Loading...
nl

Magische elfenorakel

Natalie1986
Natalie1986 jan 11 '10
Hoi Bea,

Natuurlijk wil ik een kaart voor je trekken ! de kaart die ik voor je getrokken heb is aartsengel Michael

Ik ben blij om je de moed te geven je leven zodanig te veranderen dat je aan je goddelijke levensopdracht gaat werken.
Ik ben naar je toe gekomen omdat je het universum gevraagd hebt om veiligheid en bescherming en omdat je gevraagd hebt wat je levensopdracht is. Omdat je een lichtwerker bent, kan ik toezien op de vervulling van je goddelijke levensopdracht. Je bent al heel lang een lichtwerker en je hebt jezelf vaak anders dan anderen gevoeld,soms wel eens heel eenzaam. Ik kan je verzekeren da je nooit alleen bent geweest en dat je ook nooit alleen zult zijn. Wanneeer je je gedwongen voelt om een verandering in je werk of in je huis aan te brengen, zou dat wel eens mijn invloed kunnen zijn, om je aan te moedigen de hoogste prioriteit aan je levensopdracht te geven. Ik kan je plannen veranderen en op andere manieren je weg soepel en harmonieus laten verlopen. Vraag het mij maar gewoon en het zal gebeuren. Ik zal je ook helpen je weg veilig en prettig te voelen bij de veranderingen in je leven.

Dit was de kaart die ik voor je getrokken heb, ik hoop dat je er wat mee kan!

Liefs Natalie
Natalie1986
Natalie1986 jan 11 '10
Hoi Mariska!

Ook voor jou wil ik een kaartje trekken!

Bij jou had ik het gevoel dat ik 2 kaarten moest trekken dus bij deze!

De eerste kaart die ik trok is: Yoga
De opgestegen meesters raden je aan om regelmatig Yoga te doen. Het profijt dat je aan YOGA hebt is een van de antwoorden op je vraag. Door yoga zul je meer helderheid krijgen, meer engergie, flexibiliteit, harmonie en bewustzijn. Je kunt ook leuke nieuwe vrienden en plezier hebben met de yogaklas. Het is vanwege deze vele geestelijke en materiele voordelen, dat yoga een zeer gewaardeerde traditie is onder de mensen die het spirituele pad bewandelen.
Verdere betekenissen van deze kaart:
- Doe meermalen per dag stretchoefeningen
- Doe elke dag ademhalingsoefeningen met diep in ademen en uitademen
- Nodig anderen uit om samen met jou yoga te doen
- Bekijk vandaag een yoga DVD of neem vandaag een yogales

De volgende kaart die ik trok is: Blijf geconcentreerd
Deze kaart trek je om jezelf eraan te herrineren geconcentreerd te blijven op je intenties, je verlangens en je prioriteiten. Zorg dat je niet wordt afgeleid door " korte termijn " situaties, drama's of eisen en verwachtingen van anderen. Houd een postieve kijk op je dromen en stel jezelf voor dat je die al tot werkelijkheid hebt gemaakt. Besteed met regelmaat voldoende tijd aan je projecten en je prioriteiten. Zeg "nee" tegen datgene wat je daarvan afleidt en je zult resultaten boeken. Verdere betekenissen van deze kaart:

* Wees assertief waar het een beroep op je tijd betreft
* kom beloften aan jezelf altijd na
* Houd je aan prioriteiten
* Besteed iedere dag tijd aan je projecten die je na aan het hart ligen
* Ontgif je eetgewoonten om je geest te helpen helder en geconcentreerd te blijven.

Ik hoop dat je er wat mee kan!

Veel liefs Natalie
nobody
nobody jan 11 '10
Dank je wel Natalie, ik kan al wel iets doen met wat je schreef.

Alleen had ik gehoopt dat ik antwoord op een bepaalde vraag had gekregen bij een algemene kaart, maar dat vind ik niet, had die vraag beter rechtstreeks gesteld natuurlijk :-)
Natalie1986
Natalie1986 jan 11 '10
Ja ik trek alleen wat op dit moment belangrijk is voor jou!
anders had je de vraag gewoon moeten stellen

Liefs Natalie
admin
admin jan 11 '10
Nathalie mag ik je ook een vraag stellen?
Zo niet geeft het niet hoor

Komt mijn vriend binnen korte tijd naar Nederland op vakantie?

liefs Sabrina
nobody
nobody jan 11 '10
Ja een beetje dom van me, maar heb niet zo veel ervarin met deze gegevens.

Ik wou eigenlijk graag weten hoe het met mijn relatie verder gaat.

Groetjes
Maris
Natalie1986
Natalie1986 jan 11 '10
Hoi hoi Sabrina

Natuurlijk mag je een vraag stellen ik heb er 1 voor je getrokken en de kaart die ik voor je trek is: tweelingvlam
Deze kaart gaat over een "tweelingvlam" relatie. Dit is de hoogste vorm van romantische liefde. Om zo'n partnerschap te bereiken moet je je innderlijke gidsen volgen, je eigen lessen voor je innerlijke groei leren en geduld hebben met de goddelijke timing. Als tweelingvlammen elkaar eenmaal hebben gevonden zal alles in hun leven nieuwe toppen van liefde en licht bereiken.
Verdere betekenissen van de kaart:
* De persoon over wie je een vraag stelt is je zielsmaat of tweelingvlam
* Je zult weldra samen zijn met je tweelingvlam.
* Houd je hart open, blijf positief en volg je innerlijke gids, zodat je gebeden rond je liefdesleven werkelijk worden.
Natalie1986
Natalie1986 jan 11 '10
Hoi Mariska,

Sorry ik krijg geen antwoord op je vraag! Ik trok weer blijf geconcentreerd. Misschien betekent het gewoon dat jij alles er aan kan doen, dus of de hoop opgeven of juist niet! Jullie zijn samen verantwoordelijk.

Sorry
Liefs natalie
admin
admin jan 11 '10
Dankjewel Natalie! Vind het een hele mooie kaart over de tweelingvlam!
Natalie1986
Natalie1986 jan 11 '10
Graag gedaan ik hoop dat je er wat mee kan!

Liefs natalie
Emuca
Emuca jan 11 '10
Lieve Natalie. Ik zou graag ook een algemeen kaartje willen krijgen, kan dat? smile

Liefs, Emmy
Natalie1986
Natalie1986 jan 11 '10
Hoi Emmy,

Natuurlijk kan ik voor jou een kaartje trekken.

De kaart die ik trok is: Gezondheid en heling

Deze kaart betekent genezing. Jouw diepere helende krachten is gewekt en je wordt geroepen anderen te helpen gezond te worden. Net zoals jezelf geheeld bent, zo wil je ook dat anderen een goede gezondheid en vitaliteit kunnen genieten. Je wordt ondersteund in het kiezen voor de noodzakelijke veranderingen in je leven, zodat je door kunt gaan met het helen van jezelf en anderen. Laat alle angst varen, alle beperkende overwegingen, om je volledig open te stellen voor de wonderen van het helen.

Verdere betekenissen van deze kaart:

* Een ziekte of een bessure is genezen of aan het genezen
* Jij bent een healer
* Het is een goed en betrouwbaar moment voor jou om over te stappen naar een carriere van helen
* Bestudeer de diverse manieren van helen

Ik hoop dat je er wat mee kunt Emmy

Liefs Natalie
Emuca
Emuca jan 11 '10
Ik kan er zeker wat mee! laugh
Bedankt!
Natalie1986
Natalie1986 jan 11 '10
Gelukkig maar,

graag gedaan

Liefs Natalie
nobody
nobody jan 11 '10
Bedankt Natalie, ik moet idd een keuze gaan maken, ik raak er alleen niet uit welke
Islandlady
Islandlady jan 11 '10
Hoi Nathalie,

Wow wat een mooie kaart zeg. Het klopt ook nog merendeel dus ik kan er zeker wel wat mee.
Dank je wel meis!
Natalie1986
Natalie1986 jan 11 '10
Graag gedaan Mariska

Luister naar je gevoel!

Liefs Natalie
Natalie1986
Natalie1986 jan 11 '10
Ben blij dat je er wat mee kan Bea.

Liefs Natalie
Eruan
Eruan jan 12 '10
Heey Natalie,

Heel erg bedankt voor de kaarten.
Wat een mooie kaarten zijn het zeg.
Heel bijzonder ook hoe het klopt allemaal. Ik moet nu inderdaad een beslissing nemen, ik moet voork vrijdag de beslissing nemen of ik een decentrale selectie wil gaan doen voor mijn studie. met loten is mijn kans namelijk waarschijnlijk erg klein, en met een decentrale selectie maak ik de kans wat groter. Maar toch weet ik het nog niet...
Ook moet ik me gaan verdiepen in verzekeringen en studiefinanciering enz.
Een heleboel beslissingen die moet gaan maken dus.
Ik zal proberen de raad van de kaart op te volgen. smile
De tweede kaart vind ik ook erg mooi. smile

Bij deze dus heel erg bedankt!

Liefs Anniek
admin
admin jan 12 '10
@natalie

dank je wel voor het kaartje dat je voor mij getrokken hebt, ik denk zelf wel te weten wat er met de kaarten bedoelt word ivm open forum zet ik het ff niet niet neer. maar wilde je het toch laten weten dat ik er wat aan heb/had. bedankt voor alle tijd en energie

liefs
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki