Loading...
nl

Voorwerpen lezen

Lin
Lin mei 12 '10
Ongeveer een maand of 6 terug ben ik begonnen met het lezen van voorwerpen die je dierbaar zijn of van iemand geweest zijn.
Het gaat inmiddels best wel goed en ik zou dus willen vragen
of ik jullie voorwerpen ook mag lezen.

Liefs linda
Delen:
Duifje
Duifje mei 12 '10
Hai Linda,

bedoel je een foto van een voorwerp?....

Lijkt me heel bijzonder.

Hier wil ik wel meer over weten.

lieve groet,

Duifje
Lin
Lin mei 12 '10
Hoi Duifje
Idd een foto van een voorwerp van jezelf of van iemand die je dierbaar is of was..maakt niet uit.
Zelfs een kledingstuk of een huis of auto.

Liefs linda
Duifje
Duifje mei 12 '10
Ik ga even bedenken wat ik zou willen laten lezen.
Dan maak ik daar mogen een foto van.
En plaats hem hier.

Echt gaaf dat je dat kan.!
Cialara
Cialara mei 12 '10
Hoi Lin, leuk dat je dit wil doen!

Ik ben heel benieuwd wat er uit kan komen en daarom zal ik je mijn voorwerp sturen. Zou je die dan willen lezen?

Liefs Jorine.

admin
admin mei 12 '10
Hoi Lin wat leuk met voorwerpen ja zo kan het ook, ik ben benieuwd, vind je het leuk om van mij wat te lezen een voorwerp?

Ik hoor het wel van je, liefs van Bea
admin
admin mei 12 '10
Mooi Sieraad hoor mooie symbolen erin
Cialara
Cialara mei 12 '10
Ha ha ha, ja leuk he winken de meesten heb ik gekregen of gekocht voordat ik wist wat het echt betekende voor mij smile
Lin
Lin mei 13 '10
Origineel bericht van: Jorine
Hoi Lin, leuk dat je dit wil doen!

Ik ben heel benieuwd wat er uit kan komen en daarom zal ik je mijn voorwerp sturen. Zou je die dan willen lezen?

Liefs Jorine.



Hoi Jorine
Ik had je armbandje al in het begin van de avond gezien,
Kids moesten nog even op bed...ff pauze
Tijdens het bovenstaande werd als eerste een baby jongetje gezegd.
Als ik er verder op in wil gaan voelt het dat je het al om had tijdens je zwangerschap. Vandaar ook de extra emotionele waarde dat eraan zit.
Nu ik verder schrijf hoor ik "Vriendin". Een hele sterke en innige band met een vriendin. Een hele zware periode word mij gezegd waarin jij haar bij hebt gestaan.
Hele diepe indrukwekkende emoties komen van het armbandje af.
Het bedeltje met groen met roosjes en het bedeletje met de grote hartjes trekken het meeste aandacht....
Je bent een heel zorgzaam typ, je wilt ook voor iedereen zorgen en bij chaos zorg jij weer voor de rust.


Krijg heel veel koude rillingen....
Ben jij een vriendin verloren aan een langziekbed , aan kanker om precies te zijn ?

Wil het hier even bij laten
In afwachting van je reactie

Liefs Linda
Lin
Lin mei 13 '10
Origineel bericht van: Bea
Hoi Lin wat leuk met voorwerpen ja zo kan het ook, ik ben benieuwd, vind je het leuk om van mij wat te lezen een voorwerp?

Ik hoor het wel van je, liefs van Bea


Ja tuurlijk, lijkt me interessant

Liefs Linda
Cialara
Cialara mei 13 '10
Origineel bericht van: Lin


Hoi Jorine
Ik had je armbandje al in het begin van de avond gezien,
Kids moesten nog even op bed...ff pauze

Tijdens het bovenstaande werd als eerste een baby jongetje gezegd.
Als ik er verder op in wil gaan voelt het dat je het al om had tijdens je zwangerschap.
eh nee, dat zegt me niets, ik heb de armband pas na de geboorte van mijn dochter gekregen en zij was de laatste... maarrrr ik pas wel een visioen gehad met daarin de geboorte van een jongetje...

Vandaar ook de extra emotionele waarde dat eraan zit.
Nu ik verder schrijf hoor ik "Vriendin". Een hele sterke en innige band met een vriendin. Een hele zware periode word mij gezegd waarin jij haar bij hebt gestaan.
Ja, zeker een sterke band met een lieve vriendin, maar zij heeft mij geholpen smiledus het was andersom, maar de zware periode, dat klopt op zeker!

Hele diepe indrukwekkende emoties komen van het armbandje af.
Ja hoor, helemaal! Mooie en minder mooie, maar zeker indrukwekkend waren de emoties!

Het bedeltje met groen met roosjes en het bedeletje met de grote hartjes trekken het meeste aandacht....
smile

Je bent een heel zorgzaam typ, je wilt ook voor iedereen zorgen en bij chaos zorg jij weer voor de rust.
Ja, dat klopt wel, bij chaos vind ik vaak de rust en kalmte om de zaken in goede banen te leiden


Krijg heel veel koude rillingen....
Ben jij een vriendin verloren aan een langziekbed , aan kanker om precies te zijn ?
nee, dit zegt me helemaal niets...

Wil het hier even bij laten
In afwachting van je reactie

Liefs Linda


Bedankt voor je reading Linda
niet alles klopte maar een aantal dingen daar zat je zeker heel goed in de richting!

Liefs Jorine.
HarryS
HarryS mei 13 '10
toch knap dat je dat kunt zonder het voorwerp vast te pakken. Petje af hoor
Lin
Lin mei 13 '10
@ Jorine, Bedankt voor je reactie. Wederom een goeie oefening.
Moest eigenlijk glimlachen toen je schreef dat je vriendin jou heeft gesteunt ipv jij je vriendin, want tijdens het schrijven voelde ik dit wel, maar twijfelde te veel.

Je visioen ..is blijkbaar wel iets wat indruk op je heeft gemaakt.

@ HarryS, Dankjewel voor je compliment. Het is eens wat anders dan mensen foto's lezen.


Liefs Linda
HarryS
HarryS mei 13 '10
Inderdaad ja smile
Cialara
Cialara mei 13 '10
Origineel bericht van: Lin
@ Jorine, Bedankt voor je reactie. Wederom een goeie oefening.
Moest eigenlijk glimlachen toen je schreef dat je vriendin jou heeft gesteunt ipv jij je vriendin, want tijdens het schrijven voelde ik dit wel, maar twijfelde te veel.

Je visioen ..is blijkbaar wel iets wat indruk op je heeft gemaakt.

@ HarryS, Dankjewel voor je compliment. Het is eens wat anders dan mensen foto's lezen.


Liefs Linda


Nooit twijfelen, je eerste ingeving is vaak de beste, hoe raar dat soms voor jou ook lijkt. Weet ik uit ervaring smile

En ja het was een prachtig en zeer bijzonder visioen en heeft kennelijk meer indruk gemaakt dan ik me tot nu toe besefte...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 13 '10
Heel bijzonder en leuk dat je dit wilt doen!
Lin
Lin mei 13 '10
Origineel bericht van: NiMS
Heel bijzonder en leuk dat je dit wilt doen!

Dankjewel,
ik merkte op dat dm een foto te lezen van voorwerpen me nog meer moest concentreren en verfijnen.

Liefs Linda
Lin
Lin mei 14 '10
Als er nog meer mensen zijn die voorwerpen van dierbaren willen laten lezen .. ik zou zeggen... kom maar op ...

Liefs linda
admin
admin mei 17 '10
Hallo Linda, ik zal even een voorwerp zoeken,

Ik zie dat ik alleen mijn levenskast op een foto heb.
mischien is het ook wel leuk voor je om hem te lezen.
hahahaa het is net de doos van Pandora.

liefs van Bea

p.s. het uploaden is nog een werkje apart maar ik blijf het proberen
gast
gast mei 17 '10
Haha, leuk kastje. Ik heb ook zo'n zelfde soort kastje gehad maar dan 1 deurtje boven met glas en 1 dicht deurtje beneden met een la er tussen in. (bij de kwantumhallen gekocht)
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki