Loading...
nl

De verschillende soorten engelmensen

admin
admin mei 8 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Maar ik werk wel met pastelkrijt alleen heel erg langzaam, ik houd wel veel van tekenen. wink
Welk merk pastelkrijt gebruik je, Anniek?
Eruan
Eruan mei 8 '09
Oeh, dat weet ik niet zo uit mijn hoofd, ik zou morgen even moeten kijken. winkHet is opzich wel fijn krijt...
koenewoen
koenewoen mei 8 '09
Ik ben ook wel benieuwd hoe die voorwerpen er uit zullen zien.

Wordt dit op ware groote getekend Hans?
admin
admin mei 9 '09
Origineel bericht van: koenewoen
Ik ben ook wel benieuwd hoe die voorwerpen er uit zullen zien.

Wordt dit op ware groote getekend Hans?


Ik teken de voorwerpen op papier. Het papier is ongeveer 32x50cm.
De voorwerpen teken ik zoals ik ze zie en als er een kleur in de omgeving zichtbaar was (licht ofzo) dan komt dat er ook bij.
Ik teken ze niet op ware grootte, want dan zou het klein uitvallen.
Wel teken ik zo dat straks de onderlinge voorwerpen te vergelijke zijn, want enkele mensen hebben grotere voorwerpen, andere kleiner.
Ik ga zo weer een paar tekenen. smile
admin
admin mei 9 '09
doe maar voort laugh
Natalie1986
Natalie1986 mei 9 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Wow, zeg! U bent wel snel!
Ik zou eeuwen doen over een pastel. wink

@ Natalie: daar heb ik nou ook altijd last van... tongue



Hahahaha gelukkig ben ik in ieder geval niet de enige hahaha wink

Wow goed zeg Hans het zal wel heel mooi worden
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 9 '09
Ik zie ineens een heleboel uploads, naar het fotoalbum smile.
admin
admin mei 9 '09
Goed gezien.
En nu de vraag - wie-is-wie?
Eruan
Eruan mei 9 '09
Wow Hans! Wat is het mooi geworden!
Ik ben ook wel benieuwd wie wie is... tongue
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 9 '09
Dat vroeg ik me ook al af:). Lijkt me nuttig om dat in een apart topic te behandelen en hier over de verschillende soorten engelmensen te blijven praten smile.
Natalie1986
Natalie1986 mei 16 '09
en de glazenbol waar valt dat onder dan?

de normale engelen toch
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '09
Tenzij het diamant is, valt glas onder de normale engelen. Is het helder glas of zitten er ook nog andere stoffen in?

Er schijnt overigens een engelen boekje te zijn, die van iedere engel bespreekt wat voor element daarbij hoort. Een vriend vertelde mij dit gisteren, maar ik weet de naam van dat boekje niet. Misschien dat iemand dit hier wel weet? In dit boekje is een lijst opgenomen die heel veel per engel verteld: De kleur, het element, de geometrische vorm, etc. Ik zou graag willen weten of iemand zo'n lijst heeft, of weet welk boek dit is.
Natalie1986
Natalie1986 mei 16 '09
Hans vertelde mij dat dit een glazenbol is waar je gewoon doorheen kan kijken. helderglas dus ik denk niet dat het diamant is.
Ik ga vanmiddag toch naar mystiek dan kan k gelijk even kijken!

Mystiek is een newage winkel in Rotterdam.

Als ik er achter kom hoor je het gelijk

Liefs Natalie
admin
admin mei 16 '09
Ja, het is zeer helder glas. Zo helder dat ik eerst het niet kon onderscheiden van de achergrond. Zeer transparant, helder, zuiver en zonder insluitsels.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '09
Zou het ook water kunnen zijn?
admin
admin mei 16 '09
Nee, het is geen water; de materie heeft een vaste vorm bij Natalie. Het is loepzuiver.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '09
Bijzonder omdat glas namelijk 2 elementen in zich heeft. Glas is een amorfe (niet-kristallijne) vaste stof. De bekendste verschijningsvorm is "gewoon" glas zoals dat voor vensters en drinkglazen wordt gebruikt. Dit glas bestaat voornamelijk uit de stof siliciumdioxide. (SiO2)

Dus zuurstof en silicium.
Cialara
Cialara mei 16 '09
Volgens Hans was het bij mij een glazen bol met eromheen en erin een groen gas. Die glazen bol, daar kan ik nog wel iets mee, maar dat groene gas, daar begrijp ik niet zo veel van.
Cialara
Cialara mei 18 '09
We hebben nu heel wat tekeningen en uitleg van Hans gezien omtrent de voorwerpen bij het hart, maar ik kan dat toch niet helemaal relateren aan de verschillende engelmenen zoals Julien ze benoemd heeft.
Er zijn dus nog veel meer onderverdelingen en gemengde soorten te zien dan de genoemde. Dus bijvoorbeeld een diamant met goud, een zilver met staal, een goud met steen enzovoort. Ben benieuwd wat dat nou allemaal te betekenen heeft. Dat zal dus echt niet een soort rangorde zijn, maar meer met een soort van doelstelling of herkomst van de persoon te maken hebben.
Emuca
Emuca mei 18 '09
Misschien heeft het meer te maken met de soort persoon. Met het innerlijk en wat de persoon in kwestie kan?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki