Loading...
nl

Nims - Tarot Rider Waite - Merudi 7 - Gratis

JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 17 '09
Origineel bericht van: lotus
of ik weer aan het werk ga bij dierenambulance

groetjes lotus


1) Hoe zit het op dit moment met het werk bij de dierenambulance?
Staven 10: Op dit moment is het werk een zware last voor je. Je hebt het niet echt meer in de hand en van alles wordt overhoop gehaald bij je. Het is tijd dat je je handelingen en activiteiten eens goed tegen het licht houdt en keuzes maakt in wat je eigenlijk echt wilt. Je kan heel erg veel aan dus daar ligt het niet aan. Je moet gewoon een keuze maken in plaats van alles maar te willen.

2) Wat moet ik doen met het werk bij de dierenambulance?
Gerechtigheid 11: Je moet jezelf eens goed tegen het licht aanhouden en bepalen wie je nu echt bent en wat je wilt. Je moet accepteren dat het leven nou eenmaal beperkingen oplegt en die moet je ook een plaats in je leven geven. Heb je dit in het verleden minder gedaan, dan zal de confrontatie groter moeten zijn. Zoek naar een balans tussen het bewuste en onbewuste in jezelf. Werp overtollige balans dus ook af.

3) Hoe zit het in de toekomst met het werk bij de dierenambulance?
Pentakels 9: Dat is genieten in overvloed. Je bent op een hoogtepunt, verbonden met de natuur en gelukkig met jezelf. Je staat toch ook wel met beide benen op de vloer. Een belangrijke cyclus is afgerond. Er is rust en ook beweging. Heelheid zonder stilstand. Een hele positieve kaart dus.

4) Wat moet ik laten met het werk bij de dierenambulance?
Kelken 3: Ga het niet vieren als je denkt dat je er bent. Zoek geen beloning voor je inzet en doorzettingsvermogen want daar zal je niets aan hebben. Je moet stoppen met je tocht die je hebt ingezet en het overlaten aan het lot.

5) Hoe ben ik gekomen waar ik nu ben, mbt tot het werk bij de dierenambulance?
Staven 9: Wantrouwend en met strijd ben je gekomen tot het werk bij de dierenambulance. Je hebt er hard voor moeten werken dus, en dat is je ook niet in de koude kleren gaan zitten. Je hebt iets te ver doorgegaan naar 1 kant. Je bent hierdoor vergeten dat het ook anders kan. De tegenslagen uit het verleden spelen een rol, dat je nu bent aangekomen waar je nu bent. Door het eenzijdige reageren zijn juist de problemen gekomen. Doordat je hebt geleerd om open te staan en dingen te laten rusten, is het omslagpunt gekomen waar je nu bent.

6) Wat speelt er op de achtergrond bij mij mbt tot het werk bij de dierenambulance?
Schildknaap van kelken: Op de achtergrond leef je nog in een wereld van dromen en fantasie. Daaruit heb je veel creatieve ideeën, maar je hebt nog niet altijd door dat je er ook echt iets mee moet doen. Door je open te stellen naar de wereld, kunnen ook je onbewuste paranormale gevoelens naar boven komen. Er dienen zich nieuwe kansen op het gebied van gevoel aan.

7) Welke invloeden van buitenaf spelen een rol bij het werk bij de dierenambulance?
Zwaarden 2: Twijfel en afzetten er tegen, speelt een rol vanuit je omgeving. Niet iedereen is het eens met je keuze, en zal daardoor ook twijfel in jezelf zaaien. Door jezelf teveel te willen onderscheiden van je omgeving, gebeurd er juist precies datgene wat je niet wilt dat er gebeurd. Kijk uit dat je niet meer betrokken bent bij het leven. Zie je de dingen nog wel zoals ze zijn?

---

Ok dit was mijn legging voor jou. Ik hoor graag wat je ervan vindt.
lotus
lotus aug 17 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: lotus
of ik weer aan het werk ga bij dierenambulance

groetjes lotus


1) Hoe zit het op dit moment met het werk bij de dierenambulance?
Staven 10: Op dit moment is het werk een zware last voor je. Je hebt het niet echt meer in de hand en van alles wordt overhoop gehaald bij je. Het is tijd dat je je handelingen en activiteiten eens goed tegen het licht houdt en keuzes maakt in wat je eigenlijk echt wilt. Je kan heel erg veel aan dus daar ligt het niet aan. Je moet gewoon een keuze maken in plaats van alles maar te willen.

op dit moment kan ik nog geen 24 uurs diensten draaien dus zullen dan de dagdiensten worden per dagdeel een 4 uurtjes.

2) Wat moet ik doen met het werk bij de dierenambulance?
Gerechtigheid 11: Je moet jezelf eens goed tegen het licht aanhouden en bepalen wie je nu echt bent en wat je wilt. Je moet accepteren dat het leven nou eenmaal beperkingen oplegt en die moet je ook een plaats in je leven geven. Heb je dit in het verleden minder gedaan, dan zal de confrontatie groter moeten zijn. Zoek naar een balans tussen het bewuste en onbewuste in jezelf. Werp overtollige balans dus ook af.

ik denk dat dit te maken heeft met mijn gezinnetje en het werk maar ik heb al gezegt als ik er weer aan het werk ga dan komt mijn gezin op de eerste plaatst.

3) Hoe zit het in de toekomst met het werk bij de dierenambulance?
Pentakels 9: Dat is genieten in overvloed. Je bent op een hoogtepunt, verbonden met de natuur en gelukkig met jezelf. Je staat toch ook wel met beide benen op de vloer. Een belangrijke cyclus is afgerond. Er is rust en ook beweging. Heelheid zonder stilstand. Een hele positieve kaart dus.

dat is een hele positieve kaart.

4) Wat moet ik laten met het werk bij de dierenambulance?
Kelken 3: Ga het niet vieren als je denkt dat je er bent. Zoek geen beloning voor je inzet en doorzettingsvermogen want daar zal je niets aan hebben. Je moet stoppen met je tocht die je hebt ingezet en het overlaten aan het lot.

ik denk dat niet teveel taken op mij moet nemen als ik er weer aan het werk ga maar het lot moet laten bepalen.

5) Hoe ben ik gekomen waar ik nu ben, mbt tot het werk bij de dierenambulance?
Staven 9: Wantrouwend en met strijd ben je gekomen tot het werk bij de dierenambulance. Je hebt er hard voor moeten werken dus, en dat is je ook niet in de koude kleren gaan zitten. Je hebt iets te ver doorgegaan naar 1 kant. Je bent hierdoor vergeten dat het ook anders kan. De tegenslagen uit het verleden spelen een rol, dat je nu bent aangekomen waar je nu bent. Door het eenzijdige reageren zijn juist de problemen gekomen. Doordat je hebt geleerd om open te staan en dingen te laten rusten, is het omslagpunt gekomen waar je nu bent.

het is namelijk zo ik heb mijn mond open getrokken op het moment dat ik de ambu in de afgrond zag gaan tegen iemand van het bestuur en door haar zijn er een paar maanden tijd 18 vrijwilligers opgestapt.ik heb ook een flinke woordenwisseling gehad met haar en de woorden die er toen gezegt zijn heeft zij omgedraaid waardoor ze mij niet gehoord hebben en me eruit gezet hebben.

6) Wat speelt er op de achtergrond bij mij mbt tot het werk bij de dierenambulance?
Schildknaap van kelken: Op de achtergrond leef je nog in een wereld van dromen en fantasie. Daaruit heb je veel creatieve ideeën, maar je hebt nog niet altijd door dat je er ook echt iets mee moet doen. Door je open te stellen naar de wereld, kunnen ook je onbewuste paranormale gevoelens naar boven komen. Er dienen zich nieuwe kansen op het gebied van gevoel aan.

ik denk dat ik ook verder moet werken met mijn paranormale bezigheden.

7) Welke invloeden van buitenaf spelen een rol bij het werk bij de dierenambulance?
Zwaarden 2: Twijfel en afzetten er tegen, speelt een rol vanuit je omgeving. Niet iedereen is het eens met je keuze, en zal daardoor ook twijfel in jezelf zaaien. Door jezelf teveel te willen onderscheiden van je omgeving, gebeurd er juist precies datgene wat je niet wilt dat er gebeurd. Kijk uit dat je niet meer betrokken bent bij het leven. Zie je de dingen nog wel zoals ze zijn?

deze kaart kan ik even niet plaatsen.
wat ik op de kaart zie is dat de vrouw de gevoelens afscherm en haar emoties veel zijn en ik denk dat ik als ik zie dan hoe de invloeden van buitenaf spelen is dat ik is dat goed moet kijken of ik het wel aankan allemaal en niet teveel hooi op mijn vork ga nemen.

Ok dit was mijn legging voor jou. Ik hoor graag wat je ervan vindt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 17 '09
Hoi Bedankt voor je antwoord. Bij die laatste kaart gaat het dus niet om jezelf, maar om wat er gebeurd met je omgeving. Het afsluiten voor de gevoelens is dus juist andersom, dat jouw omgeving zich dus afsluit voor wat jij voelt en wilt. Je omgeving zaait twijfel en jij zet je er tegen af.

Heb je voor je gevoel wel antwoord gekregen op je vraag, of is er nog steeds onduidelijkheid?
lotus
lotus aug 17 '09
nims,ik denk dat de omgeving wil dat ik niet teveel hooi op mijn vork ga nemen en dat ik goed moet gaan of ik het wel allemaal aankan en dat hun hierin twijfelen.

ja ik heb wel antwoord gekregen op mijn vraag.
Reg79
Reg79 aug 20 '09
Hoi Nims, als het mogelijk is zou ik ook graag wat willen weten!
Ik wil graag mijn bedrijf verkopen, gaat dit lukken?

Alvast bedankt!!
Groetjes, Regina
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 22 '09
Origineel bericht van: Reg79
Hoi Nims, als het mogelijk is zou ik ook graag wat willen weten!
Ik wil graag mijn bedrijf verkopen, gaat dit lukken?

Maar natuurlijk is het mogelijk. Ik zal een legging voor je doen.

1) Hoe is het op dit moment met het verkopen van mijn bedrijf?
Aas van zwaarden: Je bent in staat om wat meer rust te vinden en de chaos te verminderen. Je hebt wat meer duidelijkheid over de situatie. Je hebt nog wel de behoefte om dingen op een rijtje te krijgen wat kan resulteren in nieuwe hobby's of studies waarbij je intellect en verstand voorop staan. Je staat op het punt dat je weloverwogen een knoop kunt doorhakken, maar dit kan gepaard gaan met koelheid en afstandelijkheid. Er is weinig warmte en enthousiasme voor.

2) Wat moet ik doen met betrekking tot het verkopen van mijn bedrijf?
Schildknaap van kelken: Je moet je innerlijk gevoel wat meer betrekken bij, hoe je tegen je bedrijf aankijkt. Probeer open te staan voor paranormale invloeden en kijk hoe je deze invloeden kan gebruiken bij je beslissing. Je hebt een hoop ideeën voor de toekomst, maar misschien is het nu tijd om er ook echt eens iets mee te doen? Ga wat minder dromen over de toekomst, maar probeer er ook wat mee te doen.

3) Hoe zit het in de toekomst met de verkoop van mijn bedrijf?
De zon (19): In de toekomst gaat het eigenlijk als vanzelf. Wat je ook besluit, je aanvaardt de gevolgen van je handelingen en je identiteit is niet star en dogmatisch. Je gaat helemaal mee met het leven en zo zal dit ook met je bedrijf gaan. Het is mij niet duidelijk of het verkocht is, of dat je het getransformeerd hebt naar iets dat helemaal klaar is voor de toekomst. Wel is duidelijk dat er veel warmte en liefde aanwezig is in de toekomst.

4) Wat moet ik laten met betrekking tot het verkopen van mijn bedrijf?
Pentakels 6: Je moet niet met geld gaan strooien en denken dat je het heel breed hebt. Denk als eerste aan jezelf en dan pas aan de rest. Er zijn namelijk mensen die vooral willen nemen van je, maar weinig willen geven. Pas dus goed op hoe het zit met de financiële kant van het verhaal.

5) Hoe ben ik ertoe gekomen om mijn bedrijf te willen verkopen?
Ridder van Zwaarden: Er is vooral veel strijd om dit bedrijf heen. Ruzie, harde woorden en spot hebben kwaad bloed gezet. Het vertrouwen is tot een dieptepunt gezakt. Pas op dat je niet vanuit een opwelling deze beslissing aan het nemen bent zonder dat je uitzoekt of er wel een gegronde reden hiervoor is. Ga niet alleen maar uit van statistieken en berekeningen, maar probeer het wat menselijker te benaderen.

6) Wat speelt er op de achtergrond bij het verkopen van mijn bedrijf?
Pentakels 7: Op de achtergond speelt een afwachtende houding die alles op zijn beloop laat en weinig actie onderneemt. Nou is dat ook niet mogelijk bij dingen die lopen zoals ze moeten lopen, dus geduld hebben is eigenlijk het enige wat je echt kunt doen. Er zijn wel ontwikkelingen bezig op de achtergrond voor je, maar je mag geen enkele druk of sturing gaan uitoefenen hierin. Elke invloed of sturing die je probeert te geven, zal het juist tegenhouden. Laat de dingen dus gebeuren!

7) Welke invloeden van buiten spelen een rol bij het verkopen van mijn bedrijf?
Ridder van staven: Je drang om meteen uit te gaan voeren wat erin je opkomt, is iets wat een rol kan spelen bij deze beslissing. Het kan ook je omgeving zijn die ongeduldig wil dat je snel een beslissing neemt over verkopen of niet. Er kan veel bereikt worden door dingen hardhandig te forceren, maar door te hard van stapel te lopen, slecht te luisteren of te weinig doordacht te handelen kan er nogal wat energie verspild worden. Wees daar dus bedacht op.

-----
Goed dit was mijn legging. Hoewel het niet echt duidelijk is of het gaat lukken is het wel erg duidelijk dat je goed je motieven tegen het licht aan moet houden. Begin met weten wat je wilt, en ga er dan mee verder. Dit is iets waar je meerdere nachtjes over moet slapen. En laat je vooral niet gek maken door je omgeving. Tenslotte is geduld datgene dat je moet uitoefenen.

Ik ben benieuwd wat je er zelf van vind.

Groetjes Julien.
Reg79
Reg79 aug 25 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Reg79
Hoi Nims, als het mogelijk is zou ik ook graag wat willen weten!
Ik wil graag mijn bedrijf verkopen, gaat dit lukken?

Maar natuurlijk is het mogelijk. Ik zal een legging voor je doen.

1) Hoe is het op dit moment met het verkopen van mijn bedrijf?
Aas van zwaarden: Je bent in staat om wat meer rust te vinden en de chaos te verminderen. Je hebt wat meer duidelijkheid over de situatie. Je hebt nog wel de behoefte om dingen op een rijtje te krijgen wat kan resulteren in nieuwe hobby's of studies waarbij je intellect en verstand voorop staan. Je staat op het punt dat je weloverwogen een knoop kunt doorhakken, maar dit kan gepaard gaan met koelheid en afstandelijkheid. Er is weinig warmte en enthousiasme voor.

* Dit klopt, enthousiasme is helemaal weg

2) Wat moet ik doen met betrekking tot het verkopen van mijn bedrijf?
Schildknaap van kelken: Je moet je innerlijk gevoel wat meer betrekken bij, hoe je tegen je bedrijf aankijkt. Probeer open te staan voor paranormale invloeden en kijk hoe je deze invloeden kan gebruiken bij je beslissing. Je hebt een hoop ideeën voor de toekomst, maar misschien is het nu tijd om er ook echt eens iets mee te doen? Ga wat minder dromen over de toekomst, maar probeer er ook wat mee te doen.

* Dit is zeker iets wat ik moet proberen!

3) Hoe zit het in de toekomst met de verkoop van mijn bedrijf?
De zon (19): In de toekomst gaat het eigenlijk als vanzelf. Wat je ook besluit, je aanvaardt de gevolgen van je handelingen en je identiteit is niet star en dogmatisch. Je gaat helemaal mee met het leven en zo zal dit ook met je bedrijf gaan. Het is mij niet duidelijk of het verkocht is, of dat je het getransformeerd hebt naar iets dat helemaal klaar is voor de toekomst. Wel is duidelijk dat er veel warmte en liefde aanwezig is in de toekomst.

* Klinkt heel positief

4) Wat moet ik laten met betrekking tot het verkopen van mijn bedrijf?
Pentakels 6: Je moet niet met geld gaan strooien en denken dat je het heel breed hebt. Denk als eerste aan jezelf en dan pas aan de rest. Er zijn namelijk mensen die vooral willen nemen van je, maar weinig willen geven. Pas dus goed op hoe het zit met de financiële kant van het verhaal.

* Dit kan ik niet helemaal plaatsen

5) Hoe ben ik ertoe gekomen om mijn bedrijf te willen verkopen?
Ridder van Zwaarden: Er is vooral veel strijd om dit bedrijf heen. Ruzie, harde woorden en spot hebben kwaad bloed gezet. Het vertrouwen is tot een dieptepunt gezakt. Pas op dat je niet vanuit een opwelling deze beslissing aan het nemen bent zonder dat je uitzoekt of er wel een gegronde reden hiervoor is. Ga niet alleen maar uit van statistieken en berekeningen, maar probeer het wat menselijker te benaderen.

* Er is vooral strijd in het bedrijf tussen mij en mijn collega, dit is ook één van de redenen voor verkoop

6) Wat speelt er op de achtergrond bij het verkopen van mijn bedrijf?
Pentakels 7: Op de achtergond speelt een afwachtende houding die alles op zijn beloop laat en weinig actie onderneemt. Nou is dat ook niet mogelijk bij dingen die lopen zoals ze moeten lopen, dus geduld hebben is eigenlijk het enige wat je echt kunt doen. Er zijn wel ontwikkelingen bezig op de achtergrond voor je, maar je mag geen enkele druk of sturing gaan uitoefenen hierin. Elke invloed of sturing die je probeert te geven, zal het juist tegenhouden. Laat de dingen dus gebeuren!

* Zal ik ook zeker doen!

7) Welke invloeden van buiten spelen een rol bij het verkopen van mijn bedrijf?
Ridder van staven: Je drang om meteen uit te gaan voeren wat erin je opkomt, is iets wat een rol kan spelen bij deze beslissing. Het kan ook je omgeving zijn die ongeduldig wil dat je snel een beslissing neemt over verkopen of niet. Er kan veel bereikt worden door dingen hardhandig te forceren, maar door te hard van stapel te lopen, slecht te luisteren of te weinig doordacht te handelen kan er nogal wat energie verspild worden. Wees daar dus bedacht op.

* Dit gaat inderdaad over mijn drang!!
-----
Goed dit was mijn legging. Hoewel het niet echt duidelijk is of het gaat lukken is het wel erg duidelijk dat je goed je motieven tegen het licht aan moet houden. Begin met weten wat je wilt, en ga er dan mee verder. Dit is iets waar je meerdere nachtjes over moet slapen. En laat je vooral niet gek maken door je omgeving. Tenslotte is geduld datgene dat je moet uitoefenen.

Ik ben benieuwd wat je er zelf van vind.

Groetjes Julien.



Beste Julien,
Het is duidelijk dat ik nog wat dingen op een rijtje moet gaan zetten, zeker wat betreft de toekomst! Zeker over wat ik na de verkoop zou willen gaan doen! Ik heb er vertrouwen op dat het vast goed gaat komen!

Bedankt voor je uitgebreide legging, het heeft me veel stof tot nadenken gegeven!!
Groetjes, Regina
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 26 '09
Graag gedaan! Ik ben erg benieuwd hoe dit verder gaat lopen voor je. Wil je ons een beetje op de hoogte houden? Of vind je het leuk om je verhaal te vertellen hier, zodat we je ook wat meer inhoudelijk kunnen helpen?
corinaloots
corinaloots aug 26 '09
hallo
ik had mijn foto opnieuw geplaatst
maar sorry ik wist niet dat het te kort dag was daarvoor
nu zij maryssa je kunt ook een Tarot Rider Waite kaart laten leggen zodoende
nu was mijn vraag na heel wat jaren ziekte van mijn ouders
komt er nu ook een keer wat moois in mijn leven en op mijn pad
groetjes en liefs Corina
Emuca
Emuca aug 26 '09
Oh, dit vind ik wel cool. Ik zit namelijk wel met iets.

Zal het op communicatief vlak beter gaan tussen mij en mijn moeder?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 26 '09
Origineel bericht van: corinaloots
hallo
nu was mijn vraag na heel wat jaren ziekte van mijn ouders
komt er nu ook een keer wat moois in mijn leven en op mijn pad
groetjes en liefs Corina

Ik zal eens kijken wat de kaarten jou vertellen.

1. Hoe zit het op dit moment in jouw leven?
De keizerin (3) : Je geeft je helemaal over aan het leven. Het gaat bij jou niet om geld, roem of eer. Vergeet niet te genieten van het leven en jezelf niet onder druk te zetten. Je zit in de fase waarin het creatieve doorbreekt en zich krachtig in je manifesteert. Soms gaat dit wel zo heftig dat je alle andere activiteiten op een laag pitje zet. Je bent nu aan het veranderen en dat is ook de hoogste tijd.

2. Wat moet je doen met jouw leven?
Zwaarden 7: Het word tijd om je eigen weg te gaan. Wel moet je goed en slim nadenken over de aanpak hoe je dit kunt doen. Het zal niet erg netjes kunnen, en waarschijnlijk moet je erom liegen, maar pas dan kan je je eigen leven gaan leiden. Onderschat overigens niet de gevolgen, want die zijn er wel. Maar toch is dit wel iets wat je zou moeten doen.

3. Hoe ziet jouw leven er in de toekomst uit?
Kelken 5: Veel problemen en verdriet heb je in de toekomst die zijn veroorzaakt door je eigen toedoen. Vooral omdat je veel dingen niet hebt gedaan die je eigenlijk had moeten doen. Je hebt je vastgehouden aan gevoelens en ego-waarden en daarom ga je dan met de brokken zitten. Niet alle hoop is verloren, maar dan moet je je echt wel op iets nieuws gaan oriënteren. Bekijk de dingen van een andere kant en draai je om.

4. Wat moet je laten met jouw leven?
Pentakels 5: Je moet het verleden volledig loslaten. Je bent teveel bezig met vroeger en bent daar volledig op gefocussed. Tijd om daar helemaal niet meer mee bezig te zijn en alleen maar vooruit te kijken.

5. Hoe was je leven vroeger?
Kelken 9: Vroeger kon je echt genieten van het leven en zat je volledig in je eigen gevoel. Je was vrolijk en leefde vanuit je gevoel. Je had toen een hoogtepunt in je leven en het was fantastisch.

6. Wat speelt er onbewust in jouw leven?
De hogepriester 5: Onbewust heb je last van een innerlijk conflict tussen de dingen die je wilt en de dingen die je moet. Je hebt moeite om te kiezen. Je hebt het gevoel dat door het doorbreken van je eigen regels, je direct wordt gestraft. Onbewust wil je een extra dimensie van het leven ervaren. Je hebt het gevoel dat je niet echt meer leeft, maar dat je geleefd wordt! Je wilt weer vertrouwen in het leven hebben. Ook je minder leuke kanten moet je onder ogen zien terwijl je er nu onbewust je ogen voor sluit. Neem je eigen houding aan in het leven in plaats van de houding die je geleerd of misschien zelfs opgedrongen hebt gekregen.

7. Welke invloeden van buitenaf beïnvloeden jouw leven?
Aas van zwaarden: Studies en hobby's kunnen jou beïnvloeden. Inzichten die anderen jou aandragen kunnen jou ook beïnvloeden. Je hebt de behoefte om alles op een rijtje te krijgen, en daarbij kan je heel goed geholpen worden. Sta dus open voor wat er op je pad komt! Je zelfvertrouwen is ook iets wat jou erg beïnvloed. Door open te staan, zal dit je zelfvertrouwen ook in positieve zin beïnvloeden.

----
Ok dit was mijn legging. Tijd om goed aan jezelf te werken dus en vooral ook naar de toekomst kijken ipv naar het verleden!

Ik lees graag je reactie.
Debiorah
Debiorah aug 26 '09
Nou Nims, ik heb ook een vraag bedacht laughIk twijfel namelijk tussen twee afstudeerminors. Hopelijk is de vraag duidelijk...

Welke richting dient mijn zielsdoel het beste? Paarden & hulpverlening of ondernemen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '09
Hoi Deborah, ik ben bang dat deze vraag een beetje lastig is bij deze 7 legging. Tenzij ik 2 x 7 leggingen doe, voor elke richting eentje. Maar dat gaat wel even veel tijd kosten, dus als je nog even geduld hebt. Is namelijk een hoop werk om een legging te doen.

Overigens is eerst nog AOD aan de beurt smile.
Heidelroos
Heidelroos aug 27 '09
NiMS !!

Jouw avatar!! eek
Debiorah
Debiorah aug 27 '09
Ik begrijp het nims! En heb natuurlijk wel geduld smileMaar je mag hem ook alleen voor paarden en hulpverlening doen. Denk dat het wel genoeg duidelijkheid geeft.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '09
Ok dan doe ik die alleen voor paarden & hulpverlening. Als ik weer wat tijd gevonden heb wink
Changing
Changing aug 27 '09
NiMS, wil je perse een vraag die mij bezighoudt of kun je ook een algemene tarotlegging doen met bijvoorbeeld mijn foto (van het fotolezen topic) ernaast?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 28 '09
Nee alleen met een vraag. Omdat te voorkomen dat ik het te druk krijg met algemene lezingen. Ik zal dit ook even op de eerste pagina erbij zetten.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 28 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Oh, dit vind ik wel cool. Ik zit namelijk wel met iets.

Zal het op communicatief vlak beter gaan tussen mij en mijn moeder?

Jawel daar is hij dan eindelijk. Jouw lezing.

1. Hoe zit het op dit moment met de communicatie tussen jou en je moeder?
De wereld 21: Jullie communicatie is een goede wisselwerking waarbij jullie elkaar wel in je waarde laten. Jullie beseffen je goed dat de dingen zijn zoals ze nu eenmaal zijn. Alles heeft zijn eigen plaats en tijd, en jullie communcatie volgt dit ook netjes. Jullie worden niet uit het veld geslagen door verdriet en tegenslag.

2. Wat moet je doen met de communicatie tussen jou en je moeder?
Pentakels 4: Blijf vooral communiceren over aardse zaken. Ga er niets aan veranderen want zoals het nu gaat is het gewoon goed. Anders loop je het risico dat het compleet omslaat.

3. Hoe zit het in de toekomst met de communicatie tussen jou en je moeder?
Koningin van zwaarden: In de toekomst is er veel meer inzicht in elkaar en staan jullie ook open voor elkaar. Jullie zijn betrokken met elkaar. Jullie hebben door vallen en opstaan, geleerd op een goede manier met elkaar te communiceren. Er zijn de nodige moeilijkheden doorgemaakt.

4. Wat moet je laten met de communicatie tussen jou en je moeder?
De Keizerin 3: Ga je niet helemaal overgeven aan de communicatie. Wees dus wat op de achtergrond en probeer niet te creatief te zijn naar elkaar. Luister wat dit betreft, NIET naar je intuïtie. Stort je niet zomaar in dingen, maar wees wat behoudener. Laat alles dus bij het oude, en ga GEEN veranderingen in jullie communicatie aan.

5. Hoe zat het vroeger met de communicatie tussen jou en je moeder?
Zwaarden 8: Er zat geen flexibiliteit in jullie communicatie vroeger. Jullie waren helemaal vastgedraaid. Er was sprake van remming en blokkades op alle fronten. Er hebben wel wat confrontaties afgespeeld, die er wel voor zorgen dat je bent waar je nu bent.

6. Wat speelt er op de achtergrond met de communicatie tussen jou en je moeder?
Koningin van Pentakels: Op de achtergrond is het niet belangrijk om vol luxe te leven en dit aan anderen te laten zien. Een goede verbinding is bij jullie op de achtergrond zeer aanwezig. Jullie kunnen best genieten zonder de ander te schaden. Onbewust wil je meer de dingen delen die je kent en meemaakt.

7. Welke invloeden van buitenaf spelen een rol met de communicatie tussen jou en je moeder?
Koning van Staven: Van buitenaf wordt er gevraagd om actie of dat er dingen veranderen. Hierdoor kan je worden meegesleept. Er zijn mensen die grip willen houden op jullie communicatie en er zich misschien mee gaan bemoeien. Wel krijgen jullie ook wel de ruimte om te ontwikkelen, maar het risico is dat er over jullie wordt heengelopen.

---
Goed dit was mijn legging. Eigenlijk is jullie communicatie op dit moment best goed zolang het over aardse en materiële dingen gaat. En aangeraden wordt dan ook, om het vooral hierover te blijven houden. Laat je niet pushen om hier iets aan te veranderen. Ben benieuwd wat je er zelf van vindt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 28 '09
Origineel bericht van: Debiorah
Ik begrijp het nims! En heb natuurlijk wel geduld smileMaar je mag hem ook alleen voor paarden en hulpverlening doen. Denk dat het wel genoeg duidelijkheid geeft.

Prima, dan zal ik die leggen:

1. Hoe zit het op dit moment met de richting paarden en hulpverlening?
De zon 19: Je wilt in alle vreugde en liefde jezelf zijn. Je bent in staat jezelf in alle totaliteit te aanvaarden met deze richting. Je bent nu wat je bent, en bent niet star en dogmatisch. Deze richting laat je jezelf accepteren waardoor je anderen in hun waarde laat.

2. Wat moet je doen met de richting paarden en hulpverlening?
Pentakels 2: Het is een richting die veel ups en downs zal kennen. Je moet hierin dus een goede balans zien te vinden. Durf je flexibel en creatief te zijn? Het is een dubbel gevoel tussen positieve en negatieve dingen, maar het is belangrijk dat je het niet loslaat en alleen maar naar 1 kant te kijken.

3. Hoe zit het in de toekomst met de richting paarden en hulpverlening?
Kelken 8: Je keert je er vanaf en loopt weg uit deze richting. Hoewel de richting staat als een huis, loop je er toch van weg. Het is een kaart van afscheid.

4. Wat moet je laten met de richting paarden en hulpverlening?
Staven 5: Je moet voorkomen dat het ontaard in een chaos en onrust. Kijk uit voor onenigheid en iedere keer weer het gevecht aan te moeten gaan. Het leidt alleen maar tot afleiding in plaats van tot een oplossing. Ga niet vechten voor dingen die er niet toe doen.

5. Hoe zat het vroeger met de richting paarden en hulpverlening?
Koningin van staven: Je bent erg gestimuleerd om deze richting te kiezen. Je wist wat je wilde en hebt dit ook in daden omgezet. Hier heb je ook oprecht en betrokken voor deze richting gekozen.

6. Wat speelt er op de achtergrond met de richting paarden en hulpverlening?
De dood 13: Op de achtergrond moet je vooral afscheid nemen van deze richting. Het is niet langer meer nuttig en ook overbodig. Je bent je hier echter nog niet zo van bewust. Ga de confrontatie met je onzekerheid aan! Het is tijd voor verandering en vernieuwing. En dat weet je wel onbewust, maar het is nog even moeilijk om de knoop door te hakken.

7. Welke invloeden van buitenaf spelen een rol met de richting paarden en hulpverlening?
Staven 3: De rust om je heen is iets wat je beïnvloedt in de keuze voor deze richting. Het lijkt allemaal heel succesvol en daardoor wordt je toch beïnvloed. Het is wel een success kaart, en dat speelt er van buitenaf ook mee. Het ziet er allemaal wel heel goed uit.

----

Goed dit was de legging. Ik hoop dat je nu wat meer weet over de richting. En ik ben benieuwd wat je gaat kiezen.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki