Loading...
nl

Nims - Tarot Rider Waite - Merudi 7 - Gratis

admin
admin sep 5 '09
Lieve NiMs,

Ik zou zo graag willen weten of wij het goed doen met onze zoon Hielke, gaan we goed om met zijn beperkingen, of geven wij hem te weinig ruimte, of zijn we op de verkeerde of juist de goede weg?

Zou je voor mij een legging willen doen?

Liefs,
Marjan
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 5 '09
Origineel bericht van: Ilse
hoi nims, zou je voor mij als je tijd hebt natuurlijk ook eens kaarten willen leggen. Ik ben samen met iemand die veel ouder is dna mij, om precies te zijn 25 jaar.Ik zie hem zo graag, en idem voor hem. En ik verwonder me telkens dat ik hem zo graag zie. Ik wist eerlijkgezegd niet dat je op deze manier van iemand kon houden. Maar ik ben bang voor de toekomst, wat als mijn ouders dit niet accepteren. Ik ben bijna 18, maar wil de band met men ouders zeker niet breken, ik zie hen ook heel graag. Zullen mijn ouders deze relatie accepteren? En komt alles goed? Moet ik deze relatie nog lang verborgen houden of... ?

Je mag kiezen welke kaarten je legt, tenzij je wilt dat ik specifiek ben, niet dta ik veel van kaarten ken

xxx


Hoi Ilse,

Ik ga eens kijken wat de kaarten hierover zeggen. Ik zal een 3-legging doen omdat ik denk dat die wat beter aansluit bij de vraag.

1) Aas van Zwaarden: Door je relatie ben je wat meer in staat om de dingen op een rijtje te kunnen zetten en te begrijpen. Toch is je vriend wel afstandelijk in bepaalde opzichten. Je hebt behoefte om de dingen wat meer op een rijtje te krijgen. Gelukkig beschik je over een heldere geest waarmee je ook knopen kunt doorhakken als je dat moet. Toch zie ik weinig warmte en enthousiasme in de situatie op het moment.

2) Pentakels 5: Vroeger heb je allerlei signalen genegeerd die jou hadden moeten helpen waardoor je nu op het verkeerde spoor zit. Deze relatie heb je helemaal niet nodig en geeft je soms het gevoel dat er misbruik van je wordt gemaakt. Je ben vastgelopen in oud gedrag. Er is wel degelijk hoop, maar dan moet je wel heel erg goed naar jezelf gaan luisteren in plaats van naar anderen. Neem GEEN genoegen met weinig of niets, want jij bent veel meer waard!

3) Het rad van fortuin (10): In de toekomst val je vaak in herhaling van je oude patronen. Het is erg moeilijk voor jou om jezelf echt te veranderen. Iedere keer komt dezelfde ellende weer terug in je leven, zodat je voor jezelf eens een keertje het anders kunt doen. Blijkbaar heb je dit nodig, want je bent erg koppig en hardleers. Om hieruit te komen moet je echt afstand nemen van de situatie en goed te kijken wat er in je omgeving gebeurd.

---
Goed dit was mijn legging. Ik denk dat je vooral eens bij jezelf moet gaan kijken hoe je in bepaalde dingen zit. Laat niemand anders voor jou een beslissing nemen, of je pushen om iets te doen. Ik ben benieuwd wat je van de legging vindt.

Groetjes Julien.
Cialara
Cialara sep 5 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Eniroj
Hoi Julien, ik worstel een beetje met de vraag hoe wij hier met onze zoon S en zijn helderziendheid omgaan, of we op de goede weg zijn, en wat de toekomst hierin zal zijn voor ons als gezin.
Zou je voor mij jouw Merudi 7 willen leggen?


Hoi Jorine,

Ook al heb je me gevraagd of ik de legging niet wil doen omdat je liever anderen voorrang geeft wil ik toch graag de legging voor je doen. Juist omdat ik het belangrijk vindt dat iedereen geholpen wordt en er geen uitzonderingen zijn. Dus bij deze toch mijn legging voor jou.

1) Hoe gaan we op dit moment om met onze zoon S?
Koning van Kelken: Op dit moment gaan jullie heel wijs om met jullie zoon. Jullie handelen sturend en doortastend maar zijn toch erg verbonden met de spiritualiteit van jullie zoon. Het is niet super geordend of structureel, maar juist daarom enorm intuïtief. Jullie begeleiden vanuit jullie diepe en gewortelde gevoel en dat is nou eenmaal niet zo zakelijk en gestructureerd. Juist dat is goed omdat jullie snel doorhebben welke thema's er bij jullie zoon spelen, en kunnen er daardoor heel goed op inspelen.
Dit voelt als een compliment grin

2) Wat moeten we doen met onze zoon S?
Koningin van Kelken: Jullie moeten vooral open blijven staan voor de intuïtie en aanvoelende vermogens van S. Jullie weten wat S wil, en kan daar dan ook op reageren. Wees vooral kalm zodat S heel veel de ruimte krijgt voor zijn ontwikkeling, en zonder jezelf daarin te verliezen. Jullie zullen dan precies kunnen aanvoelen wat S nodig heeft en een stimulerende en spirituele factor in zijn leven zijn.

3) Hoe gaan we in de toekomst om met onze zoon S?
Aas van Staven: Veel nieuwe en creatieve ideeën komen er nog naar voren in de toekomst. Je hebt er ook echt zin in om dit voor hem te doen. Jullie zijn ook toe aan nieuwe uitdagingen in de toekomst en die komen er ook zeker. Alles zit mee zolang je niet te hard van stapel loopt.

4) Wat moeten we laten bij onze zoon S?
Staven 8: Ga niet te gehaast dingen afronden en alweer op naar het volgende. Neem juist de rust en de tijd om de dingen te laten komen die er zijn. Laat niet alles buiten jezelf om gebeuren, maar houdt zeker de controle over de situatie.
Dit is inderdaad iets om aan te blijven denken...

5) Hoe ging het vroeger met onze zoon S?
Staven 6: Er zijn veel overwinningen behaald, maar daar is nooit echt bij stil gestaan. Want iedere keer was er weer een nieuwe uitdaging die jullie moesten overwinnen. Jullie waren daadkrachtig en actief met jullie zoon. Er is veel resultaat gehaald, maar jullie zijn er toch nog steeds veel mee bezig. Het is allemaal wel erg positief!

6) Wat speelt er op de achtergrond met onze zoon S?
Kelken aas: Er is enorm veel spiritualiteit aanwezig waaruit een enorme vervulling ontstaat. Niet dat het concreet meezit, maar wel omdat jullie in staat zijn, diepe gevoelslagen bij S aan te boren. Juist de toegang tot de dromen, tekenen en verbeelden, geven S toegang tot de diepe gevoelsbron in zichzelf. Wel is het zaak om niet in de dromen te blijven hangen en daardoor niets te doen met datgene wat er geleerd wordt.

7) Welke invloeden van buitenaf spelen een rol bij onze zoon S?
Koning van Staven: Een kalm en diep enthousiasme speelt een belangrijke rol bij S. Hierbij moet het proces niet uit handen glippen want S heeft de neiging om iedere druk of sturing te ontlopen. Daarvoor heeft hij ontplooingsruimte nodig. Maar er moet wel degelijk een structuur, orde en verantwoordelijkheid zijn.
Ja, dat laatste vind ik ook belangrijk.

----
Ok dit was mijn legging. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.


Lieve NiMS,

Dit zijn ontzettend mooie en stimulerende kaarten die je gelegd hebt. Hele goede tips en zowaar ook nog complimenten. Dank je wel! Hier kunnen we zeker wat mee.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 6 '09
Origineel bericht van: tarot76

Mijn vraag is...Waar moet ik nu mijn aandacht oprichten??
Is dat duidelijk genoeg...of is dat nog steeds te algemeen...moet ik mij meer richten op spirituele groei of moet ik mij gaan richten op werk...dilemma, dilemma, dilemma...wat moet ik nu crazylaugh


1) Hoe zit het nu met mijn aandacht?
Staven 9: Je bent op dit moment heel erg gericht op strijden voor wat je wilt. Deze strijd is echter maar één kant op gericht. Je bent zo gewend om te strijden, dat je niet meer doorhebt dat het ook anders kan. Kijk uit dat je niet te eenzijdig blijft reageren. Sta open en laat dingen wat meer rusten.

2) Wat moet ik doen met mijn aandacht?
Zwaarden 7: Maak een goed plan om uit de situatie te komen waar je nu je aandacht op hebt gericht. Toch is dit niet zonder gevaren en zal ook de nodige problemen met zich mee kunnen brengen. Er is dus een slimme aanpak nodig.

3) Waar is in de toekomst mijn aandacht op gericht?
Kelken 6: Een nieuwe fase begint als je bij je innerlijke kind bent gekomen. Je bent niet meer gericht op je jeugd, maar kan nog wel de gevolgen van je jeugd ondervinden. Kijk wel uit dat je je verleden niet gaat romantiseren. Je zit in een andere cyclus en bent tenslotte geen kind meer.

4) Wat moet ik laten met mijn aandacht?
Staven 8: Ga niet snel de dingen afronden of forceren tot een eind te brengen. Laat niet alles buiten jezelf om spelen, maar kijk eens goed waar je echt invloed op hebt.

5) Hoe zat het vroeger met mijn aandacht?
Aas van zwaarden: Vroeger was je goed in staat om de chaos te kunnen ordenen en te begrijpen. Daarin was je wel enigzins afstandelijk. Je kon goed knopen doorhakken en had een heldere geest. Je was heel zelfzeker. Wel zit er weinig warmte en enthousiasme in je aandacht vroeger.

6) Wat speelt er op de achtergrond met mijn aandacht?
Kelken 8: Onbewust keer je je af van de situatie waar je inzit. Je gevoelens laat je onbewust achter je en je voelt je hierdoor onzeker. Er is nog geen zicht op iets nieuws en dat vind je onbewust erg lastig. Toch weet je diep van binnen dat de tijd van afscheid toch wel er is.

7) Welke invloeden van buitenaf spelen een rol bij mijn aandacht?
De zegewagen 7: Jouw drang om een duidelijk en herkenbare persoon te zijn, beïnvloed jou van buitenaf. Ook jouw ego is iets wat een rol speelt bij jouw aandacht. Deze is meer gericht op ego zaken, dan op zaken die echt bij je binnenkomen.

-----

Ok dit was mijn legging. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 6 '09
Origineel bericht van: Changing
Lieve NiMS,

Zou je voor mij een legging willen doen over mijn gezondheid? Ik maak me zorgen over iets en alhoewel ik weet dat ik er mee naar de dokter toe moet (en dat ook ga doen) ben ik ook benieuwd wat de kaarten erover zeggen.

Alvast bedankt, ik wacht geduldig tot je tijd en zin hebt.


1) Hoe is het nu met mijn gezondheid?
De Dood 13: Neem afscheid van de dingen die je niet meer nodig hebt. Laat je maskers los, waarachter je jezelf steeds verschuilt. Het gaat ten koste van je gezondheid. Ook al voelt het best vertrouwd zoals je nu bent en voelt, toch is het tijd om dit te laten gaan. Heel onzeker wordt je ervan, maar je huidige gevoel helpt je gewoon niet op dit moment. Het kost je steeds meer moeite om "de deksel op de put" te houden, en dat merk je dus nu ook door in je gezondheid.

2) Wat moet ik doen met mijn gezondheid?
Zwaarden 9: Angsten en negatieve gedachten hangen constant op de achtergrond. Je moet je echt weer open gaan stellen voor het leven en je dwanggedachten te laten wegvloeien in plaats van je je erdoor te laten meeslepen.

3) Hoe is het in de toekomst met mijn gezondheid?
De magier 1: Een nieuw begin waarin je ook echt actief iets doet. Je pakt de dingen aan, maakt doelen voor jezelf en gaat er echt mee aan het werk. Dat wil dus niet zeggen dat je ook meteen resultaat ziet, want je begint nu pas echt.

4) Wat moet ik laten met mijn gezondheid?
Schildknaap van staven: Ontplooi niet teveel nieuwe initiatieven want die gaan ten koste van je gezondheid. Het is de bedoeling dat je richting krijgt en niet meer alle kanten opgaat.

5) Hoe was het vroeger met mijn gezondheid?
Aas van Staven: Vroeger was het makkelijk om te doen waar je zin in had. Nieuwe uitdagingen waren er genoeg, en er kwam genoeg op je pad. Je was enthousiast en energiek. Alles zat mee en je liep niet te hard van stapel.

6) Wat speelt er op de achtergrond met mijn gezondheid?
Staven 2: Je voelt je erg dubbel over je levensdoel. Je voelt je hierdoor eenzaam en leeg van binnen. Je kunt door hard te werken wel alles bereiken, maar maakt je dit ook gelukkig? Wat mis je nu eigenlijk echt?

7) Wat beinvloed mijn gezondheid van buitenaf?
Matigheid 14: Als je minder energie in je maskers steekt en je niet meer anders doet dan dat je bent, zal je een groot deel van je ballast overboord kunnen gooien. Er komt weer wat rust en tevredenheid als je jezelf weer durft te zijn. Vind harmonie in jezelf en doorbreek zo de impasse waarin je nu met jezelf zit. Hak je eigen knopen eens door.

----

Ok dit was mijn legging. Ik ben benieuwd naar je reactie.
Changing
Changing sep 6 '09
Dank je wel voor de legging. Er zitten een heleboel adviezen in waar ik over moet nadenken, echt naar binnen gaan om te ontdekken wat ik het beste los kan laten. Daar ga ik zeker mee aan de slag. Het is voor mij heel zinvol om dit allemaal te lezen! Nogmaals dank.
taro
taro sep 6 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: tarot76

Mijn vraag is...Waar moet ik nu mijn aandacht oprichten??
Is dat duidelijk genoeg...of is dat nog steeds te algemeen...moet ik mij meer richten op spirituele groei of moet ik mij gaan richten op werk...dilemma, dilemma, dilemma...wat moet ik nu crazylaugh


1) Hoe zit het nu met mijn aandacht?
Staven 9: Je bent op dit moment heel erg gericht op strijden voor wat je wilt. Deze strijd is echter maar één kant op gericht. Je bent zo gewend om te strijden, dat je niet meer doorhebt dat het ook anders kan. Kijk uit dat je niet te eenzijdig blijft reageren. Sta open en laat dingen wat meer rusten.

Ik ben op zoek naar meer duidelijkheid...of dat nu echt het zelfde is als strijden?....strijden is als je alles op alles zet om iets te bereiken...dat doe ik niet...ik ben meer afwachtend en bekijk alles van alle kanten...ik hoor ook graag de meningen en gedachtegangen van een ander er over...om zo mijn eigen conclusie eruit te trekken en daardoor iets meer duidelijkheid voor mijzelf te scheppen.

2) Wat moet ik doen met mijn aandacht?
Zwaarden 7: Maak een goed plan om uit de situatie te komen waar je nu je aandacht op hebt gericht. Toch is dit niet zonder gevaren en zal ook de nodige problemen met zich mee kunnen brengen. Er is dus een slimme aanpak nodig.

Daar ben ik mee bezig.

3) Waar is in de toekomst mijn aandacht op gericht?
Kelken 6: Een nieuwe fase begint als je bij je innerlijke kind bent gekomen. Je bent niet meer gericht op je jeugd, maar kan nog wel de gevolgen van je jeugd ondervinden. Kijk wel uit dat je je verleden niet gaat romantiseren. Je zit in een andere cyclus en bent tenslotte geen kind meer.

Dat advies kreeg ik gisteren ook...ga bewust je innerlijke kind zoeken

4) Wat moet ik laten met mijn aandacht?
Staven 8: Ga niet snel de dingen afronden of forceren tot een eind te brengen. Laat niet alles buiten jezelf om spelen, maar kijk eens goed waar je echt invloed op hebt.

ik ga niet te snel...eerder te langzaam...het remt mij nu...het wordt juist tijd dat ik dingen ga afronden...ik hou juist alles teveel bij me...ik moet leren loslaten en het niet allemaal op mijzelf te betrekken.

5) Hoe zat het vroeger met mijn aandacht?
Aas van zwaarden: Vroeger was je goed in staat om de chaos te kunnen ordenen en te begrijpen. Daarin was je wel enigzins afstandelijk. Je kon goed knopen doorhakken en had een heldere geest. Je was heel zelfzeker. Wel zit er weinig warmte en enthousiasme in je aandacht vroeger.

Dit klopt gedeeltelijk maar ipv weinig warmte en enthousiasme was ik juist erg enthousiast over de dingen die ik deed...mijn moeder en collega's werden wel eens moe van mijn onuitputtelijke drive ;), stonden daar erg van te kijken...ik was en ben nog steeds iemand die snel enthousiast te krijgen is...gezelligheid en de warmte van de mensen om je heen die je zoooo dierbaar zijn...alleen daarvan wordt / werd ik al blij en enthousiast...alleen door bepaalde factoren die nu spelen kan ik niet meer zomaar doen wat ik wil...en daar probeer ik duidelijkheid over te krijgen...maar enthousisat was en ben ik nog steeds

6) Wat speelt er op de achtergrond met mijn aandacht?
Kelken 8: Onbewust keer je je af van de situatie waar je inzit. Je gevoelens laat je onbewust achter je en je voelt je hierdoor onzeker. Er is nog geen zicht op iets nieuws en dat vind je onbewust erg lastig. Toch weet je diep van binnen dat de tijd van afscheid toch wel er is.

Ik heb juist het gevoel dat ik er erg voor open sta...ik stop het niet weg, ik zie het onder ogen...dat ik meer duidelijkheid moet zoeken...onzeker komt omdat ik even niet weet waar ik met mijn gevoel heen moet...en dat het tijd voor afscheid is daar ben ik mij bewust van...maar komt die afscheid door lichamelijke problemen....daar draait mijn vraag om...ben ik nog in staat om te werken of is het beter om mij naar het spirituele te richten??? daar draait mijn onzekerheid om

7) Welke invloeden van buitenaf spelen een rol bij mijn aandacht?
De zegewagen 7: Jouw drang om een duidelijk en herkenbare persoon te zijn, beïnvloed jou van buitenaf. Ook jouw ego is iets wat een rol speelt bij jouw aandacht. Deze is meer gericht op ego zaken, dan op zaken die echt bij je binnenkomen.

Dit klopt niet blush...ik ben niet iemand die op de voorgrond treedt...ik ben liever iemand van achter de schermen...ik ben een stille helper die alles vanuit het gevoel doet...en zo de emotie of situatie van een ander aanvoelt. Ik hoef mij niet belangrijk te voelen. Die taak mag een ander uitvoeren hahaha.
Ik heb dus geen groot ego(heb het even aan mijn man gevraagd, hoe hij dit zag...want stel je voor dat dit mijn blinde vlek is en ik het niet wil en kan zien van mezelf wink
Hij zei dat ik iemand ben...die helpt en handelt zonder er zelf iets voor terug te hoeven...ik hoef ook niet te horen dat ik iets goed doe...wordt ik allen maar erg verlegen en ongemakkelijk van blush...ik handel uit liefde en daar hoef ik niets voor terug...geen schouderklopje etc... in werk en privé ben ik niet iemand die wilt horen...zoooo jij doet het goed...laat mij maar gewoon mijn ding doen...daar wordt ik al gelukkig van...misschien moet deze kaart anders geinterpreteerd worden?


-----

Ok dit was mijn legging. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.


dankjewel Nims voor je tijd en energie laugh
spirit
spirit sep 6 '09
Origineel bericht van: NiMS
@Tarot76, dat is een prima vraag.

@Spirit, ik doe geen algemene leggingen dus graag een specifieke vraag / dilemma dat ik voor je moet leggen.


MMMMMM..... dan zou ik graag wat willen weten over de ontwikkelingen mbt mijn gezondheid.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 6 '09
Origineel bericht van: tarot76

7) Welke invloeden van buitenaf spelen een rol bij mijn aandacht?
De zegewagen 7: Jouw drang om een duidelijk en herkenbare persoon te zijn, beïnvloed jou van buitenaf. Ook jouw ego is iets wat een rol speelt bij jouw aandacht. Deze is meer gericht op ego zaken, dan op zaken die echt bij je binnenkomen.

Dit klopt niet blush...ik ben niet iemand die op de voorgrond treedt...

...misschien moet deze kaart anders geinterpreteerd worden?


Ja je hebt helemaal gelijk. Deze kaart ging over de invloeden van buitenaf en dus niet over jou. Het zijn juist de ego's in jouw omgeving die jou beïnvloeden en de ego-tochten die er in jouw omgeving worden gevoerd, waar je toch door beïnvloed wordt. Dus kijk eens om je heen wie er ego-spelletjes spelen, en laat je daar niet meer door beinvloeden.
taro
taro sep 6 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: tarot76

7) Welke invloeden van buitenaf spelen een rol bij mijn aandacht?
De zegewagen 7: Jouw drang om een duidelijk en herkenbare persoon te zijn, beïnvloed jou van buitenaf. Ook jouw ego is iets wat een rol speelt bij jouw aandacht. Deze is meer gericht op ego zaken, dan op zaken die echt bij je binnenkomen.

Dit klopt niet blush...ik ben niet iemand die op de voorgrond treedt...

...misschien moet deze kaart anders geinterpreteerd worden?


Ja je hebt helemaal gelijk. Deze kaart ging over de invloeden van buitenaf en dus niet over jou. Het zijn juist de ego's in jouw omgeving die jou beïnvloeden en de ego-tochten die er in jouw omgeving worden gevoerd, waar je toch door beïnvloed wordt. Dus kijk eens om je heen wie er ego-spelletjes spelen, en laat je daar niet meer door beinvloeden.


Hey Nims...nu snap ik hem laugh...ik dacht dat je het over mij had....dat dit op mijn omgeving slaat klopt.
Ik ben mij er van bewust...en weet dat ik moet oppassen.
Erg bedankt voor je tijd laugh
admin
admin sep 6 '09
Als ik mag? Zegenwagen staat niet noodzakelijkerwijze voor "ego"..doch evengoed voor mensen die hun veilige thuis (zie de stad achter de zegenwage) durven verlaten, om met al hun gaves en talenten, hun vertrouwen en hun overgave, en niet meer vasthoudend aan het verleden, of oude ik, (zie, geen teugels aan de twee sfinxen) hun weg kunnen volgen.
De beinvloeding zou dan kunnen zijn, dat je daar in mee kunt gaan, dus het kan evengoed positief zijn.

liefs,
Bellefleur
Begrip
Begrip sep 6 '09
nja, da klopt dus helemaal, hardleers zal ik inderdaad wel zijn wnat ik kom telkens in dezelfde situatie terecht en bent eigenlijk echt een beetje beu, koppig ben ik soms ook wel, haha denk ik winken inderdaad in de reltaie waarin ik nu zit ligt men enthousiasme klein want de situatie is nogal moeilijk ( zoals gewoonlijk), alvast bedankt om het kaartje te trekken en voor de lieve woordjes

xxx Ilse
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 7 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Lieve NiMs,

Ik zou zo graag willen weten of wij het goed doen met onze zoon Hielke, gaan we goed om met zijn beperkingen, of geven wij hem te weinig ruimte, of zijn we op de verkeerde of juist de goede weg?

Zou je voor mij een legging willen doen?

Liefs,
Marjan


Ik zal ook voor jullie een legging doen.

1) Hoe gaan we op dit moment om met Hielke?
Zwaarden 5: Het is eigenlijk een gevecht zonder winnaar. Alleen met sluwheid en truukjes is het nog mogelijk om enig resultaat te halen. Het is absoluut geen positieve situatie. Hielke voelt zich minderwaardig en waardeloos en vind het daarom ook heel moeilijk om een goede relatie met het leven aan te gaan.

2) Wat moeten we doen in de omgang met Hielke?
Koning van Zwaarden: Probeer wat meer vanuit de ratio te kijken naar Hielke en wat minder vanuit het gevoel. Er kunnen makkelijk woorden ontstaan, maar doordat jullie gedachten helder en inzichtvol zijn, is dit toch heel waardevol. Hielke is zelf een uitstekend onderzoeker die iedere onvolkomendheid moeiteloos kan opsporen en verhelpen.

3) Hoe gaan we in de toekomst om met Hielke?
Pentakels 3: Hielke wordt bijgestaan op spiritueel en materieel vlak door jullie. Hij is druk bezig met zich te ontwikkelen en is daar nog lang niet mee klaar. Er vind een een goed overleg plaats tussen jullie drieën over de ontwikkeling die er nodig is.

4) Wat moeten we laten met de omgang van Hielke?
Zwaarden 7: Loop niet weg van Hielke of probeer hem door middel van sluwe truukjes te veranderen. Maak geen concreet plan voor Hielke maar laat het gewoon op je afkomen. Ga niet verzanden in slimmigheidjes of handigheidjes, want daarmee help je Hielke niet verder mee.

5) Hoe gingen we vroeger met Hielke om?
De zegewagen 7: Jullie hebben Hielke geholpen om een eigen identiteit te ontwikkelen. Hiermee heeft hij de behoefte en drang gekregen om zelfbewuster te functioneren en wilskracht te tonen. Hij heeft een ego ontwikkeld waarmee hij zichzelf kan zijn. Jullie hebben hard gewerkt om Hielke zo onafhankelijk mogelijk te maken.

6) Wat speelt er op de achtergrond bij Hielke?
De dood 13: Op de achtergrond is het vooral afscheid nemen waar Hielke moeite mee heeft. Hij kan niets afsluiten en draagt dus alles met zich mee. Hij heeft hiervoor verschillende maskers ontwikkelt, waarmee hij zich een houding aanmeet. Deze maskers moeten eigenlijk worden losgelaten. Er wordt een periode afgesloten, maar of Hielke dat wil? Dat weet ik niet.

7) Wat beïnvloed Hielke van buitenaf?
Kelken 2: Een enorme dubbelheid van jullie als ouders beinvloed Hielke enorm. De tweestrijd die gevoerd word, heeft zijn invloed op Hielke. Het is ook niet makkelijk, maar het raakt hem wel. Toch zijn jullie heel goed in staat om de twee aparte werelden goed met elkaar te laten verbinden, waardoor het met veel voorzichtigheid wordt aangegaan. Erg knap dat jullie dit lukt.

---

Ok dit was mijn legging. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 7 '09
Origineel bericht van: Ilse
nja, da klopt dus helemaal, hardleers zal ik inderdaad wel zijn wnat ik kom telkens in dezelfde situatie terecht en bent eigenlijk echt een beetje beu, koppig ben ik soms ook wel, haha denk ik winken inderdaad in de reltaie waarin ik nu zit ligt men enthousiasme klein want de situatie is nogal moeilijk ( zoals gewoonlijk), alvast bedankt om het kaartje te trekken en voor de lieve woordjes

xxx Ilse

En waarom trek je steeds dezelfde situatie aan dan?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 7 '09
Origineel bericht van: spirit

MMMMMM..... dan zou ik graag wat willen weten over de ontwikkelingen mbt mijn gezondheid.

Prima dan zal ik eens voor je kijken:

1) Hoe zit het nu met mijn gezondheid?
Kelken 2: Je gezondheid is erg dubbel. Lukt het je ook om in het reine te komen met één en ander? Je kan eigenlijk niet goed bepalen of het nu goed of slecht met je gaat, omdat je niet weet of jij nou de oorzaak van je problemen bent, of dat je omgeving hier de oorzaak van is.

2) Wat moet ik doen met mijn gezondheid?
Schildknaap van zwaarden: Je moet wat minder nadenken en wat meer dingen spontaan doen. Dat doordachte altijd, is niet goed voor je gezondheid. Ook moet je wat minder je aandacht op je gezondheid leggen, want dan juist wordt het allemaal erger.

3) Hoe zit het in de toekomst met mijn gezondheid?
Kelken 3: Geluk en vreugde is er in de toekomst. Je hebt hiervoor ook hard moeten werken en hebt dit ook niet zomaar bereikt. Ook is het zo dat je er nog niet ben, maar de tocht die je aflegt is erg leuk en wordt je enorm blij van.

4) Wat moet ik laten met mijn gezondheid?
Kelken 10: Accepteer niet zomaar de dingen die anderen van je vinden of tegen je zeggen. Doe niet alsof er niets aan de hand met je is en houdt je ook niet groot voor een ander. Kom voor jezelf op en vecht voor jezelf. Leg je zeker niet neer bij wat je voelt.

5) Hoe was het vroeger met mijn gezondheid?
Koningin van Kelken: Je was in goed contact met je hogere zelf en zeer volwassen. Je wist precies wat je van je lichaam kon vragen en was ook zelden ziek. Je kon goed voor je lichaam zorgen. Je was wat naar binnen gekeerd en kalm.

6) Wat speelt er op de achtergrond met mijn gezondheid?
De maan 18: Er speelt enorm veel op de achtergrond in de vorm van dromen, symbolen, fantasieën en dagdromen. Deze hebben echter ook een impact op je gezondheid. Want jouw onbewuste is zo anders als jouw bewuste. Neem alleen al je gevoelens waar je geen touw aan kunt vastknopen. Je kunt ze allen niet echt wegdrukken al die gevoelens. Toch geven al deze gevoelens en indrukken je een duidelijk beeld van welke diepliggende problemen er graag opgelost willen worden. Ga dus ook deze gevoelens en beelden op creatieve of kunstzinnige manier omzetten om zo inzicht te krijgen in waar je aan moet werken.

7) Wat beinvloedt mijn gezondheid van buitenaf?
Staven 8: Een rusteloze omgeving beinvloedt je. Er word gepushed voor een snelle afronding van de problemen. Alles gebeurd om je heen en gaat langs je heen. Je hebt geen grip op je omgeving en dat beinvloed jouw gezondheid. Je bent bang dat je niet op tijd op de juiste plek bent, en dat geeft je geen gerust gevoel.
---
Goed dit was mijn legging. Ik lees graag je reactie.
spirit
spirit sep 7 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: spirit

MMMMMM..... dan zou ik graag wat willen weten over de ontwikkelingen mbt mijn gezondheid.

Prima dan zal ik eens voor je kijken:

1) Hoe zit het nu met mijn gezondheid?
Kelken 2: Je gezondheid is erg dubbel. Lukt het je ook om in het reine te komen met één en ander? Je kan eigenlijk niet goed bepalen of het nu goed of slecht met je gaat, omdat je niet weet of jij nou de oorzaak van je problemen bent, of dat je omgeving hier de oorzaak van is. 2) Wat moet ik doen met mijn gezondheid?Dit klopt, ik weet inderdaad niet welke kant het op gaat confused

Schildknaap van zwaarden: Je moet wat minder nadenken en wat meer dingen spontaan doen. Dat doordachte altijd, is niet goed voor je gezondheid. Ook moet je wat minder je aandacht op je gezondheid leggen, want dan juist wordt het allemaal erger. De aandacht niet op mijn gezonheid leggen is moeilijk als het je in het dagelijkse leven erg beperkt.
Ik ben iemand die juist probeerd afleiding te zoeken om er maar niet mee bezig te zijn.En misschien omdat ik dat doe ben ik er juist bewust mee bezig haha laugh


3) Hoe zit het in de toekomst met mijn gezondheid?
Kelken 3: Geluk en vreugde is er in de toekomst. Je hebt hiervoor ook hard moeten werken en hebt dit ook niet zomaar bereikt. Ook is het zo dat je er nog niet ben, maar de tocht die je aflegt is erg leuk en wordt je enorm blij van. De tocht die ik nu afleg is helemaal niet leuk hoor... Maar ik hoop dat als alles voorbij is de tocht heel leuk gaat worden.Want ik ben erg postief ingesteld.4)

Wat moet ik laten met mijn gezondheid?

Kelken 10: Accepteer niet zomaar de dingen die anderen van je vinden of tegen je zeggen. Doe niet alsof er niets aan de hand met je is en houdt je ook niet groot voor een ander. Kom voor jezelf op en vecht voor jezelf. Leg je zeker niet neer bij wat je voelt. Deze is echt goed..... Dankje wel ik weet het en ik zit ook echt in deze leerfase.Dit is een bevestiging van waar ik nu mee bezig ben en ik wordt er blij van dat jij dit hebt gelezen in de kaarten.

5) Hoe was het vroeger met mijn gezondheid?
Koningin van Kelken: Je was in goed contact met je hogere zelf en zeer volwassen. Je wist precies wat je van je lichaam kon vragen en was ook zelden ziek. Je kon goed voor je lichaam zorgen. Je was wat naar binnen gekeerd en kalm. Ook hier heb je gelijk in maar 3 jaar geleden is die zekerheid omgedraaid naar onzekerheid.
Ik hoop wel weer het gevoel van die zekerheid terug te krijgen.Ik was alleen niet naar binnen gekeerd dat ben ik nu meer als toen.Toen was ik zo spontaan en extrovert.


6) Wat speelt er op de achtergrond met mijn gezondheid?
De maan 18: Er speelt enorm veel op de achtergrond in de vorm van dromen, symbolen, fantasieën en dagdromen. Deze hebben echter ook een impact op je gezondheid. Want jouw onbewuste is zo anders als jouw bewuste. Neem alleen al je gevoelens waar je geen touw aan kunt vastknopen. Je kunt ze allen niet echt wegdrukken al die gevoelens. Toch geven al deze gevoelens en indrukken je een duidelijk beeld van welke diepliggende problemen er graag opgelost willen worden. Ga dus ook deze gevoelens en beelden op creatieve of kunstzinnige manier omzetten om zo inzicht te krijgen in waar je aan moet werken. Ben ik mee bezig, aan het proberen althans. confused7)

Wat beinvloedt mijn gezondheid van buitenaf?
Staven 8: Een rusteloze omgeving beinvloedt je. Er word gepushed voor een snelle afronding van de problemen. Alles gebeurd om je heen en gaat langs je heen. Je hebt geen grip op je omgeving en dat beinvloed jouw gezondheid. Je bent bang dat je niet op tijd op de juiste plek bent, en dat geeft je geen gerust gevoel. Grip op mijn omgeving heb ik wel hoor ik ben de baas in huis ha ha.Maar op sommige mensen heb je geen grip en daar moet ik zoals je al eerder zei afstand van nemen en loslaten.Ik ben daar mee bezig en het gaat al aardig moet ik eerlijk zeggen.---
Goed dit was mijn legging. Ik lees graag je reactie.

Ik vind het helemaal leuk en goed wat je hebt gedaan.Het blijft bijzonder.
Bedankt voor je tijd en je mooie leerzame woorden.
Liefs Spirit
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 7 '09
Bedankt voor je reactie. Ben blij dat je er herkenning in vindt. Success met ermee aan de slag te gaan, want het is geen makkelijke weg.
spirit
spirit sep 7 '09
Ik weet het, ik ben gezegend met een positief en wilskrachtig karakter.
liefs Spirit
admin
admin sep 8 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Larapinta
Lieve NiMs,

Ik zou zo graag willen weten of wij het goed doen met onze zoon Hielke, gaan we goed om met zijn beperkingen, of geven wij hem te weinig ruimte, of zijn we op de verkeerde of juist de goede weg?

Zou je voor mij een legging willen doen?

Liefs,
Marjan


Ik zal ook voor jullie een legging doen.

1) Hoe gaan we op dit moment om met Hielke?
Zwaarden 5: Het is eigenlijk een gevecht zonder winnaar. Alleen met sluwheid en truukjes is het nog mogelijk om enig resultaat te halen. Het is absoluut geen positieve situatie. Hielke voelt zich minderwaardig en waardeloos en vind het daarom ook heel moeilijk om een goede relatie met het leven aan te gaan.

2) Wat moeten we doen in de omgang met Hielke?
Koning van Zwaarden: Probeer wat meer vanuit de ratio te kijken naar Hielke en wat minder vanuit het gevoel. Er kunnen makkelijk woorden ontstaan, maar doordat jullie gedachten helder en inzichtvol zijn, is dit toch heel waardevol. Hielke is zelf een uitstekend onderzoeker die iedere onvolkomendheid moeiteloos kan opsporen en verhelpen.

3) Hoe gaan we in de toekomst om met Hielke?
Pentakels 3: Hielke wordt bijgestaan op spiritueel en materieel vlak door jullie. Hij is druk bezig met zich te ontwikkelen en is daar nog lang niet mee klaar. Er vind een een goed overleg plaats tussen jullie drieën over de ontwikkeling die er nodig is.

4) Wat moeten we laten met de omgang van Hielke?
Zwaarden 7: Loop niet weg van Hielke of probeer hem door middel van sluwe truukjes te veranderen. Maak geen concreet plan voor Hielke maar laat het gewoon op je afkomen. Ga niet verzanden in slimmigheidjes of handigheidjes, want daarmee help je Hielke niet verder mee.

5) Hoe gingen we vroeger met Hielke om?
De zegewagen 7: Jullie hebben Hielke geholpen om een eigen identiteit te ontwikkelen. Hiermee heeft hij de behoefte en drang gekregen om zelfbewuster te functioneren en wilskracht te tonen. Hij heeft een ego ontwikkeld waarmee hij zichzelf kan zijn. Jullie hebben hard gewerkt om Hielke zo onafhankelijk mogelijk te maken.

6) Wat speelt er op de achtergrond bij Hielke?
De dood 13: Op de achtergrond is het vooral afscheid nemen waar Hielke moeite mee heeft. Hij kan niets afsluiten en draagt dus alles met zich mee. Hij heeft hiervoor verschillende maskers ontwikkelt, waarmee hij zich een houding aanmeet. Deze maskers moeten eigenlijk worden losgelaten. Er wordt een periode afgesloten, maar of Hielke dat wil? Dat weet ik niet.

7) Wat beïnvloed Hielke van buitenaf?
Kelken 2: Een enorme dubbelheid van jullie als ouders beinvloed Hielke enorm. De tweestrijd die gevoerd word, heeft zijn invloed op Hielke. Het is ook niet makkelijk, maar het raakt hem wel. Toch zijn jullie heel goed in staat om de twee aparte werelden goed met elkaar te laten verbinden, waardoor het met veel voorzichtigheid wordt aangegaan. Erg knap dat jullie dit lukt.

---

Ok dit was mijn legging. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.


Wow, NiMs, wat mooi, daar kan ik heel wat uithalen!!!

Liefs,
M
Cosmos
Cosmos sep 9 '09
Hey nims,

ik zou heel graag een beetje verheldering kunnen gebruiken over mezelf en mijn ontwikkeling. Dus waar ik nu sta en waar ik mee bezig ben of mee bezig ga zijn in mijn leven.
Ik heb uiteraard alle geduld..
(Dit valt niet onder een algemene legging, hoop ik?)
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki