Loading...
nl

Magische elfenorakel

Chrisje
Chrisje dec 27 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Hoi Christel,

Sorry voor de late reactie voor jou heb ik de kaart : Geduld alsjblieft getrokken:
Wat je vraagt is onderweg. Heb geduld want er zijn onzichtbare dingen die eerst moeten gebeuren.
De elfen manifesteren hun verlangens onmiddeijk. Als zij ergens aan denken, dan gebeurt dat ook meteen, dus zij kunnen begrijpen dat je ongeduldig kunt worden als je gebeden niet per kerende post worden beantwoord. Deze kaart stelt je gerust: achter de schermen wordt er aan dat gene wat je vraagt gewerkt. Ook al zie je op dit moment geen resultaten, vertrouw dat alles de goede kant op gaat. Spoedig zul je je gewenste resultaat zien en meemaken.

Liefs Natalie


Is nie erg hoor Natalie :-), ben wel blij met de kaart die je getrokken hebt. Krijg nu de bevestiging dat het wel allemaal goed komt en ik idd gewoon geduld moet oefenen.

dank je wel!
Chris
Natalie1986
Natalie1986 dec 27 '09
Origineel bericht van: Kimmeke01
Kan je voor mij ook een kaartje trekken, Natalie?

alvast bedankt!


Hoi Kimmeke,

is het goed als ik vanavond een kaart trek, ik ga zo uiteten want mijn broer is jarig..

Je krijgt 'm straks

Liefs
Kimmeke01
Kimmeke01 dec 27 '09
Oke hoor
Pegasus
Pegasus dec 28 '09
Hoi Nathalie,

Wil je voor mij een algemene kaart trekken?
Mijn naam is Miriam.

Alvast dank je wel.
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven dec 28 '09
hoi nathalie
zou je voor mij een kaart of kaarten willen leggen
gr margo
alvast bedankt
Natalie1986
Natalie1986 dec 28 '09
Hoi Kimmeke01

Voor jou heb ik het volgende kaartje getrokken:

Nieuw huis verhuizen is voor jou een stap in de goede richting.De elfen zijn zozeer afgestemd op de hartenklop van de aarde, dat zij veranderingen kunnen ontdekken lang voordat wij ons die bewust zijn. Deze kaart komt omdat de elfen voorzien dat je gaat verhuizen naar een nieuwe plek en dat een positief resultaat zal hebben. Als je hen om assistentie vraagt zullen de elfen je helpen bij deze verandering. Dit houdt in het afscheid nemen van je huidige woonplek, het loslaten van financiele zorgen en het vinden van een nieuwe woonplek.

ik hoop dat je er wat mee kunt

liefs Natalie
Natalie1986
Natalie1986 dec 28 '09
Hoi Miriam voor jou heb ik de kaart Perfecte timing getrokken

Dit is het juiste moment om een stap vooruit te zetten.
Als je je afvraagt wanneer je verlangen vervuld zult worden, of wanneer het beste moment is voor de verandering dan is het antwoord": NU! de energieeen van het universum komen nu volkomen overeen met je verlangen en zij hebben de poort voor je geopend, waar je heel gemakkelijk doorheen kunt gaan.Dit is een moment in je leven, waar alles loopt en wwaar alles wat je aanraakt in goud verandert. Profiteer van deze goddelijke timing en zet je stap. Iedere verdere voorbereiding op dit punt staat gelijk aan uitstel. Zet 1 stap tegelijk en doe het vandaag.

ik hoop dat je er wat mee kunt!

liefs Natalie
Natalie1986
Natalie1986 dec 28 '09
Hoi Margo, voor jou trek ik de kaart dochter

"dochter"
Deze kaart geeft aan dat een jongere vrouw dan jijzelf - het meest waarschijnlijke je dochter centraal staat in het antwoord op je vraag. Ze is heel intuitief en weet hoe ze je kan helpen, het doet er niet toe hoe jong ze is. Breng extra tijd door met je dochter om jullie band te versterken en stel je hart open voor de diepe liefde tussen ouder en kind. Als je relatie met je dochter je hart vervult zal je hele leven daardoor aan kwaliteit winnen.
Dit kan ook betekenen mocht je nog geen kinderen hebben dat een ongeboren baby een meisje je liefde stuurt.

Ik hoop dat je er wat mee kan Liefs Natalie
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven dec 28 '09
hoi natalie
ik zou graag willen vragen of je mij ook een kaart wil leggen
mijn naam is margo
alvast bedankt
Maryssa
Maryssa dec 28 '09
Lieve Natalie,

Leuk dat je dit doet; het elfenorakel! Ik lees geboeid mee met de leggingen die je doet. Zou je voor mij ook een algemene kaart willen leggen? Mijn naam is Floor.

Dank je wel alvast smile
Pegasus
Pegasus dec 28 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Hoi Miriam voor jou heb ik de kaart Perfecte timing getrokken

Dit is het juiste moment om een stap vooruit te zetten.
Als je je afvraagt wanneer je verlangen vervuld zult worden, of wanneer het beste moment is voor de verandering dan is het antwoord": NU! de energieeen van het universum komen nu volkomen overeen met je verlangen en zij hebben de poort voor je geopend, waar je heel gemakkelijk doorheen kunt gaan.Dit is een moment in je leven, waar alles loopt en wwaar alles wat je aanraakt in goud verandert. Profiteer van deze goddelijke timing en zet je stap. Iedere verdere voorbereiding op dit punt staat gelijk aan uitstel. Zet 1 stap tegelijk en doe het vandaag.

ik hoop dat je er wat mee kunt!

liefs Natalie


Ja, daar kan ik helemaal iets mee. Het is het antwoord op mijn vraag of ik in 2010 activiteiten ga organiseren en mijn praktijk verder opzetten die de laatste weken door mijn hoofd ging en ik ook in mijn hoofd had toen ik jou vroeg om een algemene kaart. Wat me elke keer aan het twijfelen bracht: misschien moet ik me nog beter voorbereiden, weet ik al wel voldoende etc. Dit was de schop onder de kont die ik nodig had. Ik ga aan de slag laugh.

Dank je wel, Nathalie!
Kimmeke01
Kimmeke01 dec 28 '09
Oei terug verhuizen? Ben bijna een jaar verhuisd naar ergens anders... Maar de kaart zou wel eens aan het rechte eind kunnen hebben. Ik kan er dus wat mee! Enorm bedankt Natalie, btw we zijn van het zelfde geboortejaar wink
Kimmeke01
Kimmeke01 dec 28 '09
En nog beter, ik ben van 10 mei :-D
Natalie1986
Natalie1986 dec 28 '09
Origineel bericht van: Eyes of Heaven
hoi natalie
ik zou graag willen vragen of je mij ook een kaart wil leggen
mijn naam is margo
alvast bedankt


Hoi ik heb voor jou al een kaart getrokken

dochter ik heb m beschreven
Natalie1986
Natalie1986 dec 28 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Lieve Natalie,

Leuk dat je dit doet; het elfenorakel! Ik lees geboeid mee met de leggingen die je doet. Zou je voor mij ook een algemene kaart willen leggen? Mijn naam is Floor.

Dank je wel alvast smile


Hoi hoi

Morgen krijg je je kaart is dat goed want ga zo slapen morgen weer om 7 uur beginnen

Liefs Natalie
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 28 '09
Terusten lieve en wijze Natas.
Maryssa
Maryssa dec 28 '09
Doe maar rustig aan hoor! smileOei 7:00 dat is vroeg! Slaap lekker en succes morgen!
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven dec 28 '09
hoi natalie
ja ik lees hem nu. had hem nog niet gezien wel bedankt hoor
veel liefs margo
Lena
Lena dec 29 '09
nathalie, altijd nieuwsgierig dus nu ook smile
soms maak ik me zorgen om wat dan werk en/of prive
heel normaal maar soms blijf ik vast zitten in....
als je tijd hebt zou je voor mij ook eens willen kijken?
Natalie1986
Natalie1986 dec 30 '09
Hoi Maryssa,

ik heb voor jou de kaart getrokken: "zeg het oude vaarwel, verwelkom het nieuwe".
Je hebt de ene fase in je leven afgerond. Nu staat er een nieuwe en zelfs betere voor de deur.
Deze kaart geeft aan dat er een hoofdstuk van je leven zich aan het afsluiten is. Misschien heb je af en toe een gevoel van afscheid en verlies, of van bezordheid over de toekomst. Met deze kaart verzekeren de elfen je dat je huidige situatie je veel waardevolle en belangrijke levenslessen leert. Je staat op het punt je deze wijsheid toe te eigenen en een nieuwe fase te beginnen met nieuwe mensen nieuw werk, nieuwe situaties. Stel je open voor deze verandering want het zal een grote zegen zijn voor ieder die er bij betrokken is. Voor je toekomst wordt gezorgd.

Ik heb heel sterk het gevoel bij jou dat er een kindje op je wacht.. Heb je kinderen of een kinderwens?

Ik hoop in ieder geval dat je er wat mee kunt!

Veel liefs Natalie
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki