Lieve Vari,
voor jou heb ik de kaart aartsengel Anael getrokken deze staat voor: Je maakt nu een periode door waarin oude verhardingen en korsten die jouw zelf omsluiten, worden open gebroken. Bepaalde gebeurtenissen komen voor jou aan als schokken met als doel jou te doen ontwaken en de koers die je tot nu toe gevolgd heb te overdenken. Gezien jouw voorziene zielsontwikkeling schijn jij niet op de juiste weg te zitten, want je volgt je ego en niet je hart.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Liefs Natalie
Alvast bedankt Natalie.
Ik vind het nogal een moeilijke uitleg. Er komen dus dingen uit het verleden naar boven. Ze gooien m'n leven een beetje ondersteboven. Tot zover kan ik het volgen en dat klopt enigzins wel. Ik sluit me voor bepaalde zaken uit het verleden af omdat ze me ongelukkig maken. Dit is reeds geruime tijd zo maar het is pas de laatste maanden dat ik me afsluit. Maar ik begrijp niet wat dit met m'n ego te maken heeft. Ik heb juist de indruk dat ik nu meer en meer met m'n hart denk en niet met m'n verstand. Vroeger sloot ik m'n hart af en nu staat het terug open.
Dus in die context volg ik even niet. Maar misschien wordt het met tijd duidelijker.