Loading...
nl

De verschillende soorten engelmensen

admin
admin mei 18 '09
Mijn ego kan zich prima roeren, daarom voelt het voor mij beter. Ik geloof absoluut dat het voor jou anders voelt, we zijn ook niet hetzelfde. Maar ik kan me voor mijn gevoel niet helemaal meten met de beschrijving van de Engelmens, het voelt niet als mij, dus kan ik dat voor mijn gevoel niet zijn. Lichtwerkers zijn mensen, wel mensen die wellicht eenzelfde missie volgen, maar wel mensen. Ik voel me echt geen Engel, maar wel een goed mens en voor mijn gevoel altijd oprechte intenties. Maar ook de minder engelachtige dingen horen bij mij, ik doe soms ook hele stomme, foute dingen. Daarom geen Engelgevoel.

(ik hoop dat ik je duidelijk kan maken dat ik echt niet namen wil gaan veranderen lieve Nims)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Maar Nims, wat is volgens jou dan het verschil tussen een lichtwerker en een engelmens?

De definitie van een Lichtwerker is heel breed:
Lichtwerk = Licht integreren en verspreiden, zowel in ons eigen leven als in dat van anderen.

Daarmee zijn wij dus allemaal lichtwerkers. Maar er zijn ook lichtwerkers die geen engelmens zijn (zoals bijvoorbeeld indigo's of kristalmensen). De term lichtwerker is dus een veel breder begrip.

Vergelijk het met Fruit. Een appel is wel fruit, maar niet alle fruit zijn appels.

Snappie?
Emuca
Emuca mei 18 '09
Ik snap.

Zouden bij dat soort mensen misschien ook een soort van voorwerp te zien zijn?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '09
Nope, die hebben dat niet. Alleen de engelmensen hebben zo'n voorwerp.
gast
gast mei 19 '09
Hoe weet je dat zo zeker? Heb jij ze gescant dan?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 19 '09
Nee hoor is niet nodig. Dit heb ik gewoon nagevraagd aan onze vrienden hierboven wink. Vraag het zelf ook eens, en wordt bevestigd, aangezien jij ook een (b)engelmens bent smile.
gast
gast mei 19 '09
Haha, hier een heel koor (b)engeltjes:



Islandlady
Islandlady mei 19 '09
Mooi, al duurt het hier een eeuwigheid voor het hier geladen is de YouTube. Zal wel aan het eiland liggen...

XX
Lena
Lena mei 19 '09
Origineel bericht van: Jorine
We hebben nu heel wat tekeningen en uitleg van Hans gezien omtrent de voorwerpen bij het hart, maar ik kan dat toch niet helemaal relateren aan de verschillende engelmenen zoals Julien ze benoemd heeft.
Er zijn dus nog veel meer onderverdelingen en gemengde soorten te zien dan de genoemde. Dus bijvoorbeeld een diamant met goud, een zilver met staal, een goud met steen enzovoort. Ben benieuwd wat dat nou allemaal te betekenen heeft. Dat zal dus echt niet een soort rangorde zijn, maar meer met een soort van doelstelling of herkomst van de persoon te maken hebben.


nou jorine zo denk ik er nu ook over
alles goed en wel...maar ja ...
na dit topic uit te hebben gelezen tot...zijn we dus geen steek verder dan voor het scannen...
enkel dat we nu een engelmens zou zijn..vanwege dat...
als het nog niet duidelijk is...wat dan...
leuk die scan...hans echt mooi als je de gave hebt om te zien... maar...
als wij al allemaal uniek zijn ...
wat voegt het dan toe....?
Lena
Lena mei 19 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Angel of Death
...waar sommige soms heel fel op tegen waren. Het begint nu 'normaal' te worden.. en dat is misschien wel een goed teken.


Sinds ik hier ben , loopt alles normaal laughlaugh
(grapje)


normaal wat is normaal crazy
zou je denken bellefleur? grapje echt waar?
Lena
Lena mei 19 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik snap.

Zouden bij dat soort mensen misschien ook een soort van voorwerp te zien zijn?


een mooie aureool wink
Cialara
Cialara mei 21 '09
Origineel bericht van: Lena10

na dit topic uit te hebben gelezen tot...zijn we dus geen steek verder dan voor het scannen...
enkel dat we nu een engelmens zou zijn..vanwege dat...
als het nog niet duidelijk is...wat dan...
leuk die scan...hans echt mooi als je de gave hebt om te zien... maar...
als wij al allemaal uniek zijn ...
wat voegt het dan toe....?


We zijn inderdaad allemaal uniek, en waarom ook niet? Maar ik zie hier en daar wel gelijke elementen hoor:
De glazen bol bijvoorbeeld, die bij Natalie, Karin en mijzelf te zien waren,
De groene nevel/mist bij Bellefleur, Karin en mijzelf,
De witte nevel bij anniek en AOD
Het goud bij Lena10 en Beschermengel
Een gouden bol bij NiMS en Bellefleur
Het turqoise/blauwe bij Hans en Koenewoen
Allemaal elementen die overeenkomen, maar steeds met een andere toevoeging of ander element erbij of een andere vorm. Er zal best wel een verklaring voor zijn, ik zie het als een soort van symboliek, een herkenningsvorm ofzoiets. Ik denk dat het misschien toch ook wel iets kan zeggen over onze taak hier, maar ben daar niet zeker van.

Er zijn denk ik wel een aantal manieren om er achter te komen wat het betekend;
Een goed medium dat het ons kan vertellen (of iemand van ons die zelf een goed contact met boven heeft?)
Of een "vergelijkend waren onderzoek" (haha, de term alleen al wink) Zelf kijken naar wie een soortgelijk element heeft en bij elkaar zien uit te vinden wat je in het dagelijkse leven "gelijk" hebt, wat je in elkaar herkent...

Het nodigt wel uit om het nader te onderzoeken.
Cialara
Cialara mei 21 '09
Deze vond ik elders op dit forum, wilde hem nog even doorgeven:

http://www.youtube.com/watch?v=V4JPx0eZdJQ

Weet niet zeker of ik het goed doe...
admin
admin mei 21 '09
Origineel bericht van: Eniroj
We zijn inderdaad allemaal uniek, en waarom ook niet? Maar ik zie hier en daar wel gelijke elementen hoor:
De glazen bol bijvoorbeeld, die bij Natalie, Karin en mijzelf te zien waren,
De groene nevel/mist bij Bellefleur, Karin en mijzelf,
De witte nevel bij anniek en AOD
Het goud bij Lena10 en Beschermengel
Een gouden bol bij NiMS en Bellefleur
Het turqoise/blauwe bij Hans en Koenewoen


En intussen zijn er dus vier engelmensen bijgekomen:
Karin
Gast
Es (Esther)
Fatna

Tekeningen volgen....
Cialara
Cialara mei 21 '09
Hoi, leuk! Ben natuurlijk weer heel nieuwsgierig; beeldnieuwsgierig ook!
Heb al wel wat gelezen hier en daar en ben me al voorstellingen aan het maken. En tjee, wat wordt de groep groot zeg...
Richie Richard
Richie Richard mei 22 '09
ja en je vergeet er een >.> Dankje.. xD
Fatna
Fatna mei 22 '09
mensen ik heb een wit/gele bol met zwevende gouden draden

als engelmensen allemaal een voorwerp bij hun hart hebben van een ander soort metaal dan moet dat toch ergens voor staan, kleuren moeten toch ook wel iets betekenen wat betekent die van mij dan??

ik ben dus kennelijk een engelmens en ik probeer te begrijpen waarom en wat ik ermee moet maar die vragen blijven een beetje onbeantwoord..

trouwens hoe kan een mens met al zijn fouten nou een engelmens zijn?? dat begrijp ik ooki niet
admin
admin mei 22 '09
Daar worstelen wel meer van ons mee Fatna.
admin
admin mei 22 '09
Origineel bericht van: Fatna
mensen ik heb een wit/gele bol met zwevende gouden draden

als engelmensen allemaal een voorwerp bij hun hart hebben van een ander soort metaal dan moet dat toch ergens voor staan, kleuren moeten toch ook wel iets betekenen wat betekent die van mij dan??

ik ben dus kennelijk een engelmens en ik probeer te begrijpen waarom en wat ik ermee moet maar die vragen blijven een beetje onbeantwoord..

trouwens hoe kan een mens met al zijn fouten nou een engelmens zijn?? dat begrijp ik ooki niet



Lieve Fatna,
Laat even alles rustig naar je toekomen.
Het blijkt dat het voor iedereen verschillend is, in het ervaren en ontdekken van wie hij/zij eigenlijk is.
We hebben immers een opvoeding gehad waarbij denkpistes zijn ontstaan, en hebben daarnaar gehandeld.
Zomaar aannemen een Engelmens te zijn, komt in strijd met datgene wat je nu voelt wie je bent.
Het is daarom voor je 'denken' niet zomaar evident om ineens het roer om te gooien. Laat staan dat je van dag 1 al volledig jezelf hebt herondekt. Want dat is volgens mij wat er bezig is, " een her-ont-dekken = vrij maken wat bedekt was.
Daarom neem je tijd, antwoorden worden soms met mondjesmaat gegeven, vanuit de bron. Juist opdàt je het in jezelf kunt integreren.
Het voorwerp in je hart, is een symbool van het engelmens zijn, en tevens een weergave van de kracht en kwaliteiten in je, die naar buiten zullen/mogen komen.

Je zegt dat het een wit/gele bol is.
Dit staat, naar mijn inziens, voor een heel mooi kontakt met de engelenwereld, en de elfen/feeën wereld. Daardoor zou het kunnen zijn, dat je op heel subtiel niveau , fijngevoelig en zuiver licht, kinderen een spirituele weg kunt tonen, via de bron.
Omdat kinderen daar zeer ontvankelijk zijn, voor deze energie. De gouden draden, betekenen, voor mijn gevoel, dat je omringt word met een warmhartigheid, dat doorstraalt naar andere mensen. Dit voorwerp straalt door heel jouw wezen, als een klank en krachtbron.
Zelf zal je er een eigen uiting aan geven. Ik heb het nu vertaald vanuit mijn perceptie.



Veel liefs,
Bellefleur
Fatna
Fatna mei 22 '09
hey bellefleur, dank je wel

dat is taal die ik begrijp hahaha om het zo maar te zeggen, simpele onwetende ziel die ik ook ben vergeleken met jullie en al jullie kennis en wijsheid
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki