Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin mei 11 '09
In de schaduw van een palmboom...zou bijna medelijden met je krijgen *proest*, smeer yoghurt op de verbrande plekken dat trekt de brand eruit of eventueel Aloe Vera (stuk van het blad afknippen en het vocht op de verbrande plekjes smeren). Je kunt je van een flinke verbranding goed brak voelen, drink genoeg water en neem rust dan ben je er vast zo weer bovenop.

Die rug van mij komt wel goed, ik wil gewoon vaak te veel en heb pas geleden week met een kwaaie kop de wasmachine verplaatst, de wasmachine was sterker en heeft gewonnen, beetje rustig aan en Kaat loopt weer recht ( hoop ik).
gast
gast mei 11 '09
Bedankt voor de tips Kaat. Ik heb het nu ingesmeerd met bodylotion voor een heel droge huid. Dus hoop dat er weer een beetje vocht in mijn huid komt. En veel water drinken ja. Ik kan er wel wat aloë op smeren, heb een plant in de tuin staan. Gebruik die vaak op wondjes of rare plekken bij de dieren. Ik was er nog niet opgekomen om het op mijn verbrande plekken te smeren. Goed dat je me er weer even op wijst.

Hebben ze nooit verteld dat wasmachines het altijd winnen van ons winkDie dingen zijn echt als lood! Doe rustig aan maar blijf wel in beweging anders gaat het juist vast zitten.
Als ik eraan denk krijg ik het al in mijn rug wink
Beterschap en een zacht knufje.
admin
admin mei 11 '09
Ja dat hebben ze me wel verteld maar ja..ben nogal eigenwijzerig.
Ik ben ook verbrand gisteren dus voel wel met je mee hoor...xx
Emuca
Emuca mei 11 '09
Verbranden, dat ken ik. Geef me 10 minuten flinke zon en ik ben zo rood als een kreeft. Een van de nadelen van rood haar. tongueAfgezien van een druk op mijn borst en last van mijn rug voel ik me prima. smile
Cialara
Cialara mei 11 '09
Ik baal, heb al een paar weken kiespijn die maar niet overgaat. Moet maar weer eens de tandarts bellen... frown
gast
gast mei 11 '09
Hoe was Griekenland?
Cialara
Cialara mei 11 '09
Kiekenland was heerlijk! Niet elke dag zon gehad, maar toch wel een kleurtje gekregen.
Wat goed dat je dat nog weet smile
gast
gast mei 11 '09
Tsja.......ijzersterk geheugen wink
Heidelroos
Heidelroos mei 11 '09
ja, gast..
Ge bent een goei daar in het verre C..
Heidelroos
Heidelroos mei 11 '09
Ik voel me hééééérlijk na een weekje uitgerust (griep) weer aan het werk..
Er heeft een behoorlijk mes-steek-incident plaatsgevonden op mijn werk..
Verschrikkelijk (kep vandaag de bewakingsvideo gekeken)..

Maar gelukkig is het goed gekomen, ondanks kantje boord (bijna in de lever)..
we hebben besloten hem te 'houden'.. en hem een kansje te geven.. ondanks zijn gedrag..

Mijn dochter heeft vandaag een bijna-dode-bejaarde de hand vastgehouden en had veel complimentjes gekregen daarover..

Mijn dag is goed..
Ik voel me goed..
Héérlijke dag vandaag.. laugh
Richie Richard
Richie Richard mei 11 '09
Ik voel me brak en dood.. Zie mijn andere topic.. Staat het haar fijn in uit gelegd..
Emuca
Emuca mei 11 '09
Sing me a song for the mountains to move....

Tralalala

Mijn rug doet stom.
Eruan
Eruan mei 12 '09
Goeiemorgen!

Ik heb een tussenuurtje nu, en als ik lees over zon dan zou ik zo naar huis gaan, maarja dat kan helaas niet!

Gisteren ben ik naar de chiropractor geweest en ik zat weer goed vast in mijn rug en nek, moet nu weer om de 2 weken omdat ik zo snel vast zit en scheef ben...

Wat verschrikkelijk van die steekpartij zeg! Dan schrik je je lijkt mij ook wel een ongeluk...
Cialara
Cialara mei 12 '09
Ben net bij de tandarts geweest, het viel gelukkig mee, geen rare dingen. Hij heeft wel iets bij geveild... dat zat in de weg, nu maar hopen dat het weer over gaat. Ben toch blij dat ik ben geweest, maar ik zie er altijd zo tegenop!

En wat een heerlijk weer vandaag, we kunnen in de tuin uit de wind in de zon zitten... zalig. Mijn kleine meisje en ik genieten ervan!
Beschermengel
Beschermengel mei 12 '09

Nou gelukkig weer geweest! ik ben ook altijd weer blij als ik thuis ben na tandarts bezoek.

Het is zeker heerlijk weer, heb al veel gedaan vandaag en voel me kipjes lekker grinbeter als gisteren!
Cialara
Cialara mei 12 '09
Ja, dat lekkere zonnetje helpt altijd wel om je lekker te voelen wink
gast
gast mei 12 '09
Hé Heidel, wat super dat jullie hem nog een kans geven. Het hangt er ws wel vanaf waardoor het kwam, neem ik aan, of je deze beslissing neemt of niet. Wel heftig hoor. Ik denk niet dat ik daar zou kunnen werken (heb het niet zo op agressie enzo).

Mijn verbrande plekken zijn nog wel een beetje pijnlijk. Ze zitten net op plekken die niet goed zijn ingesmeerd ws. Want het zit alleen rond en tussen mijn borsten (had wel een hesje aan hoor wink) Op één plek zitten zelfs blaasjes dus 2de graads verbrand frownMaar goed, ik ga er straks aloë op smeren en dan komt het wel weer goed.
Ik ga nu even met de hondjes naar het honden strand, hebben ze wel weer zin in.
Emuca
Emuca mei 12 '09
Net een heel stuk verhaal gecontroleerd en geedit. Pfff... nog 180 pagina's...
Eruan
Eruan mei 12 '09
Wow goed bezig Angel! Hoelang doe je er ongeveer over?

Oei Gast! Dat klinkt niet zo lekker, dat is dan ook de enige reden waarom zon niet zo leuk is...
Ik blijf toch liever in de schaduw met zonnefactor 30, al is af en toe bakken ook wel leuk.

Heerlijk weer is het ja! Alleen wel heel erg veel wind, moest er net 12 km lang tegenin fietsen...
Emuca
Emuca mei 12 '09
Ik heb factor 50 nodig. (H)

Ik heb nu 143 pagina's gehad. Ik hoop dat het nu een beetje op gaat schieten, want stiekem wil ik graag de boekversie in handen hebben. tongue
Pagina's: « Vorige ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki