Loading...
nl

Nims - Tarot Rider Waite - Merudi 7 - Gratis

Debiorah
Debiorah aug 28 '09
Quote:
1. Hoe zit het op dit moment met de richting paarden en hulpverlening?
De zon 19: Je wilt in alle vreugde en liefde jezelf zijn. Je bent in staat jezelf in alle totaliteit te aanvaarden met deze richting. Je bent nu wat je bent, en bent niet star en dogmatisch. Deze richting laat je jezelf accepteren waardoor je anderen in hun waarde laat.

Dit past goed bij de reden waarom ik voor deze richting wil kiezen. Deze richting is namelijk meer georienteerd op esoterie en de innerlijke beleving van mens & dier. Het is minder star qua theorieen/modellen en regeltjes. Het bied mij meer vrijheid om mijn kwaliteiten te gebruiken. Paarden confronteren je met jezelf en zoals ik dit lees is daar voor mij nog een belangrijke stap om te nemen.

2. Wat moet je doen met de richting paarden en hulpverlening?
Pentakels 2: Het is een richting die veel ups en downs zal kennen. Je moet hierin dus een goede balans zien te vinden. Durf je flexibel en creatief te zijn? Het is een dubbel gevoel tussen positieve en negatieve dingen, maar het is belangrijk dat je het niet loslaat en alleen maar naar 1 kant te kijken.

Mijn gevoel zegt dat dit te maken heeft met mijn eigen proces. Weer de balans terugvinden die een beetje verstoord is door het rationele werk wat ik heb verzet. Doordat ik mij heb aan moeten passen aan het schoolsysteem sta ik niet volledig meer in mijn kracht. Een dergelijk traject zal mij confronteren met dit feit, het werken met paarden zal waarschijnlijk aanspraak maken op mijn pijnpunten. Maar daar doorheen gaan lijkt mij juist erg waardevol.

3. Hoe zit het in de toekomst met de richting paarden en hulpverlening?
Kelken 8: Je keert je er vanaf en loopt weg uit deze richting. Hoewel de richting staat als een huis, loop je er toch van weg. Het is een kaart van afscheid.

Ook dit kan ik wel plaatsen, ik heb niet het gevoel dat paarden en hulpverlening hetgene is wat ik in de toekomst zal doen. Voor mijn gevoel is het een tussenstation. Eentje die meer betrekking heeft op mijn eigen innerlijke groei dan op mijn professionele ontwikkeling. Wat ik ervan leer neem ik mee, hetzij in andere vorm.

4. Wat moet je laten met de richting paarden en hulpverlening?
Staven 5: Je moet voorkomen dat het ontaard in een chaos en onrust. Kijk uit voor onenigheid en iedere keer weer het gevecht aan te moeten gaan. Het leidt alleen maar tot afleiding in plaats van tot een oplossing. Ga niet vechten voor dingen die er niet toe doen.

Als afstudeerproject denk ik inderdaad dat ik mij minder zal moeten bezig houden met alles wat mij niet zint, alles waarvan ik denk dat het beter en anders kan. Dit soort dingen ben ik vaak tegengekomen in mijn opleiding en daar heb ik mij hard voor gemaakt. Ik voel dat de tijd nu komt om niet langer te vechten maar vooruit te kijken. Ik heb al veel gedaan en nu is het tijd om mijn aandacht te verplaatsen van het onderwijssysteem naar mijzelf. Daarbij zal ik er altijd om moeten blijven denken dat ik de regie wel in handen houd, door te plannen en orde te scheppen en niet op te gaan in mijn enthousiasme.

5. Hoe zat het vroeger met de richting paarden en hulpverlening?
Koningin van staven: Je bent erg gestimuleerd om deze richting te kiezen. Je wist wat je wilde en hebt dit ook in daden omgezet. Hier heb je ook oprecht en betrokken voor deze richting gekozen.

In het verleden was ik een paarden meisje en had een eigen pony. Mijn pony "boy" heeft mij veel geleerd en is een steun voor mij geweest. Hij was een vriend in moeiljke tijden.Helaas konden mijn ouders door een faillisement mijn pony niet langer onderhouden en moest ik afscheid nemen. Iets waar ik mij tot op heden niet lekker over voel. Ik heb mij altijd afgevraagd hoe het mijn vriend is vergaan...grappig feitje is dat ik gister bij mijn moeder was, ze zei ik heb nog wat oude papieren voor je, mijn eerste gedachte was boy! Maar mijn moeder gaf me oude bankafschriften, terwijl ik de papieren aanpakte viel er een foto op de grond, en jawel dat was boy!

6. Wat speelt er op de achtergrond met de richting paarden en hulpverlening?
De dood 13: Op de achtergrond moet je vooral afscheid nemen van deze richting. Het is niet langer meer nuttig en ook overbodig. Je bent je hier echter nog niet zo van bewust. Ga de confrontatie met je onzekerheid aan! Het is tijd voor verandering en vernieuwing. En dat weet je wel onbewust, maar het is nog even moeilijk om de knoop door te hakken.

Mijn gevoel zegt dat dit te maken heeft met het voorgaande wat ik beschreef. Ik heb er nooit een punt achter kunnen zetten, het bleef een open einde. Zoals ik het lees kan ik door deze richting weer een deel van mijn verhaal afsluiten en verdergaan.

7. Welke invloeden van buitenaf spelen een rol met de richting paarden en hulpverlening?
Staven 3: De rust om je heen is iets wat je beïnvloedt in de keuze voor deze richting. Het lijkt allemaal heel succesvol en daardoor wordt je toch beïnvloed. Het is wel een success kaart, en dat speelt er van buitenaf ook mee. Het ziet er allemaal wel heel goed uit.

Ik twijfel over deze kaart maar zoals ik het lees zal het goed voor mij aflopen als ik deze richting kies. Ik heb behoefte aan meer rust in mezelf en dan zal mijn omgeving volgen. Ik denk daarom dat als ik mijn opleiding hiermee afsluit het een goede basis vormt om verder te groeien, dichter bij mijzelf, meer in balans, met ruimte voor een open mind.


Dus dit is wat ik ervan maak, als je nog toevoegingen hebt nims, ik hoor het graag! Maar voor nu erg bedankt het heeft mij veel duidelijk gemaakt. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 28 '09
Hey bedankt voor je reactie. Ik denk wel dat je je goed moet afvragen of je wel voor deze richting kiest vanwege de juiste redenen. Probeer niet de richting in te gaan om het verleden af te sluiten zonder daarbij naar de toekomst te kijken. Je zegt zelf al dat dit enkel een tussenstation is. Vraag ik me dus af waarom jij dit tussenstation wilt aandoen? Ben je gericht op het verleden, of ben je gericht op je toekomst?
Debiorah
Debiorah aug 28 '09
Nou voor mijn gevoel heb ik dit tussenstation nodig voor de toekomst...eigenlijk is mijn hele opleiding ook een tussenstation. Ik leef niet in het verleden maar er zijn bepaalde dingen die ik nog moet afsluiten, zodat ik de weg echt vrij maak. Wat uit deze situatie naar boven komt was voor mij ook niet iets waar ik bewust mee bezig was of op bleef hangen. Ook had ik zelf een kaart gelegd op de andere richting en die was niet erg positief. Dus dat in combinatie met jouw legging lijkt het mij toch de beste keuze. Maar zoals je zegt ik laat alles nog eens bezinken en maak mijn keuze zeer zeker niet zomaar.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 28 '09
Heel goed smileen success met je keuze.
Emuca
Emuca aug 30 '09
Nims, bedankt voor de legging. Sommige dingen komen wel overeen. Maar de communicatie die nu tussen mijn ma en mij verloopt is niet goed. Zo slecht zelfs dat het lijkt alsof er afstand wordt genomen. Omdat we niet praten. Wel over materiele dingen... maar nooit over emoties of iets anders. frown
Heidelroos
Heidelroos aug 30 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
de communicatie die nu tussen mijn ma en mij verloopt is niet goed. Zo slecht zelfs dat het lijkt alsof er afstand wordt genomen. Omdat we niet praten. Wel over materiele dingen... maar nooit over emoties of iets anders. frown


smile
Misschien is het handig te kijken en te vragen over hoe je moeder is opgevoedt..
Misschien heeft zij daar patronen van meegenomen..

Hoogstwaarschijnlijk zal jouw vraag naar haar verleden haar verrassen.

Probeer stapje voor stapje een meer emotionele band te verkrijgen..
Meestal als er een gedwongen sfeer achter voelt, is het niet spontaan..
Moeders laten niet het achterste van hun tong zien.. want je BLIJFT een dochter.. en geen vriendin wink
Emuca
Emuca aug 30 '09
Mijn moeder heeft een moeilijke jeugd gehad. Haar biologische moeder is overleden en ze is opgevoed door haar tante, afgescheiden van haar broers en zussen. Ze is heel bang me te verliezen, net zoals wat met mijn vader gebeurde.

Misschien is het wel goed om met haar over haar verleden te praten. Ik snap wel dat ze het gevoel heeft haar moeder te missen... maar die is bij haar.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 30 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Nims, bedankt voor de legging. Sommige dingen komen wel overeen. Maar de communicatie die nu tussen mijn ma en mij verloopt is niet goed. Zo slecht zelfs dat het lijkt alsof er afstand wordt genomen. Omdat we niet praten. Wel over materiele dingen... maar nooit over emoties of iets anders. frown


Hey Emmy, graag gedaan. Maar als ik de lezing interpreteer dan is het volgens mij dat jullie communicatie op dit moment wel goed is. Wat er niet goed is, is jouw verwachting over jullie communicatie. Wat ik uit de lezing haal, is dat jouw moeder helemaal niet in staat is om te communiceren over diepere zaken. Het materiele is goed, en daar zal het volgens mij ook bij blijven. Zodra jullie de communicatie gaan verdiepen, en praten over emoties e.d. dan zal het juist niet meer goed gaan met jullie communicatie. Tenminste dat is wat ik uit de lezing haal. Daarom staat er dat het op dit moment goed is, omdat het nog veel slechter kan gaan!

Misschien moet je je verwachtingen wat bijstellen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 1 '09
Origineel bericht van: muisje
hallo ik zou graag willen weten of het in de toekomst wat makkelijker wordt voor mij zit soms erg in een dip door al dat paranormale om me toe groetjes natasja


Ik zal eens kijken wat de kaarten zeggen.

1) Is het nu makkelijk voor me?
Pentakels 4: Nee het is niet echt makkelijk. Je zit tot over je oren in de materie en bent hierdoor star en onbeweeglijk geworden. Je bent zo op zoek naar veiligheid, dat dit je verdere groei in de weg staat. Je bent zelfs bang om nieuwe dingen te gaan ontplooien. Je hebt zoiets van ik blijf gewoon zitten waar ik zit.

2) Wat moet ik doen?
Pentakels 7: Je moet afwachten op de dingen die je vroeger hebt opgestart en die nu nog moeten groeien. Ze moeten hun eigen weg vinden, en daar kun je niet zoveel meer aan doen. Je mag dus geen enkele druk of sturing uitoefenen op je omgeving. Zodra je je ermee bemoeit of druk uitoefent, zal dit juist de zaak tegenhouden.

3) Ga ik het in de toekomst makkelijker krijgen?
Zwaarden 6: Je laat het oude achter je, maar het nieuwe is nog onbekend. Het is zeker niet makkelijk voor je want je neemt ook je oude denkpatronen nog met je mee. Het is dus zeker niet makkelijk voor je in de toekomst, omdat je het heel moeielijk vindt om je eigen gedachten te veranderen.

4) Wat moet ik laten?
Kelken 4: Je moet vooral alle hulp die je aangeboden wordt aannemen. Wees eens niet zo eigenwijs en denk dat je het allemaal wel beter weet en beter kunt. Je moet niet alles als een aanval zien, maar als iets waarvan je kunt leren. Kijk uit dat je je niet als een verwend kind gaat gedragen.

5) Hoe was ik vroeger?
Staven 9: Je was vroeger gewend om altijd en overal voor te moeten strijden. Dit heeft ook de nodige problemen bij je veroorzaakt waar je nog wel eens last van hebt. Je hebt het verleden nog niet losgelaten waardoor je er nu ook nog last van hebt. Leer open te staan voor andere dingen en probeer ook eens iets te laten rusten!

6) Wat speelt er op de achtergrond?
Koning van Kelken: Onbewust ben je heel spiritueel en heb je een diep inzicht. Alleen de buitenwereld ziet dit niet en jij bent je er ook niet zo erg van bewust. Je kan dingen heel goed aanvullen, maar je doet er alleen niet zoveel mee.

7) Welke invloeden van buitenaf zijn er?
De keizerin 3: Alle creatieve dingen om je heen zijn een enorme invloed voor je. Je kan erdoor geïnspireerd raken om er ook echt iets mee te doen! Als je dingen doet waardoor je kunt zien welke talenten je hebt, raak je enorm geïnspireerd. Door veranderingen in je omgeving raak jij zeker beïnvloed.


------
Ok dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
Cialara
Cialara sep 2 '09
Hoi Julien, ik worstel een beetje met de vraag hoe wij hier met onze zoon S en zijn helderziendheid omgaan, of we op de goede weg zijn, en wat de toekomst hierin zal zijn voor ons als gezin.
Zou je voor mij jouw Merudi 7 willen leggen?
Begrip
Begrip sep 2 '09
hoi nims, zou je voor mij als je tijd hebt natuurlijk ook eens kaarten willen leggen. Ik ben samen met iemand die veel ouder is dna mij, om precies te zijn 25 jaar.Ik zie hem zo graag, en idem voor hem. En ik verwonder me telkens dat ik hem zo graag zie. Ik wist eerlijkgezegd niet dat je op deze manier van iemand kon houden. Maar ik ben bang voor de toekomst, wat als mijn ouders dit niet accepteren. Ik ben bijna 18, maar wil de band met men ouders zeker niet breken, ik zie hen ook heel graag. Zullen mijn ouders deze relatie accepteren? En komt alles goed? Moet ik deze relatie nog lang verborgen houden of... ?

Je mag kiezen welke kaarten je legt, tenzij je wilt dat ik specifiek ben, niet dta ik veel van kaarten ken

xxx
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 2 '09
Deze reactie kreeg ik van muis op mijn legging:
Origineel bericht van: muis
hallo je hebt over heel veel dingen gelijk maar vooral dat spirituele weet nog niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan mijn gids bereikt me niet of sta er niet open genoeg voor hoop in de toekomst er wat meer mee te kunnen doen om ook anderen te helpen maar weet nu nog niet hoe voel en hoor nu alleen dingen .en zie vaak flitsen op de muur ,weet nu wel zeker dat ik er meer open voor moet staan bedankt voor deze lezing gr natasja
taro
taro sep 3 '09
Hoi Nims.

Ik zou ook graag een lezing van je willen krijgen.
Ben benieuwd of je duidelijkheid kunt scheppen voor me.
Alvast bedankt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '09
Origineel bericht van: tarot76
Hoi Nims.

Ik zou ook graag een lezing van je willen krijgen.
Ben benieuwd of je duidelijkheid kunt scheppen voor me.
Alvast bedankt.

Ja hoor ik wil dat zeker voor je doen. Kun je een specifieke vraag stellen waar de legging antwoord op moet geven? Ik leg namelijk geen algemene leggingen. Er zijn overigens nog wel 2 wachtenden voor je, dus nog even geduld wink.
taro
taro sep 3 '09
Quote:
Ja hoor ik wil dat zeker voor je doen. Kun je een specifieke vraag stellen waar de legging antwoord op moet geven? Ik leg namelijk geen algemene leggingen. Er zijn overigens nog wel 2 wachtenden voor je, dus nog even geduld wink.


Geduld heb ik...dus doe rustig aan laugh

Mijn vraag is...Waar moet ik nu mijn aandacht oprichten??
Is dat duidelijk genoeg...of is dat nog steeds te algemeen...moet ik mij meer richten op spirituele groei of moet ik mij gaan richten op werk...dilemma, dilemma, dilemma...wat moet ik nu crazylaugh
spirit
spirit sep 3 '09
IK WIL OOOOOOOOOOK!!!
Gewoon algemeen.ik sluit aan in de wachtrij.
Liefs Spirit
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '09
@Tarot76, dat is een prima vraag.

@Spirit, ik doe geen algemene leggingen dus graag een specifieke vraag / dilemma dat ik voor je moet leggen.
Changing
Changing sep 3 '09
Lieve NiMS,

Zou je voor mij een legging willen doen over mijn gezondheid? Ik maak me zorgen over iets en alhoewel ik weet dat ik er mee naar de dokter toe moet (en dat ook ga doen) ben ik ook benieuwd wat de kaarten erover zeggen.

Alvast bedankt, ik wacht geduldig tot je tijd en zin hebt.
corinaloots
corinaloots sep 4 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: corinaloots
hallo
nu was mijn vraag na heel wat jaren ziekte van mijn ouders
komt er nu ook een keer wat moois in mijn leven en op mijn pad
groetjes en liefs Corina

Ik zal eens kijken wat de kaarten jou vertellen.

1. Hoe zit het op dit moment in jouw leven?
De keizerin (3) : Je geeft je helemaal over aan het leven. Het gaat bij jou niet om geld, roem of eer. Vergeet niet te genieten van het leven en jezelf niet onder druk te zetten. Je zit in de fase waarin het creatieve doorbreekt en zich krachtig in je manifesteert. Soms gaat dit wel zo heftig dat je alle andere activiteiten op een laag pitje zet. Je bent nu aan het veranderen en dat is ook de hoogste tijd.
dit is waar ik probeer nu zelf ook te veranderen in de positive kant

2. Wat moet je doen met jouw leven?
Zwaarden 7: Het word tijd om je eigen weg te gaan. Wel moet je goed en slim nadenken over de aanpak hoe je dit kunt doen. Het zal niet erg netjes kunnen, en waarschijnlijk moet je erom liegen, maar pas dan kan je je eigen leven gaan leiden. Onderschat overigens niet de gevolgen, want die zijn er wel. Maar toch is dit wel iets wat je zou moeten doen.
ik zal er eens goed bij stil gaan staan om mijn eigen leven te gaan leiden vaak doe ik het zoals anderen willen

3. Hoe ziet jouw leven er in de toekomst uit?
Kelken 5: Veel problemen en verdriet heb je in de toekomst die zijn veroorzaakt door je eigen toedoen. Vooral omdat je veel dingen niet hebt gedaan die je eigenlijk had moeten doen. Je hebt je vastgehouden aan gevoelens en ego-waarden en daarom ga je dan met de brokken zitten. Niet alle hoop is verloren, maar dan moet je je echt wel op iets nieuws gaan oriënteren. Bekijk de dingen van een andere kant en draai je om.
dat is nu al aan de orde ik wilde graag verder leren maar heb het niet gedaan en heb er nu spijt van

4. Wat moet je laten met jouw leven?
Pentakels 5: Je moet het verleden volledig loslaten. Je bent teveel bezig met vroeger en bent daar volledig op gefocussed. Tijd om daar helemaal niet meer mee bezig te zijn en alleen maar vooruit te kijken.
zal ik ook gaan doen

5. Hoe was je leven vroeger?
Kelken 9: Vroeger kon je echt genieten van het leven en zat je volledig in je eigen gevoel. Je was vrolijk en leefde vanuit je gevoel. Je had toen een hoogtepunt in je leven en het was fantastisch.
klopt maar er zijn zoveel dingen gebeurd rond mijn 15de
en daar kan ik nog steeds niet goed over praten

6. Wat speelt er onbewust in jouw leven?
De hogepriester 5: Onbewust heb je last van een innerlijk conflict tussen de dingen die je wilt en de dingen die je moet. Je hebt moeite om te kiezen. Je hebt het gevoel dat door het doorbreken van je eigen regels, je direct wordt gestraft. Onbewust wil je een extra dimensie van het leven ervaren. Je hebt het gevoel dat je niet echt meer leeft, maar dat je geleefd wordt! Je wilt weer vertrouwen in het leven hebben. Ook je minder leuke kanten moet je onder ogen zien terwijl je er nu onbewust je ogen voor sluit. Neem je eigen houding aan in het leven in plaats van de houding die je geleerd of misschien zelfs opgedrongen hebt gekregen.

7. Welke invloeden van buitenaf beïnvloeden jouw leven?
Aas van zwaarden: Studies en hobby's kunnen jou beïnvloeden. Inzichten die anderen jou aandragen kunnen jou ook beïnvloeden. Je hebt de behoefte om alles op een rijtje te krijgen, en daarbij kan je heel goed geholpen worden. Sta dus open voor wat er op je pad komt! Je zelfvertrouwen is ook iets wat jou erg beïnvloed. Door open te staan, zal dit je zelfvertrouwen ook in positieve zin beïnvloeden.
is mij vaker verteld ik wil er dan ook hulp bij zoeken

----
Ok dit was mijn legging. Tijd om goed aan jezelf te werken dus en vooral ook naar de toekomst kijken ipv naar het verleden!

Ik lees graag je reactie.

dankjewel voor je legging en sorry dat ik niet eerder heb geantwoord
groetjes Corina
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 5 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Hoi Julien, ik worstel een beetje met de vraag hoe wij hier met onze zoon S en zijn helderziendheid omgaan, of we op de goede weg zijn, en wat de toekomst hierin zal zijn voor ons als gezin.
Zou je voor mij jouw Merudi 7 willen leggen?


Hoi Jorine,

Ook al heb je me gevraagd of ik de legging niet wil doen omdat je liever anderen voorrang geeft wil ik toch graag de legging voor je doen. Juist omdat ik het belangrijk vindt dat iedereen geholpen wordt en er geen uitzonderingen zijn. Dus bij deze toch mijn legging voor jou.

1) Hoe gaan we op dit moment om met onze zoon S?
Koning van Kelken: Op dit moment gaan jullie heel wijs om met jullie zoon. Jullie handelen sturend en doortastend maar zijn toch erg verbonden met de spiritualiteit van jullie zoon. Het is niet super geordend of structureel, maar juist daarom enorm intuïtief. Jullie begeleiden vanuit jullie diepe en gewortelde gevoel en dat is nou eenmaal niet zo zakelijk en gestructureerd. Juist dat is goed omdat jullie snel doorhebben welke thema's er bij jullie zoon spelen, en kunnen er daardoor heel goed op inspelen.

2) Wat moeten we doen met onze zoon S?
Koningin van Kelken: Jullie moeten vooral open blijven staan voor de intuïtie en aanvoelende vermogens van S. Jullie weten wat S wil, en kan daar dan ook op reageren. Wees vooral kalm zodat S heel veel de ruimte krijgt voor zijn ontwikkeling, en zonder jezelf daarin te verliezen. Jullie zullen dan precies kunnen aanvoelen wat S nodig heeft en een stimulerende en spirituele factor in zijn leven zijn.

3) Hoe gaan we in de toekomst om met onze zoon S?
Aas van Staven: Veel nieuwe en creatieve ideeën komen er nog naar voren in de toekomst. Je hebt er ook echt zin in om dit voor hem te doen. Jullie zijn ook toe aan nieuwe uitdagingen in de toekomst en die komen er ook zeker. Alles zit mee zolang je niet te hard van stapel loopt.

4) Wat moeten we laten bij onze zoon S?
Staven 8: Ga niet te gehaast dingen afronden en alweer op naar het volgende. Neem juist de rust en de tijd om de dingen te laten komen die er zijn. Laat niet alles buiten jezelf om gebeuren, maar houdt zeker de controle over de situatie.

5) Hoe ging het vroeger met onze zoon S?
Staven 6: Er zijn veel overwinningen behaald, maar daar is nooit echt bij stil gestaan. Want iedere keer was er weer een nieuwe uitdaging die jullie moesten overwinnen. Jullie waren daadkrachtig en actief met jullie zoon. Er is veel resultaat gehaald, maar jullie zijn er toch nog steeds veel mee bezig. Het is allemaal wel erg positief!

6) Wat speelt er op de achtergrond met onze zoon S?
Kelken aas: Er is enorm veel spiritualiteit aanwezig waaruit een enorme vervulling ontstaat. Niet dat het concreet meezit, maar wel omdat jullie in staat zijn, diepe gevoelslagen bij S aan te boren. Juist de toegang tot de dromen, tekenen en verbeelden, geven S toegang tot de diepe gevoelsbron in zichzelf. Wel is het zaak om niet in de dromen te blijven hangen en daardoor niets te doen met datgene wat er geleerd wordt.

7) Welke invloeden van buitenaf spelen een rol bij onze zoon S?
Koning van Staven: Een kalm en diep enthousiasme speelt een belangrijke rol bij S. Hierbij moet het proces niet uit handen glippen want S heeft de neiging om iedere druk of sturing te ontlopen. Daarvoor heeft hij ontplooingsruimte nodig. Maar er moet wel degelijk een structuur, orde en verantwoordelijkheid zijn.

----
Ok dit was mijn legging. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki