Hoi Jorine
Ik had je armbandje al in het begin van de avond gezien,
Kids moesten nog even op bed...ff pauze
Tijdens het bovenstaande werd als eerste een baby jongetje gezegd.
Als ik er verder op in wil gaan voelt het dat je het al om had tijdens je zwangerschap.
eh nee, dat zegt me niets, ik heb de armband pas na de geboorte van mijn dochter gekregen en zij was de laatste... maarrrr ik pas wel een visioen gehad met daarin de geboorte van een jongetje...
Vandaar ook de extra emotionele waarde dat eraan zit.
Nu ik verder schrijf hoor ik "Vriendin". Een hele sterke en innige band met een vriendin. Een hele zware periode word mij gezegd waarin jij haar bij hebt gestaan.
Ja, zeker een sterke band met een lieve vriendin, maar zij heeft mij geholpen dus het was andersom, maar de zware periode, dat klopt op zeker!
Hele diepe indrukwekkende emoties komen van het armbandje af.
Ja hoor, helemaal! Mooie en minder mooie, maar zeker indrukwekkend waren de emoties!
Het bedeltje met groen met roosjes en het bedeletje met de grote hartjes trekken het meeste aandacht....
Je bent een heel zorgzaam typ, je wilt ook voor iedereen zorgen en bij chaos zorg jij weer voor de rust.
Ja, dat klopt wel, bij chaos vind ik vaak de rust en kalmte om de zaken in goede banen te leiden
Krijg heel veel koude rillingen....
Ben jij een vriendin verloren aan een langziekbed , aan kanker om precies te zijn ?
nee, dit zegt me helemaal niets...
Wil het hier even bij laten
In afwachting van je reactie
Liefs Linda