Ok hier komt mijn legging voor jou. De vraag die centraal staat is:
Of ik snel de baan krijg die ik graag wil hebben, ik maak me zorgen namelijk over mijn inkomen hier op de rots.
1) Hoe is het op dit moment gesteld met je werk en inkomen?
Pentakels 2: Er is op materieel gebied een patroon van ritme zichtbaar. Dan weer teveel en dan weer te weinig. Je hebt je wensen anders liggen dan wat er mogelijk is. En dat wat je niet kunt bereiken gaat dan ook mis. De vraag die dan nu ook speelt: Durf jij ook echt te gaan kiezen voor het werk wat je wilt, zonder daarbij te letten op het geld dat hier tegenover staat? Je hebt het namelijk allemaal zelf in de hand. Hoe je omgaat met het werk, maar ook hoe je omgaat met het geld.
2) Wat moet je doen met je werk en inkomen?
Staven 3: Je hoeft niet meer in elk avontuur dat langskomt te springen. Probeer rust te vinden in jezelf zodat je vanuit je kracht en vastberadenheid kunt handelen. Je bent op een goed punt aangekomen in je leven waarin het best goed is. Dit is overigens nog niet het eindpunt, en dat is ook nog niet in zicht. Dat is ook nog niet belangrijk. Je hebt iets om naar uit te kijken!
3) Hoe zit het in de toekomst met je werk en inkomen?
Belangrijk-De Zon (19): Je hebt jezelf volledig en vol overgave geaccepteerd in de toekomst. Je hebt je duistere kanten een plek gegeven en aanvaard de gevolgen van je handelen. Je leeft in het Nu en accepteert dat de toekomst kan veranderen. Je houdt van het leven omdat je geleerd hebt van jezelf te houden. Je laat anderen in hun waarde en voelt je niet snel meer aangevallen door anderen. Al met al een heel stabiel leven waarin je werk en inkomen volledig goed zijn. Je hebt je beseft dat het namelijk ook niet alleen maar daarom draait en als het niet goed loopt vind je dat ook prima.
4) Wat moet je laten met je werk en inkomen?
Belangrijk-De Keizer (4): Je moet
niet sturen en ingrijpen om orde proberen te krijgen in de chaos. Verlaat de wereld van het denken, en ga alleen maar over in de wereld van het voelen. Werk is maar werk en geld is maar geld. Daar kun je geen orde in aanbrengen omdat het toch niet logisch is. Laat je behoefte aan het willen hebben van duidelijkheid, gewoon los en leef het leven zoals het komt. Probeer niet alles in hokjes te stoppen om zo de dingen begrijpelijk te maken. Sta open voor onverwachte zaken die wat betreft werk in inkomen op je pad zullen komen.
5) Hoe ben je op het huidige moment van werk en inkomen terecht gekomen?
Kelken 8: Je hebt een goede situatie verlaten en de rug toegekeerd. Deze situatie was echter wel verhard en verstard en bood toch ook geen toekomst meer. Het is wel volledig afgerond en ligt nu ook achter je. Dit markeert het beginpunt van iets nieuws! Het is een kaart waarin afscheid is genomen van de situatie.
6) Wat speelt er op de achtergrond met jouw werk en inkomen?
Staven 8: Op de achtergrond weet je dat de afronding dichtbij is, maar dat maakt je erg onrustig. Er is een volgend nieuw begin al in beeld. Je bent je er misschien nog niet heel erg van bewust, maar het duurt niet lang meer. De vernieuwing gaat langs je heen omdat het buiten jouzelf wordt ingezet. Als je ervoor zorgt dat het oude snel wordt afgerond, zal je ook snel op je nieuwe bestemming zijn.
7) Welke invloeden van buitenaf spelen een rol met jouw werk en inkomen?
Zwaarden 7: Waar je op moet letten is dat je niet teveel gaat plannen en bedenken. Dit zal je veel te veel beïnvloeden om vanuit je gevoel de juiste keuzes te maken. Doe je dit wel, dan worden de moeilijkheden erg groot. Probeer ook niet de situatie te slim af te zijn, want daar heb je alleen jezelf maar mee. Loslaten van je rationaliteit is nodig, want er zal van vele kanten in je omgeving, plannetjes en ideeën op je pad komen. Probeer hier dus ook niet in te trappen! Zodra iemand begint over, dat is logisch of dan kun je daarna dit doen, vertrouw dan op je gevoel en negeer de logica die wordt aangedragen.
Extra kaart: Zwaarden 2
Deze kaart viel er tijdens het schudden uit dus zegt nog iets over de hele situatie: Je wilt jezelf teveel onderscheiden van anderen, waardoor je in een destructieve situatie terecht komt die ver van jezelf afstaat. Je hebt jezelf in tweeën gesplitst en die kanten in jezelf zijn het niet meer met elkaar eens.
Ben je nog wel betrokken bij je leven? Zie je de dingen nog wel zoals ze zijn? Kom in balans!
-Ok dit was mijn eerste Merudi Legging. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en of je er ook wat mee kunt. Lijkt me wel duidelijk dat het vooral om loslaten, balans en vertrouwen gaat. Je toekomst ziet er in ieder geval heel erg goed uit!