Loading...
nl

Nims - Tarot Rider Waite - Merudi 7 - Gratis

katje001
katje001 sep 3 '10
Hoi Nims

Heel tof van jou .....
Mijn vraag is: Ik heb nogal veel problemen met mijn kinderen (gedrag), nu zou ik willen weten of er in de toekomst er verbetering in komt?

ik ben wel benieuwd...
Groetjes
laramals
laramals sep 7 '10
Zou je voor mij aub een tarotlegging willen doen?Zou er heel blij mee zijn,heb ongeveer 10 jaar geleden de laatste tarot laten leggen,grtjes en bedankt,Marianne.
dea
dea sep 9 '10
Hoi
ik las dat je niet zuiver voelde en / of dat het te vermoeiend werd voor je ik wilde alleen maar even vragen of je al wat beter voelt... het is al een hele tijd geleden dus ik hoop voor je dat je inderdaad beter voelt smile

neem anders eens een lekkere sterk kopje brandnetelthee met een scheutje zweetse kruiden tinctuur, daar ga ik me weer lekker opgepept door voelen winkvoor een algemene lekkere zuivering maak je er een kuurtje van (hoeft niet persee met zweetse kruiden maar daarmee pak je wel bijna alles mee, ik wil nu niet betweterig over komen hoor shockedhet is enkel al liefbedoeld advies bedoeld smile

Liefs,
Dea
dea
dea sep 9 '10
o, het was voor Nims bedoelt blush
badeendje
badeendje okt 1 '10
vraag: worden bepaalde dingen ooit anders?
Mimosa
Mimosa okt 3 '10
Hallo, Zou je voor mij een algemene legging willen doen?
Ik heb het gevoel dat ik me op het moment erg aan het ontwikkelen ben. Na lange tijd van ziekte heb ik het gevoel nu een nieuwe weg ingeslagen te zijn en een stapje verder te komen in de goede richting.

Groetjes Micha
Lovely
Lovely okt 5 '10
Hoi,

Zou je ook voor mij een algemene legging willen doen? Ik probeer het wel eens zelf, maar ik ken de kaarten nog niet voldoende.

Mijn vraag is: Ik heb best wel een rot tijd/jeugd achter de rug. Steeds probeer ik het beste er van te maken, maar elke keer gebeurd er wel iets ergs waardoor alle grond onder mijn voeten word weggeslagen. Dus mijn vraag: zal ik ooit een gelukkig, relaxed en harmonieus leven gaan leiden? En evt. wanneer?

Ontzettend bedankt voor je tijd alvast!

Liefs
Lotusje
Lotusje okt 5 '10
Bedoel dit niet vervelend, maar heb op de vorige pagina gelezen dat Nims de leggingen al een tijdje niet meer doet.
Verbaas me dan ook oprecht, zonder iemand te veroordelen of aan te vallen,
waarom er dan toch aanvragen blijven komen zonder dat Nims zelf aan heeft gegeven hier weer verder mee te gaan.

Ik ken Nims niet, maar aangezien er niet meer gereageerd wordt denk ik dat we aan mogen nemen dat de tijd van lezingen nog even niet aanwezig is.

Nogmaals, wil niemand aanvallen maar raak gewoon verbaasd en wil Nims een beetje ondersteunen in de keus niet meer te leggen.
(zelf zou ik me als ik deze aanvragen lees bijna verplicht voelen weer te gaan leggen)
Duifje
Duifje okt 5 '10
Wellicht is het handig om dit topic dan dus te sluiten./
Lotusje
Lotusje okt 6 '10
of beter te lezen whistle
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 6 '10
Bedankt voor jullie reacties en inderdaad mijn keuze om niet te leggen, heb ik nog steeds. Het voelt voor mij nog steeds niet goed genog. Toch wil ik niet de mogelijkheid sluiten om geen leggingen meer te doen, want de vraag stellen geeft wel een krachtige intentie en mogelijheid om het antwoord op te krijgen. Daarom zal ik het topic niet sluiten, omdat er vanzelf weer een moment komt dat ik weer ga leggen. Ook wil ik nog wel reageren om sommige vragen die gesteld worden, die soms veel beter vanuit iemand zelf kunnen worden beantwoord, dan vanuit een legging met de kaarten.

Kunnen jullie je hier ook in vinden?
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 7 '10
Hoi,

Ik heb besloten om weer te gaan leggen, maar dan in een iets andere vorm. Ik zal dan ook dit topic gaan sluiten en wil je dan ook verwelkomen in mijn nieuwe topic:

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/98739/Nims_Tarot_Osho_Zen_Vraagstell.html#Post98739

Ik zie je vraag graag tegemoet!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki