). (sorry voor de details (als ze zo zijn)) maar voor bevestiging heb ik wat duidelijkheid nodig.

Voor ik verder ga ...wacht ik eerst een reactie van je af

Liefs Lin
admin
admin jul 27 '10
Hey Lin

Hij was wel een beetje zo ja,niet huilen maar wel 8x een bloedneus op een dag.
Ja de chauffeur klopt,alleen had die wel ietwat meer dan een verbrijzeld been hoor.Het zou onze zoon heel goed geweest kunnen zijn,dat been.
Ik weet dat detail niet helaas.
De details zijn voor mij geen probleem Lin.

liefs
nougnag
Lin
Lin jul 27 '10
Origineel bericht van: nougnag
Hey Lin

Hij was wel een beetje zo ja,niet huilen maar wel 8x een bloedneus op een dag.
Ja de chauffeur klopt,alleen had die wel ietwat meer dan een verbrijzeld been hoor(dat snap ik en dat voel ik ook, maar ik zag dat been bij degene met de blonde lokken. vandaar dat ik ook de sportschoenen en T-shirt zag. Want dan weet ik wat bij wie hoort nl.Ik zag nl ook een grote zilveren ring om de middelvinger met 2 gloven erin waarin het lijkt dat het 3 ringen zijn die aaneen zitten).Het zou onze zoon heel goed geweest kunnen zijn,dat been.
Ik weet dat detail niet helaas.
De details zijn voor mij geen probleem Lin.
Iets zegt mij dat er aan de auto waarin ze reden ook al iets niet goed zat. Of dat dat tijdens de ongeluk is afgebroken of er al zat ben ik nog niet over uit.Maar iets zegt mij dat de Vooras (waar beide voorwielen op zitten) door midden is geknakt, want hoor iets een wat krakend geluid maken.


liefs
nougnag




Liefs linda
admin
admin jul 27 '10

Dat klopt helemaal Lin,de chauffeur is vastgezet door het motorblok en was op slag overleden.
De ring hoort waarschijnlijk bij de chauffeur.
Hij woonde op het moment van het ongeluk niet bij ons in huis Lin.
Ze zijn aangereden door een snelheidsmaniak die wilde een vrachtwagen inhalen en had hen over het hoofd gezien.

Liefs
admin
admin jul 27 '10
waw.. even een dikke proficiat, naar Lin toe.
Het gaat van spelenderwijs voorwerpen lezen, naar echt zaken doorkrijgen waar mensen iets mee kunnen verwerken, voel ik! schitterend.
admin
admin jul 27 '10
Lieve Lin

Uit respect voor zijn biologische moeder (dat ben ik dus niet) denk ik dat we "het" hierbij moeten laten.
(hij heeft de laatste 6 jaar bij ons gewoond, 2 weken voor het gebeuren bij zijn ma)
Zijn overlijden heb ik wel verwerkt alleen de onderhuidse/handse dingen rondom/na zijn overlijden waren/zijn moeilijk te behappen.
Begrijpen doe ik dat wel,alleen gevoelsmatig hobbel ik daar nog een beetje achteraan.
Het is hun goed recht om het zo te doen als het gegaan is.
"The butler did it".

Heel erg bedankt lieve Linda,
je bent ECHT erg goed hierin aan het worden,petje af,
Keep up the good work....

liefs
Anuschka
admin
admin jul 27 '10
Lieve Linda,

Ik probeer het opnieuw met mijn horloge. Hopelijk bied deze iets meer duidelijkheid.
Ook deze heb ik van mijn moeder gehad winkAl een aantal jaar geleden

http://img194.imageshack.us/img194/3873/cimg0428e.jpg

liefs van Sabrina
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki