Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Core
Core okt 4 '11
@Cialara, bij jou voel ik een onevenwichtig energie gebruik in je lichaam. Alsof je de helft van je lichaam gebruikt bij energie overdrachten en dan als die helft moe is de andere helft van je lichaam nog wel wil.

Het is een beetje een vage uitleg, maar zo voel ik het laugh
Cialara
Cialara okt 4 '11
Hmmmm zou wel eens kunnen kloppen denk ik. Al is die energie overdracht niet bewust door mij gedaan, maar onbewust door één van mijn kinderen gedaan. Dat gebeurde gisteravond plotseling, ik voelde me zo ineens leeglopen.

Ik moet even weer goed in balans komen en mezelf in een soort van bescherming zetten. Ze mogen best energie van me hebben, maar me niet leegzuigen wink

Liefs Cialara.

ps, Core als ik het verkeerd uitleg stuur me dan even een pb ofzo... dank je wel.
Core
Core okt 4 '11
Haha, het is herkenbaar. En voor familie heb ik ook alles over smile
Cialara
Cialara okt 4 '11
smileja ik denk dat wel meer mensen het hebben wink
niels
niels okt 4 '11
allereerst
@ Merel-Marije ,heel veel sterkte je zal het waarschijnlijk nodig hebben
@ Emuca, ik hoop dat het nu al een beetje beter gaat met je rug en fijn dat je je kat mee naar school mocht nemen laughik heb me altijd ingebeeld hoehet zou zijn om mijn hond mee naar school te nemen ,heb er zelfs onlangs nog een grappige droom over gehad laugh
@ Cialara,ik hoop dat je maar snel je energiepeil weer op peil krijgt want u zo moe voelen is alles behalve fijn

Ben vandaag niet naar school geweest omdat ik niet mocht van de dokter:( ik heb een blaasontsteking en mijn portemonnee is in rook opgegaan . heb vandaag nog mijn bankkaart nog mogen blokkeren ,fijn is anders maar er zijn nog ergere dingen dan een dagje niet naar school moeten gaan en je portomonnee verliezen laughmaar voor de rest gaat alles nog altijd even prima laugh

Heel veel liefs
Niels
Emuca
Emuca okt 5 '11
Poesje heeft heel veel fans gemaakt smileEn daardoor heb ik al weer nieuwe opties voor nieuwe huisjes voor ze gevonden.
Serenity
Serenity okt 5 '11
yeah!!!
gast
gast okt 7 '11
Ik dacht dat de rust weer gekeerd was maar helaas niet voor lang, moet ws nog even in de rollercoaster blijven zitten. Wordt weer flink heen en weer geslingerd. Op het moment dat ik denk het midden te hebben gevonden wordt ik weer naar de andere kant geslingerd. Hoe lang nog.....
Wat ik de laatste tijd wel geleerd heb; ik weet dat ik niets weet!
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 7 '11

@gast
er komt een moment, dat je ineens beseft, dat je sterker geworden bent...
zolang je de rode draad blijft volgen, ga je de goede kant op!

groetjes moonflowertje
Serenity
Serenity okt 7 '11
In de herfst hebben meer mensen van neerslachtigheid ook de stormen en onweer brengen wisseling in energie met zich mee.

Als ik te weinig zonlicht heb gekregen dan ben ik ook down maar ach 1keer in de 2weken een zonnebankje nemen doet echt wonderen bij mij. ^^

Ook een extra vitamine C doet het erg goed voor mij, hoe zo'n klein iets als een vitamine grote gevolgen met zich meebrengt hihi ik moet altijd zo lachen om die kleine dingen! ^^

Vandaag heb ik heerlijk weekend ik heb wat boekenkasten die ik moet in gaan ruimen en een feestje en date naar het museum, ik heb er zin in!
laugh
gast
gast okt 7 '11
Aan zon en warmte hier geen gebrek Serenity. Maar de waterlanders vloeien bij iedere gedachte die ik heb. Moet maar eens van die gedachten af...of gewoon de waterlanders accepteren en koesteren.
gast
gast okt 7 '11
Op dit moment voel ik mezelf als een zon met een identiteits crisis. Ik denk nl dat ik een maan ben, ik kan alleen maar reflecteren, heb geen licht van mijzelf......En als er dan iets tussen zit als een planeet dan wordt er nog een schaduw op mij geworpen ook zodat ik niet eens alles kan reflecteren.....

Je kan maar beter een maan zijn met een identiteits crisis wink
Serenity
Serenity okt 7 '11
Je hebt wel licht de zon heeft altijd licht alleen verstop je dat licht achter een planeet of wolk iniedergeval er hangt een schaduw over je heen begrijp ik.

En je denkt nu door die schaduw dat je de maan bent probeer jezelf uit die schaduw te halen probeer in je kracht te gaan staan, laat je licht schijnen!
Probeer het op te starten door je licht te herinneren en vanuit dat kleine puntje licht vloeit voort een hele zee aan licht, laat die stroming om je heen dansen net zoals de tuners doen met hun linten.
Kijk eens hoe je je voel nu, ben je niet blij, herken je je licht!?
Vloei nu samen met die linten van licht, word het licht en voel je stralen, is dat nu niet fijn?!
Bij iedere teug lucht ontvang je meer licht van alles en iedereen waardoor je meer kan stralen en met iedere zucht deel je je licht met alles en iedereen, is dat nou niet mooi!! ^^

Ik hoop dat het helpt! ^^
X
gast
gast okt 7 '11
Ben bang dat dit niet helpt Serenity. Het schept alleen maar weer een illusie als ik doe wat jij hier schrijft. Het komt wel weer, het heeft even tijd nodig.
Serenity
Serenity okt 7 '11
Ohww ik zou graag wat voor je willen doen Syl, dan ga ik gewoon maar hopen dat het goed komt.
Beterschap misschien heeft dit met de ontrollen van je kunalini rol te maken.
Beschermengel
Beschermengel okt 7 '11

Ik kreeg vandaag een berichtje van het Lichtwerkcentrum, misschien dat dit je een beetje kan helpen Gast smile

---------------------------

Het Goddelijk Vrouwelijke en de kwetsbaarheid
"Lieve mensen, hier weer Maria Magdalena. Mijn boodschap deze week is er één die dichtbij mijn hart ligt. En dat is de boodschap over kwetsbaarheid. Kwetsbaarheid is als een vlinder, zacht en fijn van stof of energie.

Kwetsbaarheid is moeilijk te vatten, en vervliegt zo weer. Maar als je als mens kwetsbaar durft te zijn, is dat zooooo oneindig waardevol voor je!
In jullie wereld is het bijna onmogelijk om je kwetsbaar op te (durven) stellen. Bang dat je afgekeurd wordt, aangevallen wordt, niet serieus genomen, ze vinden je een watje etc etc.

In de door de mannelijke energie aangevoerde maatschappij laat je het wel uit je hoofd om kwetsbaar te durven zijn. Je moet sterk zijn, dominant, de beste, aanwezig etc. Maar realiseer je dat dit de energie van de vorige eeuw is! Dit is precies de trilling waar iedereen zo lang op gedreven heeft, waardoor jullie je maatschappij op deze manier hebben opgebouwd.

En dit heeft je natuurlijk beperkt om je vrij en authentiek uit te durven drukken. Authenticiteit, liefde, compassie, kwetsbaarheid – het zijn allemaal uitdrukkingen van de Godin, van het Goddelijke Vrouwelijke! Dit is door de kerk en de heersende klasse natuurlijk eeuwen lang bewust onderdrukt.

Omdat ze bang waren voor de pure kracht van deze energie! Het wordt soms zelfs als gevaarlijk gezien als je je kwetsbaar opstelt! Het vraagt dus alles van je om in je kwetsbare Vrouwelijke Kracht te gaan staan.
Hoe ervaar je je kwetsbaarheid? Wat is ervoor nodig? Om kwetsbaar te durven zijn, moet je heel dicht bij jezelf durven staan.

Contact hebben met je gevoel, met wat jou drijft, wat voor jou belangrijk is. Wat zegt je gevoel over bepaalde situaties? Als jij jouw waarheid spreekt, zonder je negatief over de ander uit te laten of negatief over de ander te denken – dan word je transparant. Je zegt gewoon waar het op staat. Je spreekt jouw waarheid. Zonder oordeel (dit is voor jullie nou juist het allermoeilijkste….).

Je hebt dan het gevoel of mensen dwars door je heen kunnen kijken. Dat ze alles van je mogen zien, dat je dat gewoon durft. Als je kwetsbaar durft te zijn, durf je je ook te laten raken door de ander. En zelfs dat mag er dan ook zijn. Je mag van jezelf gekwetst durven zijn.

Omdat je het aangegaan bent. En je weet dat de pijn weer verdwijnt en plaats maakt voor een nieuwe ruimte…… En je weet dat je alleen zo wilt leven……
Door je kwetsbaar op te stellen, geef je niet alleen jezelf licht, maar geef je ook licht aan de aarde en aan de mensheid. Je bent een soort leraar van hoe het ook kan, hoe je ook kunt omgaan met het donker, met het negatieve.

Je brengt een soort nieuwe stroom energie op gang, je zorgt ervoor dat mensen zich steeds meer bewust worden dat ze ook op een andere manier met elkaar om kunnen gaan. Dit is zo’n wonderschoon proces van Licht in de wereld brengen! Probeer het uit, ga het aan. Vraag in je meditaties om steun en begeleiding in dit proces!
En weet dat wij je lief hebben en trots op je zijn! "
© Lichtwerkcentrum 2011
Core
Core okt 7 '11
Gast ik voel dat het komt doordat je onevenwichtig bent in je slaap. Je komt dus niet in je diepe slaap terecht wat je ziel nodig heeft. Gebruik je medicijnen of een speciaal dieet?
gast
gast okt 7 '11
Mooi Beschermengel! Bedankt.
gast
gast okt 7 '11
Core, ik denk niet dat het aan mijn slapen ligt. Dat gaat goed. Ik weet ook zelf heel goed waar het um in zit. Het is iets dat ik nog uit te werken heb, of liever gezegt te verwerken heb. Het heeft vooral met conditioneringen en vooroordelen te maken. En die moeten nu eenmaal ontdekt worden en dat gaat niet zonder slag of stoot. Maar bedankt voor je mee denken.

Ik heb geen dieet anders dan wat ik gewoon eet, en slik ook geen medicijnen.
Cialara
Cialara okt 7 '11
Hoi Gast,

Sterkte meis met die rollercoaster. Zo nu en dan moeten we er allemaal wel eens doorheen. Zeker in deze vreemde tijden, waarin er van alles gebeurt en er allerlei verschillende verwachtingen zijn om ons heen.

Ja, een brok in je keel winker zit je inderdaad iets dwars... en wat BE zei, dat hoor ik ook al een paar dagen van mijn gids, over het meer overgaan naar een evenwicht tussen mannelijke en vrouwelijke energie, en dat gaat ook niet zonder slag of stoten. Je zult er wel doorheen komen lieverd. Knuffel van mij <3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki