Loading...
nl

De verschillende soorten engelmensen

Cialara
Cialara mei 3 '09
Hans, ik ben intussen heel erg nieuwsgierig geworden winken heb nog een paar vragen:

Origineel bericht van: Hans
De bollen roteren soms om een as. Als dat zo is, dan is dat niet zoals het moet. In principe moet de bol mooi stilstaan. En dan kan ik ook in de bol 'kijken'. Soms staat een rotatieas scheef. Dat is altijd heel tijdelijk. Ik kan de draaiing beinvloeden, heb ik gemerkt.

Waarom is dit niet zoals het hoort? Wat kan de engelmens hier dan zelf aan doen?
Wat kun je dan zien in zo'n bol?

Origineel bericht van: Hans
En in enkele gevallen gaat de bol gepaard met andere objecten, zoals een zwevende ring of engelenvleugels.


Wat willen die voorwerpen dan zeggen? Hebben die dan een extra betekenis of is het gewoon hoe een engelmens zich voelt of opstelt?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 3 '09
Origineel bericht van: gast

Haha, het is stoppen of doorgaan bij jou wink
Nou engelmens of geen engelmens, ik vind je een mooi mens smile


Kijk en daar gaat mij het om. Precies. Engelmens, menselijke engel, of mens. Wij hebben elkaar en gaan het met zijn allen doen!

Zie de schoonheid in een ieder!
Heidelroos
Heidelroos mei 3 '09
Origineel bericht van: gast
Origineel bericht van: heidelroosje
Ik had kleur bij mijn hart..
Felgroen en rood..

Geen symbool..
Hans vond het 'helaas'
Ik niet zo smile

Ik geloof zelf, dat kleuren ook symbolisch kunnen zijn..
Ik ben op de wereld om te 'geven' vanuit mijn hart..
Ben in staat om héél veel liefde te geven.. belangeloos zelfs...

Gewoon als mens, niet als engelenmens..
Misschien dat ik daarom niet veel met engelenmensen heb, en niet heel sterk in engelen geloof .. op één of andere manier..

smileLiefs van die Heidel..



Haha, het is stoppen of doorgaan bij jou wink
Nou engelmens of geen engelmens, ik vind je een mooi mens smile


Stoppen of doorgaan?
Leg eens uit .. smile

Jaaaaaaaaa, ik ben best aardig soms..
Maar jij als gast doet het ook ziet zo slecht.. soms volg ik je wink
Heidelroos
Heidelroos mei 3 '09
NIET zo slecht wink
Ik weet namelijk niet of je slecht ZIET.. tongue
gast
gast mei 3 '09
Haha, ik had niet eens gezien dat je "ziet" i.p.v. niet had geschreven.

Dat stoppen of doorgaan slaat op het felgroen en rood (verkeerslichten wink)
Verder zou ik niet weten of dit op jouw slaat hoor wink
We zijn wel van hetzelfde bouwjaar trouwens.
Heidelroos
Heidelroos mei 3 '09
Goed bouwjaar (Y)
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 3 '09
Origineel bericht van: heidelroosje
Goed bouwjaar (Y)



Waar het om gaat is de juiste en zuivere intentie. Vul zelf maar in...
admin
admin mei 3 '09
Origineel bericht van: Jorine
Hans, ik ben intussen heel erg nieuwsgierig geworden winken heb nog een paar vragen:
Waarom is dit niet zoals het hoort?

Dit gaat over het roteren. het lijkt onnatuurlijk; de bol kan beter functioneren als ie stilstaat.
Origineel bericht van: Jorine
Wat kan de engelmens hier dan zelf aan doen?
Niet veel. Mss mediteren, rust nemen, zelfreflectie.
Origineel bericht van: Jorine
Wat kun je dan zien in zo'n bol?
het lukt me om de bol in te kruipen; ik zie dan de verschillende lagen waarmee het is opgebouwd. In het centrum komen dimensies samen waar licht en kennis beschikbaar is. Verder dan dat punt kom ik niet. Het is wel erg mooi.
Origineel bericht van: Jorine
Wat willen die voorwerpen dan zeggen?

Er zijn verschillen in materiaal en in omvang. Voor mij is dit iets dynamisch, dat wil zeggen, wat vandaag van steen lijkt kan morgen eruitzien als koper of goud.

Origineel bericht van: Jorine
Hebben die dan een extra betekenis of is het gewoon hoe een engelmens zich voelt of opstelt?
Is voer voor speculatie. Geen idee.
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
Is echt knap dat je dat kan zien door middel van reiki, heb je dit geleerd of is het echt iets wat je zelf hebt uitgevonden?
Hoe weet je dat je dan een engelmens bent en niet iets anders? Zijn gewoon vragen ik ben nogal nieuwsgierig
admin
admin mei 3 '09
Wat ik doe is niet alleen reiki. het is een combinatie van reiki, silva mind control en reconnective healing. Die heb ik samengesteld naar eigen gevoel en is uitzonderlijk krachtig. Ik beschouw reiki als de basis, waardoor de andere technieken maximaal effect hebben.
Reiki heb ik vial officiele inwiojdingen, reconnective healing via het lezen van het boek van Eric pearl (door het lezen wordt je ingewijd) en silva mind control ontdekte ik zelf. Hiermee kan je diagnoses stellen op afstand, plus energie en bescherming sturen.
Er zijn nog enkele kenmerken voor engelmens, behalve het object bij het hart. Ook in het hoofd is een extra dimensie aanwezig (kan het niet anders uitleggen dan dit), er zijn letterlijk vleugels zichtbaar bij de schouders.
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
echt knap ik kan niets anders zeggen!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 3 '09
Origineel bericht van: Hans

Origineel bericht van: Jorine
Wat kan de engelmens hier dan zelf aan doen?
Niet veel. Mss mediteren, rust nemen, zelfreflectie.

Wat ook helpt is in je pyramide van licht te gaan zitten. De bol gaat namelijk roteren door externe factoren. Dit kunnen aardse factoren zijn, maar ook geestelijke factoren. Ik heb gemerkt dat bij ziekte, of klachten de bol als een gek kan gaan roteren. Ook stress is een goede aanjager.
Origineel bericht van: Hans

Origineel bericht van: Jorine
Wat willen die voorwerpen dan zeggen?

Er zijn verschillen in materiaal en in omvang. Voor mij is dit iets dynamisch, dat wil zeggen, wat vandaag van steen lijkt kan morgen eruitzien als koper of goud.

Zodra hij een keer stilstaat zal hij niet meer wijzigen van materiaal.

De engel evolueert niet in engelen-nivo wanneer ze geïncarneerd op aarde is. Dit komt door de splitsing die ze is ondergaan toen ze hier op aarde kwam leven. Enkel bij de samenvoeging (en dat is na het overlijden) vindt er een herijking plaats.
Cialara
Cialara mei 4 '09
Zijn de vleugels of een ring ook een symbool voor iets? (Behalve dat het bij een engel hoort ofzo?)
admin
admin mei 4 '09
Origineel bericht van: Jorine
Zijn de vleugels of een ring ook een symbool voor iets? (Behalve dat het bij een engel hoort ofzo?)

De vleugels zijn typisch van een engel, zoals ik dat zag.

De ring maakte een waterachtige indruk en lijkt me het kern-element te zijn van die persoon.
admin
admin mei 4 '09
Origineel bericht van: Hans
Wat ik doe is niet alleen reiki. het is een combinatie van reiki, silva mind control en reconnective healing. Die heb ik samengesteld naar eigen gevoel en is uitzonderlijk krachtig. Ik beschouw reiki als de basis, waardoor de andere technieken maximaal effect hebben.
Reiki heb ik vial officiele inwiojdingen, reconnective healing via het lezen van het boek van Eric pearl (door het lezen wordt je ingewijd) en silva mind control ontdekte ik zelf. Hiermee kan je diagnoses stellen op afstand, plus energie en bescherming sturen.
Er zijn nog enkele kenmerken voor engelmens, behalve het object bij het hart. Ook in het hoofd is een extra dimensie aanwezig (kan het niet anders uitleggen dan dit), er zijn letterlijk vleugels zichtbaar bij de schouders.

allereerst, dank voor deze boeiende topic, Hans .
En ook voor je tijd en werk bij het scannen.
weet je iets meer te vertellen, over die extra dimensie in het hoofd? Wat dat zou kunnen inhouden?
admin
admin mei 4 '09
Origineel bericht van: Bellefleur

allereerst, dank voor deze boeiende topic, Hans .
En ook voor je tijd en werk bij het scannen.
weet je iets meer te vertellen, over die extra dimensie in het hoofd? Wat dat zou kunnen inhouden?


Graag gedaan, hoor. Daar zijn we toch voor? Om elkaar te steunen en verdere inzichten te geven....

De extra dimensie in het hoofd. Een vreemd iets, hoor. Ik zal proberen het uit te leggen.
Wat ik zie is het volgende:
Bij het hoofd loopt een horizontale as, zeg maar ongeveer van oor naar oor, maar dan iets naar voren, van slaap naar slaap.
Naarmate ik verder naar het midden van het hoofd kijk zie ik hoe daar een enorme diepte ontstaat.
Midden in het hoofd is de diepte oneindig. Dat ziet er heel spannend uit. Alsof het een emmer is waarvan de bodem aan de zijkanten normaal is, maar in het midden oneindig diep is. Als een zwart gat. En volgens de natuurkunde komt in het midden van een zwart gat een zogenaamd wordmgat voor, waarlangs je kunt reizen naar een andere dimensie of universum. Daarom kwam ik op de uitdrukking: andere dimensie.
Cialara
Cialara mei 4 '09
Nou Hans,

Hoe meer antwoorden je geeft, hoe meer vragen wij hebben lijkt het wel... Fijn dat je al onze vragen ook zo goed kunt beantwoorden!
gast
gast mei 4 '09
@Hans; Zijn er geen mensen bij die wel een verbinding hebben met de twee helften?
admin
admin mei 4 '09
Origineel bericht van: gast
@Hans; Zijn er geen mensen bij die wel een verbinding hebben met de twee helften?
Welke helften bedoel je precies? Linker- en rechter hersenhelft? Of iets anders?
gast
gast mei 4 '09
Zoals jij het hier schreef; een horizontale as tussen de slapen die in het midden oneindig diep lijkt. Zijn er ook mensen die die diepte niet hebben, waarbij die as een geheel vormt van slaap tot slaap dus.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki