Hi Lin,
Allereerst, Zo lang was het niet hoor. jij hebt langer op mijn foto moeten wachten. Ik was een van de eerste die reageerde toen je dit topic opende. LOL.
Maargoed. De kop koffie en choco... Klopt als een bus. Koffie met een stukje chocolade (ernaast) is voor mij Oppergenot!. Heerlijk.
Het verlangen JAH... klopt ook, daar was ik me overigens niet bewust van dus dat is dan weer grappig dat jij het zo naar boven weet te halen. En ja er zijn twijfels en onzekerheid. Klopt als een bus.
Die knie... Ook leuk... kan je beschrijven wat je daar precies voelt?(tis trouwens links maar ik spiegel....dus blijkbaar straal ik die spiegeling ook uit... ik bedoel als ik jouw zou "lezen"en je hebt iets aan je linker oog zeg ik steevast je rechter oog)
ik moet ook altijd bij nadenken of ik het links of rechts binnenkrijg en soms lijkt het alsof ik degene voor me heb en dan moet ik nadenken in spiegelbeeld. Wat ik voel ..het lijkt net hele kleine steken, naalden die steken aan de onderkant van je knieschijf. Net of je je knie eens verbrijzeld hebt gehad en daar botsplinters nog steeds in je been zit.
Dat je Energie voelt aan die armband kan helemaal kloppen. Het is namelijk een magneet armband..... die ik nu 3 jaar draag. Door de energie die hij me geeft heb ik een stuk minder pijn. Ook leuk dat je dat voelt.
Ben heel blij dit gevoelt te hebben omdat ik ook steeds beter leer het verschil erin te herkennen.
Ik heb veel bewondering voor hoe je dingen kan voelen aan een plaatje. Echt gaaf. Dank je voor je Lezing.
Dankjewel En ik hoop voor je dat het allemaal niet al te heftig is in je leven, en als het dat wel is, dat het dragelijk blijft voor je.
In deze periodes leer je jezelf het beste kennen. Maar het komt goed.
Knuff Duiff