Daar was ik al bang voor haha. Ik zit nu heel erg in over mijn opleiding (er zijn nog twijfels over of ik het nou wel of niet zou doen ivm mijn 'toekomst' daarin etc). Ook zit ik vast in dingen als gevolg van vroegere acties waar ik ook wel eens van af wil. Zou wel willen weten hoe, wat, wanneer ofzo ik daar eindelijk klaar mee ben, omdat dat mij ook een heel beklemmend gevoel geeft.
Heb je hier wat meer aan?
Hier kan ik wel wat mee. Ik zal eens een legging voor je doen over je opleiding.
1) Hoe zit het op dit moment met mijn opleiding?
Staven 9: Omdat je eigenlijk continu een beweging in één richting hebt genomen, ben je op deze opleiding uitgekomen. Je hebt hierbij eigenlijk vergeten te beseffen dat het ook anders kan. Je hebt best een moeilijke route afgelegd om hier uit te komen, waarbij je de nodige offers hebt moeten maken.
2) Wat moet ik doen met de opleiding die ik voor ogen hebt?
Koningin van Staven: Je moet doen wat je zelf wilt! Gebruik je oprechtheid en betrokkenheid bij de keuze die er voor je ligt. Je hebt de behoefte om er te zijn en vind het ook belangrijk om erkend te worden. Kies dus wel een opleiding waarvoor je waardering krijgt voor wat je doet.
3) Hoe zit het in de toekomst met de opleiding die ik voor ogen heb?
Kelken 5: Verdriet omdat je niet de energie gegeven hebt die het nodig heeft gehad. Doordat je je erg hebt vastgehouden aan je gevoel en ego, zit je dan met de gevolgen. Je hebt dit niet expres gedaan hoor, maar je bent nog bang voor het nieuwe. Er is wel hoop, maar je moet je opnieuw gaan oriënteren. Kom je ergens afwijzing of weerstand tegen, neem dan een andere houding aan t.o.v. het leven.
4) Wat moet ik laten met de opleiding die ik voor ogen heb?
De zon 19: Ga niet vol overgave deze opleiding in. Je kunt hier niet jezelf zijn, en het is niet de juiste opleiding voor je. Je wordt er onrustig van.
5) Hoe zat het vroeger met de opleiding die ik voor ogen heb?
De Keizerin 3: Door je creativiteit en het volgen van je gevoel ben je op deze opleiding uitgekomen. Je hebt je zelf goed ontwikkeld, en daarom leek dit ook een logische keuze voor je. Je wilde verandering en vernieuwing dus kwam je op deze opleiding uit.
6) Wat speelt er op de achtergrond met de opleiding die ik voor ogen heb?
Zwaarden 7: Je hebt er goed over nagedacht, maar de gevolgen van de keuze voor deze opleiding zijn niet te overzien. Je moet heel erg op je hoede zijn voor signalen die niet in orde zijn. Kijk uit dat je de problemen niet probeert te ontlopen.
7) Wat beïnvloedt mij van buiten bij de opleiding die ik voor ogen heb?
Kracht 8: Je wordt beïnvloed door boodschappen van buitenaf (bijvoorbeeld hier). Ook je onbewuste gevoelens beinvloeden je. Toch moet je deze onbewuste gevoelens en gedachten wel even serieus bekijken en niet zomaar blind uitvoeren. Ze spreken niet altijd de waarheid. Het is je eigen ontwikkeling die jou beinvloedt in deze keuze. Iets waarvan je nu het idee hebt dat je hier later niets meer aan hebt. Probeer aan die gevoelens wat meer concrete antwoorden voor te krijgen.
--
Ok dit was de legging. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.