Loading...
nl

Voorwerpen lezen

Lady
Lady jun 24 '10
Hoi Lin,

Ik vind het leuk dat je dit doet.
Zou je mijn voorwerp willen lezen?

http://img208.imageshack.us/img208/9790/dsc03784gg.jpg
Lin
Lin jun 25 '10
Origineel bericht van: themoon
Lieve Lin,

Ik heb wel iets wat ik erg graag zou willen laten lezen, zeker nu smileAlvast bedankt! :



Ja natuurlijk wil ik dat wel doen,

Ik schrijf gewoon op wat er precies door mijn gedachts zijn gegaan.
Allereerst werd ik heel zenuwachtig,het voelt ook aan dat dit bij deze persoon hoorde.
Als ik van mijn intuitie uit mag gaan voelt het als een erfstuk ,
en dan van je oma.
Ik voel namelijk 3 genergaties energie aan sieraad, mijn gevoel een armband.
Is het begonnen als huwelijksgeschenk van je opa voor je oma en dat je moeder later heeft geerfd en nu jij van je moeder hebt gekregen ?
Ik voel ook veel verdriet van verlies van mensen.

Ik wil het hier even bij laten,
ben benieuwd naar je reactie

Liefs Linda
Lin
Lin jun 25 '10
Origineel bericht van: Lady
Hoi Lin,

Ik vind het leuk dat je dit doet.
Zou je mijn voorwerp willen lezen?

http://img208.imageshack.us/img208/9790/dsc03784gg.jpg


Maar natuurlijk,

Ik krijg er heel weinig informatie uit,maar wel veel emoties
Emoties van jou zo te voelen.
Blokkades in de hartchakra, moeilijk kunnen uiten wat je werkelijk voelt. Te zacht naar buiten en te hard naar jezelf.
Ik voel ook wat steken achter op mijn hoofd net boven mijn nek , een bepaalde druk, nog net geen hoofdpijn.
Heb ook het gevoel alsof je vaak te lang wacht om voor jezelf op te komen en dat dat zich vast gaat zetten in je buik.
Waarop buikklachten zich blijven aanhouden tot ze opgelost zijn.

Tot zover mijn indrukken,
wachtende op je reactie

Liefs Linda
Lady
Lady jun 29 '10
Hoi Lin,

Bedankt. Wel vreemd, ik heb deze ketting jaren geleden gekocht ergens omdat ik de vorm heb gebruikt voor de logo van mijn bedrijf. Ik heb daarna eigenlijk de ketting nooit om gehad, maar wat jij beschrijft is wel wat ik voel qua emoties.

liefs lady
Lin
Lin jul 5 '10
Origineel bericht van: Lady
Hoi Lin,

Bedankt. Wel vreemd, ik heb deze ketting jaren geleden gekocht ergens omdat ik de vorm heb gebruikt voor de logo van mijn bedrijf. Ik heb daarna eigenlijk de ketting nooit om gehad, maar wat jij beschrijft is wel wat ik voel qua emoties.

liefs lady

Hoi Lady,

Dankjewel voor je bevestiging

Liefs Linda
admin
admin jul 9 '10
Hoi Lin,

Mag ik ook een voorwerp plaatsen, bij deze!

Alvast bedankt.

Groetjes,
Bart
Lin
Lin jul 10 '10
JA tuurlijk kan dat ;

Heb de foto inmiddels gevoeld;

Heel veel ijzer die ik proef in mijn mond,
Ik krijg daarbij het gevoel dat jij net als ik ook kan magnetiseren met je handen en heel erg gevoelig bent voor statische schokken maar deze gave nog niet hebt verder ontwikkelt.

Heb het gevoel dat jij een jongen bent die heel goed bij zichzelf kan blijven staan, heel easy-going maar met limits.
Een sportief typ, met een spijkerbroek, witteshirt en petje op.

Een vraagbaken/vertrouwenspersoon voor anderen, maar vooral voor het ander geslacht.Jij lijkt je heel makkelijk te kunnen verplaatsen en empathie te tonen voor de ander.

Waarom weet ik niet, maar de rode hanger doet me zeer in de vingertoppen.
Het wil iets zeggen maar wat ...terwijl het in eerste instantie niet een ongewoon voorwerp is...

Wil het hier eerst even bij laten
Liefs lin en in afwachting van je reactie
admin
admin jul 10 '10
Snelle reactie! Ijzer, weet niet waar het mee te maken heeft, misschien dat ik soms (extra) vitamine B12 slik? Klopt, kan magnetiseren maar doe er idd. soms maar iets mee. Ben easy-going, ,maar houd inderdaad rekening met mijn grenzen. Kleiding is inderdaad sportief, maar de fase jongen is denk ik net voorbij, ben 41 winkVertrouwenspersoon ja, idd. vrouwen praten makkelijker (en meer) over hun gevoel, cliché maar waar, kan me inderdaad verplaatsen en ben empatisch. Weet niet wat er precies aan de hand is i.v.m. de rode hanger.

Dank je Lin smile
(goede lezing trouwens :-) )
Lin
Lin jul 10 '10
Hihi ben ook snel

Je bent nog erg jong van geest lieve Bart.Mensen zullen jou vaak jonger schatten heb ik het gevoel.

Dat je over de b12 tekort begint vind ik wel heel frappant
want even zat ik daar aan te denken, maar dacht neh dat zal het wel niet zijn. Tevens kreeg ik ook het gevoel dat de vullingen van je tanden er enigzins mee te maken heeft. Dat je er niet over kan. Want weet van iemand anders dat er een allergische reactie kan ontstaan door die vullingen en je jarenlang ziek kan maken, vooral moeheid speelt dan een rol.

Mss heel raar gedacht,maar schrijf het toch op
heb het gevoel dat de rode hanger je het meest vast hebt als er iets is als je de bos sleutels in handen hebt. Net of je dat wat rust geeft.

Hoop dat je hier nog wat mee kan..

Liefs Linda
Islandlady
Islandlady jul 10 '10
Hoi Lin,

Nou eindelijk dan hoor hier mijn voorwerp.
Hoop dat de foto een beetje goed is. Mijn computerscherm is erg in de war hihi.

Ben erg benieuwd.

Liefs Bea
Lin
Lin jul 10 '10
Hoi Bea

Als eerste valt het me op dat je de hanger heel vaak lijkt te dragen.
Want voel emoties vanuit de hanger komen.
Daarbij krijg ik ook het gevoel dat er nog best veel zaken zijn die zijn blijven liggen die afgehandelt moeten worden , emotioneel gezien.
En niet alleen met issues van dit leven, maar ook van vorige levens. Nu snap ik ook dat je dat het vallen in een diep gat van een klein meisje ook niet kon beantwoorden.

Als ik hier verder op mag in gaan lijkt dit ook een rode draad in je leven te zijn, het gevoel dat je steeds in een diep gat valt en er paniek is..omdat de houvast, het vertrouwde weg is.
Heb al wel het gevoel dat dit de afgelopen periode anders is geworden omdat je veel meer bewust bezig bent je eigen leven op te zetten waardoor verandering nodig is.

In afwachting van je reactie

Liefs Linda
Islandlady
Islandlady jul 10 '10
Jeetje Lin,

Ik weet nog steeds niet waar dat vallen van het klein meisje vandaan komt maar dat zal dan inderdaad uit een vorig leven zijn. Ja ik moet nog veel dingen "loslaten" en heb daar best wel moeite mee. Doe mijn best.

Er gebeurd inderdaad steeds iets waardoor er paniek ontstaat en ik niet meer weet wat ik moet doen. Alleen heb ik me nu, na het debacle van afgelopen week wel snel weer bij elkaar geraapt en probeer mijzelf ook op het goede spoor te zetten door uit mijn hoofd te gaan en meer in mijn gevoel te gaan zitten.

Word wel steeds getriggerd door anderen hoor en ook daar moet ik mee leren omgaan.

Fantastisch meis.

Dank je wel

Liefs Bea
Lin
Lin jul 10 '10
Voor ik op 1 oor ga liggen wil ik nog even reageren
en 1 hele waardevolle zin meegeven die ook voor mij, maar ook anderen in mijn omgeving werkt":
Waar de deur dicht zit gaat een ander deur weer open die je mogelijkheden bied.

Dikke knuf en liefs Lin
Islandlady
Islandlady jul 10 '10
Wat lief dat je dat nog gedaan hebt!
En ja het is waar die uitspraak!
Dank voor de knuffel.
Knuffel terug en liefs
Bea
Lin
Lin jul 16 '10
Toppic ff schuppie omhoog.

Liefs lin
admin
admin jul 17 '10
Hoi lieve Lin,

Weet niet of je de volgende foto ook kan lezen. Het is niet zozeer een voorwerp, maar ben benieuwd wat je eruit haalt ...




Liefs Marjan
Lin
Lin jul 19 '10
Hoi Marjan,
Ik heb op deze manier nog niet eerder foto gelezen, ik ben heel erg benieuwd wat er van klopt.

Mijn 1e gevoel is dat de tuin is heringericht zo'n 5 jaar geleden.Mss zeg ik wel iets wat helemaal niet klopt maar doe het toch...Ben jij toen ook overnieuw begonnen met je leven ? Een scheiding geeft mijn gevoel heel erg aan waardoor je opnieuw een tuin aan moest leggen...
Een tuin om in te kijken waar gebeurtenissen van insecten je aandacht trekken. Af en toe de onderhoud als het nodig is, maar verder laat je de natuur zijn gang gaan.Ik heb het vermoeden dat je ook een klein vijvertje of waterteil/bakje hebt staan als een rustgevend onderdeel van je tuin.

Dit is de plek waar jij helemaal terug je energie kan ophalen.
Heb jij trouwens iets met egeltjes ? net of veel mensen gevonden baby egeltjes bij jou komen brengen...

Mss heel verwarrend ...maar (ik denk dat het je partner is) ik zie een hele lange man , een meter of 2.10 met een donkerblauwe broek aan een donker blauwe trui. Donkerbruin/zwart haar net even boven zijn oren. zegt jou dit iets ??

Mja ben benieuwd wat er van klopt...

Liefs Lin
admin
admin jul 19 '10
Hey Lin, wel hartstikke lief dat je het toch hebt geprobeerd!!!

Mijn 1e gevoel is dat de tuin is heringericht zo'n 5 jaar geleden . er werd/wordt altijd in de tuin gewerkt. Het zou wel kunnen dat die boom in de pot toen is geplant. Maar dat weet ik niet.
Mss zeg ik wel iets wat helemaal niet klopt maar doe het toch...Ben jij toen ook overnieuw begonnen met je leven ? Een scheiding geeft mijn gevoel heel erg aan waardoor je opnieuw een tuin aan moest leggen... de scheiding zelf is jaren daarvoor, ben wel in okt. 2004 verhuisd naar de andere kant van NL, om achter me te laten wat ik aan vervelende herinneringen had in de woonplaats waar ik toen woonde. Is nog geen 6 jaar geleden, maar iets langer dan 5 jaar.
Een tuin om in te kijken waar gebeurtenissen van insecten je aandacht trekken. Af en toe de onderhoud als het nodig is, maar verder laat je de natuur zijn gang gaan.Ik heb het vermoeden dat je ook een klein vijvertje of waterteil/bakje hebt staan als een rustgevend onderdeel van je tuin. in deze tuin wel, dat klopt, maar niet waar ik nu woon. Deze tuin is van mijn ouderlijk huis

Dit is de plek waar jij helemaal terug je energie kan ophalen.
Heb jij trouwens iets met egeltjes ? net of veel mensen gevonden baby egeltjes bij jou komen brengen... deze plek is voor mij wel heel belangrijk, de tuin van mijn ouderlijk huis. En de egeltjes, zou dat misschien te maken hebben met de stekels die ik wel had t.o.v. mijn zus in mijn jeugd ... irritaties en veel onbegrip wederzijds?

Mss heel verwarrend ...maar (ik denk dat het je partner is) ik zie een hele lange man , een meter of 2.10 met een donkerblauwe broek aan een donker blauwe trui. Donkerbruin/zwart haar net even boven zijn oren. zegt jou dit iets ?? Nee, je ziet niet mijn partner, maar mijn vader. Hij was alleen niet zó lang. Hij was 1.90m. Maar dat je hem ziet in de tuin is voor mij wel heel herkenbaar. Zou je misschien willen kijken of hij er nog vaak is en mijn moeder nu helpt?

Mja ben benieuwd wat er van klopt...

Liefs Lin Dank je wel voor je lezing!! Liefs Mar
Lin
Lin jul 19 '10
Origineel bericht van: Larapinta
Hey Lin, wel hartstikke lief dat je het toch hebt geprobeerd!!! Toch nog best wat herkenning heb ik gezien.

Mijn 1e gevoel is dat de tuin is heringericht zo'n 5 jaar geleden . er werd/wordt altijd in de tuin gewerkt. Het zou wel kunnen dat die boom in de pot toen is geplant. Maar dat weet ik niet. Het voeld aan alsof de planten een hele andere opstelling hebben gekregen, andere energie
Mss zeg ik wel iets wat helemaal niet klopt maar doe het toch...Ben jij toen ook overnieuw begonnen met je leven ? Een scheiding geeft mijn gevoel heel erg aan waardoor je opnieuw een tuin aan moest leggen... de scheiding zelf is jaren daarvoor, ben wel in okt. 2004 verhuisd naar de andere kant van NL, om achter me te laten wat ik aan vervelende herinneringen had in de woonplaats waar ik toen woonde. Is nog geen 6 jaar geleden, maar iets langer dan 5 jaar.
Een tuin om in te kijken waar gebeurtenissen van insecten je aandacht trekken. Af en toe de onderhoud als het nodig is, maar verder laat je de natuur zijn gang gaan.Ik heb het vermoeden dat je ook een klein vijvertje of waterteil/bakje hebt staan als een rustgevend onderdeel van je tuin. in deze tuin wel, dat klopt, maar niet waar ik nu woon. Deze tuin is van mijn ouderlijk huis

Dit is de plek waar jij helemaal terug je energie kan ophalen.
Heb jij trouwens iets met egeltjes ? net of veel mensen gevonden baby egeltjes bij jou komen brengen... deze plek is voor mij wel heel belangrijk, de tuin van mijn ouderlijk huis. En de egeltjes, zou dat misschien te maken hebben met de stekels die ik wel had t.o.v. mijn zus in mijn jeugd ... irritaties en veel onbegrip wederzijds? Ik zag meer het verzorgen van egeltjes..

Mss heel verwarrend ...maar (ik denk dat het je partner is) ik zie een hele lange man , een meter of 2.10 met een donkerblauwe broek aan een donker blauwe trui. Donkerbruin/zwart haar net even boven zijn oren. zegt jou dit iets ?? Nee, je ziet niet mijn partner, maar mijn vader. Hij was alleen niet zó lang. Hij was 1.90m. Maar dat je hem ziet in de tuin is voor mij wel heel herkenbaar. Zou je misschien willen kijken of hij er nog vaak is en mijn moeder nu helpt? Tijdens het schrijven van de reading zag ik deze man heel erg duidelijk en krachtig staan en ook niet het gevoel van een overleden iemand. Dat zegt heel erg veel, en dat beantwoord ook zeer zeker je vraag. Zoals ik ook nu schrijf krijg ik het gevoel alsof hij je moeder ook niet kan loslaten.Ik weet niet of het ook klopt maar ik krijg het idee dat je vader een man is van weinig woorden maar door goed op zijn gezicht te letten weet je voldoende.
mmm Ff checke..in de slaapkamer van je moeder staat aan de rechterkant van haar bed een 2 deurskast?(als je voor haar bed staat) want weet niet of je je moeder ernaar kan vragen maar heb het gevoel alsof ze hem opmerkt in dat hoekje van de kledingkast.


Mja ben benieuwd wat er van klopt...

Liefs Lin Dank je wel voor je lezing!! Liefs Mar


Graag gedaan !
Liefs Lin
admin
admin jul 20 '10
Origineel bericht van: Lin
Origineel bericht van: Larapinta
Hey Lin, wel hartstikke lief dat je het toch hebt geprobeerd!!! Toch nog best wat herkenning heb ik gezien.

Mijn 1e gevoel is dat de tuin is heringericht zo'n 5 jaar geleden . er werd/wordt altijd in de tuin gewerkt. Het zou wel kunnen dat die boom in de pot toen is geplant. Maar dat weet ik niet. Het voeld aan alsof de planten een hele andere opstelling hebben gekregen, andere energie het zou kunnen ... dat weet ik dus niet, zal het mijn moeder eens vragen of zij het zich herinnert wink
Mss zeg ik wel iets wat helemaal niet klopt maar doe het toch...Ben jij toen ook overnieuw begonnen met je leven ? Een scheiding geeft mijn gevoel heel erg aan waardoor je opnieuw een tuin aan moest leggen... de scheiding zelf is jaren daarvoor, ben wel in okt. 2004 verhuisd naar de andere kant van NL, om achter me te laten wat ik aan vervelende herinneringen had in de woonplaats waar ik toen woonde. Is nog geen 6 jaar geleden, maar iets langer dan 5 jaar.
Een tuin om in te kijken waar gebeurtenissen van insecten je aandacht trekken. Af en toe de onderhoud als het nodig is, maar verder laat je de natuur zijn gang gaan.Ik heb het vermoeden dat je ook een klein vijvertje of waterteil/bakje hebt staan als een rustgevend onderdeel van je tuin. in deze tuin wel, dat klopt, maar niet waar ik nu woon. Deze tuin is van mijn ouderlijk huis

Dit is de plek waar jij helemaal terug je energie kan ophalen.
Heb jij trouwens iets met egeltjes ? net of veel mensen gevonden baby egeltjes bij jou komen brengen... deze plek is voor mij wel heel belangrijk, de tuin van mijn ouderlijk huis. En de egeltjes, zou dat misschien te maken hebben met de stekels die ik wel had t.o.v. mijn zus in mijn jeugd ... irritaties en veel onbegrip wederzijds? Ik zag meer het verzorgen van egeltjes.. dat zegt me dan niet veel

Mss heel verwarrend ...maar (ik denk dat het je partner is) ik zie een hele lange man , een meter of 2.10 met een donkerblauwe broek aan een donker blauwe trui. Donkerbruin/zwart haar net even boven zijn oren. zegt jou dit iets ?? Nee, je ziet niet mijn partner, maar mijn vader. Hij was alleen niet zó lang. Hij was 1.90m. Maar dat je hem ziet in de tuin is voor mij wel heel herkenbaar. Zou je misschien willen kijken of hij er nog vaak is en mijn moeder nu helpt? Tijdens het schrijven van de reading zag ik deze man heel erg duidelijk en krachtig staan en ook niet het gevoel van een overleden iemand. Dat zegt heel erg veel, en dat beantwoord ook zeer zeker je vraag. Zoals ik ook nu schrijf krijg ik het gevoel alsof hij je moeder ook niet kan loslaten.Ik weet niet of het ook klopt maar ik krijg het idee dat je vader een man is van weinig woorden maar door goed op zijn gezicht te letten weet je voldoende. dat is mijn vader!!! maar ik denk ook eerder dat mijn moeder hem niet los kan laten ...
mmm Ff checke..in de slaapkamer van je moeder staat aan de rechterkant van haar bed een 2 deurskast?(als je voor haar bed staat) want weet niet of je je moeder ernaar kan vragen maar heb het gevoel alsof ze hem opmerkt in dat hoekje van de kledingkast.
die kast heeft er gestaan. Ze waren net met het omzetten en opknappen van hun o.a. hun slaapkamer bezig toen mijn vader onverwachts overleed. De kast is er nu dus niet meer, maar kan wel vragen aan mijn moeder of ze daar zijn energie voelt.

dank je wel meis, voor je reactie!!


Mja ben benieuwd wat er van klopt...

Liefs Lin Dank je wel voor je lezing!! Liefs Mar


Graag gedaan !
Liefs Lin
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki