Origineel bericht van: lotus
of ik weer aan het werk ga bij dierenambulance
groetjes lotus
groetjes lotus
1) Hoe zit het op dit moment met het werk bij de dierenambulance?
Staven 10: Op dit moment is het werk een zware last voor je. Je hebt het niet echt meer in de hand en van alles wordt overhoop gehaald bij je. Het is tijd dat je je handelingen en activiteiten eens goed tegen het licht houdt en keuzes maakt in wat je eigenlijk echt wilt. Je kan heel erg veel aan dus daar ligt het niet aan. Je moet gewoon een keuze maken in plaats van alles maar te willen.
2) Wat moet ik doen met het werk bij de dierenambulance?
Gerechtigheid 11: Je moet jezelf eens goed tegen het licht aanhouden en bepalen wie je nu echt bent en wat je wilt. Je moet accepteren dat het leven nou eenmaal beperkingen oplegt en die moet je ook een plaats in je leven geven. Heb je dit in het verleden minder gedaan, dan zal de confrontatie groter moeten zijn. Zoek naar een balans tussen het bewuste en onbewuste in jezelf. Werp overtollige balans dus ook af.
3) Hoe zit het in de toekomst met het werk bij de dierenambulance?
Pentakels 9: Dat is genieten in overvloed. Je bent op een hoogtepunt, verbonden met de natuur en gelukkig met jezelf. Je staat toch ook wel met beide benen op de vloer. Een belangrijke cyclus is afgerond. Er is rust en ook beweging. Heelheid zonder stilstand. Een hele positieve kaart dus.
4) Wat moet ik laten met het werk bij de dierenambulance?
Kelken 3: Ga het niet vieren als je denkt dat je er bent. Zoek geen beloning voor je inzet en doorzettingsvermogen want daar zal je niets aan hebben. Je moet stoppen met je tocht die je hebt ingezet en het overlaten aan het lot.
5) Hoe ben ik gekomen waar ik nu ben, mbt tot het werk bij de dierenambulance?
Staven 9: Wantrouwend en met strijd ben je gekomen tot het werk bij de dierenambulance. Je hebt er hard voor moeten werken dus, en dat is je ook niet in de koude kleren gaan zitten. Je hebt iets te ver doorgegaan naar 1 kant. Je bent hierdoor vergeten dat het ook anders kan. De tegenslagen uit het verleden spelen een rol, dat je nu bent aangekomen waar je nu bent. Door het eenzijdige reageren zijn juist de problemen gekomen. Doordat je hebt geleerd om open te staan en dingen te laten rusten, is het omslagpunt gekomen waar je nu bent.
6) Wat speelt er op de achtergrond bij mij mbt tot het werk bij de dierenambulance?
Schildknaap van kelken: Op de achtergrond leef je nog in een wereld van dromen en fantasie. Daaruit heb je veel creatieve ideeën, maar je hebt nog niet altijd door dat je er ook echt iets mee moet doen. Door je open te stellen naar de wereld, kunnen ook je onbewuste paranormale gevoelens naar boven komen. Er dienen zich nieuwe kansen op het gebied van gevoel aan.
7) Welke invloeden van buitenaf spelen een rol bij het werk bij de dierenambulance?
Zwaarden 2: Twijfel en afzetten er tegen, speelt een rol vanuit je omgeving. Niet iedereen is het eens met je keuze, en zal daardoor ook twijfel in jezelf zaaien. Door jezelf teveel te willen onderscheiden van je omgeving, gebeurd er juist precies datgene wat je niet wilt dat er gebeurd. Kijk uit dat je niet meer betrokken bent bij het leven. Zie je de dingen nog wel zoals ze zijn?
---
Ok dit was mijn legging voor jou. Ik hoor graag wat je ervan vindt.