Loading...
nl

Angst aanvallen en hoe ermee om te gaan

JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 10 '06
Hoe bedoel je dat? Welke engel als ik vragen mag, komt hier nog steeds?
Tamara26
Tamara26 dec 10 '06
Die engel wil ik ook! Hahaha.
Wie is t? Wie is t?
Liefs,
Mirreke
Mirreke dec 10 '06
Dankzij Hellen kom ik hier. Zij gaf mij de tip om hier eens te gaan kijken. Ben sindsdien al zoveel bevestigd en heb, niet geheel onbelangrijk, veel nieuwe handvaten gekregen.
LPChip
LPChip dec 10 '06
Goed om te horen Mirreke! :)

We krijgen niet elke dag een complimentje dat we het goed doen, en dat geldt natuurlijk voor iedereen hier die af en toe eens een berichtje schrijft. :)

Complimentjes zijn niet alleen leuk om te krijgen, maar bevestigd ook dat je datgeen wat je doet, ook goed doet, en dat is niet onbelangrijk. :)
Tamara26
Tamara26 dec 10 '06
Thanx!
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 10 '06
Idd, super bedankt :D. Niet dat we iets beters te doen zouden hebben ;).
mause
mause dec 10 '06
hoe is het gegaan met je vriendin. heb je er toch van kunnen genieten. en dat je niet begrijpt dat ze je vriendin blijft, nou ze vind je gewoon de moeite waard.
Mirreke
Mirreke dec 10 '06
Bedankt voor jullie reacties!
Het was echt ouderwets gezellig. Ik had in het eerste uur wel een paar moeilijke momenten dat ik ineens wat moeilijker kon ademen en dan begon te denken, als het maar goed gaat. Maar ik kon het snel onder controle krijgen en al snel zat ik weer helemaal in het gesprek. Ik heb er wel van kunnen genieten.
We gaan in ieder geval weer meer afspreken!
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 10 '06
Goedzo! Ik ben blij te horen dat je weer een streepje in je overwinningsboek hebt kunnen zetten ;).
Tamara26
Tamara26 dec 10 '06
Als je denkt: 'als dat maar goed gaat', dan moet je proberen te denken DAT het GOED gaat en dat er niks is waarom het niet goed zal gaan. Je maakt jezelf angstig en bang met die gedachte, WAARDOOR het ook echt niet goed gaat. Dat patroon moet je zien te doorbreken!!
Maar super dat t gezellig was. Dan heb je daarin misschien je vertrouwen weer iets terug!
Liefs,
mause
mause dec 11 '06
hartstikke mooi dat het gezellig was en dat je van plan bent om vaker te gaan afspreken. ga zo door.
Mirreke
Mirreke dec 27 '06
Vandaag weer een echte aanval gehad. Kerstdrukte achter de rug en vandaag kreeg ik niks onder controle. Ben op bed gaan liggen en toen ging het wel.
Mijn man zou een avondje voetbal gaan kijken maar is thuis gebleven. Hij vond het maar niks dat ik zo alleen zou zijn.
Het is nu weer over. Na een flinke huilbui, praten en een stevige wandeling.
Tamara26
Tamara26 dec 27 '06
Mmmm, dat is dan wel weer lekker dat t nu over is....
Ben ook net wezen wandelen...
Op kerstavond kwam bij mij alles omhoog en heb wat afgerateld.
Vanacht werd t me te kwaad en moest ik ook huilen.
Vandaag gaat het wel weer goed.
Ik ga een moeilijke periode tegemoet in het begin van het nieuwe jaar......
Brrrr.. als ik er alleen al aan denk...pffff
Tamara26
Tamara26 dec 27 '06
Het positieve is dan wel weer dat ik een oude diensthond heb overgenomen om bij mij van zijn pensioen te gaan genieten.
Heerlijk! T is een fijne hond die nog alleen maar wil werken en nog helemaal niet aan rusten denkt. En dat terwijl hij toch al 10 is!
Mirreke
Mirreke dec 27 '06
Hoezo ga je een moeilijke periode tegemoet Tamara?
(Als je niet wilt reageren snap ik het wel)

En je hebt nu een lief maatje!!!! Lekker veel wandelen is niet alleen leuk en goed voor de hond maar ook voor het baasje!!!! Wat is zijn naam??
mause
mause dec 27 '06
hoi tamara,

jij hebt toch ook een duitse herder?
wij ook, ook de onze is al bijna 11 en wis opgeleid tot politiehond. maar hij was te zacht, dus konden ze niets mee. toen hebben wij hem genomen en slijt hij hier ook zijn oude dag.
Tamara26
Tamara26 dec 27 '06
Lief he, die beestjes...

Ik heb nu Nero,6 (mechelaar en sul)
Brenda, 6 (rottweiler en slecht verleden, maar oh zo'n schat geworden, voor ons dan)

En mijn nieuwe maat,
Ringo, 10 (politiehond geweest, ook mee gewerkt, pittig hondje, maar ook erg aanhankelijk)

Ik geniet van mijn dieren, onbeschrijflijk...
Heb trouwens nog 4 katten en 2 kanaries...

Heb dit ook in een ander topic gezet,
wil er best over praten, maar ben bang dat ik andere mensen ermee voor het hoofd stoot en dat is absoluut niet de bedoeling!!
Vandaar dat ik het moeilijk vind het hier te uiten..

Liefs,
mause
mause dec 28 '06
onze hond heet odin, en we hebben nog een poes remy. verder hebben we op dit moment geen dieren meer. wel veel gehad. ik ben ook echt helemaal gek van dieren. heb zelfs een jaar een opleiding gedaan voor dierverzorging, maar daar ben ik mee gestopt omdat het mij niet bood wat ik ervan verwacht had.

verder is het net wat ik ook in het andere topic heb geantwoord. maar ik denk wel dat als jij je motivaties hebt voor de keuze die je maakt, dat een ander die moet respecteren. ookal zijn ze het niet met je eens.
hestia
hestia dec 28 '06
hoi hoi,
ik moet ook zeggen dat ik het niet zo heel extreem heb hoor,
ik voel een soort zenuwen opkomen,een nar gevoel in je maag,en dan krijg ik het benauwd en blaas dan in een zak maar dat gebeurt heel zelden!!
Mirreke
Mirreke jan 2 '07
Morgen gaat het beginnen. Het nieuwe jaar begint goed.
Krijg morgen het behandelplan te horen van het GGZ.
Moet wel zeggen dat ik nu weer anders tegen het leven aankijk.
Mensen die gewoon op de automatische piloot vanalles doen. De voor hun simpelste dingen doen, zoals boodschapjes of hun kind wegbrengen naar zwemles oid.
Ze weten niet half hoe "vrij" ze zijn. Dat het ook anders kan.
Net als ik, in een bewustwordingsproces terecht zijn gekomen omdat het een levensles is.
Ik weet dat ik zo uit moet kunnen maar dit kost doorzettingsvermogen, lef en energie.
Ik kom er wel maar het duurt gewoon nog wat langer. Ik mag eerst in de therapie gaan baggeren in mijn verleden... Jippie wat ben ik blij!!!!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki