Hoi Julien, ik worstel een beetje met de vraag hoe wij hier met onze zoon S en zijn helderziendheid omgaan, of we op de goede weg zijn, en wat de toekomst hierin zal zijn voor ons als gezin.
Zou je voor mij jouw Merudi 7 willen leggen?
Hoi Jorine,
Ook al heb je me gevraagd of ik de legging niet wil doen omdat je liever anderen voorrang geeft wil ik toch graag de legging voor je doen. Juist omdat ik het belangrijk vindt dat iedereen geholpen wordt en er geen uitzonderingen zijn. Dus bij deze toch mijn legging voor jou.
1) Hoe gaan we op dit moment om met onze zoon S?
Koning van Kelken: Op dit moment gaan jullie heel wijs om met jullie zoon. Jullie handelen sturend en doortastend maar zijn toch erg verbonden met de spiritualiteit van jullie zoon. Het is niet super geordend of structureel, maar juist daarom enorm intuïtief. Jullie begeleiden vanuit jullie diepe en gewortelde gevoel en dat is nou eenmaal niet zo zakelijk en gestructureerd. Juist dat is goed omdat jullie snel doorhebben welke thema's er bij jullie zoon spelen, en kunnen er daardoor heel goed op inspelen.
Dit voelt als een compliment
2) Wat moeten we doen met onze zoon S?
Koningin van Kelken: Jullie moeten vooral open blijven staan voor de intuïtie en aanvoelende vermogens van S. Jullie weten wat S wil, en kan daar dan ook op reageren. Wees vooral kalm zodat S heel veel de ruimte krijgt voor zijn ontwikkeling, en zonder jezelf daarin te verliezen. Jullie zullen dan precies kunnen aanvoelen wat S nodig heeft en een stimulerende en spirituele factor in zijn leven zijn.
3) Hoe gaan we in de toekomst om met onze zoon S?
Aas van Staven: Veel nieuwe en creatieve ideeën komen er nog naar voren in de toekomst. Je hebt er ook echt zin in om dit voor hem te doen. Jullie zijn ook toe aan nieuwe uitdagingen in de toekomst en die komen er ook zeker. Alles zit mee zolang je niet te hard van stapel loopt.
4) Wat moeten we laten bij onze zoon S?
Staven 8: Ga niet te gehaast dingen afronden en alweer op naar het volgende. Neem juist de rust en de tijd om de dingen te laten komen die er zijn. Laat niet alles buiten jezelf om gebeuren, maar houdt zeker de controle over de situatie.
Dit is inderdaad iets om aan te blijven denken...
5) Hoe ging het vroeger met onze zoon S?
Staven 6: Er zijn veel overwinningen behaald, maar daar is nooit echt bij stil gestaan. Want iedere keer was er weer een nieuwe uitdaging die jullie moesten overwinnen. Jullie waren daadkrachtig en actief met jullie zoon. Er is veel resultaat gehaald, maar jullie zijn er toch nog steeds veel mee bezig. Het is allemaal wel erg positief!
6) Wat speelt er op de achtergrond met onze zoon S?
Kelken aas: Er is enorm veel spiritualiteit aanwezig waaruit een enorme vervulling ontstaat. Niet dat het concreet meezit, maar wel omdat jullie in staat zijn, diepe gevoelslagen bij S aan te boren. Juist de toegang tot de dromen, tekenen en verbeelden, geven S toegang tot de diepe gevoelsbron in zichzelf. Wel is het zaak om niet in de dromen te blijven hangen en daardoor niets te doen met datgene wat er geleerd wordt.
7) Welke invloeden van buitenaf spelen een rol bij onze zoon S?
Koning van Staven: Een kalm en diep enthousiasme speelt een belangrijke rol bij S. Hierbij moet het proces niet uit handen glippen want S heeft de neiging om iedere druk of sturing te ontlopen. Daarvoor heeft hij ontplooingsruimte nodig. Maar er moet wel degelijk een structuur, orde en verantwoordelijkheid zijn.
Ja, dat laatste vind ik ook belangrijk.
----
Ok dit was mijn legging. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.