Als je wil mag je deze hanger van me lezen!
Hoi Tinne,
Heb alles opgeschreven en schrijf het ook zo hier neer wat er in volgorde bij me binnenkwam..
De ketting van je hanger voelt aan als een stromende energie naar de fles toe,
ja dat klopt, het is een catalisator, maar tevens is er ook een stromende energie van de fles naar de drager
als ik met me hand erover heen ga voelt het loodzwaar aan,
tilt veel met zich mee, ballast.
ja hij moet dringend gezuiverd worden, ontdaan van die balast, goed dat je dit nog eens extra aangeeft.
Doch degene (jij dus) die deze hanger "draagt" bezit geestelijk een behoorlijke draagkracht
Ja, omdat ik een rechtstreeks kanaal ben en deze hanger werkt als zendertje (zal ik zeggen) naar de bron toe en terug . Zal voor de Duvel nog niet bang worden.
juist, het is een mega-beschermer en kracht !
Heb het rare gevoel dat de ketting van iemand anders is geweest maar voelt niet aan als erfstuk..
Ze is rechtstreeks door mezelf aangekocht, doch het is m'n Gids die me geleidt heeft naar het hangertje, in functie van het gebruik ervan, en zijn energie is altijd aanwezig geweest in die fles, en vandaar dat het kan zijn dat het voelt dat het hangertje van iemand anders komt.
De kleur spreekt puur uit, kracht, hulp van opgestegen meesters en engelenenergie.
ja, ze staat ermee in verbinding.
This ook net of je hele zware last in het flesje hebt gedaan, Uit je lichaam en geest, en gevangen in het flesje.
Heel zeker zal er van mij veel inzitten, maar ook van anderen, omdat ik dit hangertje altijd droeg tijdens kaartleggen, cursussen die ik gaf, gesprekken die ik had, en therapeutisch onderhoud, het flesje vergemakkelijkte het contakt tussen mij, de persoon in kwestie en de bron.
De fles hield de weg zuiver.. en nam op
Het voelt ook aan of het voorbestemd was dat jij dit flesje in je bezit zou krijgen.
Ja dat klopt.
Heb jij met regelmaat een doof gevoel in je rechterschouderblad naar de bovenkant van je rechterschouder ?
al een tijdje heb ik last van m'n hele rechterkant, schouder, arm en heup..het is een herstel hoor.. komt goed, enkele jaren daarvoor was het de linkerkant
Je hebt het niet makkelijk gehad zeg...jee
neen... dat klopt. Maar niet alles bij wat je voelt in die fles is dus mijn energie.... het flesje neemt balast weg van anderen ook, terwijl ze voor me zitten.
Wil het eigenlijk hier even bij laten
inafwachting van je antwoord
Liefs Linda