Loading...
nl

Magische elfenorakel

admin
admin feb 8 '10
Hoi Natalie,

Wil je voor mij nog eens een algemene kaart trekken?

Alvast mijn dank!

Groetjes, Hans
Natalie1986
Natalie1986 feb 8 '10
Hoi Piet,

Voor jou trek ik de kaart Celeste

Celeste:
Ja, het is tijd voor een verandering. Samen met de andere engelen werk ik er aan om je geest en energie hoog te houden tijdens de verhuizing. Hoewel het lijkt alsof de verhuizing grote inspanning vergt, is het in feite een tijd van grote vreugde, als je er samen met mij en de andere engelen aan bezig bent. Ik zal je helpen met vinden van je nieuwe plek en daarna zal ik je helpen met de noodzakelijke details. Ik zal ook je andere familieleden helpen zich aan te passen aan de veranderingen. Vraag er maar om!
Het enige wat ik van je vraag is vertrouwen. vertrouw er maar op dat het Universum en de engelen in staat zijn om de juiste plek te vinden voor je. Als je voor een bepaalde plek besluit en het werkt niet, dan is dat omdat wij iets veel beters voor je op het oog hebben. Je kunt verwachten dat er een aantal wonderen gebeuren die je in staat stellen deze verandering te kunnen permiteren. Blijf positief en let er op dat je niet in illusies of bekrompen gedachten verzandt. Wij zullen alles gladjes laten verlopen en wij helpen je ook nieuwe mensen te ontmoeten die je weg zullen verlichten.

Ik hoop dat je er wat mee kan!
Liefs Natalie

P.S. Antwoord op je vraag over het financiele aspect krijg ik niet.
Natalie1986
Natalie1986 feb 8 '10
Hoi Hans,

Toen ik voor jou een algemene kaart wou trekken trok ik ook de kaart Celeste 2 x
Maar ik heb meer het gevoel dat het voor een nieuwe werkplek is in plaats van verhuizing. Kan je daar iets mee? anders pak ik even een andere kaaartendesk voor betere informatie
Celeste:
Ja, het is tijd voor een verandering. Samen met de andere engelen werk ik er aan om je geest en energie hoog te houden tijdens de verhuizing. Hoewel het lijkt alsof de verhuizing grote inspanning vergt, is het in feite een tijd van grote vreugde, als je er samen met mij en de andere engelen aan bezig bent. Ik zal je helpen met vinden van je nieuwe plek en daarna zal ik je helpen met de noodzakelijke details. Ik zal ook je andere familieleden helpen zich aan te passen aan de veranderingen. Vraag er maar om!
Het enige wat ik van je vraag is vertrouwen. vertrouw er maar op dat het Universum en de engelen in staat zijn om de juiste plek te vinden voor je. Als je voor een bepaalde plek besluit en het werkt niet, dan is dat omdat wij iets veel beters voor je op het oog hebben. Je kunt verwachten dat er een aantal wonderen gebeuren die je in staat stellen deze verandering te kunnen permiteren. Blijf positief en let er op dat je niet in illusies of bekrompen gedachten verzandt. Wij zullen alles gladjes laten verlopen en wij helpen je ook nieuwe mensen te ontmoeten die je weg zullen verlichten.

liefs Natalie
Natalie1986
Natalie1986 feb 8 '10
Origineel bericht van: Eniroj
Ha ha ha, nou Natalie, deze is heeeeeel treffend!

Heb inderdaad de laatste tijd contact met Michael, en eigenlijk alles wat je beschrijft is gaande. Geweldig deze kaart.

Dank je wel.


Ben blij dat je er wat mee kunt, Jorine!

De herkenningen zijn natuurlijk groot! Ik trok in het begin deze kaart ook vaak voor mezelf. Vaak uit het niets komen mensen naar je toe en vertellen hun levensverhaal. Dat gevoel heb ik ook bij jou en je hebt altijd antwoord..
Heeeel mooi. Liefs Natalie
Emuca
Emuca feb 8 '10
Lieve Natalie, wil je voor mij ook een algemeen kaartje trekken? smile

Liefs
admin
admin feb 8 '10
Dank je Natalie. Het is een mooie kaart. Sterk, tweemaal Celeste. Dan lijkt het onvermijdelijk. smile
Ik verwacht ook veranderingen op het werk. De organisatie is sterk in beweging.
Talleke
Talleke feb 8 '10
Hi Natalie,

Ik ben nog niet zo lang hier op het forum maar zou je voor mij ook een algemene kaart willen trekken?

Liefs Chantal.
Natalie1986
Natalie1986 feb 8 '10
Hoi Emmy

voor jou heb ik de kaart aartsengel michael getrokken.

aartsengel Michael

Ik ben blij om je de moed te geven je leven zodanig te veranderen dat je aan je goddelijke levensopdracht gaat werken.
Ik ben naar je toe gekomen omdat je het universum gevraagd hebt om veiligheid en bescherming en omdat je gevraagd hebt wat je levensopdracht is. Omdat je een lichtwerker bent, kan ik toezien op de vervulling van je goddelijke levensopdracht. Je bent al heel lang een lichtwerker en je hebt jezelf vaak anders dan anderen gevoeld,soms wel eens heel eenzaam. Ik kan je verzekeren da je nooit alleen bent geweest en dat je ook nooit alleen zult zijn. Wanneeer je je gedwongen voelt om een verandering in je werk of in je huis aan te brengen, zou dat wel eens mijn invloed kunnen zijn, om je aan te moedigen de hoogste prioriteit aan je levensopdracht te geven. Ik kan je plannen veranderen en op andere manieren je weg soepel en harmonieus laten verlopen. Vraag het mij maar gewoon en het zal gebeuren. Ik zal je ook helpen je weg veilig en prettig te voelen bij de veranderingen in je leven.

Dit was de kaart die ik voor je getrokken heb, ik hoop dat je er wat mee kan!

liefs Natalie
Natalie1986
Natalie1986 feb 8 '10
Origineel bericht van: Hans
Dank je Natalie. Het is een mooie kaart. Sterk, tweemaal Celeste. Dan lijkt het onvermijdelijk. smile
Ik verwacht ook veranderingen op het werk. De organisatie is sterk in beweging.


Graag gedaan, Hans

ben blij dat je er wat mee kan. Hoe dan ook er komt dan iets mooiers voor terug

liefs, Natalie
Farah
Farah feb 8 '10
Hey nathalie,

Wil je er ook 1 voor mij trekken ;-)

Doe maar wanneer je tijd er voor hebt..

Liefs Farah
Natalie1986
Natalie1986 feb 8 '10
Hoi Chantal

Voor jou heb ik de kaart Daniel getrokken.

Daniel:

Je hebt het universum om hulp gevraagd op het gebied van het huwelijk en nu ben ik er om je te steunen. Ik ben hier om je te helpen om een gelukkig huwelijk te krijgen. Het universum en ik zullen je wens onmiddelijk in vervulling laten gaan. Het eerste waarmee ik je help is om je oude wonden te helen die verband houden met het huwelijk. Op rustige momenten vraag ik je om alle oude pijn die verband houdt met je ouders los te laten. Ik vraag je om alle negatieve gevoelens uit te ademen die je hebt over het huwelijk en die uit ervaringen uit je jeugd zijn ontstaan.Als al deze negatieve gevoelens uit je hart verdwenen zijn vraag ik je daarna om de oude pijn ten opzichte van al je vroegere liefdes los te laten. Sta mij toe om je art schoon te maken van oud zeer, zodat je op dit moment van een gelukkig huwelijk kunt genieten. We moeten het verleden loslaten om te vermijden dat we weer dezelfde pijnlijke ervaringen doormaken. Ik ben er om je hart te helpen bevrijden zodat het volledig lief kunt hebben... binnen een hemels huwelijk.

Ik hoop dat je er wat mee kan.

Liefs Natalie
Natalie1986
Natalie1986 feb 8 '10
Hoi Farah,

Voor jou heb ik de kaart Crystal getrokken

Crystal:

De zaadjes die je hebt geplant beginnen nu haar vruchten af te werpen. Je bent je dat nu misschien nog niet bewust, omdat ze er nog maar net mee beginnen te groeien. Het is nu meer dan ooit belangrijk dat je positief blijft en een duidelijk beeld hebt van je dromen en intenties. Ga mensen uit de weg die negatief of sceptisch zijn.
Het is essentieel om dagelijks met het realiseren van je droom bezig te zijn, ook al gaat het stapje voor stapje.
Een telefoontje, een brief of het lezen van een belangrijke boodschap zal de energie op een hoog niveau houden om je wensen te kunnen manifesteren. Elke dag kun je een positieve affimatie uitspreken alsof je droomwensen al wezenlijkt is en wat het allerbelangrijkste is dat je de engelen bij elke stap die je doet om hulp kunt vragen.

Ik hoop dat je wat mee kunt!

Veel liefs, Natalie
Farah
Farah feb 8 '10
Hey nathalie..!

Onwijs bedankt...!!
Kan ik heel wat mee echt heel erg bedankt!

Veel liefs!
Natalie1986
Natalie1986 feb 8 '10
Graag gedaan farah!!

Liefs Natalie
ingrid448
ingrid448 feb 8 '10
Lieve Natalie

Kan je voor mij ook een kaart trekken?

Dikke knuffel Ingrid xxx
Talleke
Talleke feb 8 '10
Hi Natalie,

Bedankt voor je snelle reactie.

Helaas zegt deze kaart me niet zoveel, ik ben met veel bezig, maar niet in de relationele sfeer.

Ik ben wel bezig met iets uit het verleden, mijn ex waar ik bijna 8 jaar een relatie mee had schijnt een zeldzame en gevaarlijke longziekte te hebben gekregen, daar denk ik wel eens aan, maar dan meer in de zin van hoe zou het met hem gaan.

Liefs Chantal.
Cialara
Cialara feb 8 '10
Bedankt voor je compliment Natalie smile
Gerarda
Gerarda feb 8 '10
hallo Natalie,

zou je voor mij een Engelen kaartje willen trekken?

Wanneer komt mijn energie weer terug en verdwijnt mijn angst.

alvast bedankt.

Gerarda
Emuca
Emuca feb 8 '10
Origineel bericht van: Natalie1986
Hoi Emmy

voor jou heb ik de kaart aartsengel michael getrokken.

aartsengel Michael

Ik ben blij om je de moed te geven je leven zodanig te veranderen dat je aan je goddelijke levensopdracht gaat werken.
Ik ben naar je toe gekomen omdat je het universum gevraagd hebt om veiligheid en bescherming en omdat je gevraagd hebt wat je levensopdracht is. Omdat je een lichtwerker bent, kan ik toezien op de vervulling van je goddelijke levensopdracht. Je bent al heel lang een lichtwerker en je hebt jezelf vaak anders dan anderen gevoeld,soms wel eens heel eenzaam. Ik kan je verzekeren da je nooit alleen bent geweest en dat je ook nooit alleen zult zijn. Wanneeer je je gedwongen voelt om een verandering in je werk of in je huis aan te brengen, zou dat wel eens mijn invloed kunnen zijn, om je aan te moedigen de hoogste prioriteit aan je levensopdracht te geven. Ik kan je plannen veranderen en op andere manieren je weg soepel en harmonieus laten verlopen. Vraag het mij maar gewoon en het zal gebeuren. Ik zal je ook helpen je weg veilig en prettig te voelen bij de veranderingen in je leven.

Dit was de kaart die ik voor je getrokken heb, ik hoop dat je er wat mee kan!

liefs Natalie


Wat een geweldige kaart! laugh
Piet
Piet feb 8 '10
Dank je wel Natalie voor deze fantastische kaart.

groetjes Piet
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki