Loading...
nl

Magische elfenorakel

Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
Graag gedaan hemelbewandelaar!

Ik hoop dat je er iets mee kunt!

Liefs Natalie

P.S Heb je kinderen?
admin
admin dec 25 '09
Is goed Natalie.

Veel plezier met je visite. Ik hoop dat het gezellig is!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 25 '09
Origineel bericht van: Natalie1986

Heb je kinderen?


Twee zonen smile

Je hebt me veel gegeven. Ik ben je dankbaar, de betekenis is groot.

Andere vraag. Dat meisje, is dat ook de vrouw die ik achter heb moeten laten? (dezelfde ziel bedoel ik dan natuurlijk)
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 25 '09
Oh, ik zie nu pas dat je visite hebt.
Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
Hoi Hans,

voor jou heb ik een algemene kaart getrokken.

De kaart Reizen
Een ophanden zijnde reis zal je leven op een positieve manier veranderen. Deze kaart laat je weten dat je binnenkort op reis gaat naar een belangrijke bestemming, waar je dingen zult leren en waar je zult groeien door nieuwe ervaringen en ontdekkingen. Misschien zul je een spirituele powerplek gaan bezoeken, zoals machu, picchu of stonehenge. Of misschien ga je naar een plek waar je een belangrijk iemand zult ontmoeten, of misschien vind je wel een nieuwe woonplek. Sta open voor de innerlijke prikkels van je hart over op reis gaan en vraag de elfen je te helpen met financien en andere details en vooral, geniet van je reizen!!

hihi mocht je naar stonehenge gaan neem je me dan wel mee haha wink

Liefs Natalie
admin
admin dec 25 '09
Dank je wel Natalie. Interessante kaart.
Ik zal je op de hoogte houden. smile
Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Origineel bericht van: Natalie1986

Heb je kinderen?


Twee zonen smile

Je hebt me veel gegeven. Ik ben je dankbaar, de betekenis is groot.

Andere vraag. Dat meisje, is dat ook de vrouw die ik achter heb moeten laten? (dezelfde ziel bedoel ik dan natuurlijk)


Misschien een stomme vraag maar bedoel je nou de vrouw die manager is of heb ik het mis?
Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
Origineel bericht van: Hans
Dank je wel Natalie. Interessante kaart.
Ik zal je op de hoogte houden. smile


Is goed ik hoop dat je er wat mee kan

Liefs Natalie
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 25 '09
Ja, het was een vrouwelijke manager. Maar dat is niet de ziel waar ik naar vraag.

Al heel lang heb ik een herinnering bij me uit een vorig leven. Ik heb toen een ziels verwant achter moeten laten (met haar toestemming) en daarmee ben ik nog steeds niet klaar. Dat was een oude ziel. Ik ben nu benieuwd of zij nu weer bij me is. Want ik weet dat er een ziel voor wacht.
Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
In deze desk heb ik geen ja of nee kaart erin ik ga even een andere kaartendesk pakken je krijgt zo je antwoord
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 25 '09
Dat is goed lieve Natalie.
Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
Hmmm... ik trek weer een kaart over vruchtbaarheid. Deze kaart verteld je dat dit een hele vruchtbare tijd is om zwanger te worden.
Er is goed nieuws betreffende zwangerschap. Maak je geen zorgen, voel je niet schuldig en geniet.
Ik krijg geen antwoord op je vraag of de ziel van je zielsverwant uit een vorig leven bij je is. Sorry, ik denk dat jij het antwoord al weet!
Niet twijfelen meid!

Liefs Natalie
admin
admin dec 25 '09
Lieve Nathalie,

Zou je voor mij ook een kaartje willen trekken?
Mijn naam: Marjan
Mijn vraag: Hoe en waar vind ik de acceptatie van de beperking die een deel van mijn leven is geworden?

Alvast bedankt....
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 25 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Ik krijg geen antwoord op je vraag of de ziel van je zielsverwant uit een vorig leven bij je is. Sorry, ik denk dat jij het antwoord al weet!
Niet twijfelen meid!


XXX

We zullen zien!.
Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
Hoi Marjan,

ik heb een kaart getrokken wat betrekking heeft tot je vraag.

Het antwoord is: Wees jezelf

De situatie vraagt dat je je eigen authentieke zelf bent. Dat is de basis voor je persoonlijke macht en power.
Je bent het sterkst en meest effectief als je echt bent en authentiek tegenover jezelf en tegenover anderen. Als je doet alsof je iets anders voelt, doet of bent dan je ware zelf, dan verlies je het contact met je echte gevoelens en deze zijn een bron van belangrijke aanwijzingen van boven. Het antwoord op de vraag die je hebt is: Wees jezelf gedraag je, spreek en kleed je zelfs zoals je normaal zou doen en trek je niets aan van wat anderen van je denken. Als je jezelf bent geef je anderen de gelegenheid van de ware jij te houden.
Vertrouw je ware gevoelens.

Ik hoop dat je er wat mee kan,

liefs Natalie
Chrisje
Chrisje dec 26 '09
Hoi Natalie

Wil je voor mij ook een algemene kaart trekken aub?
Mijn naam is Chris(tel)

Alvast bedankt!
admin
admin dec 27 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Hoi Marjan,

ik heb een kaart getrokken wat betrekking heeft tot je vraag.

Het antwoord is: Wees jezelf

De situatie vraagt dat je je eigen authentieke zelf bent. Dat is de basis voor je persoonlijke macht en power.
Je bent het sterkst en meest effectief als je echt bent en authentiek tegenover jezelf en tegenover anderen. Als je doet alsof je iets anders voelt, doet of bent dan je ware zelf, dan verlies je het contact met je echte gevoelens en deze zijn een bron van belangrijke aanwijzingen van boven. Het antwoord op de vraag die je hebt is: Wees jezelf gedraag je, spreek en kleed je zelfs zoals je normaal zou doen en trek je niets aan van wat anderen van je denken. Als je jezelf bent geef je anderen de gelegenheid van de ware jij te houden.
Vertrouw je ware gevoelens.

Ik hoop dat je er wat mee kan,

liefs Natalie


Lieve Natalie,
Ik kan hier zeker wel wat mee!! Ik herken het zeker!! Dank je wel en het geeft me weer een nieuwe boost.
Liefs Mar
Natalie1986
Natalie1986 dec 27 '09
Hoi Christel,

Sorry voor de late reactie voor jou heb ik de kaart : Geduld alsjblieft getrokken:
Wat je vraagt is onderweg. Heb geduld want er zijn onzichtbare dingen die eerst moeten gebeuren.
De elfen manifesteren hun verlangens onmiddeijk. Als zij ergens aan denken, dan gebeurt dat ook meteen, dus zij kunnen begrijpen dat je ongeduldig kunt worden als je gebeden niet per kerende post worden beantwoord. Deze kaart stelt je gerust: achter de schermen wordt er aan dat gene wat je vraagt gewerkt. Ook al zie je op dit moment geen resultaten, vertrouw dat alles de goede kant op gaat. Spoedig zul je je gewenste resultaat zien en meemaken.

Liefs Natalie
Natalie1986
Natalie1986 dec 27 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: Natalie1986
Hoi Marjan,

ik heb een kaart getrokken wat betrekking heeft tot je vraag.

Het antwoord is: Wees jezelf

De situatie vraagt dat je je eigen authentieke zelf bent. Dat is de basis voor je persoonlijke macht en power.
Je bent het sterkst en meest effectief als je echt bent en authentiek tegenover jezelf en tegenover anderen. Als je doet alsof je iets anders voelt, doet of bent dan je ware zelf, dan verlies je het contact met je echte gevoelens en deze zijn een bron van belangrijke aanwijzingen van boven. Het antwoord op de vraag die je hebt is: Wees jezelf gedraag je, spreek en kleed je zelfs zoals je normaal zou doen en trek je niets aan van wat anderen van je denken. Als je jezelf bent geef je anderen de gelegenheid van de ware jij te houden.
Vertrouw je ware gevoelens.

Ik hoop dat je er wat mee kan,

liefs Natalie


Lieve Natalie,
Ik kan hier zeker wel wat mee!! Ik herken het zeker!! Dank je wel en het geeft me weer een nieuwe boost.
Liefs Mar

Ben blij te lezen dat je er wat mee kan !

Liefs Natalie
Kimmeke01
Kimmeke01 dec 27 '09
Kan je voor mij ook een kaartje trekken, Natalie?

alvast bedankt!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki