Loading...
nl

Angst aanvallen en hoe ermee om te gaan

Acheliah
Acheliah feb 12 '07
Fouten maken is mensenlijk iedereen maakt fouten en soms is de kortste weg niet de juiste weg. Kies niet de makkelijkste weg maar de juiste (bedoel dit niet boos hoor) Veel sterkte naar je innerlijke stem en veel liefs Dieneke
mause
mause feb 12 '07
ben het met je eens dieneke, dat de kortste weg niet altijd de beste is. hierdoor blijft er vaak nog iets achter. maar kan me heel goed voorstellen dat ze er zo snel mogelijk af wil en eindelijk weer een "normaal"leven wil gaan lijden, zonder angst. en ook namens mij heel veel succes en geluk op je weg naar jezelf.

en inderdaad het was niet zo'n leuke tijd, had meer begrafenissen ed. dan feestjes. ik merk nu nog dat ik best hard ben geworden daardoor. het is net of ik af en toe niets meer voel bij een overlijden van iemand. ik denk dat dat komt als een soort zelfbescherming. maar goed.

liefs maureen.
jo
jo feb 15 '07
nou ik heb medicijnen gekregen van de dokter ik heb gisteren voor de eerste keer 1 gepakt maar ik doe het niet meer!! ik was totaal van de wereld de hele dag geslapen en als ik wakker was konden ze niet met mij praten omdat ik echt ver weg was. ik doe het niet meer ze moeten maar iemand anders gek maken met hun pillen! ja het zijn bijwerkingen blah blah ik doe het echt niet meer!! dat wilde ik ff kwijt
mause
mause feb 15 '07
dat gevoel ken ik. ik reageer ook hel heftig op medicijnen. ik denk dat je voorjezelf uit moet maken of je ze door wilt slikken of dat je gewon zonder medicijnen je verdriet onder ogen wil zien.

heel veel sterkte.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 16 '07
En waarom heb je nu eigenlijk een pilletje nodig?
jo
jo feb 16 '07
omdat ik me ontzettend klote voel en niks kan/wil doen. ik doe echt helemaal niks, ik ben ziek gemeld op het werk, zit alleen maar thuis, tis te veel moeite om mezlef aan te kleden. het is hier een ontzettende puinhoop en zo ben ik helemaal niet...

en ik slik die medicijnen niet meer! dat weet ik iig heel erg zeker
Thomas A
Thomas A feb 16 '07
Tja Jo, niet zo leuk allemaal op dit moment voor je. En als je het allemaal niet weet en je loopt naar een ander met de vraag van wat is er toch met mij, dan is het nog maar de vraag of je uitkomt waar je uitkomen moet. Zelfs als je naar een therapeut gaat. Het stomme is dat wij eigenlijk zelf het beste weten wat er in ons leeft, maar daar vaak niet naar (durven) luisteren.
Wees eens eerlijk is er iets mis met je? Ben je ziek of zo? Spoor je niet?
Ik kan hier op afstand alle vragen voor je invullen met een grote dikke NEE!!!!!!!!

Wat zegt jouw hart wat er NU gebeuren moet, durf je dat eerlijk uit te spreken naar jezelf, zonder je daarbij afhankelijk te maken van ieder ander?

Het antwoord is gauw gevonden.........

Liefs

Thomas
jo
jo feb 16 '07
ik weet wat er is ik weet ook wat ik moet doen! maar ik kan dat op dit moment nog niet!! ik ben hier nog niet klaar voor! en zolang ik dat niet kan zal ik me ook niet beter gaan voelen.
iig ik denk dat ik het "probleem" gevonden heb.
Acheliah
Acheliah feb 16 '07
Heb het met magnetiseren te maken dat je de angst hebt omdat je dingen voelt van andere mensen. Ik probeer maar wat
jo
jo feb 16 '07
het staat bij bijzondere gaves.. pijn voelen
Acheliah
Acheliah feb 16 '07
Dan weet je waar je angst vandaan komt en daar bestaan helaas geen pillentjes tegen of zit ik nu verkeerd
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 17 '07
Het lukt je niet om je af te sluiten van de buitenwereld? Dat is waarom je nu thuis zit?

Een pil die je paranormale gaves ontneemt? Wat voor zieke wereld is dit? Sorry dat ik dit hardop denk, maar dit los je op met pure wilskracht en sterkte.

Accepteer het niet meer dat iemand anders pijn jouw lichaam in kan gaan. Iedere keer als je pijn voelt, denk dan direct, maar dit is niet van mij, dus jammer dan, zoek maar iemand anders op.
Acheliah
Acheliah feb 17 '07
Sucses JO
Acheliah
Acheliah feb 17 '07
Lieve Jo ik heb net Tamara26 deze persoon aangewezen voor hulp hier kun jij ook terecht www.poweroflight.nl zeker met deze gevoelens hij is heel goed ;)hij doet ook aan magnetiseren en je kunt daar ook je vragen stellen. Wil je me laten weten of je contact hebt gehad vindt ik wel leuk :)Sterkte ermee Dien
Thomas A
Thomas A feb 18 '07
Jiddu Krishnamurti over de bron van angst

In onze geest, innerlijk moeten we in staat zijn het woord los te maken van de beleving en moeten we ten enenmale vermijden dat het woord zich mengt in, en een rol speelt in de rechtstreekse beleving van het gevoel; het gevoel wat feitelijk voorhanden is. Als je eenmaal zo ver bent gegaan en zo diep hierin bent doorgedrongen, zul je ontdekken dat in het onbewuste, in de duistere uithoeken van de geest een gevoel begraven ligt van volslagen eenzaamheid, van isolement, en dat is de fundamentele oorzaak van angst. Maar hier kom je nooit aan voorbij als je het uit de weg gaat, als je het ontloopt, als je er niet in afdaalt zonder er een naam aan te geven. Onze geest moet oog in oog komen te staan met het feit van volledige innerlijke eenzaamheid en zichzelf niet toestaan iets aan dat feit te veranderen. Dat uitzonderlijke iets dat eenzaamheid heet is het diepste wezen van het zelf, het "ik", met al zijn pesterijtjes, al zijn slimmigheden, zijn plaatsvervangende trucs, met zijn sluier van woorden waarin de geest gevangen raakt. Pas wanneer de menselijke geest in staat is aan die uiteindelijke eenzaamheid te ontstijgen meldt zich vrijheid- de absolute vrijheid van angst. Alleen dan kom je zelfstandig te weten wat werkelijkheid is, die onmetelijke energiebron die geen begin kent en geen einde. Zolang de geest echter in termen van tijd zijn eigen angsten verwekt, is hij niet in staat tot inzicht in datgene wat tijdloos is.

Thomas
jo
jo feb 19 '07
dank jullie wel voor jullie reactie's het is niet zo dat ik die pillen krijg voor de paranormale gevoelens ik krijg ze omdat ik me zo klote voel doordat ik niet weet hoe ik hiermee om moet gaan. ik slik ze niet want 10 minuten erna slaap ik en word ik bijna niet meer wakker.
ik ga zo even op de site kijken die je hierboven hebt gegeven dinie. maar ik wil niet van mijn paranormale dingen af! ik wil alleen geen geesten zien als ik alleen ben! als het eerst met z'n tweeen gebeurt zal ik het minder eng vinden en zal het daarna alleen aan kunnen maar ik weet niet of dat dat zo werkt
x Jo
Acheliah
Acheliah feb 19 '07
Lieve schat je komt er niet vanaf hij kan je helpen het een plekje te geven en hij kan je raad geven wat je moet doen als je het ziet en je bang bent sterkte ik hoor het wel lieverd
Mirreke
Mirreke feb 21 '07
Nou morgen is het zover....

Mijn therapie gaat starten. Cognitieve Gedragstherapie voor mijn gepieker en agorafobie.

Ik heb nu al de zenuwen alleen al om daar naar toe te gaan laat staan te praten over mezelf.

Mijn behandelaar had me zelf gebeld voor een afspraak en hij leek me wel aardig. Een rustige, zachte stem en hij had ook humor. Dus wat dat betreft zal het wel goed komen.
mause
mause feb 21 '07
heel veel succes en sterkte morgen. laat even weten hoe het is gegaan.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 21 '07
Veel sterkte!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki