Loading...
nl

Nims - Tarot Rider Waite - Merudi 7 - Gratis

Bella
Bella okt 20 '09
hè vervelend, lees nu pas dit bericht, sorry, dan stellen we het even uit.
sabine32
sabine32 nov 12 '09

hallo

ik weet niet als alles al beter is maar ik ga het toch even vragen.

hoe is de relatie tussen mij en mijn 2 jaar oudere zus?

lieve groetjes sabine
vlinder68
vlinder68 mrt 9 '10
Graag zou ik willen weten of ik deze maand zwanger wordt van een 2de kind. Want de tijd dringt, en ik ben bang dat het aar bij een blijft. Ik hoop snel iets te horen.
Elfje21
Elfje21 mrt 9 '10
Hey Nims,

Zou je misschien voor mij ook de kaarten kunnen leggen?

Ik zit met een aantal vragen rond hetzelfde onderwerp en weet dus niet zo goed hoe ik het het beste kan vragen, maar je mag alles zeggen dat je ziet over mijn beroepsleven.

Ik zal deze vraag proberen: ga ik ooit iets met musical of zang kunnen doen, of iets met kunst dat ik heel graag wil?

Wat nu momenteel het probleem is, is dat ik een studierichting heb gekozen om als iets met kunst niet lukt werkzekerheid te vinden, maar het is niet wat ik echt wil en ik doe het ook niet graag. Ik ga dan waarschijnlijk ook van richting veranderen. Maar ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen, want er is niets dat me echt aanspreekt om te doen. Dus als je rond deze dingen raad kan geven, bv. wat ik zeker niet moet doen of wel en wat ik wel en niet ga kunnen doen, dan mag je dat zeker doen. Maar de centrale vraag is dus eigenlijk of ik ooit iets ga kunnen doen met musical of zang en misschien ook of ik een juiste studiekeuze ga maken?

Als je deze vragen kan beantwoorden, zou je me echt verder helpen!!

Ik bedank je al op voorhand,

Elfje21
Elfje21
Elfje21 mrt 9 '10
Hoo, het spijt me Nims...

Ik lees nu pas wat je schreef. Als je je beter voelt, mag je mijn vragen altijd beantwoorden, maar voel je zeker niet verplicht!

Wat er ook mag zijn, ik wens je veel beterschap en sterkte!!

Elfje21
Specialfamily
Specialfamily mei 26 '10
Hey Nims,

Graag wil ik een legging laten doen, ik zit met een aantal vragen, ik hoop dat je me kan helpen.

Graag wil ik weten hoe het verder zal lopen met mijn gezondheid.

Ook had ik graag geweten of ik met men gezin gelukkiger ga zijn in ons nieuw huis?

Alvast bedankt
Ineke
Ineke mei 29 '10
Hoi,

Word ik ooit weer een gelukkig mens?
admin
admin mei 29 '10


Voorlopig doet NiMs geen kaartleggingen; Inneke..


Maar ik zit zo te denken....jouw vraag kan je volgens mij aan eender wie voorleggen.
Iedereen heeft wel een beeld over "wat is gelukkig zijn, en wanneer ben je het "
Mag ik met jouw vraag, van jou een apart topic van maken?
wie weet welke tips of inzichten komen er naar boven...
Ineke
Ineke mei 31 '10
Natuurlijk mag dat. Succes allemaal. laugh

Groetjes,
Ineke
Olijf
Olijf jun 5 '10
Hoi Nims, Ik wil vragen of je een legging voor mij wilt doen.
Mijn vraag is "hoe krijg ik mijn verslaving onder controle?"
Ik wil verder niet in details treden maar ik hoop dat de vraag en mijn verzoek voldoende is

Alvast bedankt ben erg benieuwd.
groet Olijf
Mag ik vragen hoe kan het dat je kaarten op afstand voor iemand kan leggen die je nog nooit ontmoet hebt? Ik ben hier ook benieuwd naar.. of het idd werkt.
Olijf
Olijf jun 5 '10
Sorry NIms, zie net pas dat je voorlopig geen kaarten meer legt. Als je je niet 'zuiver' genoeg voelt moet je het denk ik ook niet doen..een tijdje. Tenminste niet zonder de energie van de andere persoon, die de kaarten ontvangt. Het lijkt me erg vermoeiend om kaarten te leggen zonder de aanwezigheid bedoel ik. Maar misschien zeg ik maar wat.. ik weet er niet zoveel van , van kaarten leggen op afstand
Ik hoop dat je over een tijdje weer een kaartje kan leggen voor anderen wel of niet in hun aanwezigheid.

warme groet, Olijf.
Evykeuh
Evykeuh jun 8 '10
Beste Nims,

Ik ben Evy. Mijn vader is net overleden op 13 mei , mijn vraag is natuurlijk of er een reden is waarom dit gebeurt is, of ik gestraft word, hoe ik verder moet leven.

Alvast bedankt en veel liefs,

Evy
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 8 '10
Hoi Evy,

Ik leg al een tijdje geen kaarten meer, maar ik kan je wel zeggen dat jij echt niet gestraft wordt. Ik wil je condoleren met het verlies en ik hoop dat je de dingen de tijd wilt geven die het nodig heeft. Heel veel sterkte ermee en weet dat het leven je geeft wat je nodig hebt. Ook al klinkt het nu misschien gek, maar ook deze fase in je leven heb je nodig om verder te kunnen groeien.
meliske
meliske jun 9 '10
Hoi Nims

Ik vraag me al heel lang iets af en ik hoop dat jij me hier mee kan helpen.mijn vraag is hoe ik mijn vriend kan helpen?en kan ik dit wel?

groetjes
Meliske
Fay
Fay jun 17 '10
Hej Nims.

Ik heb ook een vraag.
A.s maandag ga ik naar de huisarts met een hele waslijst aan klachten, zit niet lekker in mijn vel.
Nou is mijn vraag;

Wat heb ik??

Weet niet of je zo een legging kan doen met die vraag, maar anders hoor ik het wel oke??

Liefs Fay.
Seamiss
Seamiss jun 17 '10
Hallo ik sta op een punt om een totaal ander leven te gaan leiden. wil graag weten of ik daar goed aan doe? Alvast bedankt
angelwing
angelwing jul 26 '10
Het is lang geleden dat je dit aanbod geplaatst hebt. Ik wil je een vraag voorleggen, maar als je te druk bent of een andere reden om deze niet te beantwoorden heb ik daar alle begrip voor.

Ik heb de laatste tien jaar niet meer gewerkt door omstandigheden. Ik wil weer graag aan de slag en niet alleen voor het financiële aspect (moet wel toegeven dat ik het momenteel niet trek) maar wil graag iets doen met de kwaliteiten die ik heb. (kwaliteiten hebben we allemaal toch). bij voorbaat dank
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 27 '10
Hoi Angelwing,

Bedankt voor je vraag, maar helaas ontbreekt het me de tijd om een legging te doen. Maar misschien kunnen we wel iets verder praten over je vraag. Welke kwaliteiten zie jij in jezelf?
meisie
meisie aug 1 '10
Komt het weer goed met me,en krijg ik weer zin in het leven???
admin
admin aug 11 '10
Zonder kaart: ja lieve Meisie, het komt weer goed met je en het Leven gaat je weer toelachen!!! En jij lacht straks het Leven weer toe!!!

Liefs
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki