Loading...
nl

Nims - Tarot Rider Waite - Merudi 7 - Gratis

JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 9 '09
Het is wel een erg algemene vraag. Is er misschien een dilemma waar je op dit moment tegenaan loopt, of iets waar je moeite mee hebt? Anders krijg je nogal een algemeen standaard praatje die niet veel meer inzicht dan je fotolezing zal geven ben ik bang.
Cosmos
Cosmos sep 9 '09
Daar was ik al bang voor haha. Ik zit nu heel erg in over mijn opleiding (er zijn nog twijfels over of ik het nou wel of niet zou doen ivm mijn 'toekomst' daarin etc). Ook zit ik vast in dingen als gevolg van vroegere acties waar ik ook wel eens van af wil. Zou wel willen weten hoe, wat, wanneer ofzo ik daar eindelijk klaar mee ben, omdat dat mij ook een heel beklemmend gevoel geeft.
Heb je hier wat meer aan?
Divine
Divine sep 9 '09
Hoi Nims,

Zou je voor mij een legging willen doen? Ik heb eigenlijk een paar vraagjes, kan dat?
Ten eerste wil ik graag weten welke richting ik op moet met mijn studie. Ik zoek een nieuwe stage (in medische wereld), maar weet niet in welke richting ik moet zoeken confused.
Ook wil ik graag weten of het goed komt met mijn relatie, eigenlijk meer nog of ik hem moet opzoeken dit najaar of dat ik weer een stage moet regelen daar (helaas lange-afstandrelatie buiten Nederland frown).

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
Bij voorbaat dank! smile

Liefs Marieke
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 10 '09
Origineel bericht van: cosmo
Daar was ik al bang voor haha. Ik zit nu heel erg in over mijn opleiding (er zijn nog twijfels over of ik het nou wel of niet zou doen ivm mijn 'toekomst' daarin etc). Ook zit ik vast in dingen als gevolg van vroegere acties waar ik ook wel eens van af wil. Zou wel willen weten hoe, wat, wanneer ofzo ik daar eindelijk klaar mee ben, omdat dat mij ook een heel beklemmend gevoel geeft.
Heb je hier wat meer aan?


Hier kan ik wel wat mee. Ik zal eens een legging voor je doen over je opleiding.

1) Hoe zit het op dit moment met mijn opleiding?
Staven 9: Omdat je eigenlijk continu een beweging in één richting hebt genomen, ben je op deze opleiding uitgekomen. Je hebt hierbij eigenlijk vergeten te beseffen dat het ook anders kan. Je hebt best een moeilijke route afgelegd om hier uit te komen, waarbij je de nodige offers hebt moeten maken.

2) Wat moet ik doen met de opleiding die ik voor ogen hebt?
Koningin van Staven: Je moet doen wat je zelf wilt! Gebruik je oprechtheid en betrokkenheid bij de keuze die er voor je ligt. Je hebt de behoefte om er te zijn en vind het ook belangrijk om erkend te worden. Kies dus wel een opleiding waarvoor je waardering krijgt voor wat je doet.

3) Hoe zit het in de toekomst met de opleiding die ik voor ogen heb?
Kelken 5: Verdriet omdat je niet de energie gegeven hebt die het nodig heeft gehad. Doordat je je erg hebt vastgehouden aan je gevoel en ego, zit je dan met de gevolgen. Je hebt dit niet expres gedaan hoor, maar je bent nog bang voor het nieuwe. Er is wel hoop, maar je moet je opnieuw gaan oriënteren. Kom je ergens afwijzing of weerstand tegen, neem dan een andere houding aan t.o.v. het leven.

4) Wat moet ik laten met de opleiding die ik voor ogen heb?
De zon 19: Ga niet vol overgave deze opleiding in. Je kunt hier niet jezelf zijn, en het is niet de juiste opleiding voor je. Je wordt er onrustig van.

5) Hoe zat het vroeger met de opleiding die ik voor ogen heb?
De Keizerin 3: Door je creativiteit en het volgen van je gevoel ben je op deze opleiding uitgekomen. Je hebt je zelf goed ontwikkeld, en daarom leek dit ook een logische keuze voor je. Je wilde verandering en vernieuwing dus kwam je op deze opleiding uit.

6) Wat speelt er op de achtergrond met de opleiding die ik voor ogen heb?
Zwaarden 7: Je hebt er goed over nagedacht, maar de gevolgen van de keuze voor deze opleiding zijn niet te overzien. Je moet heel erg op je hoede zijn voor signalen die niet in orde zijn. Kijk uit dat je de problemen niet probeert te ontlopen.

7) Wat beïnvloedt mij van buiten bij de opleiding die ik voor ogen heb?
Kracht 8: Je wordt beïnvloed door boodschappen van buitenaf (bijvoorbeeld hier). Ook je onbewuste gevoelens beinvloeden je. Toch moet je deze onbewuste gevoelens en gedachten wel even serieus bekijken en niet zomaar blind uitvoeren. Ze spreken niet altijd de waarheid. Het is je eigen ontwikkeling die jou beinvloedt in deze keuze. Iets waarvan je nu het idee hebt dat je hier later niets meer aan hebt. Probeer aan die gevoelens wat meer concrete antwoorden voor te krijgen.

--
Ok dit was de legging. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
Islandlady
Islandlady sep 10 '09
Origineel bericht van: Divine
Hoi Nims,


Ook wil ik graag weten of het goed komt met mijn relatie, eigenlijk meer nog of ik hem moet opzoeken dit najaar of dat ik weer een stage moet regelen daar (helaas lange-afstandrelatie buiten Nederland frown).
Liefs Marieke


Lieve Marieke,

Welcome to the world of longdistance relationships.... sorry voor het engels kwam er zo uit! Meis ik weet er alles van. Wat zegt je gevoel daarover. Voelt het goed?
Misschien even ander topic maken....

Liefs
Bea
Divine
Divine sep 10 '09
Hé Bea,

Ik reageer even in topic 'ware liefde op afstand' wink
Erytrix
Erytrix sep 10 '09
Hoi Nims,

Zou je voor mij een legging kunnen doen op het volgende?
Graag zou ik weten hoe ik de signalen interpreteer die vanuit mijn bekken/eierstokken gegeven wordt, wat het betekent dat ik nu voor de tweede keer daar een goedaardige zwelling krijg of en zo ja hoe ik kan voorkomen dat ik daar nog eens last van krijg.

Ery
sabine32
sabine32 sep 11 '09
hallo

ik had ook graag een vraag willen stellen, maar neem gerust je tijd he ;-)

vroeger was ik verliefd op een jongen X maar zijn vriend was verliefd op mij maar was niet wederkerig langs mijne kant, ik kon heel goed met die jongen X opschieten en hij met mij.
heeft een relatie niet kunnen doorgaan door zijn vriend?
nu zou ik willen weten als dit ooit wederkerig was?
we hebben elkaar sindsdien niet meer gezien

intussen ben ik gelukkig getrouwd;en wilde ik deze vragen ook even stellen.
zullen we dit jaar nog ons tweede kindje verwachten?

zal mijn vader ons tweede kindje nog te zien krijgen?

voorlopig zijn dit mijn vragen ;-)
groetjes sabine
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 11 '09
Origineel bericht van: sabine32
hallo

ik had ook graag een vraag willen stellen, maar neem gerust je tijd he ;-)

vroeger was ik verliefd op een jongen X maar zijn vriend was verliefd op mij maar was niet wederkerig langs mijne kant, ik kon heel goed met die jongen X opschieten en hij met mij.
heeft een relatie niet kunnen doorgaan door zijn vriend?
nu zou ik willen weten als dit ooit wederkerig was?
we hebben elkaar sindsdien niet meer gezien

intussen ben ik gelukkig getrouwd;en wilde ik deze vragen ook even stellen.
zullen we dit jaar nog ons tweede kindje verwachten?

zal mijn vader ons tweede kindje nog te zien krijgen?

voorlopig zijn dit mijn vragen ;-)
groetjes sabine

Dit zijn een heleboel vragen wink. Welke vraag is voor jou de belangrijkste om beantwoord te krijgen? Ik wil dan alleen die gaan leggen, want anders moet ik een heleboel leggingen gaan doen.
Divine
Divine sep 11 '09
Origineel bericht van: Divine
Hoi Nims,

Zou je voor mij een legging willen doen? Ik heb eigenlijk een paar vraagjes, kan dat?
Ten eerste wil ik graag weten welke richting ik op moet met mijn studie. Ik zoek een nieuwe stage (in medische wereld), maar weet niet in welke richting ik moet zoeken confused.
Ook wil ik graag weten of het goed komt met mijn relatie, eigenlijk meer nog of ik hem moet opzoeken dit najaar of dat ik weer een stage moet regelen daar (helaas lange-afstandrelatie buiten Nederland frown).

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
Bij voorbaat dank! smile

Liefs Marieke


Zou je voor mij nog een legging willen doen voor de vraagjes hierboven? smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 11 '09
Ja ja, jij was de volgende in de rij. Graag nog even geduld wink
sabine32
sabine32 sep 11 '09
hallo nims

neem dan de eerste vraag maar over die jongen ;-)

mag ik later die andere vragen ook nog eens stellen :-)

groetjes sabine
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 11 '09
Origineel bericht van: Divine
Hoi Nims,

Zou je voor mij een legging willen doen? Ik heb eigenlijk een paar vraagjes, kan dat?
Ten eerste wil ik graag weten welke richting ik op moet met mijn studie. Ik zoek een nieuwe stage (in medische wereld), maar weet niet in welke richting ik moet zoeken confused.
Ook wil ik graag weten of het goed komt met mijn relatie, eigenlijk meer nog of ik hem moet opzoeken dit najaar of dat ik weer een stage moet regelen daar (helaas lange-afstandrelatie buiten Nederland frown).

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
Bij voorbaat dank! smile

Liefs Marieke

Aangezien je topic over liefde op afstand, zal ik hier de legging dan ook op deze vraag concentreren.

1) Hoe zit het op dit moment met je afstandsrelatie?
Zwaarden 6: Het is geen makkelijke weg op dit moment. Ook is het niet bekend hoe de toekomst eruit gaat zien. Je bent wel op weg naar een nieuw moment, maar je oude gedachten patronen laat je niet los. Toch is het goed om de weg die je bent ingegaan te blijven vervolgen.

2) Wat moet je doen met je afstandsrelatie?
Aas van kelken: Deze relatie maakt je blij en vervult je helemaal. Ga er mee aan de slag en ontdek allerlei nieuwe kanten in jezelf waarvan je niet wist dat je ze had. Het geeft geluk en tevredenheid, dus ga ervoor.

3) Hoe zit het in de toekomst met je afstandsrelatie?
Zwaarden 4: Helaas is de toekomst minder rooskleurig. Jullie relatie loopt vast en wordt star. Er is geen ruimte meer voor persoonlijke ontwikkeling. Probeer dan ook niets af te dwingen of vast te houden. Er is weinig bruisends meer te ontdekken in jullie relatie.

4) Wat moet je laten met je afstandsrelatie?
De dood 13: Het is duidelijk dat je hem niet moet beëindigen. Want ook al ziet de toekomst er niet zo goed uit, het is toch belangrijk voor je ontwikkeling om door te maken.

5) Hoe zat het in het verleden met je afstandsrelatie?
Zwaarden 5: Het was nogal een gevecht om samen te zijn. Niets is positief en er was nogal veel ellende in het verleden tussen jullie. Er was veel onbegrip en veel angst. Jullie hebben een hele moeizame tijd doorgemaakt.

6) Wat speelt er onbewust in je afstandsrelatie?
Ridder van Staven: Onbewust wil je meteen uitvoeren wat er in je opkomt. Ongeduldigheid is iets wat hier ook een rol speelt. Kijk uit dat je niet te hard van stapel loopt en slecht luistert.

7) Wat beinvloedt je afstandsrelatie van buitenaf?
De zegewagen 7: Wat jullie relatie beinvloed is hoe andere mensen ertegenaan kijken en of het hun ego raakt en krenkt. Waarschijnlijk vinden ze jullie relatie maar niets omdat ze bang zijn, wat "de buitenwereld" ervan denkt. Laat je dan ook niet beinvloeden door de omgeving die meer aan zichzelf denkt, dan aan jullie!

---

Ok dit was de legging. Ik lees graag je reactie.
marian
marian sep 11 '09
hoi hoi

ben erg nieuwsgierig hoor.

wil je voor mij ook kaarten leggen?

wil weten hoe het verder met mijn gezondheid gaat?
met werk hoe zit dat?
hoe verloopt de relatie met de vader va mijn jongste.
hoe gaat het verder met mijn financieen?


wil eigenlijk zoveel weten .
is dit zo goed??liefs marian
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 11 '09
Origineel bericht van: marian
hoi hoi

ben erg nieuwsgierig hoor.

wil je voor mij ook kaarten leggen?

wil weten hoe het verder met mijn gezondheid gaat?
met werk hoe zit dat?
hoe verloopt de relatie met de vader va mijn jongste.
hoe gaat het verder met mijn financieen?


wil eigenlijk zoveel weten .
is dit zo goed??liefs marian

Graag alleen de belangrijkste vraag voor je op dit moment stellen. Dus kies er maar eentje die je het allerbelangrijkste vindt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 11 '09
Origineel bericht van: Erytrix
Hoi Nims,

Zou je voor mij een legging kunnen doen op het volgende?
Graag zou ik weten hoe ik de signalen interpreteer die vanuit mijn bekken/eierstokken gegeven wordt, wat het betekent dat ik nu voor de tweede keer daar een goedaardige zwelling krijg of en zo ja hoe ik kan voorkomen dat ik daar nog eens last van krijg.

Ery


Een beetje lastige vraag dus ik ga je gezondheid in je bekken als thema nemen.

1) Hoe zit het op dit moment met je gezondheid in je bekken?
Kelken 6: Je begint met een nieuwe cyclus in je leven, maar je jeugd speelt nog steeds een rol bij je gezondheid. Probeer dan ook eens goed te kijken naar je jeugd en neem dit mee in de situatie waarin je nu zit. Kijk wel uit dat je niet teveel het verleden gaat romantiseren.

2) Wat moet je doen met je gezondheid in je bekken?
De Keizerin 3: Je mag je overgeven aan je creativiteit en dit een plek geven in je leven. Ontwikkel je vermogens en leer hoe je ze kunt gebruiken. Volg dus ook je intuïtie over je gezondheid. Het is niet erg om soms even af te wachten en gewoon te overzien wat er gebeurd.

3) Hoe zit het in de toekomst met je gezondheid in je bekken?
Kelken 9: Je zit lekker in je vel en het gaat eigenlijk gewoon goed. Wel moet je oppassen niet te oppervlakkig te worden en alleen maar lol en plezier te gaan najagen. Een hele positieve kaart!

4) Wat moet je laten met je gezondheid in je bekken?
De gehangene 12: Leg je zeker niet neer bij je lot en je leven. Accepteer niet de ellende met je gezondheid maar doe er wat mee. Blijf niet in je verleden hangen, maar kijk naar je toekomst. Accepteer niet je leven zoals het is, maar verander het voor het positieve.

5) Hoe zat het vroeger met je gezondheid in je bekken?
Pentakels 8: Je hebt doelgericht geleefd en de dingen ook mooi kunnen afronden. De eerdere ziekte is dan ook goed geheeld en klaar. De eerste keer heeft je overigens wel een hoop leermomenten gebracht die je hebben gebracht waar je nu bent.

6) Wat speelt er op de achtergrond met je gezondheid in je bekken?
Zwaarden 7: Op de achtergrond speelt een plan dat slim is, maar waarvan de gevolgen niet goed doordacht zijn. Er is moed voor nodig om de weg af te leggen die jij hebt afgelegd. Toch moet je je gezondheid ook niet onderschatten. Ga er serieus mee aan de slag.

7) Wat beïnvloedt jouw gezondheid in je bekken van buitenaf?
Staven 3: Iedereen om je heen heeft succes en daar wordt je door beïnvloedt. Mensen die kracht hebben en vastberaden zijn, daardoor wordt jij beïnvloedt.

--

Ok dit was de legging. Ik lees graag je reactie.
Divine
Divine sep 12 '09
[/quote]
Aangezien je topic over liefde op afstand, zal ik hier de legging dan ook op deze vraag concentreren.

1) Hoe zit het op dit moment met je afstandsrelatie?
Zwaarden 6: Het is geen makkelijke weg op dit moment. Ook is het niet bekend hoe de toekomst eruit gaat zien. Je bent wel op weg naar een nieuw moment, maar je oude gedachten patronen laat je niet los. Toch is het goed om de weg die je bent ingegaan te blijven vervolgen.

2) Wat moet je doen met je afstandsrelatie?
Aas van kelken: Deze relatie maakt je blij en vervult je helemaal. Ga er mee aan de slag en ontdek allerlei nieuwe kanten in jezelf waarvan je niet wist dat je ze had. Het geeft geluk en tevredenheid, dus ga ervoor.

3) Hoe zit het in de toekomst met je afstandsrelatie?
Zwaarden 4: Helaas is de toekomst minder rooskleurig. Jullie relatie loopt vast en wordt star. Er is geen ruimte meer voor persoonlijke ontwikkeling. Probeer dan ook niets af te dwingen of vast te houden. Er is weinig bruisends meer te ontdekken in jullie relatie.

4) Wat moet je laten met je afstandsrelatie?
De dood 13: Het is duidelijk dat je hem niet moet beëindigen. Want ook al ziet de toekomst er niet zo goed uit, het is toch belangrijk voor je ontwikkeling om door te maken.

5) Hoe zat het in het verleden met je afstandsrelatie?
Zwaarden 5: Het was nogal een gevecht om samen te zijn. Niets is positief en er was nogal veel ellende in het verleden tussen jullie. Er was veel onbegrip en veel angst. Jullie hebben een hele moeizame tijd doorgemaakt.

6) Wat speelt er onbewust in je afstandsrelatie?
Ridder van Staven: Onbewust wil je meteen uitvoeren wat er in je opkomt. Ongeduldigheid is iets wat hier ook een rol speelt. Kijk uit dat je niet te hard van stapel loopt en slecht luistert.

7) Wat beinvloedt je afstandsrelatie van buitenaf?
De zegewagen 7: Wat jullie relatie beinvloed is hoe andere mensen ertegenaan kijken en of het hun ego raakt en krenkt. Waarschijnlijk vinden ze jullie relatie maar niets omdat ze bang zijn, wat "de buitenwereld" ervan denkt. Laat je dan ook niet beinvloeden door de omgeving die meer aan zichzelf denkt, dan aan jullie!

---

Ok dit was de legging. Ik lees graag je reactie.
[/quote]

Bedankt voor deze mooie legging Nims!
De dingen die dikgedrukt zijn kloppen helemaal. Hoe het verder loopt moet ik afwachten natuurlijk, maar ik denk dat ik hem wel nog dit jaar ga opzoeken.
In het begin moesten we beiden heel erg vertrouwen opbouwen, omdat Nederlanders geen goed imago hebben in Suriname en Surinamers geen goed imago in Nederland. Dat was in het begin soms wel moeilijk en we hebben daar goed over moeten praten. Ik merkte toen ook dat we beiden meer uit angst handelden en heb daar bewust verandering in gebracht. Nu vertrouwen we elkaar wel helemaal en ik voel me heel goed bij deze relatie. Het voelt heel anders dan andere relaties die ik heb gehad, kan het niet zo goed omschrijven (is een gevoel, kan je niet uitleggen).

Verder ben ik een beetje ongeduldig. Als iets in mijn hoofd zit moet ik dat 't liefs direct doen. En ik laat me altijd erg beïnvloeden door de buitenwereld (met name familie), omdat ik erg onzeker ben. Ik heb vaak bevestiging nodig van anderen voor ik een besluit durf te nemen. En ik word ook een beetje beïnvloed door schuldgevoel, wil familie en vrienden niet teleur stellen.

Ik ben in ieder geval heel blij met je legging, ziet er wel positief uit voor de toekomst (van moeilijkheden leren we ook).

Nogmaals bedankt!
Liefs Marieke.
Begrip
Begrip sep 12 '09
hoi nims, ik heb geen idee waarom ik steeds dezelfde situatie aantrek. Wat ik wel weet van mezelf is dat ik bijna altijd wil dat mensen reageren zoals ik het wil, om het zo grof uit te drukken. Maar tis eigenlijk ook zo. Als ze niet reageren zoals ik het wil. Bijvoorbeeld: ik ben een dag verdrietig en niemand ziet dit bijvoorbeeld, (hoewel dit onmogelijk is want als ik me niet goed voel druipt dit er van af)als ze me dna niet gaan troosten wordt ik vaak boos op deze personen en voel ik me zeer alleen. Nja volgens mij heeft dit er mee te maken van thuis af uit wordt ik ehct nie begrepen, en telkens afgebroken. Ist mijn zus niet die iets slechts weet, hb ik te weinig gedaan voor mijn moeder, dan komt papa thuis van zijn werk, vaak overwerkt, zegt ie ilse de trap is nog niet gestofzuigd dna heb ik ehct zoiets van grrr!! En als ze dan niet handelen buitenshuis zoals ik het wil flip ik dan helemaal door.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 13 '09
Origineel bericht van: sabine32

vroeger was ik verliefd op een jongen X maar zijn vriend was verliefd op mij maar was niet wederkerig langs mijne kant, ik kon heel goed met die jongen X opschieten en hij met mij.
heeft een relatie niet kunnen doorgaan door zijn vriend?
nu zou ik willen weten als dit ooit wederkerig was?
we hebben elkaar sindsdien niet meer gezien

Ok ik zal eens proberen hier een legging van te maken:

1) Hoe is het op dit moment tussen jou en die jongen X?
De Keizer 4: Er is een enorme behoefte aan duidelijkheid. Die probeer je te krijgen door alles wat niet te benoemen is buiten te sluiten. Of je brengt het onder bij dingen waar je wel grip op denkt te hebben. Je probeert structuur te krijgen zodat je wat meer begrip kan krijgen op wat er tussen jullie is. Toch is het niet zo makkelijk voor je om zomaar naast je neer te leggen en ben je er toch heel erg veel mee bezig.

2) Wat moet je doen met die jongen X?
Kelken 2: Twee totaal verschillende werelden die elkaar raken. Jullie zijn enorm verschillend van elkaar. Het is wel heel vriendelijk maar enorm dubbel. Twee gevoelswerelden en belevingswerelden die met elkaar verbonden zijn en elkaar raken. Jullie zijn goede spiegels van elkaar.

3) Hoe is het in de toekomst met die jongen X?
Kelken 9: Het is vooral genot en plezier wat er tussen jullie speelt, maar het is wel wat oppervlakkig. Toch een hele goede kaart die positief is.

4) Wat moet je laten met die jongen X?
Het oordeel 20: Ga niet over alles een oordeel klaar hebben en alles op de weegschaal leggen. Je loopt hiermee het risico om steeds dogmatischer te reageren op alles wat je over X denkt. Houdt niet alle veranderingen in je leven tegen.

5) Hoe was het vroeger met die jongen X?
De dwaas 0: Een lastige weg vol met risico's, paradoxen en tegenstrijdigheden. Dit is wel waar het tussen jullie allemaal is begonnen. Jullie waren samen onbezonnen en dachten niet echt na over de risico's en gevolgen. Jullie waren nog jong.

6) Wat speelt er op de achtergrond met die jongen X?
De gehangene 12: Je hebt het gevoel in de wachtkamer te zitten met je leven. Je hebt alleen geen idee wat het nu precies is waar je op zit te wachten en je weet ook niet wanneer er dingen voor je gaan veranderen. Je leven spreekt je niet meer zo aan en er gaat dan ook veel mis in je leven. Je loopt een beetje met je ziel onder je arm, en weet niet echt waar je naartoe moet.

7) Welke invloeden van buitenaf zijn er bij jou en die jongen X?
Staven 5: Wat een onrust in je omgeving. Je ontplooit allemaal nieuwe dingen, maar dat zorgt vooral voor ruzies en onrust. Je voelt de drang voor revolutie en je af te zetten tegen je omgeving. Wordt je bewust van deze onrust om je heen en hoe jij hierop reageert. Ga beheerst en bewust de confrontatie met je omgeving aan.

---

Ok dit waren je kaarten. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 13 '09
Origineel bericht van: Ilse
hoi nims, ik heb geen idee waarom ik steeds dezelfde situatie aantrek. Wat ik wel weet van mezelf is dat ik bijna altijd wil dat mensen reageren zoals ik het wil, om het zo grof uit te drukken. Maar tis eigenlijk ook zo. Als ze niet reageren zoals ik het wil. Bijvoorbeeld: ik ben een dag verdrietig en niemand ziet dit bijvoorbeeld, (hoewel dit onmogelijk is want als ik me niet goed voel druipt dit er van af)als ze me dna niet gaan troosten wordt ik vaak boos op deze personen en voel ik me zeer alleen. Nja volgens mij heeft dit er mee te maken van thuis af uit wordt ik ehct nie begrepen, en telkens afgebroken. Ist mijn zus niet die iets slechts weet, hb ik te weinig gedaan voor mijn moeder, dan komt papa thuis van zijn werk, vaak overwerkt, zegt ie ilse de trap is nog niet gestofzuigd dna heb ik ehct zoiets van grrr!! En als ze dan niet handelen buitenshuis zoals ik het wil flip ik dan helemaal door.


Hoi Ilse,

Dat is een heel verhaal waar je nu inzit. Omdat je dit verteld in dit topic zal ik eens een kaart voor je trekken om te kijken of deze kaart je kan vertellen hoe je verder moet.

De zegewagen 7 Je hebt de behoefte om sterker en krachtiger te functioneren. Je wordt meer bewust van jezelf en wilt dit ook uitdragen. Doe de dingen die jij wilt! En niet wat een ander wilt. Steek ook niet al je energie om te doen wat een ander van je verwacht. Kijk wel uit dat je niet te egoïstisch in je gedrag gaat worden als je alleen nog maar doet wat jij wilt.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki