Loading...
nl

Magische elfenorakel

Loontje
Loontje feb 9 '10
Hoi Natalie.

Zou je voor mij een kaart willen trekken?

liefs ilona
Begrip
Begrip feb 9 '10
heyhoihaaaai
laugh

zou je voor mij ook ééntje willen trekken laugh

xxx
Ilse
Aislin
Aislin feb 10 '10
En voor mij ook..? smileBeetje gericht naar de komende 3/6 maanden.
Fatna
Fatna feb 10 '10
een algemene kaart graag, alvast dank
landa
landa dec 14 '10
Hallo nathalie,
Ikzou je willen vragen een kaartje voor mij te willen leggen.
Alvast hartelijk dank
liefs lanneke
Vari
Vari jan 5 '11
Hey Nathalie,

Ik vind het leuk dat een heleboel leden van dit forum voorstellen om kaarten voor iemand anders te trekken. Ik ben ook lid van een ander forum waar de mensen elkaar ook goed helpen. Maar daar gaat het eerder over de betekenis van kaarten en de visies van de verschillende leden over een bepaalde legging. Ook heel aangenaam om lezen en om mee te denken. Je leert er ontzettend veel mee bij.
Indien je zin en tijd hebt om een kaartje voor mij te trekken, dan zou ik dit enorm appreciëren.
Ik zou je volgende vraag willen stellen "Hoe evolueert m'n liefdesleven de komende maanden?". Lukt dit via de engelkaarten?
Alvast bedankt voor de moeite
Liefs
x
Orakelkaarten
Orakelkaarten feb 9 '11
Hallo Natalie,

Zou je voor mij een kaartje willen trekken?

Liefs, Ina.
Natalie1986
Natalie1986 feb 11 '11
Ik wil voor jullie een kaartje trekken maar zit tijdelijk door omstandigheden bij mijn ouders thuis. Ik heb hier wel andere kaarten die ik voor jullie wil trekken.

Liefs Natalie
karda
karda feb 11 '11
Lieve Natalie,

Je mag voor mij ook een kaartje trekken als je tijd hebt.

liefs Karda
Natalie1986
Natalie1986 feb 11 '11
Lieve Vari,

voor jou heb ik de kaart aartsengel Anael getrokken deze staat voor: Je maakt nu een periode door waarin oude verhardingen en korsten die jouw zelf omsluiten, worden open gebroken. Bepaalde gebeurtenissen komen voor jou aan als schokken met als doel jou te doen ontwaken en de koers die je tot nu toe gevolgd heb te overdenken. Gezien jouw voorziene zielsontwikkeling schijn jij niet op de juiste weg te zitten, want je volgt je ego en niet je hart.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs Natalie
Natalie1986
Natalie1986 feb 11 '11
Lieve Ina

Voor jou trek ik de kaart aartsengel Michael

Je krijgt een uitnodiging om eens kritisch te kijken op welke levensgebieden je de macht uit handen geeft aan anderen. Waar laat je je gebruiken of waar andere vormen van afhankelijkheid bestaan die je vrijheid ontnemen.

Liefs
Natalie
Natalie1986
Natalie1986 feb 11 '11
Lieve Karda,

Voor jou trok ik de kaart aartsengel Uriel
Pijnlijke ervaringen en terugkerende beproevingen zijn in regel gekoppeld aan ontmoetingen en contacten met bepaalde personen die ervoor zorgen dat jij je ervan bewust wordt, dat onze eigen egoprojecties krachtige, door het hart geleide handelingen onmogelijk maken

liefs natalie
karda
karda feb 11 '11
Lieve Natalie,

Dank je voor jou legging, ik kan het wel plaatsen, klopt wel dat je in bepaalde situaties anders zou kunnen handelen ipv het ego, maar meer vanuit het hart.

liefs karda
Natalie1986
Natalie1986 feb 11 '11
Ben blij dat je er wat mee kan!!

Veel liefs Natalie
Vari
Vari feb 11 '11
Origineel bericht van: Natalie1986
Lieve Vari,

voor jou heb ik de kaart aartsengel Anael getrokken deze staat voor: Je maakt nu een periode door waarin oude verhardingen en korsten die jouw zelf omsluiten, worden open gebroken. Bepaalde gebeurtenissen komen voor jou aan als schokken met als doel jou te doen ontwaken en de koers die je tot nu toe gevolgd heb te overdenken. Gezien jouw voorziene zielsontwikkeling schijn jij niet op de juiste weg te zitten, want je volgt je ego en niet je hart.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs Natalie


Alvast bedankt Natalie.
Ik vind het nogal een moeilijke uitleg. Er komen dus dingen uit het verleden naar boven. Ze gooien m'n leven een beetje ondersteboven. Tot zover kan ik het volgen en dat klopt enigzins wel. Ik sluit me voor bepaalde zaken uit het verleden af omdat ze me ongelukkig maken. Dit is reeds geruime tijd zo maar het is pas de laatste maanden dat ik me afsluit. Maar ik begrijp niet wat dit met m'n ego te maken heeft. Ik heb juist de indruk dat ik nu meer en meer met m'n hart denk en niet met m'n verstand. Vroeger sloot ik m'n hart af en nu staat het terug open.
Dus in die context volg ik even niet. Maar misschien wordt het met tijd duidelijker.
Natalie1986
Natalie1986 feb 12 '11
Lieve Vari,

Je moet je ook niet afsluiten maar het toe laten. Hoe moeilijk ze ook zijn. Ik geloof dat je dan juist wel met je ego werkt want je wilt het niet voelen.
Terwijl het er niet voor niets is.

Ik zal vanavond proberen wat duidelijker neer te zetten
Vari
Vari feb 12 '11
Ok lieve Nathalie, ik verheug me op je bijkomende uitleg.
admin
admin feb 13 '11
lieve Natalie, wil je voor mij ook een kaartje trekken?

De vraag is, volg ik de roep van mijn hart?

liefs Ajada
Mimosa
Mimosa feb 14 '11
Lieve Natalie,

Zou je voor mij ook een kaartje willen trekken. Ik heb geen vraag op het moment.

Micha
admin
admin feb 28 '11
Lieve Natalie ik heb even terug gelezen en denk dat deze vraag niet op het juiste moment komt voor je...
Laat de kaartlezing maar even zitten en doe eerst je eigen ding...

liefs Ajada
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki