Origineel van Mirreke:
Hoe bedoel je als je zegt dat je een mens niet mag afrekenen op zijn of haar fouten?
Zelfs als iemand een grove fout maakt, moet dat geen reden zijn om dan iemand niet meer te vertrwouen. Geef mensen meerdere kansen. Verknallen ze die keer op keer, dan misschien wel.
Ik vind persoonlijk dat als iemand sterke verhalen verteld (zeg maar opzettelijk liegen over iets onbenulligs) terwijl ik weet dat ie liegt, dat dit die persoon niet slechter maakt. Ik vind het dan ook leuk om naar te luisteren.
Origineel van Mirreke:
Ik vind en volgens mij is dat ook een ongeschreven wet. Dat een medium nooit iets in tijdvorm mag zeggen. Gewoon al omdat tijd in het hiernamaals heel erg betrekkelijk is. Ik heb alleen toen tegen hem gezegd. Hoe lang moet ik dit nog volhouden. Maar hij kon er ook voor kiezen om te zeggen. Zolang als jij wilt.... Maar geen datum of maand noemen. Ik weet bijvoorbeeld ook welke leeftijd ik zeker ga halen, aldus hem. Maar ik leef nu en ik ga er verder niet over nadenken, maar stiekum hou je zoiets in je hoofd.
Hij zal het zeker goed bedoeld hebben en qua aanvallen had ie wel gelijk, Angstaanvallen heb ik niet meer gehad sinds maart. Ik heb nu alleen nog angst voor de angst dus in dat opzicht had ie gelijk.
Misschien bedoelde hij dat ook wel. Heeft ie achteraf helemaal niet gelogen, maar heb je hem verkeerd begrepen.