mensen ik heb een wit/gele bol met zwevende gouden draden
als engelmensen allemaal een voorwerp bij hun hart hebben van een ander soort metaal dan moet dat toch ergens voor staan, kleuren moeten toch ook wel iets betekenen wat betekent die van mij dan??
ik ben dus kennelijk een engelmens en ik probeer te begrijpen waarom en wat ik ermee moet maar die vragen blijven een beetje onbeantwoord..
trouwens hoe kan een mens met al zijn fouten nou een engelmens zijn?? dat begrijp ik ooki niet
Lieve Fatna,
Laat even alles rustig naar je toekomen.
Het blijkt dat het voor iedereen verschillend is, in het ervaren en ontdekken van wie hij/zij eigenlijk is.
We hebben immers een opvoeding gehad waarbij denkpistes zijn ontstaan, en hebben daarnaar gehandeld.
Zomaar aannemen een Engelmens te zijn, komt in strijd met datgene wat je nu voelt wie je bent.
Het is daarom voor je 'denken' niet zomaar evident om ineens het roer om te gooien. Laat staan dat je van dag 1 al volledig jezelf hebt herondekt. Want dat is volgens mij wat er bezig is, " een her-ont-dekken = vrij maken wat bedekt was.
Daarom neem je tijd, antwoorden worden soms met mondjesmaat gegeven, vanuit de bron. Juist opdàt je het in jezelf kunt integreren.
Het voorwerp in je hart, is een symbool van het engelmens zijn, en tevens een weergave van de kracht en kwaliteiten in je, die naar buiten zullen/mogen komen.
Je zegt dat het een wit/gele bol is.
Dit staat, naar mijn inziens, voor een heel mooi kontakt met de engelenwereld, en de elfen/feeën wereld. Daardoor zou het kunnen zijn, dat je op heel subtiel niveau , fijngevoelig en zuiver licht, kinderen een spirituele weg kunt tonen, via de bron.
Omdat kinderen daar zeer ontvankelijk zijn, voor deze energie. De gouden draden, betekenen, voor mijn gevoel, dat je omringt word met een warmhartigheid, dat doorstraalt naar andere mensen. Dit voorwerp straalt door heel jouw wezen, als een klank en krachtbron.
Zelf zal je er een eigen uiting aan geven. Ik heb het nu vertaald vanuit mijn perceptie.
Veel liefs,
Bellefleur