Loading...
nl

De verschillende soorten engelmensen

Cialara
Cialara mei 18 '09
Ja, dat gevoel heb ik ook meer. En niet zozeer een onderverdeling van serafijn, cherubijn enzovoort, dat zegt me niet zoveel (ben een tikkie allergisch voor rangen enzo crazy)
gast
gast mei 18 '09
Ik heb zelf ook het idee dat de bol vorm met het menselijk deel te maken heeft en de diepte met het engel zijn. De diepte naar de bron of hogere dimensies. Maar dit is maar een ideetje hoor wink
Cialara
Cialara mei 18 '09
Welke diepte bedoel je? Die in het hoofd? Dat zwarte gat (ha ha)?
admin
admin mei 18 '09
Oneindige diepte..
Cialara
Cialara mei 18 '09
Oneindigheid, als kind vond ik dat doodeng; oneindig vergroten, oneindig verkleinen, ik verdwaalde erin!
gast
gast mei 18 '09
Ja die in het hoofd.
admin
admin mei 18 '09
Ja? o ik vond/vind het nog steeds heerlijk, het oneindige gevoel van ruimte!
Cialara
Cialara mei 18 '09
Ja, die diepte geeft denk ik duidelijker aan hoe jou lijntje met "boven" is, maar of dat ook te maken heeft met wat voor soort engel je zou zijn??? Ik weet niet of er wel duidelijke scheidslijnen zijn tussen de verschillende engelen zoals hier genoemd hoor; net als in een groot bedrijf, daar loopt een organisatiestructuur ook niet altijd hierarchies, en heb je soms ook schuine of dwarse lijnen zeg maar...
admin
admin mei 18 '09
Ik een Engelmens? Nee hoor, ben wel lief maar zeker geen Engel.
Cialara
Cialara mei 18 '09
Origineel bericht van: Karin
Ja? o ik vond/vind het nog steeds heerlijk, het oneindige gevoel van ruimte!

Nou als kind (was denk zo'n 4 jaar ofzo!) vond ik het eng, werd er in gezogen... heb het toen heel hard weggeduwd/dichtgeslagen.
Cialara
Cialara mei 18 '09
Origineel bericht van: Karin
Ik een Engelmens? Nee hoor, ben wel lief maar zeker geen Engel.

Tja.... dat dacht ik ook! Dat zegt dus kennelijk niets...
Emuca
Emuca mei 18 '09
En zo zullen er vast nog velen voelen denk ik. Zo'n gevoel van: okee... ik? een engelmens?
Dat had ik ook wel, vooral omdat ik een van de eerste was die gescand werd.
admin
admin mei 18 '09
Nou volgens Hans hoor ik er dus ook bij.
Ik schreef hem dat het heel dubbel voelt, ik heb niets met Engelmensen en nu zou ik er zelf ook 1 zijn. Aan de ene kant dat cynische stemmetje..ja het zal wel, maar aan de andere kant ook een gevoel van trots, zo van: goh ik hoor er dus ook bij..

Er gebeurd veel vanavond!

En Hans dank je wel!
admin
admin mei 18 '09
grin
Cialara
Cialara mei 18 '09
Ja, ik weet hoe je je moet voelen, en het is inderdaad heel dubbel! Leuk en tegelijkertijd heel erg raar om het te weten.
Emuca
Emuca mei 18 '09
Welkom bij de club? tongue
admin
admin mei 18 '09
Graag gedaan Karin.
Tekening volgt, ook een van die van gast.
Cialara
Cialara mei 18 '09
Zo, dat durfde ik nou net niet te zeggen, daar kun je iemand toch mee kwetsen geloof ik... alhoewel ik zeker weet dat het niet zo bedoeld is hoor AOD!
Emuca
Emuca mei 18 '09
Zo bedoel ik het zeker niet nee. Want ik denk dat iedereen, met voorwerp of zonder voorwerp iets te betekenen heeft. Zeker omdat iedereen hier niet voor niets is.

Ik zei het om het een beetje aan te geven dat het opeens lijkt of vrijwel alle actieve leden onder het stickertje passen... waar sommige soms heel fel op tegen waren. Het begint nu 'normaal' te worden.. en dat is misschien wel een goed teken.
admin
admin mei 18 '09
Nee, dat is meer een woordspeling denk ik, ben niet zo'n club mens. Maar voel me wel vereerd!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki