gaat het goedkomen met mijn zoon?
liefs marian
En dit is jouw legging:
1) Hoe is het op dit moment met jouw zoon?
Schildknaap van pentakels: Je zoon heeft wat moeite met de moeilijke dingen in het leven en ervaart daar een lichte dualiteit in. Er doen zich nieuwe dingen voor die als een opgave lijken, maar als hij ze aangaat, zal hij merken dat het eigenlijk als vanzelf gaat.
2) Wat moet jij doen met je zoon?
De keizerin 3: Laat hem volledig leven, en laat hem zijn creativiteit volledig ontplooien. Hij moet zijn vermogens ontwikkelen. Laat hem ermee bezig zodat hij kan genieten van het leven. Vertrouw op zijn gevoel en intuïtie want hij weet heel goed wat goed voor hem is.
3) Hoe is het in de toekomst met je zoon?
Matigheid (14): Hij is wel even tot rust gekomen in de toekomst, maar dit is eigenlijk meer een tussenfase waar hij inzit. Hij heeft zijn onzekerheid en maskers wel losgelaten, maar de vraag is voor hoe lang. Hij gaat door allerlei veranderingen in het leven, en heeft niet afgerekend met de problemen in zijn leven. Ze zijn er allemaal nog.
4) Wat moet je laten met je zoon?
Kelken 10: Hoe moeilijk het ook is, maar laat je zoon niet volledig in zijn eigen waarde. Er is geen vrede en geborgenheid in zijn leven. Laat hem de niet positieve ontwikkelingen in zijn leven doormaken, zodat hij het leven volledig kan beleven.
5) Hoe ging het in het verleden met je zoon?
Koningin van pentakels: Hij was in het verleden beheerst en oprecht en kon volledig genieten van de natuur. Hij kon genieten zonder anderen kwaad of pijn te doen. Hij was juist in staat om anderen te laten delen in zijn rijkdom. Hij was enorm betrokken bij zijn omgeving.
6) Wat speelt er op de achtergrond met je zoon?
Zwaarden 2: Hij heeft heel erg de behoefte om zich te onderscheiden van de rest. Helaas zorgt dit voor een destructief denken en afzetten tegen. Is hij nog wel betrokken bij het leven? Ziet hij de dingen nog wel zoals ze zijn?
7) Wat beïnvloed jouw zoon van buitenaf?
Pentakels 9: Als hij anderen ziet die volledig kunnen genieten en verbonden zijn met de natuur, dan raakt hem dat. Gelukkig zijn in jezelf en met jezelf is iets waar hij open voor staat als hij dat merkt.
---
Ok dit was mijn legging. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.