Loading...
nl

Wat verwacht je van jouw partner?

admin
admin sep 26 '09
Ja das een goeie...
Mijn ex en ik hebben beiden best wel een hekel aan elkaars moeder..
Ik heb enige tijd geen contact gehad met mijn eigen moeder door omstandigheden, toen ik dat contact weer wilde herstellen gingen de kids dus ook weer mee wat hij erg moeilijk vond.
Nu heeft hij sinds hele lange tijd weer contact met zijn ouders en moet ik even slikken want nu is de situatie dus andersom..

Is weer erg leerzaam voor Kaat.
Ik ben blij dat de kinderen met beide opa's en oma's weer contact hebben en kan gelukkig mijn eigen gevoel daarover opzij zetten (al valt dat soms niet mee).
Islandlady
Islandlady sep 26 '09
Heb mijn schoonmoeder helaas niet gekend. Mijn schoonvader was ok.... ik zal hier geen verhandeling gaan houden over waarom en wat en hoezo hehe. Mijn ex heeft altijd een 'hekel' aan mijn moeder gehad omdat hij haar doorzag en zag/ziet wat het met mij doet. Heeft al die jaren voor de lieve vrede altijd aardig gedaan om op het laatst al het vuil over hem heen te krijgen. Ze hebben het nog steeds niet rechtstreeks tegen hem gezegd het gaat altijd via mij. Niet dat ik me daarvoor laat gebruiken. Niet meer.
Mede daardoor heb ik de band met mijn naaste familie nu verbroken. Ik eerst dan de rest! Als ze de jongens willen zien best. maar vraag het hem of mij smile
Voor mij voelt het als een opluchting!

Het was/is een eenzijdige onvoorwaardelijke liefde van mijn kant. Het maakt mij niet uit wat je doet of wat je verdiend (erg belangrijk in mijn familie kennelijk) ik accepteer je onvoorwaardelijk. Heb het in ieder geval niet van mijn ouders geleerd. Die kennen dat helemaal niet.

volgens mij dwalen we een beetje af of in ieder geval ik hihi
Serenity
Serenity jan 18 '11
Toen mijn man de scheiding aanvroeg en ik gewent aan het idee was begon ik mijn wensen op te schrijven wat ik wilden in het leven zo ook wat ik zocht in een partner.
Hier mijn een stukje uit "de nieuwe partner dossier" ^^

WAT ZOEK IK IN EEN PARTNER?
-een man man
-1die voor me opkomt en niet laat stikken
-1die een klankboord is dus luistert en begrip toon dus..
-1 waar ik kwetsbaar kan/mag zijn, mezelf bloot geven
-1die me inspireert om een beter mens te WILLEN zijn
-1waar ik mezelf KAN/MAG zijn
-1waar ik veel dingen overeen heb zodat we BLIJVEN KLIKKEN
-1waar ik weet waar ik aan toe ben
-1die me opbeurt waneer ik down ben
-1die me afremt waneer ik hyper ben

-1die van mij ALLEEN houd, trouw is aan mij!
-1die mij respecteert als moeder en er is voor mijn kind
-1die het waard is door het vuur te lopen!
-1waar mijn hart van overloopt 
-1die al die dingen idem dito voelt bij mij

WAT ZOEK IK NIET IN EEN PARNER?!
(-1die lui is en ik als een moeder achter aan moet lopen
-1die niet luistert en/of hoort wat ik te vertellen heb
-1die ellende aan zijn reet heeft zoals alweer 1met een schuld of 1 met een vrouw of 1 met een zwak voor middelen misbruik incl. geld verspilling!
-1 die liegt, ik ben je maat dan doe je dat niet!
-1 die mij bedriegt, ik ben je lover, je minnaar,---> bedriegen is negatief te ouwe hoeren over mij..afzeiken, belachelijk maken, door een relatie met een ander aan te gaan dan verraad je mij!!!  
  dan ben je mij niet trouw!!!je levert mij uit aan je .... je belazert de boel!!!! 
-1die mij gebruik, ik ben je partner dus gebruik mij niet!
-1die mij aan het lijntje houden, dan weet ik niet waar ik aan toe ben en belazer je de boel hiermee!!)

-1 die mij een rot gevoel over mezelf geeft!!!


Nu heb ik een nieuwe partner en warempel hij voldoet gewoon aan 'de lijst'^^
Marenubium
Marenubium jan 18 '11
Good for you, girl laugh

En vwb die eerste lijst:
*gaat zich bezatten*
lolz.
Lin
Lin jan 19 '11
Bewust te zijn dat ik te hoge verwachtingen van mijn partner heb
heb ik geleerd mijn partner te nemen zoals hij is.
En op die manier kan ik hem zien als een fantastische man die bere veel geduld heeft met mij om van hem te leren.

Liefs Lin
Serenity
Serenity jan 19 '11
Origineel bericht van: Marenubium
Good for you, girl laugh

En vwb die eerste lijst:
*gaat zich bezatten*
lolz.

Lol
Ik hoop dat die kegel geen koppijn heeft bezorgt !!


Ik leer trouwens van mijn partner en dat vind ik fascinerend!
IK hang helemaal aan zijn lippen en zwijmel weg bij zijn woorden......en dan steek ik heus wel wat van zijn woorden op hoor!! ^^
Zijn visie is erg inspirerend namelijk, tuurlijk heb ik zo mijn eigen ding en mening.
Maar de aanpak van plannen zijn bijzondere overdacht en dat maakt alles heel erg duidelijk, wat zo fijn is!!!
Serenity
Serenity mei 19 '11
Origineel bericht van: Hans
Origineel bericht van: Helma
Altijd en eeuwig ben ik de mist ingegaan met de eerste ingeving.

Precies, Helma, dat is nu zo moeilijk. Soms voel je je meteen aangetrokken tot iemand en gaandeweg kom je erachter dat er alleen tegenvallers zijn, bij anderen lijkt er eerst geen chemie, maar naarmate je elkaar beter kent en elkaar herkent, kan er iets moois opbloeien wat wel bestendig is.
De eerste ingeving, hoe betrouwbaar is die? Is dat geen spiegel van je eigen behoeften op dat moment? Daarom is het zo belangrijk eerst iets meer van jezelf te begrijpen en van jezelf te houden. Zodat je de ander niet uitzoekt ter compensatie, of van dingen die je bij jezelf uit de weg gaat.

blehhh, dat dit stuk nou precies op mijn pad moet komen, dubbel blehhh!!

Maar Hans heeft gelijk vooral met dit: " Daarom is het zo belangrijk eerst iets meer van jezelf te begrijpen en van jezelf te houden."
Serenity
Serenity aug 17 '11
Origineel bericht van: ~ Miri ~
Toen mijn man de scheiding aanvroeg en ik gewent aan het idee was begon ik mijn wensen op te schrijven wat ik wilden in het leven zo ook wat ik zocht in een partner.
Hier mijn een stukje uit "de nieuwe partner dossier" ^^

WAT ZOEK IK IN EEN PARTNER?
-een man man
-1die voor me opkomt en niet laat stikken
-1die een klankboord is dus luistert en begrip toon dus..
-1 waar ik kwetsbaar kan/mag zijn, mezelf bloot geven
-1die me inspireert om een beter mens te WILLEN zijn
-1waar ik mezelf KAN/MAG zijn
-1waar ik veel dingen overeen heb zodat we BLIJVEN KLIKKEN
-1waar ik weet waar ik aan toe ben
-1die me opbeurt waneer ik down ben
-1die me afremt waneer ik hyper ben

-1die van mij ALLEEN houd, trouw is aan mij!
-1die mij respecteert als moeder en er is voor mijn kind
-1die het waard is door het vuur te lopen!
-1waar mijn hart van overloopt 
-1die al die dingen idem dito voelt bij mij

WAT ZOEK IK NIET IN EEN PARNER?!
(-1die lui is en ik als een moeder achter aan moet lopen
-1die niet luistert en/of hoort wat ik te vertellen heb
-1die ellende aan zijn reet heeft zoals alweer 1met een schuld of 1 met een vrouw of 1 met een zwak voor middelen misbruik incl. geld verspilling!
-1 die liegt, ik ben je maat dan doe je dat niet!
-1 die mij bedriegt, ik ben je lover, je minnaar,---> bedriegen is negatief te ouwe hoeren over mij..afzeiken, belachelijk maken, door een relatie met een ander aan te gaan dan verraad je mij!!!  
  dan ben je mij niet trouw!!!je levert mij uit aan je .... je belazert de boel!!!! 
-1die mij gebruik, ik ben je partner dus gebruik mij niet!
-1die mij aan het lijntje houden, dan weet ik niet waar ik aan toe ben en belazer je de boel hiermee!!)

-1 die mij een rot gevoel over mezelf geeft!!!


Nu heb ik een nieuwe partner en warempel hij voldoet gewoon aan 'de lijst'^^

Gne gne gne, in verloop van tijd vervielen de kwaliteiten van deze man en kwamen de dingen aanbod die ik juist niet wilden.
Helaas pindakaas deze relatie heb ik moeten breken omdat ik niet geheel mezelf voelden.

De lijst die ik toen had opgesteld voelt nog steeds heel goed aan, en waarom ook niet.
Ik mag dat heus wel verwachten van een partner eigenlijk vind ik dat mezelf wel waard mede omdat ik dat ook zoveel mogelijk probeer te geven.
ik verdien een goede vent want ik doe mijn best om een goede meid te zijn! ^^
willow
willow aug 21 '11
hoi Miri,
ik heb ook zo'n man gehad (wat je niet zoekt) en ik heb nu ook zo eentje (dat je wel zoekt)
een ding wil ik wel zeggen dat ik op 9 j geleerd heb is een zinnetje " 1waar ik veel dingen overeen heb zodat we BLIJVEN KLIKKEN" dat zal soms niet niet gaan of zijn .
omdat je , als je alle punten bijeen neemt wil" groeien in je eigen zijn!"
en soms gaat je man meer groeien dan jij en omgekeerd.
maar dat wist je waarschijnlijk al .
maar als je al die andere dingen kunt behouden want een relatie = werken aan ....
dan ben je ook bij de gelukkige .
geniet meid xxx
zalig hé
(mijn hart loopt nog steeds over als ik het over mijn man heb en we zijn na al die tijd nog steeds pubers die geregeld zeggen " weet je die eerste keer dat we elkaar zagen of wat voelde jij als ik dat zei? enz..)
Serenity
Serenity aug 21 '11
Wauw Willow, dank je wel voor je bericht.
Je hebt gelijk daarin maar ik doelde er meer op dat waneer de één aan de ander vraagt 'Ga je mee wandelen' om een leuke avond in te vullen.
Dat de ander zoiets heeft blehhh WANDELEN ik zit en ik blijf zitten.
Of bij elk ander voorstel dat je doet direct een NEE krijgt te horen.

Ik ben zelf vrij impulsief en ondernemend maar waneer ik niet lekker in mijn velletje zit heb ik toch wel enige stimulans nodig om iets te ondernemen.
Dus vind ik het ook leuk als die ander ondernemend is en voor verrassingseffecten zorgt, dat lijkt mij erg leuk. smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki