Origineel bericht van: NiMS
Een beetje lastige vraag dus ik ga je gezondheid in je bekken als thema nemen.
1) Hoe zit het op dit moment met je gezondheid in je bekken?
Kelken 6: Je begint met een nieuwe cyclus in je leven, maar je jeugd speelt nog steeds een rol bij je gezondheid. Probeer dan ook eens goed te kijken naar je jeugd en neem dit mee in de situatie waarin je nu zit. Kijk wel uit dat je niet teveel het verleden gaat romantiseren.
--> Ik mis een stukje van mijn jeugd, namelijk de periode tussen 0-4 jaar. Dit terwijl ik wel een zeer goed geheugen heb. Ik heb vorig jaar tijdens een sessie lichaamsgerichte therapie ooit ervaren dat de pijn die ik toen in mijn bekken ervaarde samenhing met iets op mijn 3de/4de levensjaar. Maar tot op heden weet ik niet wat dit is. Kan jij of weet je iemand anders die mij hierbij zou kunnen helpen? Want ik heb het gevoel dat dit vrij cruciaal is.
2) Wat moet je doen met je gezondheid in je bekken?
De Keizerin 3: Je mag je overgeven aan je creativiteit en dit een plek geven in je leven. Ontwikkel je vermogens en leer hoe je ze kunt gebruiken. Volg dus ook je intuïtie over je gezondheid. Het is niet erg om soms even af te wachten en gewoon te overzien wat er gebeurd. --> Het is goed om dat te noemen, dat afwachten. Ik ben geneigd hard te werken aan mijn ontwikkeling, terwijl ik ook gewoon even daar mag zijn waar ik ben.
3) Hoe zit het in de toekomst met je gezondheid in je bekken?
Kelken 9: Je zit lekker in je vel en het gaat eigenlijk gewoon goed. Wel moet je oppassen niet te oppervlakkig te worden en alleen maar lol en plezier te gaan najagen. Een hele positieve kaart! --> Fijn, erg blij mee. En dat oppervlakkige, ik denk dat iemand me daar nooit op gaat betrappen
4) Wat moet je laten met je gezondheid in je bekken?
De gehangene 12: Leg je zeker niet neer bij je lot en je leven. Accepteer niet de ellende met je gezondheid maar doe er wat mee. Blijf niet in je verleden hangen, maar kijk naar je toekomst. Accepteer niet je leven zoals het is, maar verander het voor het positieve. --> Zoals ik al hierboven schreef, daar ben ik (te) hard mee bezig....
5) Hoe zat het vroeger met je gezondheid in je bekken?
Pentakels 8: Je hebt doelgericht geleefd en de dingen ook mooi kunnen afronden. De eerdere ziekte is dan ook goed geheeld en klaar. De eerste keer heeft je overigens wel een hoop leermomenten gebracht die je hebben gebracht waar je nu bent. --> Die leermomenten van de eerste keer ben ik me niet meer zo bewust, maar het is goed om daar nog eens bij stil te gaan staan.
6) Wat speelt er op de achtergrond met je gezondheid in je bekken?
Zwaarden 7: Op de achtergrond speelt een plan dat slim is, maar waarvan de gevolgen niet goed doordacht zijn. Er is moed voor nodig om de weg af te leggen die jij hebt afgelegd. Toch moet je je gezondheid ook niet onderschatten. Ga er serieus mee aan de slag. --> Moed en angst wisselen elkaar af. Mijn gezondheid ervaar ik als een groot goed waar ik voorzichtig mee ben. Ik zorg hierin steeds beter voor mijzelf.
7) Wat beïnvloedt jouw gezondheid in je bekken van buitenaf?
Staven 3: Iedereen om je heen heeft succes en daar wordt je door beïnvloedt. Mensen die kracht hebben en vastberaden zijn, daardoor wordt jij beïnvloedt.
--> Ik hoop op een positieve manier!
--
Ok dit was de legging. Ik lees graag je reactie.