Loading...
nl

Magische elfenorakel

nobody but me
nobody but me jan 13 '10
Hey Natalie

ik twijfel even of ik een algemene kaart wil vragen of ik zal vragen om te kijken hoe het met mijn relatie verder moet.
Misschien weet jij wel gewoon wat het beste lijkt

Grtz
Sandra
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 24 '10
Hai Natalie.

Als je zin hebt, zou ik je mogen vragen een kaart voor mij te trekken? Ik heb geen specifieke vraag. Ik laat het aan jouw gevoel over.

Liefs!
admin
admin jan 24 '10
Hoi Natalie,

zou je voor mij ook een algemene kaart willen trekken?
dankje !
Natalie1986
Natalie1986 jan 25 '10
Hoi Paulette,

Aangezien ik al vaker de magische elfen kaarten voor je heb getrokken pak ik nu een andere kaarten desk.
"verandering van richting"
Deze kaart geeft aan dat je nieuwe ideeen hebt gehad die de richting van je leven op een positieve wijze hebben veranderd. Je oude manier van leven interesseert je niet langer en je merkt dat je oude vrienden en hobby's opgeeft, die je eerst wel aantrekkelijk vond. Je wilt een levensstijl en carriere die beter past bij je nieuwe interessegebieden en dat wat je leukt vindt. De engelen loosden je door deze overgangstijd. De wet van aantrekking verzekert je ervan dat je schitterende nieuwe kansen en relaties zult manifesteren.

Andere betekenissen voor deze kaart:
* Er begint een nieuwe fase in je leven.
* De geboorte van een nieuw project is gaande.
* Zwangerschap, geboorte of de adoptie van een kind is mogelijk.
* Een nieuw element in je leven is een zegening voor je, zelfs al zie je het nut er niet van in.

de volgende is :
Betrouwbaar leiding
De engelen hebben je deze kaart gestuurd omdat zij willen dat je in je eigen ideeen gelooft, die antwoorden zijn op je wensen en waarop je kunt vertrouwen. Je krijgt hulp van boven als je verder gaat om je ideeen in atie te zetten, net zolang als je met de engelen in contact blijft voor hun voortdurende ondersteuning. Als je je soms kwetsbaar voelt, vraag dan even je engelen om je opnieuw te vergewissen van hun emotionele, spirituele en materiele koestering.

aanvullende betekenissen van deze kaart:

* Maak je niet druk om de details, want alles komt goed.
* Ga ervoor
* Je idee is heel waardevol en goddelijk geinspireerd.
* Het sein staat op veilig voor je om veranderingen door te maken en verder te gaan.

dit waren mijn kaarten voor jou!

Liefs Natalie
Natalie1986
Natalie1986 jan 25 '10
Hoi Artemis,

voor jou trek ik eigen ondernemerschap:

Je hebt deze kaart getrokken omdat je heel geschikt bent voor eigen ondernemerschap. Je hebt de juiste ideeen, de energie en de zelfdisipline die je als zelstandig ondernemer nodig hebt. Ondanks dat heb je nog niet genoeg zelfvertrouwen, zodat je aarzelt. De engelen verzekeren je nogmaals van dat je alles i je hebt om een succesvolle eigen onderneming te starten. Zij willen je begeleiden en ondersteunen op deze weg en zolang je hiermee doorgaat bent is je succes verzekerd.

aanvullende betekenissen van deze kaart:

je hebt een aantal gezonde ideeen om een eigen zaak op te zetten.

Zoek naast je huidige werk een bijbaantje in de sfeer wat je zelf wilt.

onderneem actie, want je wordt begeleidt met inachtneming van je carriere.

Wees er volledig van overtuigd dat je zult slagen in je nieuwe onderneming.

ik hoop dat je er wat mee kunt.

Liefs Natalie
nobody but me
nobody but me jan 26 '10
Origineel bericht van: Little San
Hey Natalie

ik twijfel even of ik een algemene kaart wil vragen of ik zal vragen om te kijken hoe het met mijn relatie verder moet.
Misschien weet jij wel gewoon wat het beste lijkt

Grtz
Sandra


toch nog eens even de vraag stellen of je een kaart kan trekken Natalie :-)
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 26 '10
Origineel bericht van: Natalie1986
"verandering van richting"
Deze kaart geeft aan dat je nieuwe ideeen hebt gehad die de richting van je leven op een positieve wijze hebben veranderd.


Eerst mijn complimenten, je hebt hele goede, herkenbare kaarten voor me getrokken. Thanx!!

Deze kaart is heel herkenbaar. Ik schreef het in een reactie op Spuds toppic al, het is verwonderlijk hoe mijn oude omgeving niet meer reageert. En het gaat allemaal liefdevol, maar het is echt gewoon gestopt. Ik heb er rust mee omdat ik innerlijk weet waarom. Kaart bevestigt.

Origineel bericht van: Natalie1986
"Betrouwbaar leiding"
De engelen hebben je deze kaart gestuurd omdat zij willen dat je in je eigen ideeen gelooft, die antwoorden zijn op je wensen en waarop je kunt vertrouwen.


Deze kaart is voor mij wel belangrijk en voelt ook als een zetje in mijn rug van: 'Ga nou maar". En wat er staat, het element wat een zegening is... Ik heb geen flauw idee waar het over gaat ;-) Dus ook dat lijkt te kloppen.

Echt nogmaals, bedankt he?

Liefs, Paulette
ingrid448
ingrid448 jan 26 '10
Heb ook een vraagje, wat brengt dit jaar voor mij?
Mijn naam is Ingrid

Bedank je al op voorhand
xxx
Cialara
Cialara jan 26 '10
Lieve Natalie,

zou jij voor mij nog een keer een kaartje willen trekken? Heb geen bijzondere vraag, graag wat algemene richting wink

Liefs Jorine
Piet
Piet jan 30 '10
Hallo Natalie,

zou je voor mij ook zo'n Engelen kaartje willen trekken.

Mijn vraag is: Hoe zit mijn financiële toekomst er uit, kan ik op korte termijn mijn droomhuis kopen?

Alvast bedankt.

Groetjes Piet
admin
admin feb 1 '10
Dankje Natalie,

daar kan ik wel met mee !!
Natalie1986
Natalie1986 feb 5 '10
Ik trek zo snel mogelijk voor jullie de kaarten maar door priveomstandigheden heb ik nu even geen tijd.

liefs Natalie
Cialara
Cialara feb 5 '10
Geen probleem hoor Natalie smile

Alles wel goed dan bij jou?

Liefs Jorine.
Natalie1986
Natalie1986 feb 5 '10
Ik ben de laatste tijd zo vaak ziek dat ik even niet weet wat ik nou moet doen. rust neem ik wel maar moet natuurlijk ook werken en dan ben ik zo moe dat ik gelijk wil slapen. Hopelijk is het snel weer over.

Liefs Natalie
Cialara
Cialara feb 5 '10
Doe dan lekker rustig aan Natalie, het is de tijd van het jaar ook wel een beetje, veel mensen zijn beetje kwakkelig zeg maar.

Beterschap lieverd smile
Natalie1986
Natalie1986 feb 5 '10
Dank je wel, lieve Jorine!
Piet
Piet feb 5 '10
beterschap Natalie.

groetjes Piet
Natalie1986
Natalie1986 feb 8 '10
hallo Sandra,

voor jou heb ik de kaart Serephina getrokken

Je droomwensen over je gezin zijn verhoord en ik ben naar je toegekomen om over je te waken en al je vragen te beantwoorden. Er gaat een gelukkige verandering plaats vinden in je gezin. Je gaat op dit moment door een periode van het vinden van een nieuw evenwicht heen om je op deze verandering voor te bereiden. Dat kan een beetje chaotisch en ongeorganiseerd lijken, wees er van verzekerd dat dit gewoon een onderdeell is van het nestje bouwen.
Ik zal je door deze periode heen leiden en je helpen met allerlei ongemakjes die zullen komen. Elke vraag om uitleg mondt uit in een openhartig gesprek en deze waarheid is heel verhelderend. Het zal je helpen om op een heel diep niveau inzicht te krijgen in je eigen gevoelens en de prioriteiten die je moet stellen. Bovendien kun je dit dan op een integere wijze met anderen delen en als vervolgens alle opschudding eenmaal dienst bewezen heeft, zal de storm gaat liggen en de lucht opklaren. Deze gelukkige verandering of uitbreiding van je gezin is van bovenaf geregeld. Draag al je zorgen op aan het universum en laat de engelen dienen als je spirituele familie die je zal helpen en over je zal waken. Wij houden heel veel van je!

ik hoop dat je er wat aan hebt!

veel liefs,

Natalie
Natalie1986
Natalie1986 feb 8 '10
Hoi Jorine,Voor jou heb ik de kaart Indriel getrokken!
Indriel:
Je bent een lichtwerker het universum vraagt je dringend om je goddelijke licht en liefde net als een engelover de aarde en al haar bewoners te laten schijnen.
Ja, je bent een lichtwerker. Hierdoor heb je altijd al een brandend verlangen gehad om van de aarde een prettiger woonplaats te maken. Het is je hoogste roeping die voorbij tijd en ruimte gaat. Er wordt vaak van je gevraagd om te helpen bij heel gewone situaties, bijvoorbeeld als je bij de supermarkt bent en iemand heeft je hulp nodig. Op dit moment wordt je levensmissie steeds meer uitgebreid zodat je steeds meer mensen bereikt. Dit vraagt van jou dat je een aantal veranderingen in je leven aanbrengt die je worden doorgegeven via je innerlijke leiding.
Je bent ontzettend gevoelig voor emoties en gevoelens van andere mensen en het is heel belangrijk dat je jezelf hier regelmatig van ontdoet in het bijzonder als je iemand hebt geholpen. Je kunt aartsengel michael aanroepen, je andere gidsen en mijzelf om je te reinigen van die energieeen of de koorden die zijn ontstaan door je inspanningen om een ander te helpen. Jij bent een engel op aarde en wij vinden het heel fijn om je op allerlei manieren bij te staan. je kunt ons er gewoon om vragen!

Ik hoop dat je er wat mee kunt!

Veel Liefs Natalie
Cialara
Cialara feb 8 '10
Ha ha ha, nou Natalie, deze is heeeeeel treffend!

Heb inderdaad de laatste tijd contact met Michael, en eigenlijk alles wat je beschrijft is gaande. Geweldig deze kaart.

Dank je wel.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki