Hoe voel je je als het "volle maan" is of als je je maandelijkse periode hebt? (17 mei a.s. volle maan)
Ik kwam erachter dat ik altijd ontzettend verdrietig kon zijn.....Waarom dit, waarom dat, altijd doen ze gemeen blablabla! Uiteindelijk kwam ik erachter dat de volle maan me liet zien dat ik nog heel veel emoties vasthield, onopgelost! Dus elke keer als het volle maan was (gelijk met mijn periode, deze was ook altijd pijlijk), wist ik dat ik nog oude emoties had op te ruimen. Tijdens volle maan komt alles los, denk aan de getijden van de oceaan. De aarde bestaat uit ca. 75 procent uit water en zo jij ook!(al wordt dit steeds meer door smelting) Wat ik hiermee wil zeggen is dat er bij ons dan ook heel veel in beweging komt. De onopgeloste emoties hebben allemaal weer even vrijspel totdat je het weer vast kunt zetten als de maan weer afneemt! In ieder geval dit is mijn leidraad geweest om mijn negatieve emoties op te lossen! Stap je voor Stapje.....en ik voel me vrij... en heb geen last meer van pijnlijke periodes! Joepi de poepi ...maar weet dat als ik weer pijn heb.......ik emoties aan het wegstoppen ben! WIJSHEID & KENNIS over mijn eigen IK! Heel fijn!