Loading...
nl

Nims - Tarot Rider Waite - Merudi 7 - Gratis

meisje29
meisje29 sep 19 '09
hoi Nims,
kan je voor mij ook een legging doen?
Mijn vraag is de volgende: "Zal de acupunctuurbehandeling voor onze fertiliteitsproblemen een positief resultaat opleveren, of moeten we toch voor die IVF behandeling gaan?"
Heel erg bedankt
Meisje29
admin
admin sep 19 '09
is dat niet eerder een vraag voor de Dokter?
meisje29
meisje29 sep 19 '09
waarom Bellefleur?
admin
admin sep 19 '09
lijkt wel of je hiermee "nee" antwoord op m'n vraag.
admin
admin sep 19 '09
Volgens mij weet meisje29 heel goed wat de verschillen zijn maar wil ze wellicht ook een antwoord via de kaarten.
Al zou ik zo'n beslissing wel van meer factoren af laten hangen, maar het kan natuurlijk ook dat meisje29 dat ook doet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 19 '09
Origineel bericht van: meisje29
hoi Nims,
kan je voor mij ook een legging doen?
Mijn vraag is de volgende: "Zal de acupunctuurbehandeling voor onze fertiliteitsproblemen een positief resultaat opleveren, of moeten we toch voor die IVF behandeling gaan?"
Heel erg bedankt
Meisje29

Hoi Meisje 29,

Dit is een beetje een lastige vraag met de 7 legging omdat het eigenlijk 2 vragen ineen zijn. Wat is voor jou op dit moment het grootste dilemma waar je tegen aanloopt? Dan zal ik voor dat dilemma de 7 kaarten leggen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 19 '09
Origineel bericht van: marian
gaat het goedkomen met mijn zoon?
liefs marian


En dit is jouw legging:

1) Hoe is het op dit moment met jouw zoon?
Schildknaap van pentakels: Je zoon heeft wat moeite met de moeilijke dingen in het leven en ervaart daar een lichte dualiteit in. Er doen zich nieuwe dingen voor die als een opgave lijken, maar als hij ze aangaat, zal hij merken dat het eigenlijk als vanzelf gaat.

2) Wat moet jij doen met je zoon?
De keizerin 3: Laat hem volledig leven, en laat hem zijn creativiteit volledig ontplooien. Hij moet zijn vermogens ontwikkelen. Laat hem ermee bezig zodat hij kan genieten van het leven. Vertrouw op zijn gevoel en intuïtie want hij weet heel goed wat goed voor hem is.

3) Hoe is het in de toekomst met je zoon?
Matigheid (14): Hij is wel even tot rust gekomen in de toekomst, maar dit is eigenlijk meer een tussenfase waar hij inzit. Hij heeft zijn onzekerheid en maskers wel losgelaten, maar de vraag is voor hoe lang. Hij gaat door allerlei veranderingen in het leven, en heeft niet afgerekend met de problemen in zijn leven. Ze zijn er allemaal nog.

4) Wat moet je laten met je zoon?
Kelken 10: Hoe moeilijk het ook is, maar laat je zoon niet volledig in zijn eigen waarde. Er is geen vrede en geborgenheid in zijn leven. Laat hem de niet positieve ontwikkelingen in zijn leven doormaken, zodat hij het leven volledig kan beleven.

5) Hoe ging het in het verleden met je zoon?
Koningin van pentakels: Hij was in het verleden beheerst en oprecht en kon volledig genieten van de natuur. Hij kon genieten zonder anderen kwaad of pijn te doen. Hij was juist in staat om anderen te laten delen in zijn rijkdom. Hij was enorm betrokken bij zijn omgeving.

6) Wat speelt er op de achtergrond met je zoon?
Zwaarden 2: Hij heeft heel erg de behoefte om zich te onderscheiden van de rest. Helaas zorgt dit voor een destructief denken en afzetten tegen. Is hij nog wel betrokken bij het leven? Ziet hij de dingen nog wel zoals ze zijn?

7) Wat beïnvloed jouw zoon van buitenaf?
Pentakels 9: Als hij anderen ziet die volledig kunnen genieten en verbonden zijn met de natuur, dan raakt hem dat. Gelukkig zijn in jezelf en met jezelf is iets waar hij open voor staat als hij dat merkt.

---

Ok dit was mijn legging. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
meisje29
meisje29 sep 20 '09
hoi Nims
ik weet dat acupunctuur mijn lichaam helpt, maar zal het ook voldoende zijn?
Dus mijn vraag: 'zal de acupunctuur voor onze fertiliteitsproblemen een positief resultaat opleveren?'

bedankt
Meisje29
marian
marian sep 21 '09
hoi hoi

dank je voor je legging.
heb hem wel een paar keer moeten doorlezen hoor.

punt 5 kan ik niet zo plaatsen en weet niet wat te denken met punt 9.
maar dat zal wel aan mij liggen.

super dat je de legging hebt gedaan

liefs marian

Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: marian
gaat het goedkomen met mijn zoon?
liefs marian


En dit is jouw legging:

1) Hoe is het op dit moment met jouw zoon?
Schildknaap van pentakels: Je zoon heeft wat moeite met de moeilijke dingen in het leven en ervaart daar een lichte dualiteit in. Er doen zich nieuwe dingen voor die als een opgave lijken, maar als hij ze aangaat, zal hij merken dat het eigenlijk als vanzelf gaat.

2) Wat moet jij doen met je zoon?
De keizerin 3: Laat hem volledig leven, en laat hem zijn creativiteit volledig ontplooien. Hij moet zijn vermogens ontwikkelen. Laat hem ermee bezig zodat hij kan genieten van het leven. Vertrouw op zijn gevoel en intuïtie want hij weet heel goed wat goed voor hem is.

3) Hoe is het in de toekomst met je zoon?
Matigheid (14): Hij is wel even tot rust gekomen in de toekomst, maar dit is eigenlijk meer een tussenfase waar hij inzit. Hij heeft zijn onzekerheid en maskers wel losgelaten, maar de vraag is voor hoe lang. Hij gaat door allerlei veranderingen in het leven, en heeft niet afgerekend met de problemen in zijn leven. Ze zijn er allemaal nog.

4) Wat moet je laten met je zoon?
Kelken 10: Hoe moeilijk het ook is, maar laat je zoon niet volledig in zijn eigen waarde. Er is geen vrede en geborgenheid in zijn leven. Laat hem de niet positieve ontwikkelingen in zijn leven doormaken, zodat hij het leven volledig kan beleven.

5) Hoe ging het in het verleden met je zoon?
Koningin van pentakels: Hij was in het verleden beheerst en oprecht en kon volledig genieten van de natuur. Hij kon genieten zonder anderen kwaad of pijn te doen. Hij was juist in staat om anderen te laten delen in zijn rijkdom. Hij was enorm betrokken bij zijn omgeving.

6) Wat speelt er op de achtergrond met je zoon?
Zwaarden 2: Hij heeft heel erg de behoefte om zich te onderscheiden van de rest. Helaas zorgt dit voor een destructief denken en afzetten tegen. Is hij nog wel betrokken bij het leven? Ziet hij de dingen nog wel zoals ze zijn?

7) Wat beïnvloed jouw zoon van buitenaf?
Pentakels 9: Als hij anderen ziet die volledig kunnen genieten en verbonden zijn met de natuur, dan raakt hem dat. Gelukkig zijn in jezelf en met jezelf is iets waar hij open voor staat als hij dat merkt.

---

Ok dit was mijn legging. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
sabine32
sabine32 sep 21 '09
hallo nims

hier even een antwoordje terug, weet niet als je mijn vorig bericht gelezen had
daarmee hier nog eens mijn vraagje en antwoord ;-)

hallo nims

veel van wat je me geschreven hebt klopt bijna
zoals de verschillende werelden, dit klopt wel hoor
we hadden veel plezier samen maar iets hield ons precies tegen
(zijnvriend dus)
en over dingen waar ik me uiteraard niet bij neer kan leggen

ik wil u daarvoor bedanken
toch redelijk positief vind je niet ;-)

groetjes sabine

ik wil graag nog een vraagje stellen
ZULLEN WE DIT JAAR ONS TWEEDE KINDJE MOGEN GAAN HALEN?
lacoubre
lacoubre sep 21 '09
hallo nims,

ik zou ook heel graag wat willen weten:

ik heb 2 maanden geleden een jongen ontmoet waar ik erg gek op was. ik denk dat hij misbruik van mij gemaakt heeft.
de vraag: kom ik dit jaar nog iemand tegen, die ik erg leuk zal vinden en andersom ook?

groetjes kim
meisje29
meisje29 okt 1 '09
Hoi Nims,
Mijn vraag is: "Zal de acupunctuurbehandeling voor onze fertiliteitsproblemen een positief resultaat (zwangerschap) opleveren.
Groetjes
Meisje29
admin
admin okt 5 '09
Mijn complimenten Nims, ik zie dat jij al een boel mensen hebt geholpen.

Misschien wil je ook een legging voor mij doen.

Eigenlijk ben ik heel benieuwd naar hoe de liefde eruit zal zien voor mij en of ik de opleiding psychologie haal.

* hoe ziet de liefde eruit/ komt er iemand op mijn pad?
* Haal ik de master psychologie?

Als je een legging doet, dan komen vast beide aspecten naar voren.

Veel liefs.
admin
admin okt 14 '09
nog steeds wachtende............
admin
admin okt 14 '09
Volgens mij had Nims aangegeven even geen kaartlezingen te doen ivm zijn situatie op dit moment???
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 14 '09
Klopt, op dit moment ben ik niet zuiver genoeg in mezelf om een legging te kunnen doen.
admin
admin okt 14 '09
ah oke dat is duidelijk, bedankt voor je antwoord.
admin
admin okt 14 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Volgens mij had Nims aangegeven even geen kaartlezingen te doen ivm zijn situatie op dit moment???



OH??? dat weet ik niet, want dat heb ik nergens gelezen. Ik ben niet op de hoogte van zijn situatie.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 14 '09
Dat geeft ook niets, dat kun je ook niet weten, dus vandaar dat ik het even zeg.
Bella
Bella okt 20 '09
Beste Nims, ik heb je dezelfde vraag ook al gesteld bij de ja/nee kaarten, maar als je tijd hebt, zou je dan ook nog een legging willen doen w.b. de keuze tussen mijn oude flat of het nieuwe huis met tuin buiten de stad? Alvast hartelijk dank.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki