Loading...
nl

Voorwerpen lezen

taro
taro aug 16 '10
Hoi lieve Lin,

Wat leuk is dit.
Ben benieuwd wat je uit mijn horloge kunt halen.

http://images.merudi.net/thumbnails.php?album=lastupby&uid=3171

Zie je antwoord graag tegemoet.

Lieve groet, Taro

ps: ik weet niet of ik nu de juiste link voor de foto heb???
Ik ga nog even stoeien hoe ik de foto nu in beeld krijg.
Beschermengel
Beschermengel aug 16 '10


Ik zal je helpen laugh

taro
taro aug 16 '10
Dat is lief beschermengel...dankjewel.
Wat zouden we toch zonder die engeltjes moeten. laughlaugh
Beschermengel
Beschermengel aug 16 '10


...
Lin
Lin aug 17 '10
Hoi Taro

Heb je foto gelezen en ik moet zeggen dat de beelden heel sterk waren.
Eerst voelde ik het hier en nu waar ik eerst een bosrijke omgeving zag aan een meer..daarna zag benen rennen en fietsen, heb de indruk dat je veel aan je conditie doet en veel energie haalt uit het bos/natuur.

Daarna kreeg ik beelden van vroeger..net of me foto's voor werden gehouden..
Daaruit voeld het aan alsof in de eerste levensjaren het heel gezellig thuis was en daarna word het heel wazig , net of er een herinnering/gebeurtenis weg is gedrukt..het voelt heel chaotisch, warrig en lawaaierig aan ...ik probeer er een beeld van te maken...Ruzie lijkt het wel dat vreslijk hoog op loopt..


Dit is wat ik zover eruit heb kunnen halen
Hoop dat je er herkenning in ziet

Liefs Lin
taro
taro aug 27 '10
Hoi Lin, Ik heb hem inderdaad gemist.
Ik was zelf ook even druk met lezen... smile

Origineel bericht van: Lin
Hoi Taro

Heb je foto gelezen en ik moet zeggen dat de beelden heel sterk waren.
Eerst voelde ik het hier en nu waar ik eerst een bosrijke omgeving zag aan een meer..daarna zag benen rennen en fietsen, heb de indruk dat je veel aan je conditie doet en veel energie haalt uit het bos/natuur.
Ik woon aan zee, er zijn bij de duinen wel bossen, een meer hebben we niet...ja een hele grote de zee wink
Ik doe helaas niet genoeg aan mijn conditie, ik wil wel maar heb vaak geen zin om te sporten...Ik ga niet vaak naar een bos maar vind bossen wel helemaal geweldig, zo ook de zee, duinen etc...

Mijn Man komt uit een dorp waar bossen zijn, een meer dat weet ik niet, zou ik moeten navragen.
Hij is heel fanatiek met sporten, altijd aan het fitnessen, hardlopen, skeeleren etc.
Hij heeft dus een hele goede conditie, en krijgt enorm veel energie van sporten in de buitenlucht, dat is letterlijk ontstressen voor hem

Daarna kreeg ik beelden van vroeger..net of me foto's voor werden gehouden..
Daaruit voeld het aan alsof in de eerste levensjaren het heel gezellig thuis was en daarna word het heel wazig , net of er een herinnering/gebeurtenis weg is gedrukt..het voelt heel chaotisch, warrig en lawaaierig aan ...ik probeer er een beeld van te maken...Ruzie lijkt het wel dat vreslijk hoog op loopt..
Ik heb een hele fijne jeugd gehad, ouders die veel van elkaar houden, voelde als een warm nest...ik heb een hele hechte band met mijn ouders...ben er ook naast gaan wonen met mijn gezin...heel gezellig...op de normale ruzietjes en onenigheid was het een fijn gezin om te mogen opgroeien.
Mijn man is in een gezin opgegroeid wat dwangmatig was met smetvrees. Alles moest op de manier van zijn moeder en vader ging hier niet tegen in...hij heeft vanaf een jaar of 4, 5 problemen gekregen, een soort zware migraine kreeg hij dan, moest gaan slapen etc. Ruzies werden tot dat hij een jaar of 20 was vermeden maar na die tijd zijn er enorm veel ruzies geweest...met als gevolg dat hij nu gen contact meer heeft met zijn ouders.
Dit is wat ik zover eruit heb kunnen halen
Hoop dat je er herkenning in ziet[/color]Ik zie er voor mij geen herkenning in, maar het kan zijn dat je niet mijn energie hebt gepakt maar die van mijn man hebt aangevoeld...ik zal in het blauw even voor mijn man toelichten
Ben benieuwd hoe jij je invoelt op foto's en voorwerpen?...want je hebt bij mijn horloge niet mijn energie opgepikt...
Het is wel fijn hé dat je zo kan oefenen, zo leer je steeds beter te plaatsen...
Ik hoor graag even hoe jij het doet...
Liefs Taro


Liefs Lin
Lin
Lin aug 27 '10
Hoi Taro
Ik lijk wel vaker dat probleem te hebben met foto's van voorwepen lezen..appart.
Bij de beelden van vroeger zag ik namelijk foto's die wat gelig/flets zijn. De kleding ...van je man z'n moeder zag ik namelijk als wat roodbruinige jurk (rechttoer-rechtaan)en haar haar bruin met heel erg veel krul net over der oren en een grote bril op.

@ Als ik een foto lees (specifiek op voorwerpen) dan ga ik met beide handen over het beeldscherm en krijg zo korte beelden/foto's binnen, soms met geluid, soms geur in elk geval iets wat heel specifiek toebehoord aan dat beeld, aan de persoon/energie die ik oppak.


Heb jij toevallig de horloge van je man gekregen ?
Maar ik lijk ook vaak een gave te hebben om mensen met problemen/moeilijkheden er ook zo uit te pikken ,net ofde energie ervan veel meer doordringt.

Liefs Lin
taro
taro aug 27 '10
Mijn man zijn moeder draagt geen jurken ook vroeger niet.
Ze heeft blond haar, inmiddels blond geverfd, wat kort is, wel een bril maar die is niet groot.
De vrouw die je omschrijft kan ik niet plaatsen.

Het horloge heb ik zelf gekocht, mijn man was daar wel aanwezig.

Liefs Taro
Lin
Lin aug 27 '10
nog maals bedankt voor de terug koppeling

Liefs Lin
Duifje
Duifje sep 13 '10
Hi Lin,

Tis al even geleden dat ik zei dat ik een foto zou plaatsen...
Maar lang wachten wordt soms beloond... hihihihi

Ik ben heel benieuwd wat mijn armband jouw kan vertellen.



Ik hoop dat de foto zichtbaar is ..... ik weet niet precies hoe ik dat voorelkaar moet krijgen.

Groetjes Duifje
Lin
Lin sep 22 '10
Hoi Duifje
sorry dat je zo lang op antwoord hebt moeten wachten
Er speelt momenteel veel af in m'n leven wat het fotolezen lastig maakt.
Maar wil het toch graag weer proberen ....

Ik schrijf alles op wat ik heb gezien ;
Als eerste zag ik een kop warme koffi op choco en daarna zie ik kleine kinderschoentjes..heb het gevoeldat ik naar je kindertijd terug ga ...het gevoel van samenzijn met pa en ma ,familie, een warm gezin...

Als ik wederom mijn hand over je foto leg voelt het aan als een verlangen , het fijn samenzijn "zoals vroeger"...
Zijn er twijfels die je onzeker maken of je het goed doet of niet ?

Heb jij vroeger iets met je rechterknieschijf gehad ? of er even iets onder ?

Je armband zet mij veel aan het denken , zit veel energie aanvast.

Ik hoor graag je reactie

Liefs Lin
Duifje
Duifje sep 22 '10
Hi Lin,

Allereerst, Zo lang was het niet hoor. jij hebt langer op mijn foto moeten wachten. Ik was een van de eerste die reageerde toen je dit topic opende. LOL.

Maargoed. De kop koffie en choco... Klopt als een bus. Koffie met een stukje chocolade (ernaast) is voor mij Oppergenot!. Heerlijk.

Het verlangen JAH... klopt ook, daar was ik me overigens niet bewust van dus dat is dan weer grappig dat jij het zo naar boven weet te halen. En ja er zijn twijfels en onzekerheid. Klopt als een bus.

Die knie... Ook leuk... kan je beschrijven wat je daar precies voelt?(tis trouwens links maar ik spiegel....dus blijkbaar straal ik die spiegeling ook uit... ik bedoel als ik jouw zou "lezen"en je hebt iets aan je linker oog zeg ik steevast je rechter oog)

Dat je Energie voelt aan die armband kan helemaal kloppen. Het is namelijk een magneet armband..... die ik nu 3 jaar draag. Door de energie die hij me geeft heb ik een stuk minder pijn. Ook leuk dat je dat voelt.

Ik heb veel bewondering voor hoe je dingen kan voelen aan een plaatje. Echt gaaf. Dank je voor je Lezing.
En ik hoop voor je dat het allemaal niet al te heftig is in je leven, en als het dat wel is, dat het dragelijk blijft voor je.

Knuff Duiff
Lin
Lin sep 23 '10
Origineel bericht van: Duifje
Hi Lin,

Allereerst, Zo lang was het niet hoor. jij hebt langer op mijn foto moeten wachten. Ik was een van de eerste die reageerde toen je dit topic opende. LOL.

Maargoed. De kop koffie en choco... Klopt als een bus. Koffie met een stukje chocolade (ernaast) is voor mij Oppergenot!. Heerlijk.

Het verlangen JAH... klopt ook, daar was ik me overigens niet bewust van dus dat is dan weer grappig dat jij het zo naar boven weet te halen. En ja er zijn twijfels en onzekerheid. Klopt als een bus.

Die knie... Ook leuk... kan je beschrijven wat je daar precies voelt?(tis trouwens links maar ik spiegel....dus blijkbaar straal ik die spiegeling ook uit... ik bedoel als ik jouw zou "lezen"en je hebt iets aan je linker oog zeg ik steevast je rechter oog) ik moet ook altijd bij nadenken of ik het links of rechts binnenkrijg en soms lijkt het alsof ik degene voor me heb en dan moet ik nadenken in spiegelbeeld. Wat ik voel ..het lijkt net hele kleine steken, naalden die steken aan de onderkant van je knieschijf. Net of je je knie eens verbrijzeld hebt gehad en daar botsplinters nog steeds in je been zit.

Dat je Energie voelt aan die armband kan helemaal kloppen. Het is namelijk een magneet armband..... die ik nu 3 jaar draag. Door de energie die hij me geeft heb ik een stuk minder pijn. Ook leuk dat je dat voelt. Ben heel blij dit gevoelt te hebben omdat ik ook steeds beter leer het verschil erin te herkennen.

Ik heb veel bewondering voor hoe je dingen kan voelen aan een plaatje. Echt gaaf. Dank je voor je Lezing. blushDankjewel En ik hoop voor je dat het allemaal niet al te heftig is in je leven, en als het dat wel is, dat het dragelijk blijft voor je. In deze periodes leer je jezelf het beste kennen. Maar het komt goed.

Knuff Duiff


Liefs Lin
Lin
Lin okt 2 '10
ff schuppie omhoog

Liefs Lin
Duifje
Duifje okt 3 '10
**GRIJNS**
Lin
Lin okt 20 '10
Als er nog mensen zijn met een voorwerp ...graag

Liefs lin
Lotusje
Lotusje okt 20 '10
ik zal een foto gaan maken van iets wat me dierbaar is,
komt eraan laugh
(laat ik me geen 2e keer lezen/zeggen hoor hihi)

Hier is ie,
een erfstuk wat me heel erg dierbaar is,
ben benieuwd wat je mag ontvangen.
Alvast heel erg bedankt voor je tijd en moeite!
(ik heb het op een plastic mandje gelegd)




Lin
Lin okt 20 '10
Wat een energie komt er van die armband af zeg !
Ik keek en ik hoorde direct "OmA!!!"
Dus ik neem vandaaruit ook aan dat het idd van je oma is geweest, de moeder van je moeder heb ik het gevoel.
Een sterke vrouw, veel meegemaakt. Er was niet waar je niet met haar over kon praten. Was zij lang ? 1,75 /1.80 heb ik het idee, met kort grijs/wit opgeknipt haar, bril op. Best wel modern.
Heeft zij iets met haar buik gehad ? iets wat niet goed zat en is daarna heel snel gegaan heb ik het idee.

In afwachting van je reactie
Lotusje
Lotusje okt 20 '10
OMA idd!
Grappig is alleen dat je de klachten van mijn moeders moeder omschrijft(denk ik moet ik echt navragen) en de armband was van mijn vaders moeder.
(heb die verwarring al eens eerder gehoord, snap niet helemaal waar die vandaan komt, wellicht omdat ik weet dat mn vaders moeder bij me is en mijn moeders moeder me bewust wil maken dat ze er is?)
Moeders moeder was een bijzondere vrouw, lang,heeft keuze's gemaakt die ze niet had moeten maken.
Vaders moeder (beiden niet echt modern vind/vond ik) kon ik idd alles bij kwijt.
Bij beide oma's is het snel gegaan,
ik hoop dat je doorkrijgt waarom die verwarring met beide oma's nu weer aan de orde is laugh
Lin
Lin okt 20 '10
Hier ga ik nog even over puzzelen.

Kom der op terug
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki