Loading...
nl

Nims - Tarot Rider Waite - Merudi 7 - Gratis

JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 14 '09
Hierbij wil ik graag de mogelijkheid geven om een gratis tarotlegging voor iemand te doen. Ik wil voor jullie de Merudi legging gaan doen:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/67085/Tarot_Merudi_7_Legschema_Legpa.html#Post67085

Het is een zeer uitgebreide legging waarin je antwoord krijgt op de volgende vragen:
1) Dit geeft de situatie op het moment weer.
2) Dit verteld je wat je moet doen.
3) Dit geeft de toekomst weer.
4) Dit verteld je wat je moet laten. Deze kaart moet dus negatief worden gelezen als je wilt weten wat je moet doen.
5) Dit geeft weer hoe je in deze situatie terecht bent gekomen.
6) Dit geeft onbewuste gedachten op de achtergrond weer. Het kan zijn dat je dit wilt vergeten, of niet wilt zien, maar daarom niet minder belangrijk.
7) Dit geeft weer, wat de situatie kan beïnvloeden. Dit zijn zaken die buiten je liggen zoals personen of gebeurtenissen.

Dus geeft je probleem uitgebreid weer en ik zal de legging doen. Let wel, aangezien dit mij flink wat meer tijd kost dan 1 spreukenkaartje, moet je wel even geduld hebben voordat ik antwoord.

Dus heb aub geduld. Ik zal de legging doen op volgorde van aanvraag. Laat dat je overigens niet afschrikken om er eentje aan te vragen!

p.s. Om te voorkomen dat ik het te druk krijg, doe ik geen algemene leggingen. Dus alleen een legging met daarin een concrete vraag.
Delen:
Islandlady
Islandlady aug 14 '09
Wat mooi Nims dat je dit wilt doen.

respect!
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 14 '09
Graag gedaan hoor. Ben benieuwd of er ook veel uit zal komen smile.
Islandlady
Islandlady aug 15 '09
Uhh wil je het in een pb of gewoon op het forum?
Islandlady
Islandlady aug 15 '09
Och maakt ook helemaal niet uit toevallig eigenlijk hahaha...
Mijn grote vraag op dit moment is:
Of ik snel de baan krijg die ik graag wil hebben! Daarnaast nog 1001 vragen maar deze is op dit moment voor mij de allerbelangrijkste.. maak me zorgen namelijk over mijn inkomen hier op de rots.

Liefs vanaf de rots aka put aka Sint Maarten!
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 15 '09
Inderdaad gewoon op het forum. Maar ik zal jouw vraag eens voor je uitwerken.
sonja
sonja aug 15 '09
Hey tof Nims

Als je tijd zou hebben ik had graag geweten of de opleiding herborist iets voor mij zou zijn

Alvast bedankt hoor
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 15 '09
Ok hier komt mijn legging voor jou. De vraag die centraal staat is:
Origineel bericht van: Islandlady

Of ik snel de baan krijg die ik graag wil hebben, ik maak me zorgen namelijk over mijn inkomen hier op de rots.


1) Hoe is het op dit moment gesteld met je werk en inkomen?
Pentakels 2: Er is op materieel gebied een patroon van ritme zichtbaar. Dan weer teveel en dan weer te weinig. Je hebt je wensen anders liggen dan wat er mogelijk is. En dat wat je niet kunt bereiken gaat dan ook mis. De vraag die dan nu ook speelt: Durf jij ook echt te gaan kiezen voor het werk wat je wilt, zonder daarbij te letten op het geld dat hier tegenover staat? Je hebt het namelijk allemaal zelf in de hand. Hoe je omgaat met het werk, maar ook hoe je omgaat met het geld.

2) Wat moet je doen met je werk en inkomen?
Staven 3: Je hoeft niet meer in elk avontuur dat langskomt te springen. Probeer rust te vinden in jezelf zodat je vanuit je kracht en vastberadenheid kunt handelen. Je bent op een goed punt aangekomen in je leven waarin het best goed is. Dit is overigens nog niet het eindpunt, en dat is ook nog niet in zicht. Dat is ook nog niet belangrijk. Je hebt iets om naar uit te kijken!

3) Hoe zit het in de toekomst met je werk en inkomen?
Belangrijk-De Zon (19): Je hebt jezelf volledig en vol overgave geaccepteerd in de toekomst. Je hebt je duistere kanten een plek gegeven en aanvaard de gevolgen van je handelen. Je leeft in het Nu en accepteert dat de toekomst kan veranderen. Je houdt van het leven omdat je geleerd hebt van jezelf te houden. Je laat anderen in hun waarde en voelt je niet snel meer aangevallen door anderen. Al met al een heel stabiel leven waarin je werk en inkomen volledig goed zijn. Je hebt je beseft dat het namelijk ook niet alleen maar daarom draait en als het niet goed loopt vind je dat ook prima.

4) Wat moet je laten met je werk en inkomen?
Belangrijk-De Keizer (4): Je moet niet sturen en ingrijpen om orde proberen te krijgen in de chaos. Verlaat de wereld van het denken, en ga alleen maar over in de wereld van het voelen. Werk is maar werk en geld is maar geld. Daar kun je geen orde in aanbrengen omdat het toch niet logisch is. Laat je behoefte aan het willen hebben van duidelijkheid, gewoon los en leef het leven zoals het komt. Probeer niet alles in hokjes te stoppen om zo de dingen begrijpelijk te maken. Sta open voor onverwachte zaken die wat betreft werk in inkomen op je pad zullen komen.


5) Hoe ben je op het huidige moment van werk en inkomen terecht gekomen?
Kelken 8: Je hebt een goede situatie verlaten en de rug toegekeerd. Deze situatie was echter wel verhard en verstard en bood toch ook geen toekomst meer. Het is wel volledig afgerond en ligt nu ook achter je. Dit markeert het beginpunt van iets nieuws! Het is een kaart waarin afscheid is genomen van de situatie.

6) Wat speelt er op de achtergrond met jouw werk en inkomen?
Staven 8: Op de achtergrond weet je dat de afronding dichtbij is, maar dat maakt je erg onrustig. Er is een volgend nieuw begin al in beeld. Je bent je er misschien nog niet heel erg van bewust, maar het duurt niet lang meer. De vernieuwing gaat langs je heen omdat het buiten jouzelf wordt ingezet. Als je ervoor zorgt dat het oude snel wordt afgerond, zal je ook snel op je nieuwe bestemming zijn.

7) Welke invloeden van buitenaf spelen een rol met jouw werk en inkomen?
Zwaarden 7: Waar je op moet letten is dat je niet teveel gaat plannen en bedenken. Dit zal je veel te veel beïnvloeden om vanuit je gevoel de juiste keuzes te maken. Doe je dit wel, dan worden de moeilijkheden erg groot. Probeer ook niet de situatie te slim af te zijn, want daar heb je alleen jezelf maar mee. Loslaten van je rationaliteit is nodig, want er zal van vele kanten in je omgeving, plannetjes en ideeën op je pad komen. Probeer hier dus ook niet in te trappen! Zodra iemand begint over, dat is logisch of dan kun je daarna dit doen, vertrouw dan op je gevoel en negeer de logica die wordt aangedragen.

Extra kaart: Zwaarden 2
Deze kaart viel er tijdens het schudden uit dus zegt nog iets over de hele situatie: Je wilt jezelf teveel onderscheiden van anderen, waardoor je in een destructieve situatie terecht komt die ver van jezelf afstaat. Je hebt jezelf in tweeën gesplitst en die kanten in jezelf zijn het niet meer met elkaar eens.
Ben je nog wel betrokken bij je leven? Zie je de dingen nog wel zoals ze zijn? Kom in balans!


-Ok dit was mijn eerste Merudi Legging. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en of je er ook wat mee kunt. Lijkt me wel duidelijk dat het vooral om loslaten, balans en vertrouwen gaat. Je toekomst ziet er in ieder geval heel erg goed uit!
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 15 '09
Origineel bericht van: sonja
ik had graag geweten of de opleiding herborist iets voor mij zou zijn


Ik heb geen idee wat een herborist is, maar ik zal de kaarten voor je leggen.

1) Hoe is het op dit moment met de opleiding herborist voor je?
Staven 5: Er is weinig stabiliteit te vinden en vooral onrust. Die onrust zorgt wel voor beweging en verandering, maar ook voor moeilijkheden. Je hebt vaak strijd om niets, maar loopt wel steeds het risico dat de strijd toch echt om iets zal gaan. Wordt je goed bewust van deze onrust, en ga alleen maar confrontaties aan die het ook echt waard zijn om te gaan voeren.

2) Wat moet je doen met deze opleiding?
Pentakels 3: Je bent bezig met zelf-ontwikkeling en zelf ontplooiing. Hoewel je er nog niet bent, zit je wel op de goede weg. Als je je gaven en mogelijkheden gebruikt, zul je ook zeker je doel bereiken. Je moet dus even stilstaan bij deze opleiding en het bespreken met je rationele kant en je spirituele kant.

3) Hoe zit het in de toekomst met deze opleiding?
Zwaarden 4: Je bent vastgelopen en komt er niet meer uit. Logica en theorie helpt je niet meer verder. Er is weinig beweging meer, en ook geestelijk beweegt het niet meer voor je. Misschien moet je zelfs gedwongen rust nemen, omdat het allemaal teveel is voor je.

4) Wat moet je laten met deze opleiding?
Koning van Kelken: Probeer je niet teveel te laten meeslepen in je gevoel, want er is geen goede balans tussen je denken en je voelen. Je handelt teveel vanuit je intuïtie, waardoor je rationele kant in de keuze voor deze opleiding wordt genegeerd. Waarschijnlijk kies je om de verkeerde redenen voor deze opleiding.

5) Hoe ben je aanbeland op het punt waarvoor je moet kiezen voor deze opleiding?
Pentakels 2: Je bent aan het balanceren tussen wat je wilt en wat je kunt. Dan lukt het weer wel, maar dan lukt het toch weer niet. Je hebt het wel allemaal in de hand, dus ben jij ook de enige die er iets aan kunt veranderen. Je hebt niet goed gelet op wat er allemaal mogelijk is, waardoor je nu op deze keuze bent uitgekomen. Misschien zijn er nog andere alternatieven mogelijk?
6) Wat speelt er op de achtergrond bij het kiezen van deze opleiding?
Koningin van staven: Onbewust weet je wat je wilt, en zet dat ook in daden om, waarbij je oprechtheid en betrokkenheid je kwaliteiten zijn. Je wilt er zijn en hebt daarbij ook aandacht nodig. Daardoor kan je wat vurig en enthousiast zijn. Onbewust heb je een grote stimulatie en kracht. Gebruik deze dan ook!

7) Wat beïnvloed jou, in de keuze voor deze opleiding?
Zwaarden 6: Het oude wat je achter je laat, beïnvloed jou in je keuze. Je omgeving is troosteloos en niet positief en dat maakt het nogal lastig voor je. Laat je niet meeslepen en beïnvloeden door deze mensen dus. Kijk ook uit dat je niet je oude denkpatronen meeneemt naar de nieuwe situatie, want daarin loop je vast. Ook dingen waarvan je dacht in het verleden afscheid van te hebben genomen, gaan toch weer een rol spelen. Het wordt tijd om daar nu eens echt de confrontatie mee aan te gaan, en niet ze maar weer weg te stoppen. Je bent bang voor de onbekendheid van wat er komen gaat, maar daar zijn mogelijkheden te over. Waar je echt last van hebt, is alles wat je meesleept in de tocht ernaar toe. De ballast in je leven dus.

extra kaart: De zon 19
Deze kaart viel er tijdens het schudden uit en zegt iets over het geheel: Je hebt de drang om jezelf te zijn en vol overgave je over te geven. Je houdt van het leven en hebt een eigen identiteit opgebouwd. Je kent je zelf best goed en weet ook best wat je wilt. Misschien wordt het nu wel eens tijd om echt voor jezelf te kiezen? Kom wat meer in balans zodat de ruzies en conflicten als sneeuw voor de zon zullen verdwijnen, want dat is de algemene boodschap die de zon je wilt meegeven.

-Goed dit was dus mijn legging. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en lees graag je eigen conclusie en reactie.

Groetjes Julien.
lotus
lotus aug 15 '09
nims zou je voor mij een algemene legging willen doen.

groetjes lotus
Islandlady
Islandlady aug 15 '09
Origineel bericht van: NiMS
Ok hier komt mijn legging voor jou. De vraag die centraal staat is:
Origineel bericht van: Islandlady

Of ik snel de baan krijg die ik graag wil hebben, ik maak me zorgen namelijk over mijn inkomen hier op de rots.


1) Hoe is het op dit moment gesteld met je werk en inkomen?
Pentakels 2: Er is op materieel gebied een patroon van ritme zichtbaar. Dan weer teveel en dan weer te weinig. Je hebt je wensen anders liggen dan wat er mogelijk is. En dat wat je niet kunt bereiken gaat dan ook mis. De vraag die dan nu ook speelt: Durf jij ook echt te gaan kiezen voor het werk wat je wilt, zonder daarbij te letten op het geld dat hier tegenover staat? Je hebt het namelijk allemaal zelf in de hand. Hoe je omgaat met het werk, maar ook hoe je omgaat met het geld.

Dit klopt wel! Het liefste wil ik iets in het toerisme blijven doen maar voor mijn gevoel gaat dat komend seizoen niet goedkomen. Stel misschien ook wel hoge eisen frown. Loslaten dus!

Quote:

2) Wat moet je doen met je werk en inkomen?
Staven 3: Je hoeft niet meer in elk avontuur dat langskomt te springen. Probeer rust te vinden in jezelf zodat je vanuit je kracht en vastberadenheid kunt handelen. Je bent op een goed punt aangekomen in je leven waarin het best goed is. Dit is overigens nog niet het eindpunt, en dat is ook nog niet in zicht. Dat is ook nog niet belangrijk. Je hebt iets om naar uit te kijken!


Mag hopen dat het niet het eindpunt is smileer ligt inderdaad nog veel voor me en er zullen ook veel veranderingen gaan plaatsvinden voor mijn gevoel. Die rust moet ik zeker vinden! Klopt dus weer!

Quote:
3) Hoe zit het in de toekomst met je werk en inkomen?
Belangrijk-De Zon (19): Je hebt jezelf volledig en vol overgave geaccepteerd in de toekomst. Je hebt je duistere kanten een plek gegeven en aanvaard de gevolgen van je handelen. Je leeft in het Nu en accepteert dat de toekomst kan veranderen. Je houdt van het leven omdat je geleerd hebt van jezelf te houden. Je laat anderen in hun waarde en voelt je niet snel meer aangevallen door anderen. Al met al een heel stabiel leven waarin je werk en inkomen volledig goed zijn. Je hebt je beseft dat het namelijk ook niet alleen maar daarom draait en als het niet goed loopt vind je dat ook prima.


Die omslag is inderdaad in de vakantie in Nederland geweest. Heb daar veel over nagedacht, zeker de afgelopen week. Loslaten en accepteren! Dat de toekomst er goed uitziet is geweldig! Patience!

Quote:
4) Wat moet je laten met je werk en inkomen?
Belangrijk-De Keizer (4): Je moet niet sturen en ingrijpen om orde proberen te krijgen in de chaos. Verlaat de wereld van het denken, en ga alleen maar over in de wereld van het voelen. Werk is maar werk en geld is maar geld. Daar kun je geen orde in aanbrengen omdat het toch niet logisch is. Laat je behoefte aan het willen hebben van duidelijkheid, gewoon los en leef het leven zoals het komt. Probeer niet alles in hokjes te stoppen om zo de dingen begrijpelijk te maken. Sta open voor onverwachte zaken die wat betreft werk in inkomen op je pad zullen komen.


Dank je wel! Dit is precies waar ik dus mee rondloop, die onzekerheid. Meer op mijn intuitie afgaan dus.


Quote:
5) Hoe ben je op het huidige moment van werk en inkomen terecht gekomen?
Kelken 8: Je hebt een goede situatie verlaten en de rug toegekeerd. Deze situatie was echter wel verhard en verstard en bood toch ook geen toekomst meer. Het is wel volledig afgerond en ligt nu ook achter je. Dit markeert het beginpunt van iets nieuws! Het is een kaart waarin afscheid is genomen van de situatie.


Dat klopt helemaal. Sinds kort gescheiden!!

Quote:
6) Wat speelt er op de achtergrond met jouw werk en inkomen?
Staven 8: Op de achtergrond weet je dat de afronding dichtbij is, maar dat maakt je erg onrustig. Er is een volgend nieuw begin al in beeld. Je bent je er misschien nog niet heel erg van bewust, maar het duurt niet lang meer. De vernieuwing gaat langs je heen omdat het buiten jouzelf wordt ingezet. Als je ervoor zorgt dat het oude snel wordt afgerond, zal je ook snel op je nieuwe bestemming zijn.


Maakt me inderdaad erg onrustig. Dat nieuwe begin daar wil ik al zo graag zijn! In allerlei vormen. Werk, relatie, de kinderen.

Quote:
7) Welke invloeden van buitenaf spelen een rol met jouw werk en inkomen?
Zwaarden 7: Waar je op moet letten is dat je niet teveel gaat plannen en bedenken. Dit zal je veel te veel beïnvloeden om vanuit je gevoel de juiste keuzes te maken. Doe je dit wel, dan worden de moeilijkheden erg groot. Probeer ook niet de situatie te slim af te zijn, want daar heb je alleen jezelf maar mee. Loslaten van je rationaliteit is nodig, want er zal van vele kanten in je omgeving, plannetjes en ideeën op je pad komen. Probeer hier dus ook niet in te trappen! Zodra iemand begint over, dat is logisch of dan kun je daarna dit doen, vertrouw dan op je gevoel en negeer de logica die wordt aangedragen.


Dit zou ik inderdaad zomaar kunnen zijn. Loslaten en vanuit gevoel dus!

Quote:
Extra kaart: Zwaarden 2
Deze kaart viel er tijdens het schudden uit dus zegt nog iets over de hele situatie: Je wilt jezelf teveel onderscheiden van anderen, waardoor je in een destructieve situatie terecht komt die ver van jezelf afstaat. Je hebt jezelf in tweeën gesplitst en die kanten in jezelf zijn het niet meer met elkaar eens.
Ben je nog wel betrokken bij je leven? Zie je de dingen nog wel zoals ze zijn? Kom in balans!


Die balans is/was ver te zoeken. Ben me niet echt bewust dat ik me van anderen wil onderscheiden. Wil wel graag laten zien dat ik het kan!


Quote:
-Ok dit was mijn eerste Merudi Legging. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en of je er ook wat mee kunt. Lijkt me wel duidelijk dat het vooral om loslaten, balans en vertrouwen gaat. Je toekomst ziet er in ieder geval heel erg goed uit!


Nims!!! Loslaten, balans en vertrouwen! Ik ga er aan werken. Deze legging heeft me heel veel vertrouwen gegeven dat het allemaal goed komt. Niet alleen met werk maar zeker ook met mijn lief.
Heerlijk dat de toekomst er erg goed uitziet!

Dank je wel!

Liefs
Bea
admin
admin aug 15 '09
Hoi NiMs,

Wat een prachtig initiatief ...

Mijn vraag voor jou:

Krijg ik in de toekomst financieel rust en ruimte of blijft mijn situatie financieel altijd heel onstabiel en belabberd? Kom ik ooit uit de schulden?

Ik hoop dat je met mijn vraag aan de slag kunt.

Liefs,
Marjan
Islandlady
Islandlady aug 15 '09
Nims nog een vraag over de legging.
Heeft die ook betrekking op de relatiesfeer of moet je daar een aparte legging voor doen?

groetjes
Bea
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 16 '09
Origineel bericht van: lotus
nims zou je voor mij een algemene legging willen doen.

groetjes lotus

Sorry maar met deze legging wil ik alleen specifieke vragen beantwoorden omdat het anders veel te druk gaat worden. Dus als je echt ergens moeite mee hebt, dan leg ik er graag eentje voor je. Maar voor algemene leggingen kost deze me gewoon teveel tijd. Ik hoop dat je hier begrip voor hebt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 16 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Nims nog een vraag over de legging.
Heeft die ook betrekking op de relatiesfeer of moet je daar een aparte legging voor doen?

groetjes
Bea

De legging heeft betrekking op jouw en je vraag, dus kan goed zijn dat hierin ook je relatie in is meegenomen. Maar dan wel wat op de achtergrond.
Islandlady
Islandlady aug 16 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Islandlady
Nims nog een vraag over de legging.
Heeft die ook betrekking op de relatiesfeer of moet je daar een aparte legging voor doen?

groetjes
Bea

De legging heeft betrekking op jouw en je vraag, dus kan goed zijn dat hierin ook je relatie in is meegenomen. Maar dan wel wat op de achtergrond.


Dank je wel! Al is het dan op de achtergrond het is positief! Dat is mooi!

Bea
lotus
lotus aug 16 '09
nims ik heb er alle begrip voor maar zou je dan een legging willen doen met betrekking op werk.

groetjes jeltje
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 16 '09
Origineel bericht van: lotus
nims ik heb er alle begrip voor maar zou je dan een legging willen doen met betrekking op werk.

groetjes jeltje

Kan je het een hele specifieke vraag maken? Dus wat wil je precies weten over je werk?
lotus
lotus aug 16 '09
of ik weer aan het werk ga bij dierenambulance

groetjes lotus
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 17 '09
Origineel bericht van: Larapinta

Mijn vraag voor jou:

Krijg ik in de toekomst financieel rust en ruimte of blijft mijn situatie financieel altijd heel onstabiel en belabberd? Kom ik ooit uit de schulden?


1) Hoe is het op dit moment met mijn financiële situatie?
Pentakels 4: Je zit tot je ogen en oren vast in de materie (geld). Hierdoor ben je star en onbeweegelijk geworden. Je durft vanuit de overwegingen om enkel te bezitten, geen nieuwe initiatieven te ontplooien. Je zit in de modus, ik blijf zitten waar ik zit, waarmee je voor je gevoel wel betrouwbaarheid en stabiliteit hebt, maar het is niet bepaald inspirerend en zeker niet vitaal voor je.

2) Wat moet ik doen met mijn financiele situatie?
Staven 5: De situatie is enorm instabiel. Het lijkt alsof er daardoor nieuwe kansen ontstaan, maar die zorgen wel makkelijk voor wrijving. Je moet je bewust worden van deze onrust en ga beheerst de confrontatie aan met de dingen die er echt toe doen. Staar je niet blind op alles wat maar beweegt, en maak overwogen keuzes. Let op dingen die vernieuwing en voortgang in je leven kunnen brengen.

3) Hoe zit het in mijn toekomst met mijn financiele situatie?
Koningin van Pentakels: In de toekomst kun je genieten van het goede van de aarde en heb je niet de behoefte aan overdreven luxe. Een rechtgeschapen hart in de verbinding met de natuur. Genieten zonder anderen te schaden. Je kan goed delen in je rijkdom met anderen. Je durft er te zijn. Je hebt met vallen en opstaan bereikt waar je nu bent. De weg is dus niet makkelijk die je hebt te gaan.

4) Wat moet ik laten, met mijn financiele situatie?
De dood (13): Het is erg belangrijk dat je geen afscheid neemt van het geld. Beschouw het niet als iets vies, of iets dat je niet meer mag hebben. Door er negatief tegenover te staan, zeg je eigenlijk tegen jezelf dat je het niet verdient. En het ook niet mag krijgen, waardoor je het ook niet krijgt. Sta ervoor open om rijkdom te ontvangen in je leven en wees niet eenkennig door te denken dat rijkdom alleen in geld valt uit te drukken.

5) Hoe ben ik in deze financiele situatie terecht gekomen?
Pentakels 3: Je hebt aan jezelf gewerkt op materieel en geestelijk vlak. Toch ben je nog lang niet klaar en beginnen net pas de eerste tekenen van de ontwikkelingen kenbaar te worden. Toch heeft dat moeizame proces er wel voor gezorgd dat je bent waar je nu bent. Je hebt dit proces niet alleen in gang gezet, maar hebt hier ook hulp bij gehad.

6) Wat speelt er op de achtergrond bij mijn financiele situatie?
Bekers 5: Op de achtergrond speelt verdriet een belangrijke rol dat meer invloed op je heeft dan dat je zelf doorhebt. Je hebt problemen die door eigen toedoen, of nalatigheid zijn ontstaan. Door je vast te houden aan je gevoel en ego, zit je nu vastgeroest waar je nu zit. Omdat het op de achtergrond speelt, moet je hier toch nog extra kritisch naar kijken. Het is vaak niet eens expres, maar komt vooral voort uit angst voor het nieuwe. Toch is er nog steeds wel hoop! Ga je opnieuw oriënteren en bekijk de dingen eens van een andere kant.

7) Wat beinvloed van buitenaf mijn financiele situatie?
Zwaarden 4: Starre logica en stilstand beinvloed je enorm. Niet alleen van jezelf, maar ook die van je omgeving. Het levendige en bruisende is helemaal uit je verdwenen en kun je ook niet meer om je heen vinden. Je wordt beinvloed door vaste vorm en dingen die stabiel en zeker lijken. Hier moet je dus voor uitkijken, omdat ze alleen maar voortkomen uit je angst om niet te durven en willen veranderen.


--
Goed dit was mijn legging. Ik ben benieuwd hoe je hem vindt.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki