Loading...
nl

Angst aanvallen en hoe ermee om te gaan

admin
admin mei 15 '11
Wat mijn ervaring is is dat een ieder mens een zwakke plek in het lichaam heeft! Als je te veel negatieve emoties onopgelost laat zal je zwakke plek altijd gaan opspelen! En als je blijft stappelen...dan wordt het alleen maar erger! Tot zover heb ik regelmatig meegemaakt dat "rugpijn" vooral bij mensen voorkomt die onder het sterrenbeeld Tweeling vallen!

Hoe voel je je als het "volle maan" is of als je je maandelijkse periode hebt? (17 mei a.s. volle maan)
Ik kwam erachter dat ik altijd ontzettend verdrietig kon zijn.....Waarom dit, waarom dat, altijd doen ze gemeen blablabla! Uiteindelijk kwam ik erachter dat de volle maan me liet zien dat ik nog heel veel emoties vasthield, onopgelost! Dus elke keer als het volle maan was (gelijk met mijn periode, deze was ook altijd pijlijk), wist ik dat ik nog oude emoties had op te ruimen. Tijdens volle maan komt alles los, denk aan de getijden van de oceaan. De aarde bestaat uit ca. 75 procent uit water en zo jij ook!(al wordt dit steeds meer door smelting) Wat ik hiermee wil zeggen is dat er bij ons dan ook heel veel in beweging komt. De onopgeloste emoties hebben allemaal weer even vrijspel totdat je het weer vast kunt zetten als de maan weer afneemt! In ieder geval dit is mijn leidraad geweest om mijn negatieve emoties op te lossen! Stap je voor Stapje.....en ik voel me vrij... en heb geen last meer van pijnlijke periodes! Joepi de poepi ...maar weet dat als ik weer pijn heb.......ik emoties aan het wegstoppen ben! WIJSHEID & KENNIS over mijn eigen IK! Heel fijn! wink
admin
admin mei 15 '11
Ooepsie desi, ik denk dat ik last heb van de bijwerkingen van de nieuwe tijd!! laughlaughBovenstaand bericht......past totaal niet in dit topic! Weet niet wie ik wilde verblijden met dit antwoord....... blush
juniors mom
juniors mom mei 16 '11
hehe is niets, maar snap je wel volkomen!
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 16 '11
wat ik doe is schilderen
ik kan ook niet rustig adem halen, dus mediteren op een kleedje is ook niets voor mij...
ik ben te onrustig, te chaotisch, altijd alles kwijt smirk
echt...
wat ik doe... naja ik heb geen kinderen (ben er zelf nog een van 34) maar gewoon is lekker de natuur in, naar het bos, of naar de rivier over het strandje lopen... mooie bloemen plukken (van de gemeente) gewoon ff weer kind kunnen zijn!
geen zorgen, geen schoonzus, ff niets aan je hoofd hebben...
en misschien kan je zoontje wel gewoon mee, in de kinderwagen, of wandelwagen... ga naar de speeltuin met je zoontje...
en trek je niets aan van een ander, je komt er niet voor hun, maar voor jezelf en je zoontje....
er is niets wat tussen jullie in kan komen wink
gewoon leuke dingen gaan doen, ff uit de dagelijkse sleur...

kijk en de medicatie gaan? ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld, dat je niet meer naar de dokter wil, of geen medicijnen meer?

dat gevoel wat je hebt, dat emotionele, wat ineens vanuit het niets zo intens is, dat je moet huilen, dat is een gevoel waarvan jij zoiets hebt van, help!
als je daar nou een medicijn voor kan krijgen, waardoor je zonnevlecht-chakra niet zo overbelast wordt, is dat al een stap in de goede richting, denk ik...
kijk mijn moeder is er heel erg mee geholpen, merk ik...
het duurt weer ff voor je resultaat merkt, maar je weet dat het uiteindelijk wel beter is voor je...
of de dokter kan er een andere logische verklaring voor geven, misschien...
en ik snap dat je ontzettend moe bent van alles... maar doordat de serotonine niet goed is, zuig je alle energie van jezelf weg, zo raak je in een cirkel...
ik las ook iets over st Janskruid vs Seroxat, st janskruid zou minder bijberkingen hebben, alleen moet je niet in de zon kijken of in het licht... denk aan licht-therapie
misschien kun je dat voor leggen bij de dokter?
zeg dat je de bij werkingen niet kan accepteren, misschien is er een alternatief?

groetjes Moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 16 '11
Origineel bericht van: JustLove
Ooepsie desi, ik denk dat ik last heb van de bijwerkingen van de nieuwe tijd!! laughlaughBovenstaand bericht......past totaal niet in dit topic! Weet niet wie ik wilde verblijden met dit antwoord....... blush


euhm de nieuwe tijd is een feit, toch? ik heb er ook wel eens last van shocked
en ik denk dan: euhm moet ik er een nieuwe topic voor aan gaan maken dan?
whaha, ze zijn hier toch wel wat gewend, neem ik aan?
het komt uit een goed hart, en dat is het belangrijkste, vind ik...
of is dat ook een nieuwetijdskindgedachte tussen de angst gevoelens door?
ik kan er wel om lachen... omdat ik het herken laugh
Serenity
Serenity mei 16 '11
Ik ook! laugh
juniors mom
juniors mom mei 16 '11
nee bedoel als het nodig is dan is het nodig, of het dan met tegenzin is of niet zal altijd doen wat beste is voor mezelf en men lichaam!

het sintjanskruid heb ik al geprobeerd helpt niets bij mij!
ik kan donderdag bij de dokter terecht dus ben benieuwd, ga het hem in elk geval goed uitleggen en het voorstellen van die seroxat wie weet he, zal zien wat de dokter er van zegt ;-)
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 17 '11
Ik wil je in ieder geval een hoop sterkte en suc6 meegeven...
en vind het heel moedig dat je toch weer naar de dokter terug gaat!

groetjes wink
juniors mom
juniors mom mei 17 '11
dank je!!
ghoh veel moed is daar niet voor nodig hoor :-)

xxx
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 19 '11
en? hoe is het gegaan?

tja, ik ben begaan met je wink
vandaar dat ik me afvroeg, of het goed is afgelopen bij de dokter shocked

groetjes Moonflowertje
juniors mom
juniors mom mei 20 '11
nou ze zij dat ik beter nog even kon afwachten,
aangezien ik nog niet lang gestopt ben met de medicatie zou dit een normale reactie zijn :-s

maar ze zij me wel als ik binnen 2maand nog mee zit ik toch beter terug dezelfde pilletjes zou nemen en niet met die xeroxat zou beginnen!

maar ik ga zoiezo nog is raad vragen aan een andere dokter want ik vind dat ze er weer snel snel overgaat :-s

dank je voor je bezorgdheid moonflowertje!

xxx
kelly
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 21 '11
Ow oke...

naja... je kunt het ook ff aankijken natuurlijk...

maar als je over 2 maanden nog steeds die emotionele gevoelens hebt, en angstig bent, dan krijg je paroxetine? want dit snap ik niet... seroxat is geloof ik hetzelfde toch?

geen dank hoor Kelly!

het emotionele gevoel wat je hebt is inderdaad een heel normale reactie... ( ik had het wel nog ff aan mijn zusje gevraagt)
ze zei: die medicijnen zijn behoorlijk sterk, en regelen de stof in je hoofd, zolang je ze slikt... als je er mee stopt, moet je hoofd het weer allemaal zelf doen, dan merk je pas eigenlijk wat de medicijnen deden!

groetjes moonflowertje
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki