Loading...
nl

De verschillende soorten engelmensen

Heidelroos
Heidelroos mei 22 '09
Komen die kinderen toch weer terug.. smile
Fatna
Fatna mei 22 '09
ja maar ik denk dat het misschien slaat op mijn eigen kind, het schijnt dat hij ook een crystalkindje is en misschine moet ik hem begeleiden of zo

geeeen idee
Heidelroos
Heidelroos mei 22 '09
Kristalmenschen, dat zijn de enige in zijn soort waarmee ik wat zou kunnen hebben, betreft de karakter- omschrijvingen of zo iets.. (moest effe duur eruit komen wink)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 22 '09
Zie hier een overzicht van de verschillende nieuwe mensen:

http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.p...%20kinderen.htm

(Menu aan de rechterkant). Hier zie je dus alle eigenschappen, kenmerken en hoe je ermee om kunt gaan.
Fatna
Fatna mei 22 '09
bedankt nims, erg leerzaam
admin
admin mei 22 '09
Voor mij zijn engel mensen altijd niet opzich speciaal geweest. Maar dragen ze astrale vleugels van energie. Iets wat iedereen kan krijgen maar daar moet je eerst bewust voor open staan en dan ook nog astraal en fysiek goed in elkaar steken.

Zo ken ik iemand die altijd spiritueel geweest is maar sinds hij een ziel verbondenheid gevonden heeft bij een meid die ook behoorlijk spiritueel was kreeg hij zijn vleugels (lange zin haha).

Iedereen is astraal verbonden met de kern in het hart. Vanuit het astrale geef je dan opvulling aan die kern die een kleur kan hebben. Gidsen en entiteiten kunnen allemaal ook dit uitstralen.


Hoe denken jullie daarover? smile


Greets, Robbert.
Eruan
Eruan mei 22 '09
Core wat betekent astraal als ik vragen mag? wink
admin
admin mei 22 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Core wat betekent astraal als ik vragen mag? wink


http://wiki.fok.nl/index.php/Astraallichaam

Het staat daar mooi omschreven. Maar voor mijn doen bestaat deze dimensie uit meerdere lagen en daarbij staat je astrale lichaam nog een stap dichter bij je bron.


Greets, Robbert.
Fatna
Fatna mei 22 '09
@bellefleur

toch nog even een vraagje

ieder zijn bol is van een bepaald metaal en die van mij is geel wit maar welke metaal is dat dan??
of wordt er gekeken naar die gouden draadjes binnen en wordt mijn bolletje dan goud of is die van glas omdat je er doorheen kan kijken die draadjes kan zien??


pff tot gister had iki nooit over engelmensen gehoord en was mijn grootste vraag elke dag, wat ga ik nu weer koken en nu zit ik te piekeren over waar mijn bolletje van is gemaakt hahah.
admin
admin mei 22 '09
Even ter verduidelijking:

Bij Fatna is een lichtgele bol te zien die licht uitzendt.

Om de bol heen zweven draden van goud.

De omgeving is sterk verlicht met geel/gouden licht.

Een tekening volgt (ik denk zondag).
Fatna
Fatna mei 22 '09
maar dan is nog niet duidelijk waar mijn bol van is gemaakt en bij iedereen is dat wel duidelijk zoals te zien is op je mooie tekeningen

of ben ik nou zo simpel dat ik wat over het hoofd zie?
admin
admin mei 22 '09
Dat was bij Jorine ook niet; die leek eerst van gas, maar eronder zat glas.
Bij jou zag ik: Een grote geel-witte bol van licht, omgeven door veel licht en er zweven allemaal goudkleurige draden vrij rond.

Eronder zit zeer waarschijnlijk ook iets van glas of diamant. Daar zal ik nog eens voor gaan kijken.
Fatna
Fatna mei 22 '09
oh oke op die manier bedoel je
es
es mei 22 '09
Poeh, ik heb ook een bolletje.
Hans vertelde dat het waarschijnlijk steen is. (Ik heb een hart van steen, ha!) Het is heldergroen in een heldergroene omgeving, met aan de rechterkant een grijze (maan)sikkel.
Ik heb het afgelopen nacht eventjes mogen bekijken, in een flits. (Ik droom al tijden heel erg absurd! Maar dit was wel mooi.)
Ik vind het nogal wat. Maar aan de andere kant geeft het me wel het gevoel dat ik er mag zijn. Ik loop me altijd te verontschuldigen, voel me onzeker. Misschien is het nou eens tijd om die gevoelens los te laten en er gewoon te zijn.
Dank je wel Hans!!
Cialara
Cialara mei 22 '09
@ Fatna; ik voel helemaal met je mee! Het ene moment weet je van niets en het andere moment blijk je opeens een bijzonderheid bij je te dragen... Jaja, ik heb me ook al een keer afgevraagd wat ik er nou mee moet, voelde ook opeens een soort van verantwoordelijkheid en vooral verwarring, zo van wat is dit nu? Maar wees gerust, het eerste gevoel gaat weg, en dan komt een soort van berusting, fijn gevoel dat je er mag zijn, en een weten dat de taak die je hebt gewoon heel natuurlijk door jou zal worden uitgevoerd; alsof het altijd zo is geweest en heeft moeten zijn. Geef het gewoon de tijd.

@Es; Wat mooi dat je het zelf ook hebt gezien! En fijn dat het je wat minder onzeker maakt! Top toch?

@Hans; Ik blijf het bijzonder vinden wat je allemaal tegenkomt bij ons!

Het valt me trouwens op dat Heidel dat ontzettend goed gezien heeft dan bij Fatna! Wat een talent!
Fatna
Fatna mei 22 '09
ja maar heidel zag een goud bolletje bij mij terwijl dat niet zo is, misschien zag ze die gouden draadjes en dat geel en verwarde ze het met goud

maar indd ze heeft wel talent, dat is van mij in ieder geval zeker niet te zeggen op dit gebied, goeie genade zeg
Cialara
Cialara jun 16 '09
Heb vandaag het boekje "Engelen op aarde" van Doreen Virtue binnen gekregen en natuurlijk gelijk zitten lezen...

Zij beschrijft in dit boek dat er meerdere soorten "engelmensen"
zijn, maar ook heeft ze het over de verschillende domeinen waar de engelmensen vandaan komen.

Zo omschrijft ze:
* Geïncarneerde engelen
* Geïncarneerde element wezens (vroeger waren zij elfjes, kabouters, dieren en eenhoorns)
* Sterrenmensen (die hun vorige leven op een andere planeet hadden en hier voor het eerst op aarde zijn)
* De Wijzen (geïncarneerde tovenaressen, tovenaars, hogepriesters, heksen, magiërs en sjamanen)

Misschien dat die bollen die Hans ziet daar iets mee te maken kunnen hebben?

(Haha, vraag me wel af of die elfjes en kabouters enzo wel echt bestaan...)
Serenity
Serenity mrt 20 '11
Origineel bericht van: NiMS
Er zijn verschillende soorten engelmensen en dat komt door de verschillende soorten engelen die er zijn. De engelmensen zijn door Hans herkennen aan het voorwerp bij het Hart. Het materiaal waarvan dit voorwerp is gemaakt bepaalt welk soort engelmens je bent.

Serafijnen - diamant
Cherubijnen - goud
Grote aartsengelen - zilver
Lagere aartsengelen - staal
Engelen van het hart - koper
En (gewone) engelen - Stenen van verschillende samenstellingen zoals kwarts, etc.

Ik denk dan ook dat er weer minieme verschillende eigenschappen en kenmerken te onderkennen valt binnen deze groep. Voor zover ik het weet is de laatste groep van "gewone" engelen, het grootst.


Kicke en waar hoor ik bij weet jij dat ?

Welke Engel heeft welke functie?
Met wat voor een taakomschrijving ? (niet dat ik solliciteer…..alhoewel?!?!!? ^^)
Met welke krachten en gaven worden die Engelen geboren?
Welke Engel hoort bij welke engelenfamilie?
Heeft iedere engelenfamilie op zichzelf ook nog een taak of zijn dat je vrienden of juist de vrienden die je zou kunnen of moeten helpen?
In hoeveel kan de ziel of lichtwezen van die engel zichzelf splitsen?
Dus meerdere zielen van 1 engel?
jannie
jannie mrt 20 '11
Oh bijoznder dit alles te lezen...!
Maar vraag mezelf nu steeds meer en meer af of ik ook een engelmens ben..
Wie kan me hierop een antwoord geven..??
En Hans..????
Is /ben jij nog actief op dit forum..?
Jou naam al vele malen tegengekomen. Hoop je te mogen leren kennen.
Lieve groet Jannie
karda
karda mrt 20 '11
Voor mij persoonlijk is een engelmens.
een mens met engelachtige eigenschappen.
dus meer engeleigenschappen in de mens.
als ware een engel op aarde!!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki