Origineel bericht van: Pegasus
Origineel bericht van: Natalie1986
Hoi Miriam voor jou heb ik de kaart Perfecte timing getrokken
Dit is het juiste moment om een stap vooruit te zetten.
Als je je afvraagt wanneer je verlangen vervuld zult worden, of wanneer het beste moment is voor de verandering dan is het antwoord": NU! de energieeen van het universum komen nu volkomen overeen met je verlangen en zij hebben de poort voor je geopend, waar je heel gemakkelijk doorheen kunt gaan.Dit is een moment in je leven, waar alles loopt en wwaar alles wat je aanraakt in goud verandert. Profiteer van deze goddelijke timing en zet je stap. Iedere verdere voorbereiding op dit punt staat gelijk aan uitstel. Zet 1 stap tegelijk en doe het vandaag.
ik hoop dat je er wat mee kunt!
liefs Natalie
Dit is het juiste moment om een stap vooruit te zetten.
Als je je afvraagt wanneer je verlangen vervuld zult worden, of wanneer het beste moment is voor de verandering dan is het antwoord": NU! de energieeen van het universum komen nu volkomen overeen met je verlangen en zij hebben de poort voor je geopend, waar je heel gemakkelijk doorheen kunt gaan.Dit is een moment in je leven, waar alles loopt en wwaar alles wat je aanraakt in goud verandert. Profiteer van deze goddelijke timing en zet je stap. Iedere verdere voorbereiding op dit punt staat gelijk aan uitstel. Zet 1 stap tegelijk en doe het vandaag.
ik hoop dat je er wat mee kunt!
liefs Natalie
Ja, daar kan ik helemaal iets mee. Het is het antwoord op mijn vraag of ik in 2010 activiteiten ga organiseren en mijn praktijk verder opzetten die de laatste weken door mijn hoofd ging en ik ook in mijn hoofd had toen ik jou vroeg om een algemene kaart. Wat me elke keer aan het twijfelen bracht: misschien moet ik me nog beter voorbereiden, weet ik al wel voldoende etc. Dit was de schop onder de kont die ik nodig had. Ik ga aan de slag .
Dank je wel, Nathalie!
Hihih dan weet je wat je te doen staat he
Ik wens je in ieder geval veel sterkte met je activiteiten!!
liefs Natalie