Loading...
nl

De verschillende soorten engelmensen

admin
admin mei 4 '09
Ok. Ni snap ik je vraag.
Nee, het blijven twee delen met eigen kenmerken.

Bij de engelmensen is dus er die diepte.
Bij de anderen zie ik geen as die doorloopt over de helften heen.
gast
gast mei 4 '09
Oké, dank je.
admin
admin mei 4 '09
Origineel bericht van: Hans
Origineel bericht van: Bellefleur

allereerst, dank voor deze boeiende topic, Hans .
En ook voor je tijd en werk bij het scannen.
weet je iets meer te vertellen, over die extra dimensie in het hoofd? Wat dat zou kunnen inhouden?


Graag gedaan, hoor. Daar zijn we toch voor? Om elkaar te steunen en verdere inzichten te geven....

De extra dimensie in het hoofd. Een vreemd iets, hoor. Ik zal proberen het uit te leggen.
Wat ik zie is het volgende:
Bij het hoofd loopt een horizontale as, zeg maar ongeveer van oor naar oor, maar dan iets naar voren, van slaap naar slaap.
Naarmate ik verder naar het midden van het hoofd kijk zie ik hoe daar een enorme diepte ontstaat.
Midden in het hoofd is de diepte oneindig. Dat ziet er heel spannend uit. Alsof het een emmer is waarvan de bodem aan de zijkanten normaal is, maar in het midden oneindig diep is. Als een zwart gat. En volgens de natuurkunde komt in het midden van een zwart gat een zogenaamd wordmgat voor, waarlangs je kunt reizen naar een andere dimensie of universum. Daarom kwam ik op de uitdrukking: andere dimensie.


We zijn er omdat we zijn wie we zijn, en doen wat we zijn! smile

Als je kunt reizen via dat zwarte gat,
kunnen anderen via dat zwarte gat ook bij de engelmens binnen komen, denk ik zomaar luidop.....
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 5 '09
Origineel bericht van: Bellefleur

Als je kunt reizen via dat zwarte gat,
kunnen anderen via dat zwarte gat ook bij de engelmens binnen komen, denk ik zomaar luidop.....

Dat is precies wat de engelen doen die nog hierboven zijn. Het contact dat ik heb met Gabriel, verloopt via dit kanaal. Ik kan er zelf ook doorgaan (beperkt) om zo mijn informatie van boven op te halen.
Cialara
Cialara mei 6 '09
Kunnen op deze manier alleen engelen komen of ook andere entiteiten?
Cialara
Cialara mei 6 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Hebben al de verschillende soorten engelen ook een verschillende functie?


Ja dit vraag ik mij ook af, is er iemand die hier op kan aanvullen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '09
Origineel bericht van: Jorine
Kunnen op deze manier alleen engelen komen of ook andere entiteiten?

In principe is dit netwerk voorbehouden aan engelen, maar helemaal uitsluiten doe ik het ook niet.
Emuca
Emuca mei 6 '09
Ik vraag me af... Hoe kan de lijst die NiMS vastgesteld heeft iemand een bepaalde rang engel geven, als het voorwerp van ding kan veranderen?

Mijn voorwerp is zelf, tot nu toe dan, steeds hetzelfde gebleven geloof ik... Met wat kleine aanpassing geloof ik. :V

Dit is wel een interessant topic... vooral als je een poosje niet geweest bent. xD
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '09
Ik weet niet precies wat je bedoeld met voorwerp, maar ik heb het over de bol die vaak bij het hart wordt gezien. Het gaat om de stof waarvan deze bol gemaakt is. Die stof veranderd niet meer gedurende een aards leven. Wel kan de rotatie en misschien ook de vorm, wijzigen. Dat weet ik eigenlijk niet. Ik weet alleen dat het voorwerp niet mag roteren maar stil moet staan om zuiver te blijven.
admin
admin mei 8 '09
Dit weekend zal ik pasteltekeningen maken van de voorwerpen bij het hart. Ik zal dan foto's maken van de tekeningen en uploaden op dit forum.
Dit zal iets meer aanspreken dan de beschrijvingen die ik naar de individuele personen heb gestuurd. Een plaatje zegt immers meer dan....
Ik zal mijn best doen.... tongue
admin
admin mei 8 '09
Ik heb even zitten tellen. Ik heb er nu 11. Dus mag ik morgen flink aan de slag! smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '09
Oh dat vind ik wel heel leuk. Ik ben benieuwd naar mijn voorwerp smile. Oh en als hij niet bij mijn hart is, moet je even bij mijn hoofd kijken. Hij wil nog wel eens van plaats wisselen.
admin
admin mei 8 '09
T'is een leuk werkje om te doen,vermoed ik.
Ben ook benieuwd,
en zoals men zegt, "het oog wil ook wat" grin
Eruan
Eruan mei 8 '09
Ik hoop dat je het wel leuk werk vindt.. smile
Als je het uitlegd klinkt het al behoorlijk duidelijk, maar zo is het voor iedereen ook visueel.. smile
Natalie1986
Natalie1986 mei 8 '09
wow zie je ze zo duidelijk? dat zou ik ook wel willen zien kijken hoe het eruit ziet haha.
Ben altijd heel nieuwsgierig ! dus let er maar niet op
admin
admin mei 8 '09
Ben al begonnen met de pastels; ik had vanavond al wat tijd.

Heb er nu drie af (dankzij de bijna 20 jaar ervaring met dit materiaal).

Het geeft een aardige indruk van het object, grootte, de vorm, kleuren en omgeving.
Eruan
Eruan mei 8 '09
Wow, zeg! U bent wel snel!
Ik zou eeuwen doen over een pastel. wink

@ Natalie: daar heb ik nou ook altijd last van... tongue
gast
gast mei 8 '09
Haha, Annik, als je nu begint kun je hem nog inhalen wink
gast
gast mei 8 '09
Oh, ja, ik vergat erbij te zeggen dat ik op zijn 20 jaar ervaring met pastelkrijt doelde.
Als je nu begint met het werken daarmee dan heb je op zijn leeftijd nu meer ervaring dan hem. Dat bedoelde ik laugh
Eruan
Eruan mei 8 '09
Origineel bericht van: gast
Oh, ja, ik vergat erbij te zeggen dat ik op zijn 20 jaar ervaring met pastelkrijt doelde.
Als je nu begint met het werken daarmee dan heb je op zijn leeftijd nu meer ervaring dan hem. Dat bedoelde ik laugh


Oh zo! Ik dacht al hoe bedoel je precies... tongue
Maar ik werk wel met pastelkrijt alleen heel erg langzaam, ik houd wel veel van tekenen. wink
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki