Loading...
nl

Magische elfenorakel

Natalie1986
Natalie1986 dec 30 '09
Origineel bericht van: Pegasus
Origineel bericht van: Natalie1986
Hoi Miriam voor jou heb ik de kaart Perfecte timing getrokken

Dit is het juiste moment om een stap vooruit te zetten.
Als je je afvraagt wanneer je verlangen vervuld zult worden, of wanneer het beste moment is voor de verandering dan is het antwoord": NU! de energieeen van het universum komen nu volkomen overeen met je verlangen en zij hebben de poort voor je geopend, waar je heel gemakkelijk doorheen kunt gaan.Dit is een moment in je leven, waar alles loopt en wwaar alles wat je aanraakt in goud verandert. Profiteer van deze goddelijke timing en zet je stap. Iedere verdere voorbereiding op dit punt staat gelijk aan uitstel. Zet 1 stap tegelijk en doe het vandaag.

ik hoop dat je er wat mee kunt!

liefs Natalie


Ja, daar kan ik helemaal iets mee. Het is het antwoord op mijn vraag of ik in 2010 activiteiten ga organiseren en mijn praktijk verder opzetten die de laatste weken door mijn hoofd ging en ik ook in mijn hoofd had toen ik jou vroeg om een algemene kaart. Wat me elke keer aan het twijfelen bracht: misschien moet ik me nog beter voorbereiden, weet ik al wel voldoende etc. Dit was de schop onder de kont die ik nodig had. Ik ga aan de slag laugh.

Dank je wel, Nathalie!


Hihih dan weet je wat je te doen staat he wink

Ik wens je in ieder geval veel sterkte met je activiteiten!!

liefs Natalie
Natalie1986
Natalie1986 dec 30 '09
Origineel bericht van: Kimmeke01
Oei terug verhuizen? Ben bijna een jaar verhuisd naar ergens anders... Maar de kaart zou wel eens aan het rechte eind kunnen hebben. Ik kan er dus wat mee! Enorm bedankt Natalie, btw we zijn van het zelfde geboortejaar wink


Ik weet niet of je terug moet verhuizen maar wel verhuizen haha.. Misschien is de situatie niet goed waar je je in bevind?? ik verzin maar wat.
Ben blij dat je er wat mee kan! Grappig 10 mei 1986 dat zie je niet vaak wink
Natalie1986
Natalie1986 dec 30 '09
hoi Lena,

voor jou heb ik de kaart: "het kan ook gemakkelijk"

Houd op met het zozeer alles onder controle proberen te houden en alle deuren zullen voor je openen...
Zoals de dolfijnen meesurfen op de golven van de zee, met vreugde en gemak, zo zullen de golven jou dragen als je je maar ontspant en alles laat stromen. Je hebt deze kaart getrokken omdat je aan het proberen bent iets geforceer te laten gebeuren en je onderliggende angst heeft daardoor voor blokkades en barrieres gezorgd. Neem eens wat tijd om naar buiten te gaan, in de natuur. om je te helpen ontspannen. Laat de hele situatie los en je zult zien hoe snel alles wat je verlangt gaat gebeuren.

Ik hoop dat je er wat mee kan..

Liefs, Natalie
Maryssa
Maryssa dec 30 '09
Lieve Nathalie,

Wauw ik ben even helemaal sprakeloos..

Jouw lezing raakt alles aan waar ik mee bezig ben. Inderdaad afscheid genomen van vrienden, pieker ook over werk, over het spirituele en hoe ik vol vertrouwen verder kan gaan op dat bijzondere pad en er anderen mee mag gaan helpen. Ook de relatie met mn vriend leert me heel veel en maakt dat ik op een andere manier er naar kan kijken. Ik heb geen werk op dit moment maar is heel fijn dat dat er aankomt. Wat je zegt over dat kindje...dat heb ik al vaker gehoord de laatste tijd. Mijn vriend en ik dromen er ook van om samen kindjes te krijgen. Rationeel gezien zou ik eerst willen samenwonen en ik ook een baan EN DAN....maar de kosmos laat zich niet regisseren en een lief nieuw mensje van hem en mij samen is super welkom als ik onverwachts zwanger zou raken.

Geweldige lezing Nathalie, heel erg bedankt!

Liefs Maryssa
Natalie1986
Natalie1986 dec 30 '09
Graag gedaan Maryssa,

Ben blij dat je er wat mee kan!

Liefs Natalie
Lena
Lena dec 30 '09
dank je wel nathalie,een antwoord zo duidelijk
loslaten.....dus smile
dichtbij hetzelf blijven
Lena
Lena dec 30 '09
kun jij zien wat die onderliggende angst is
ik ben het me niet bewust...
Eruan
Eruan jan 3 '10
Hoi natalie! smile

Zou je misschien voor mij een algemene kaart willen leggen, als je tijd, zin en energie hebt natuurlijk?

Liefs Anniek
lotus
lotus jan 3 '10
hallo natalie,

als je tijd hebt zou je voor mij dan een algemene kaart willen legggen.

groetjes lotus
admin
admin jan 4 '10
Hallo Natalie,

Ik hoop dat je hierdoor goed met je nieuwe kaarten leert omgaan etc. Leuk dat je dit doet.

Ik ben eigenlijk benieuwd naar 3 dingen.. maar ik durf je geen 3 vragen te stellen omdat het je misschien teveel energie kost.
Ik zet ze toch hieronder neer en dan mag jij zelf kiezen wat je beantwoord oke?

1. Hoe kan ik het beste verder met betrekking tot mijn studie.
2. Hoe kom ik het beste het snelst over mijn ex heen.
3. Een algemene kaart.

Veel liefs. Ps ik zal je mijn naam even prive sturen.
admin
admin jan 7 '10
hoi natalie

zou je voor mij als je tijd en zin hebt een algemene kaart willen leggen?

alvast bedankt liefs kikkertje
Natalie1986
Natalie1986 jan 8 '10
jullie krijgen je kaarten zo snel mogelijk maar omdat ik het heel druk heb lukt het nu niet sorry!
lotus
lotus jan 8 '10
hallo natalie,

we wachten wel af en doe maar rustig aan.
eerst jezelf en dan de rest.

groetjes lotus
Natalie1986
Natalie1986 jan 9 '10
Hoi Ann_ik

Bij jou had ik het gevoel dat ik een engelenkaart moest trekken dus bij deze:
Merlinda:

Je bent in verwarring en besluiteloos omdat je niet genoeg informatie hebt gekregen. Ga op onderzoek uit of raadpleeg een deskundige voordat je een beslissing neemt.
Je hebt het gevoel of je als een kat om de hete brij heen draait, je kunt niet kiezen uit de verschillende mogelijkheden. Deze besluiteloosheid is heel vermoeiend voor je, Lieverd! De reden van je verwarring is dat je niet genoeg informatie hebt om een goed gefundeerde beslissing te nemen. Wat je ook kiest op dit moment, het is een pot nat voor jou, maar als je eenmaal op onderzoek bent uitgegaan wordt het duidelijk welke beslissing je moet nemen.
Vraag om te beginnen het universum van de engelen om in je dromen te verschijnen en je de informatie te geven die je nodig hebt. Vraag dan aan je eigen gevoel om innerlijke leiding. Dit betekent dat je jezelf een beeld vormt van hoe het voelt om deze beslissing te nemen. Stel je dan voor hoe het voelt als je voor DE andere optie kiest. GA diep bij je zelf te rade en let op de reacties van je lichaam als je de verschillende opties uitprobeert. Als je buik of je kaken gespannen aanvoelt dan is het een teken dat het niet goed aanvoelt. Als het warm om je hart wordt is dat het teken dat je op de juiste weg bent. Voordat je de uiteindelijke beslissing neemt is het goed om een paar wijze vrienden of leraar raad te vragen, zodat hun ervaring en intuitie een gids voor je kunnen zijn.

de 2e kaart die ik trok is aartsengel Michael

Ik ben blij om je de moed te geven je leven zodanig te veranderen dat je aan je goddelijke levensopdracht gaat werken.
Ik ben naar je toe gekomen omdat je het universum gevraagd hebt om veiligheid en bescherming en omdat je gevraagd hebt wat je levensopdracht is. Omdat je een lichtwerker bent, kan ik toezien op de vervulling van je goddelijke levensopdracht. Je bent al heel lang een lichtwerker en je hebt jezelf vaak anders dan anderen gevoeld,soms wel eens heel eenzaam. Ik kan je verzekeren da je nooit alleen bent geweest en dat je ook nooit alleen zult zijn. Wanneeer je je gedwongen voelt om een verandering in je werk of in je huis aan te brengen, zou dat wel eens mijn invloed kunnen zijn, om je aan te moedigen de hoogste prioriteit aan je levensopdracht te geven. Ik kan je plannen veranderen en op andere manieren je weg soepel en harmonieus laten verlopen. Vraag het mij maar gewoon en het zal gebeuren. Ik zal je ook helpen je weg veilig en prettig te voelen bij de veranderingen in je leven.

Dit waren de kaarten ik hooop dat je erwat mee kan !

Liefs Natalie
Natalie1986
Natalie1986 jan 9 '10
Hoi Lotus,

Bij jou had ik het gevoel dat ik de opgestegen meesters kaarten moest trekken.

De eerste kaart die ik trek is vertrouwen:

Je kunt vertrouwen hebben in de situatie waarover je een vraag hebt.De situatie heeft een solide fundament en dat is vertrouwenwekkend. Houd je motivaties keer op keer zuiver, zodat ze altijd volledig gericht zijn op liefde en service, echte dienstbaarheid. Zo zullen je energie en je ervaringen op een steeds hoger niveau komen.
Verdere betekenissen van deze kaart:

- De persoon over wie je een vraag hebt is te vertrouwen.
- Vertrouw erop dat je gebeden worden verhoord, ookal heb je daarvan nog geen bewijs.
- Je bent op de juiste weg
- Vertrouw je onderbuikgevoelens en je intuitie

De 2e kaart die ik voor je trok is Kunstzinnige expressie

Deze kaart betekent dat je kunstzinnige kwaliteiten grote behoefte hebben om tot expressie te komen. Je hebt verborgen talenten, die nog liggen te slapen. Deze opgesloten energie kan tot gevolg hebben dat je je moe voelt, rusteloos en gespannen en als deze energie niet naar buiten komt kan dit leiden tot verslaving. Ook al heb je het gevoel dat je artistieke vaardigheden ruw zijn en onontwikkeld ze hebben een uitlaatklep nodig neem vandaag eens de tijd om te tekenen, schilderen, zingen, muziek maken, muziek luisteren, schrijven, foto's maken, sieraden maken, borduren, dansen of doe iets kunstzinnigs en creatiefs. Door dit te doen kan het zijn dat je de sleutel ontdekt voor de zin van je leven en voor je ideale carierre.

Verdere betekenissen van deze kaart:

- Volg een cursus om iets nieuws te lerenop kunstzinnig terrein.
- Een van je dierbaren is een kunstenaar
- Breng je ware gevoelens tot uitdrukking
- BIj de zingeving in je leven hoort ook iets kunstzinnigs, zoals bijvoorbeeld schrijven, of musiceren

Dit waren de kaarten, Lotus

Liefs Natalie
Natalie1986
Natalie1986 jan 9 '10
Hoi Precious,

Weet je ik trek voor alle 3 de vragen wel een kaart wink

Vraag 1: Ik krijg niet echt antwoord op je vraag maar dit moest ik je wel doorgeven. Indriel:
Je bent een lichtwerker het universum vraagt je dringend om je goddelijke licht en liefde net als een engelover de aarde en al haar bewoners te laten schijnen.
Ja, je bent een lichtwerker. Hierdoor heb je altijd al een brandend verlangen gehad om van de aarde een prettiger woonplaats te maken. Het is je hoogste roeping die voorbij tijd en ruimte gaat. Er wordt vaak van je gevraagd om te helpen bij heel gewone situaties, bijvoorbeeld als je bij de supermarkt bent en iemand heeft je hulp nodig. Op dit moment wordt je levensmissie steeds meer uitgebreid zodat je steeds meer mensen bereikt. Dit vraagt van jou dat je een aantal veranderingen in je leven aanbrengt die je worden doorgegeven via je innerlijke leiding.
Je bent ontzettend gevoelig voor emoties en gevoelens van andere mensen en het is heel belangrijk dat je jezelf hier regelmatig van ontdoet in het bijzonder als je iemand hebt geholpen. Je kunt aartsengel michael aanroepen, je andere gidsen en mijzelf om je te reinigen van die energieeen of de koorden die zijn ontstaan door je inspanningen om een ander te helpen. Jij bent een engel op aarde en wij vinden het heel fijn om je op allerlei manieren bij te staan. je kunt ons er gewoon om vragen!

Vraag 2: Grace en Antoinette
om deze situatie te helpen helen moet je er met onvoorwaardelijke liefde met de ogen van de ander naar kijken.
Dit misverstand is ontstaan door je vooroordelen over het karakter en de motieven van de ander. Om de situatie te helen moet je je vooroordelen loslaten. Inplaats van mensen beschouwen als 'goed" of "slecht" kun je beter compassie met ze hebben en inzien dat iedereen zo goed mogelijk zijn best doet. In plaats van medelijden met iemand te hebben moet je kijken naar zijn innerlijke kracht en goddelijkheid. Op die manier kun je het goddelijke licht in jezelf en de ander tot uitdrukking brengen. Je projecteerd iets vanuit je eigen schaduwkant op de ander. Deze situatie is dus een mogelijkheid voor jezelf om een egogericht thema los te laten. Spreek de volgende affirmatie uit: Ik ben bereid om dat egogene los te laten wat mij irriteerd als ik aan jou denk. Wij engelen helpen je deze situatie op een wonderbaarlijke wijze te helen, zodat jullie elkaar over en weer elkaar zullen vergeven, de vooroordelen zullen vergeten en je eigen verantwoordelijkheid op je neemt. De sleutel is hierbij: onvoorwaardelijke liefde.

Vraag 3: Astara

Je verdient het allerbeste! reik naar de sterren met je dromen en je wensen en sluit geen compromissen.
In het verleden was je tevreden met minder dan je echt wilde. Maar dat zal niet meer gebeuren. Ik ben er om je te helpen je lat wat hoger te leggen. Ik ben er ook om je te laten zien dat je op geen enkele manier meer hoeft te sukkelen met jezelf. Het is helemaal niet egoistisch om een beter leven te willen. Hoe meer je zelf ontvangt, des te meer je aan andere mensen kunt geven. Als jij ons toestaat om jou iets te geven, krijg je ook alle noodzakelijke hulpmiddelen aangereikt voor je levensopdracht. Jij kunt ook andere mensen inspirireren als je ze laat zien dat het spirituele pad je alles geeft wat je ook maar nodig hebt.
Het Universum en de engelen willen dat je plezier hebt in je leven. Gelukkig zijn is een heilig aandeel van je eigen goddelijke missie. Wat we er ook aan kunnen doen om vrede aan te brengen, vraag het ons maar.We hebben gemerkt dat je ons niet graag om hulp vraagt. Misschien voelde het voor jou alsof je het niet verdiende of dat je het van iemand anders zou afpakken als je ons om hulp zou vragen. Het universum kent echter alleen maar overvloed en de mens is het enige schepsel dat in schaarste gelooft. Deze kaart helpt je er aan te herinneren dat het universum en de engelen jou alleen maar kunnen helpen als jij ons om vraagt!!

Dit waren je kaarten, Ik hoop dat je er wat mee kan!!

Veel liefs Natalie
Natalie1986
Natalie1986 jan 9 '10
Hoi Kikkertje,

Voor jou heb ik de kaart Isabella getrokken

Ja, het is de juiste tijd om iets nieuws te ondernemen. Er volgt een gunstig effect vanuit je positieve verwachtingen.
In antwoord op je vraag: ja, deze situatie is geheeld wat je er van gehoopt had dat hij zou zijn. Het is nog steeds een goed idee om je ogen open te houden en de engelen voortdurend om assistentie te vragen. Zelfs de meest ideale situaties moeten af en toe bijgesteld worden. Hoe dan ook, wij engelen voorzien dat alles door deze beslissing soepel zal verlopen. De kans van slagen is zelfs heel gunstig omdat de juiste tijd nu voor je is aangebroken. Diverse stukjes van de puzzel zijn nu op de goede plek gevallen. Je hebt ook een aantal waardevolle lessen gekregen die je er op voorbereidt hebben. Je geduld werpt zijn vruchten af en nu is de tijd gekomen ze te oogsten. Neem ferme stappen en nu is de tijd gekomen ze te oogsten. Neem ferme stappen, terwijl je luistert naar de wijze leiding van je hart zodat je onbevreesd kunt verdergaan.

Ik hoop dat je er wat mee kan

Liefs natalie
admin
admin jan 9 '10
Nathalie ontzettend bedankt voor je moeite en energie, jeetje wat een mooie kaarten zeg. Je hebt me echt blij gemaakt hiermee, dankje ik waardeer het zeer. Ik ga ze zo nog goed overlezen, maar ik kon niet wachten met reageren. Ik kan me er ook zo goed in vinden, want ook wat de ex situatie, de hele dag vandaag dacht ik van jaa ik ben zo´n goed mens en hij was niet zo goed voor mij en dat zal hem vast nog spijten in de toekomst. Maar het draait inderdaad helemaal niet om goed of slecht, niet om zwart wit.

Bedankt.
Islandlady
Islandlady jan 10 '10
Hoi Natalie,

Zou je voor mij een algemene kaart willen trekken?
Dank je wel alvast meis!

Groetjes
Bea
nobody
nobody jan 10 '10
Hallo Natalie

Zou jij voor mij als je tijd hebt ook een algemene kaart willen trekken aub?

Groetjes

Mariska
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki