Loading...
nl

Voorwerpen lezen

admin
admin mei 17 '10
Leuk Gast deze weet ik niet meer hoe die zaak heet maar toendertijd voor een prikkie gekocht bij een zaakje die opheffings uitverkoop had.
En ik vind hem nog stteds erg leuk
Emuca
Emuca mei 17 '10
Hoi Lin! Ik wil mijn ketting wel laten lezen. Hopelijk vind je de foto een beetje oke. smile
Lin
Lin mei 18 '10
Origineel bericht van: Bea
Hallo Linda, ik zal even een voorwerp zoeken,

Ik zie dat ik alleen mijn levenskast op een foto heb.
mischien is het ook wel leuk voor je om hem te lezen.
hahahaa het is net de doos van Pandora.

liefs van Bea

p.s. het uploaden is nog een werkje apart maar ik blijf het proberen


Sorry dat ik je heb moeten laten wachten op mijn antwoord,
kwam iets tussen..
Het eerste wat me opvalt is de koude lucht die vanuit je keuken komt..
een energie die voor de kast langs te voelen valt. Heb het gevoel dat het om een oudere man gaat die even gedag zegt en met je mee kijkt en je gedag zegt....

Toen de kast ingedoken en voelde me heel erg tot het hondje links onderin en het hondje rechtsonderin getrokken.
De 2e plank van onder waar de foto van je dochtertje staat, voelt een soort 3-hoek naar haar en de bijde hondjes..Dat zij eveneens heel erg naar de beeldjes toegetrokken word..waarom weet ik niet.

Verder hoor ik steeds een piepend deurkastje...nou weet ik niet of het van deze kast afkomstig is (denk het wel) of een keukenkastje..
Want de energie waar ik het net overhad wijst mij erop.

Ik hoop dat je er iets van herkenning in ziet.

Liefs Linda
Lin
Lin mei 18 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Hoi Lin! Ik wil mijn ketting wel laten lezen. Hopelijk vind je de foto een beetje oke. smile


Hoi Angel, volgens mij heb ik aleens jou foto gelezen waarin ik je vertelde iets van wicca bij je te voelen en.... dit kettinkje is een hele grote ondersteuning...
Heb het gevoel dat dit kettinkje meer of jou verteld dan jij zelf eigenlijk laat zien.
Heb ook het idee dat je daarin de houvast zoekt, want moeder aarde neemt je zoals je bent..en gaan geen vragen stellen.. en dat sterkt je.
Heb het gevoel dat je bezig bent om je verder te verdiepen in het Wicca gebeuren en met rituelen ?

1 ding wil ik je wel graag op het hart drukken, blijf bij jezelf,
want alleen jij bent verantwoordelijk voor je eigen leven.
Uiteindelijk ben jijzelf degene die opjezelf kan bouwen,
dat is de allerbelangerijkste fundering vanjezelf.

Kvoel ook dat er van alles omgaat in dat koppie van je...
boosheid en irritatie...met je ouders ?? met moeder voel ik...
Loopt even niet lekker heb ik het idee,..

Wil het hier even bij laten

Liefs Linda
Emuca
Emuca mei 18 '10
Origineel bericht van: Lin
Origineel bericht van: Angel of Death
Hoi Lin! Ik wil mijn ketting wel laten lezen. Hopelijk vind je de foto een beetje oke. smile


Hoi Angel, volgens mij heb ik aleens jou foto gelezen waarin ik je vertelde iets van wicca bij je te voelen en.... dit kettinkje is een hele grote ondersteuning...
Heb het gevoel dat dit kettinkje meer of jou verteld dan jij zelf eigenlijk laat zien.
Heb ook het idee dat je daarin de houvast zoekt, want moeder aarde neemt je zoals je bent..en gaan geen vragen stellen.. en dat sterkt je.
Heb het gevoel dat je bezig bent om je verder te verdiepen in het Wicca gebeuren en met rituelen ?

1 ding wil ik je wel graag op het hart drukken, blijf bij jezelf,
want alleen jij bent verantwoordelijk voor je eigen leven.
Uiteindelijk ben jijzelf degene die opjezelf kan bouwen,
dat is de allerbelangerijkste fundering vanjezelf.

Kvoel ook dat er van alles omgaat in dat koppie van je...
boosheid en irritatie...met je ouders ?? met moeder voel ik...
Loopt even niet lekker heb ik het idee,..

Wil het hier even bij laten

Liefs Linda


Bedankt voor je lezing Lin! Ik zal er meteen op reageren!

Ik heb me een aantal jaar terug wel verdiept in wicca, en dat later links laten liggen door bepaalde dingen. Heb nu wel meer op een rijtje wat nu wat voor mij is. En dat is fijn. smileDat leert me ook om bij mezelf te blijven, zoals je schrijft.

Met mijn moeder heb ik nu niet veel problemen. Met mijn vader meer. Hij heeft me behoorlijk vaak teleurgesteld.

Heel erg bedankt. laugh
admin
admin mei 18 '10
Hallo Linda,

Bedankt voor je lezing van de levenskast, het zou heel goed kunnen ik denk dat ik wel weet wie die oude man is.
Kun je hem ook zien? en beschrijven?

En wat betreft de hondjes dit klopt wel want mijn kleindochter heeft twee hondjes en ze houd heel erg van diertjes.

En ja de slotjes van de deurtjes in de kast piepen.

Je hebt het goed aangevoeld hoor!

liefs van Bea
Lin
Lin mei 18 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Origineel bericht van: Lin
Origineel bericht van: Angel of Death
Hoi Lin! Ik wil mijn ketting wel laten lezen. Hopelijk vind je de foto een beetje oke. smile


Hoi Angel, volgens mij heb ik aleens jou foto gelezen waarin ik je vertelde iets van wicca bij je te voelen en.... dit kettinkje is een hele grote ondersteuning...
Heb het gevoel dat dit kettinkje meer of jou verteld dan jij zelf eigenlijk laat zien.
Heb ook het idee dat je daarin de houvast zoekt, want moeder aarde neemt je zoals je bent..en gaan geen vragen stellen.. en dat sterkt je.
Heb het gevoel dat je bezig bent om je verder te verdiepen in het Wicca gebeuren en met rituelen ?

1 ding wil ik je wel graag op het hart drukken, blijf bij jezelf,
want alleen jij bent verantwoordelijk voor je eigen leven.
Uiteindelijk ben jijzelf degene die opjezelf kan bouwen,
dat is de allerbelangerijkste fundering vanjezelf.

Kvoel ook dat er van alles omgaat in dat koppie van je...
boosheid en irritatie...met je ouders ?? met moeder voel ik...
Loopt even niet lekker heb ik het idee,..

Wil het hier even bij laten

Liefs Linda


Bedankt voor je lezing Lin! Ik zal er meteen op reageren!

Ik heb me een aantal jaar terug wel verdiept in wicca, en dat later links laten liggen door bepaalde dingen. Heb nu wel meer op een rijtje wat nu wat voor mij is. En dat is fijn. smileDat leert me ook om bij mezelf te blijven, zoals je schrijft.

Met mijn moeder heb ik nu niet veel problemen. Met mijn vader meer. Hij heeft me behoorlijk vaak teleurgesteld.

Heel erg bedankt. laugh


Graag gedaan....
Lin
Lin mei 18 '10
Origineel bericht van: Bea
Hallo Linda,

Bedankt voor je lezing van de levenskast, het zou heel goed kunnen ik denk dat ik wel weet wie die oude man is.
Kun je hem ook zien? en beschrijven? Hij moest in elk geval heel erg glimlachen dat je piepende deurtjes omschreef. Tja wat ik zie is een man van een jaar of 76, hij was gemiddelt qua lengte, niet veel haar meer..heel erg kort geschoren haar, een geblokte blouse met een groene trui met v-hals, en een lichtbruine corderoy broek. Nou heb niet het gevoel dat hij dagelijks een bril op had alleen maar voor het lezen.
Is het jou vader ? Want zie hem heel goedkeurend kijken als je kookt...


En wat betreft de hondjes dit klopt wel want mijn kleindochter heeft twee hondjes en ze houd heel erg van diertjes.

En ja de slotjes van de deurtjes in de kast piepen. Hij moest daar zo omlachen...zo van ..zie ik ga niet zomaar weg...

Je hebt het goed aangevoeld hoor!

liefs van Bea


Liefs Linda , ben benieuwd naar je antwoord
admin
admin mei 19 '10
Ja dat is mijn vader ten voeten uit, ik vind het heel knap het klopt precies.
Leuk dat hij even langskwam, hahahaha hij kan het nog steeds niet laten om zich met het huishouden te bemoeien, geweldig ik moet er erg om lachen, nou pa, zoals je ziet gaat het hier prima en kunnen we het allemaal ook zelf(knipoog) en ach een piepend deurtje mag de pret niet drukken, maar ik vind het erg leuk dat je af en toe komt kijken hoor.
Over een tijdje kom ik weer daar waar jij nu ook bent alleen heb ik het nog druk hier dus even geduld...

Lin het zou trouwens ook de vader van mijn vader kunnen zijn, kun je de lichaamsbouw ook zien van de man?

oke ik hoor het wel, heel erg bedankt liefs van Bea
admin
admin mei 19 '10
Als je wil mag je deze hanger van me lezen! smile
Lin
Lin mei 19 '10
Origineel bericht van: Bea
Ja dat is mijn vader ten voeten uit, ik vind het heel knap het klopt precies.
Leuk dat hij even langskwam, hahahaha hij kan het nog steeds niet laten om zich met het huishouden te bemoeien, geweldig ik moet er erg om lachen, nou pa, zoals je ziet gaat het hier prima en kunnen we het allemaal ook zelf(knipoog) en ach een piepend deurtje mag de pret niet drukken, maar ik vind het erg leuk dat je af en toe komt kijken hoor.
Over een tijdje kom ik weer daar waar jij nu ook bent alleen heb ik het nog druk hier dus even geduld...

Lin het zou trouwens ook de vader van mijn vader kunnen zijn, kun je de lichaamsbouw ook zien van de man?

oke ik hoor het wel, heel erg bedankt liefs van Bea


Het is zeker je vader...omdat het een heel diep doordringent gevoel naar jou is, zoveel warmte en liefde.
Is jou opa aan een infarct overleden ? Want voel verwarring of het zijn hart of hoofd is geweest. En heb het idee dat hij 89 jaar is geworden ..klopt dat ? Zijn bouw aan zijn leeftijd van 89 gekoppeld is een veel kleinere bouw, iel om heel plat uit te drukken en zie een groot operatie litteken bij zijn hart zo'n 5 cm.. En je vader zie ik nog heel erg vol aanwezig (dat klinkt niet echt respectvol maar weet het anders niet te omschrijven)

Hooop dat je er wat mee kan.

Liefs lin
admin
admin mei 19 '10
Ja Lin het is mijn vader geen twijfel mogelijk,mijn vader is 93 geworden en mijn opa dus de vader van mijn vader is iel maar mijn andere opa ook, hun leeftijd moet ik ff nagaan.
Maar ze kunnen zich ook jonger laten zien alles is mogelijk,
Maar weet je het maakt niet uit ze zijn allemaal welkom als ze goede bedoelingen hebben dan is het goed.

Ik wil je heel hartelijk bedanken hiervoor ben er erg blij mee

liefs en een fijne avond nog

Bea
Lin
Lin mei 19 '10
Origineel bericht van: Tinne
Als je wil mag je deze hanger van me lezen! smile



Hoi Tinne,
Heb alles opgeschreven en schrijf het ook zo hier neer wat er in volgorde bij me binnenkwam..
De ketting van je hanger voelt aan als een stromende energie naar de fles toe,
als ik met me hand erover heen ga voelt het loodzwaar aan,
tilt veel met zich mee, ballast.
Doch degene (jij dus) die deze hanger "draagt" bezit geestelijk een behoorlijke draagkracht. Zal voor de Duvel nog niet bang worden.
Heb het rare gevoel dat de ketting van iemand anders is geweest maar voelt niet aan als erfstuk..
De kleur spreekt puur uit, kracht, hulp van opgestegen meesters en engelenenergie.

This ook net of je hele zware last in het flesje hebt gedaan, Uit je lichaam en geest, en gevangen in het flesje.
Het voelt ook aan of het voorbestemd was dat jij dit flesje in je bezit zou krijgen.

Heb jij met regelmaat een doof gevoel in je rechterschouderblad naar de bovenkant van je rechterschouder ?

Je hebt het niet makkelijk gehad zeg...jee

Wil het eigenlijk hier even bij laten
inafwachting van je antwoord

Liefs Linda
admin
admin mei 20 '10
Origineel bericht van: Lin
Origineel bericht van: Tinne
Als je wil mag je deze hanger van me lezen! smile



Hoi Tinne,
Heb alles opgeschreven en schrijf het ook zo hier neer wat er in volgorde bij me binnenkwam..
De ketting van je hanger voelt aan als een stromende energie naar de fles toe, ja dat klopt, het is een catalisator, maar tevens is er ook een stromende energie van de fles naar de drager
als ik met me hand erover heen ga voelt het loodzwaar aan,
tilt veel met zich mee, ballast. ja hij moet dringend gezuiverd worden, ontdaan van die balast, goed dat je dit nog eens extra aangeeft.
Doch degene (jij dus) die deze hanger "draagt" bezit geestelijk een behoorlijke draagkrachtJa, omdat ik een rechtstreeks kanaal ben en deze hanger werkt als zendertje (zal ik zeggen) naar de bron toe en terug . Zal voor de Duvel nog niet bang worden. juist, het is een mega-beschermer en kracht !
Heb het rare gevoel dat de ketting van iemand anders is geweest maar voelt niet aan als erfstuk.. Ze is rechtstreeks door mezelf aangekocht, doch het is m'n Gids die me geleidt heeft naar het hangertje, in functie van het gebruik ervan, en zijn energie is altijd aanwezig geweest in die fles, en vandaar dat het kan zijn dat het voelt dat het hangertje van iemand anders komt.
De kleur spreekt puur uit, kracht, hulp van opgestegen meesters en engelenenergie. ja, ze staat ermee in verbinding.

This ook net of je hele zware last in het flesje hebt gedaan, Uit je lichaam en geest, en gevangen in het flesje. Heel zeker zal er van mij veel inzitten, maar ook van anderen, omdat ik dit hangertje altijd droeg tijdens kaartleggen, cursussen die ik gaf, gesprekken die ik had, en therapeutisch onderhoud, het flesje vergemakkelijkte het contakt tussen mij, de persoon in kwestie en de bron.
De fles hield de weg zuiver.. en nam op

Het voelt ook aan of het voorbestemd was dat jij dit flesje in je bezit zou krijgen. Ja dat klopt.

Heb jij met regelmaat een doof gevoel in je rechterschouderblad naar de bovenkant van je rechterschouder ?
al een tijdje heb ik last van m'n hele rechterkant, schouder, arm en heup..het is een herstel hoor.. komt goed, enkele jaren daarvoor was het de linkerkant

Je hebt het niet makkelijk gehad zeg...jee neen... dat klopt. Maar niet alles bij wat je voelt in die fles is dus mijn energie.... het flesje neemt balast weg van anderen ook, terwijl ze voor me zitten.

Wil het eigenlijk hier even bij laten
inafwachting van je antwoord

Liefs Linda


Bedankt hoor, en ik ga de fles zuiveren.. even kijken hoe ik dat het beste doe..
dan ga ik er een nieuwe foto van maken, en dan kan je eens voelen of de balast al minder is, of gezuiverd of proper is..
T'is goed dat je dit aangegeven hebt, want ik droeg ze de laatste tijd niet meer, omdat het me hoofdpijnen bezorgde, en een vreemd gevoel. De fles zit dus vol..
Het klopt heel zeker dat ik een heel grote draagkracht heb, zowiezo al .. ik kan dingen omturnen, en kan daar al m'n energie insteken, door vuren voor gaan, door modder en door slijk (bij wijze van spreken), zelf spartelen en vallen en opstaan.. gewoonweg omdat het Licht met zich meebrengt. Alles voor het Goddelijke, lieve Lin. That's me....
Lin
Lin mei 20 '10
Hoi Tinne
ik vond het bijzonder om te lezen omdat ik ook niet wist wat het precies was en ik wel duidelijk een beeld kreeg van een energie stroom, net als een telefoonkabel.
Heb ik ook weer wat geleerd..want had nog nooit zoiets gezien of erover gehoord.En ik ben een mens van praktijk en boeken lees ik dus nauwelijks .

Ben benieuwd hoe ik de nieuwe foto van je hanger ga beleven.

Voel trouwens heel veel herkenning in je draagkracht

Liefs Linda
Lin
Lin jun 1 '10
Ff toppic schoppie omhoog geven..
Lin
Lin jun 20 '10
Nogmaals toppic schoppie omhoog
En ik hoop dat iemand anders het mss ook leuk vind om een voorwerp te willen laten lezen en kijken wat er uit komt.

Liefs Lin
Islandlady
Islandlady jun 22 '10
Wat leuk dat je dit doet Lin. Ik zal eens kijken wat ik zal laten lezen door je smile

Liefs B
Lin
Lin jun 23 '10
Ik ben benieuwd grin
Liefs Linda
New Moon
New Moon jun 24 '10
Lieve Lin,

Ik heb wel iets wat ik erg graag zou willen laten lezen, zeker nu smileAlvast bedankt! :

Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki