Geen bevestiging voor mij, zoals ik al schreef heb ik meer met de term lichtwerker, ik ben meer mens als engel, ik zal me ook nooit een Engelmens noemen. Ik vind het heerlijk als ik mensen kan helpen, zal me never opdringen (hoop ik tenminste) maar weet wel dat het voor mij persoonlijk héél belangrijk is de pootjes op de grond te houden, wellicht vandaar ook de hekserij (natuur, bomen, kristallen) Het voelt enorm goed zoiets moois in mijzelf te hebben maar hebben we dat niet allemaal? Dat ene flakkerende lichtje van liefde wat we allemaal gemeen hebben? De Godsvonk of hoe je het dan ook wil noemen? Het voelt enorm goed dat iemand dat bij mij kan zien, want zo interpreteer ik het dan.
Gezien worden zoals ik ben maar ook met alle fratsen die je normaal probeert te verbergen. Meestal word door mensen meer naar die slechte kanten dan naar die mooie gekeken, en het doet me goed dat iemand ook het mooie in mij zichtbaar kan maken.
Grappig is dat toen ik hier de eerste dagen schreef, ik me een beetje een buitenbeentje voelde, het liet me niet los dus ging ik nadenken hierover. Waarom is het voor mij zo enorm belangrijk ergens bij te horen? Ik heb voor mezelf uitgepuzzeld dat de reden is dat anderen mij *zien* en dat ik me *gezien* voel, ook bedacht ik dat ik dat voor mezelf ook kan doen...( daar moet ik dan daaaagen over puzzelen, stom hé) Op het moment dat ik dat doorhad, voelde het *licht* om me heen en kon ik het loslaten (hoop dat ik het volhoud
) en nu merk ik, na de woorden *welkom in de club* (lief dank jullie wel!), dat ik me enorm blij en heel welkom voel maar dat die club dus niet meer belangrijk is. Juist het individu, ieder apart is zo uniek! en ik heb dus geen club nodig om gezien te worden! Grappig dat dit dan gebeurd als ik dit uitgepuzzeld heb, voelt als de kers op de slagroom.
( Het duurde trouwens ook mega-lang voor ik durfde vragen hoor, lol. Maar omdat ik had geschreven dat ik niet in Engelmensen geloofde
durfde ik eigenlijk niet te vragen, de nieuwsgierigheid was echter sterker...)
Echt lief hans! En nou zal ik ophouden dank je wel te zeggen