Loading...
nl

Voorwerpen lezen

Lin
Lin jul 20 '10
Ooh heel graag als je dat aan je moeder zou willen vragen van de energie van je vader.
Heb ook het gevoel nu ik wederom aan het schrijven dat men meer zorgen maakte om je moedersgezondheid, vooral haar buik gedeelte, ook heupen en knieen word me naar toe gewezen dat dat (vooral inde winter) erg pijnlijk voor haar is.
Mss kan je ook aan je moeder vragen of zij af en toe het gevoel heeft, dat als ze op haar zij ligt, zij ook een bepaalde druk op haar bot voelt op haar rug tussen der heupen in, waar ongeveer je billen beginnen..tja weet even niet wat voor botje dit is ..
en dan niet pijnlijk maar net of er door iemand op gedrukt word.

Ik hoor graag je reactie

Liefs linda
admin
admin jul 22 '10
Origineel bericht van: Lin
Ooh heel graag als je dat aan je moeder zou willen vragen van de energie van je vader. Hey Lin, mijn moeder voelt in de slaapkamer en op de plek waar de kast heeft gestaan wel de energie van mijn vader. De plek die je beschrijft, aan die kant hebben zijn kleren in de kast gelegen ...
Heb ook het gevoel nu ik wederom aan het schrijven dat men meer zorgen maakte om je moedersgezondheid,Voordat mijn vader overleed, maakten wij ons inderdaad meer zorgen om de gezondheid van mijn moeder!!! Mijn moeder is geopereerd aan beide knieën [protheses, nogal gecompliceerd] en bij één van deze operaties had mijn moeder dermate bloedverlies dat er korte tijd voor haar leven is gevreesd. vooral haar buik gedeelte ze heeft altijd last van haar maag/buik, is een zwakke plek, maagzuur, operatie gehad aan een cyste, ook heupen en knieen word me naar toe gewezen dat dat (vooral inde winter) erg pijnlijk voor haar is. ze heeft arthrose, dus dat speelt in de winter met name op, zomer is wat prettiger en wat makkelijker.
Mss kan je ook aan je moeder vragen of zij af en toe het gevoel heeft, dat als ze op haar zij ligt, zij ook een bepaalde druk op haar bot voelt op haar rug tussen der heupen in, waar ongeveer je billen beginnen..tja weet even niet wat voor botje dit is ..
en dan niet pijnlijk maar net of er door iemand op gedrukt word. daar kon ze zich niet "in vinden" , de plek die je beschrijft is wel een zwakke plek na een val en een zwakke plek gebleven.

Ik hoor graag je reactie Dank je wel meis, weer!!! Ik ga zo nog een voorwerp plaatsen. Ben zó benieuwd naar je reactie ook daarop. Maar je helpt mij en zéker mijn moeder enorm!!! Kusss Mar

Liefs linda
admin
admin jul 22 '10
Het gaat om de vogel die je hier ziet ... ben heel benieuwd!!!




Liefs xXx Mar
Lin
Lin jul 22 '10
Ik ben heel erg blij om te horen dat ik jullie zo mag helpen.
Dat doet mij ook heel goed.

De vogel..tja waar moet ik beginnen,
In nagedachtenis van... een jonge man,
ik vertel gewoon wat ik voel en hoor en zie..ik hoorlater wel of ik het goed heb..of dat het nergens op slaat.
Maar heb het gevoel dat het om je broer gaat die is overleden
door een ongeluk...auto-ongeluk lijk ik te horen...heel veel glas en een harde klap, net of ik het heel erg benauwd krijg op mijn borst..net of daar iets heel zwaars op drukt of klem zit.
heb het gevoel dat het ongeluk zich diep in de nacht of net als de ochtend weer begint is gebeurt..
Nek en hoofd voel ik , vooral bovenop mijn hoofd en mijn linker kant van mijn gezicht.
Is hij in het ziekenhuis overleden ? kvoel iets in mijn buik...
net of er een bloeding is geweest.

Voor ik verder ga zou ik heel graag reactie van je terug willen
als bevestiging...

Liefs Lin
admin
admin jul 22 '10
Hey lieve Lin,

Hmmm, dit herken ik niet, ik heb geen broer zover ik weet, en er is niemand overleden die ik ken aan een auto-ongeluk.

Liefs Mar
Lin
Lin jul 22 '10
Mss hele rare vraag..is dit beeldje speciaal gemaakt door een ietwat oudere man?
admin
admin jul 23 '10
Hey Lin

Waarschijnlijk heb jij hiervoor,voordat je de vogel ging lezen, de link gezien die ik geplaatst heb bij het topic "het grote hoe voelen wij ons vandaag".
Het is namelijk een exacte beschrijving van het gebeuren achter het filmpje/liedje.
Zo niet dan excuus voor bemoeien.......
Groet
Nougnag
Beschermengel
Beschermengel jul 23 '10


Quote:
Waarschijnlijk heb jij hiervoor,voordat je de vogel ging lezen, de link gezien die ik geplaatst heb bij het topic "het grote hoe voelen wij ons vandaag".
Het is namelijk een exacte beschrijving van het gebeuren achter het filmpje/liedje.
Ja daar lijkt het wel op!
admin
admin jul 23 '10

Dan spijt me dat.
Dat was de bedoeling van het bijgevoegde filmpje niet.
Dan ga ik vragen of het filmpje +verhaaltje en deze 2 berichten verwijderd kunnen worden.
Beschermengel
Beschermengel jul 23 '10


Neeee hoeft niet hoor, en ook geen spijt smile...daar leren we van toch!
admin
admin jul 23 '10
Origineel bericht van: Lin
Mss hele rare vraag..is dit beeldje speciaal gemaakt door een ietwat oudere man?


Dat zou ik niet weten ... het is gekocht, maar door wie en waar het gemaakt en gekocht is ... weet ik niet ...

Liefs Mar
admin
admin jul 23 '10
Origineel bericht van: nougnag

Dan spijt me dat.
Dat was de bedoeling van het bijgevoegde filmpje niet.
Dan ga ik vragen of het filmpje +verhaaltje en deze 2 berichten verwijderd kunnen worden.






Waarom zou het verwijderd moeten worden??? Staat toch op een ander topic??
Liefs Mar
admin
admin jul 23 '10
Okee dank jullie wel,

Dan voel ik me vrij om Lin te vertellen dat;
Het was de rechterkant van zn gezicht die enorm beschadigd was.
Het was 'smorgens om een uur of 7.
Hij heeft een stuk van de motor van de auto door zn lijf gekregen,hij was de bijrijder.
Hij is overleden in de ambulance aan inwendige bloedingen.
Ter informatie alleen.

liefs
Nougnag
Lin
Lin jul 23 '10
Nougnag ..geen sorry hoor, maar wil het wel even op me in laten werken en het even laten bezinken.
Heb idd je link gezien maar niet afgeluisterd/gezien.

Het geen wat ik zo duidelijk door kreeg was die ongeluk van een jongeman. De foto die je hebt geplaatst Larapinta, heb ik het idee dat dat van een begraafplaats is.

Ooh ik vind het soms zo lastig als ik dit niet kan verklaren
want weet even niet wat te doen nu...

En Nougnag ik zou mss nog kunnen proberen om meerdere details op te pikken.. en dan kan je daar meer een richting mee op.
Ook voor mij een leermoment dit.

Ik klap een beetje dicht op de foto, sorry Larapinta.
Wellicht heb je nog een andere...

Liefs Linda
wianhalu
wianhalu jul 24 '10
hoi linda,

wat knap dat je dit kan!
ben benieuwd wat je bij mijn armband kan vertellen.
armband
admin
admin jul 24 '10
Origineel bericht van: Lin
Nougnag ..geen sorry hoor, maar wil het wel even op me in laten werken en het even laten bezinken.
Heb idd je link gezien maar niet afgeluisterd/gezien.

Het geen wat ik zo duidelijk door kreeg was die ongeluk van een jongeman. De foto die je hebt geplaatst Larapinta, heb ik het idee dat dat van een begraafplaats is.

Ooh ik vind het soms zo lastig als ik dit niet kan verklaren
want weet even niet wat te doen nu...

En Nougnag ik zou mss nog kunnen proberen om meerdere details op te pikken.. en dan kan je daar meer een richting mee op.
Ook voor mij een leermoment dit.

Ik klap een beetje dicht op de foto, sorry Larapinta.
Wellicht heb je nog een andere...

Liefs Linda


Lieverd, maak je niet druk. Je hebt het goed, kon je ook wel een beetje zien op de foto denk ik, maar het is inderdaad op een begraafplaats. Deze foto staat op het graf van mijn vader en waar ik benieuwd naar was, is of hij er blij mee is dat wij deze vogel vanuit zijn eigen tuin hebben verplaatst naar de laatste rustplaats van zijn lichaam.
Ik kom zeker nog wel een keer terug met andere voorwerpen hoor, maar laat dit maar eerst even rusten.
Hartstikke bedankt voor al je moeite, ik vond het wondermooi!!

Liefs Marjan
New Moon
New Moon jul 24 '10
Origineel bericht van: Lin
Origineel bericht van: themoon
Lieve Lin,

Ik heb wel iets wat ik erg graag zou willen laten lezen, zeker nu smileAlvast bedankt! :



Ja natuurlijk wil ik dat wel doen,

Ik schrijf gewoon op wat er precies door mijn gedachts zijn gegaan.
Allereerst werd ik heel zenuwachtig,het voelt ook aan dat dit bij deze persoon hoorde.
Als ik van mijn intuitie uit mag gaan voelt het als een erfstuk ,
en dan van je oma.
Ik voel namelijk 3 genergaties energie aan sieraad, mijn gevoel een armband.
Is het begonnen als huwelijksgeschenk van je opa voor je oma en dat je moeder later heeft geerfd en nu jij van je moeder hebt gekregen ?
Ik voel ook veel verdriet van verlies van mensen.

Ik wil het hier even bij laten,
ben benieuwd naar je reactie

Liefs Linda


Hoi lin, sorry voor de veel te late reactie :$, ik heb het even laten bezinken want het is een ontzettend moeilijk voorwerp vind ik zelf. Ik voel namelijk dat het tot mij behoort, maar ik bezit het niet. Wilde laten weten dat jouw lezing klopt met mijn gevoel, ook qua tijd klopt het, het voorwerp behoort tot mensen van 3 generaties terug. Het is nog steeds actueel maar ik weet dat ik steeds dichter bij het antwoord kom wink

Liefs themoon
Lin
Lin jul 24 '10
@ themoon : ik vind het wel een bijzonder voorwerp. Maar wat is het precies ? En kan je er mss wat meer over vertellen omdat het niet in je bezit is...

Liefs Linda
Lin
Lin jul 24 '10
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: Lin
Nougnag ..geen sorry hoor, maar wil het wel even op me in laten werken en het even laten bezinken.
Heb idd je link gezien maar niet afgeluisterd/gezien.

Het geen wat ik zo duidelijk door kreeg was die ongeluk van een jongeman. De foto die je hebt geplaatst Larapinta, heb ik het idee dat dat van een begraafplaats is.

Ooh ik vind het soms zo lastig als ik dit niet kan verklaren
want weet even niet wat te doen nu...

En Nougnag ik zou mss nog kunnen proberen om meerdere details op te pikken.. en dan kan je daar meer een richting mee op.
Ook voor mij een leermoment dit.

Ik klap een beetje dicht op de foto, sorry Larapinta.
Wellicht heb je nog een andere...

Liefs Linda


Lieverd, maak je niet druk. Je hebt het goed, kon je ook wel een beetje zien op de foto denk ik, maar het is inderdaad op een begraafplaats. Deze foto staat op het graf van mijn vader en waar ik benieuwd naar was, is of hij er blij mee is dat wij deze vogel vanuit zijn eigen tuin hebben verplaatst naar de laatste rustplaats van zijn lichaam.
Ik kom zeker nog wel een keer terug met andere voorwerpen hoor, maar laat dit maar eerst even rusten.
Hartstikke bedankt voor al je moeite, ik vond het wondermooi!!

Liefs Marjan


Hoi Marjan, ben blij dat je het zo voelt...
Tja de vogel daar zat heel krachtige en duidelijke energie aan ..

Liefs en knuf Lin
admin
admin jul 24 '10
Origineel bericht van: Lin
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: Lin
Nougnag ..geen sorry hoor, maar wil het wel even op me in laten werken en het even laten bezinken.
Heb idd je link gezien maar niet afgeluisterd/gezien.

Het geen wat ik zo duidelijk door kreeg was die ongeluk van een jongeman. De foto die je hebt geplaatst Larapinta, heb ik het idee dat dat van een begraafplaats is.

Ooh ik vind het soms zo lastig als ik dit niet kan verklaren
want weet even niet wat te doen nu...

En Nougnag ik zou mss nog kunnen proberen om meerdere details op te pikken.. en dan kan je daar meer een richting mee op.
Ook voor mij een leermoment dit.

Ik klap een beetje dicht op de foto, sorry Larapinta.
Wellicht heb je nog een andere...

Liefs Linda


Lieverd, maak je niet druk. Je hebt het goed, kon je ook wel een beetje zien op de foto denk ik, maar het is inderdaad op een begraafplaats. Deze foto staat op het graf van mijn vader en waar ik benieuwd naar was, is of hij er blij mee is dat wij deze vogel vanuit zijn eigen tuin hebben verplaatst naar de laatste rustplaats van zijn lichaam.
Ik kom zeker nog wel een keer terug met andere voorwerpen hoor, maar laat dit maar eerst even rusten.
Hartstikke bedankt voor al je moeite, ik vond het wondermooi!!

Liefs Marjan


Hoi Marjan, ben blij dat je het zo voelt...
Tja de vogel daar zat heel krachtige en duidelijke energie aan ..

Liefs en knuf Lin


Dat zegt mij al meer dan genoeg meis! We hebben dan als nabestaanden de juiste keus gemaakt ... die erkenning krijg ik nu ineens als ik dat schrijf ... dank je!!!

Liefs Marjan
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki