Loading...
nl

De verschillende soorten engelmensen

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 2 '09
Er zijn verschillende soorten engelmensen en dat komt door de verschillende soorten engelen die er zijn. De engelmensen zijn door Hans herkennen aan het voorwerp bij het Hart. Het materiaal waarvan dit voorwerp is gemaakt bepaalt welk soort engelmens je bent.

Serafijnen - diamant
Cherubijnen - goud
Grote aartsengelen - zilver
Lagere aartsengelen - staal
Engelen van het hart - koper
En (gewone) engelen - Stenen van verschillende samenstellingen zoals kwarts, etc.

Ik denk dan ook dat er weer minieme verschillende eigenschappen en kenmerken te onderkennen valt binnen deze groep. Voor zover ik het weet is de laatste groep van "gewone" engelen, het grootst.
Delen:
Emuca
Emuca mei 2 '09
Wat zijn engelen van het hart precies?

Ik ben benieuwd of er ook 'hogere' bengeltjes rondvliegen hier. tongue
Cialara
Cialara mei 2 '09
Om hoeveel engelen gaat het dan precies? Of moet ik denken in 1 op de ??? mensen is een engelmens?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 2 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Wat zijn engelen van het hart precies?

Ik weet het niet.
Origineel bericht van: Angel of Death

Ik ben benieuwd of er ook 'hogere' bengeltjes rondvliegen hier. tongue

Ongetwijfeld smile.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 2 '09
Origineel bericht van: Jorine
Om hoeveel engelen gaat het dan precies? Of moet ik denken in 1 op de ??? mensen is een engelmens?

Dat is lastig te zeggen. Ik denk wel dat naarmate je hoger op de lijst komt het aantal afneemt. (Er zijn dus minder Serafijnen dan 'Engelen van het hart').

Ik krijg helaas geen eenduidig antwoord over de aantallen.
Natalie1986
Natalie1986 mei 2 '09
aan wat voor voorwerpen moet ik denken dan?

en hebben "normale" mensen niet van dat soort voorwerpen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 2 '09
De voorwerpen die Hans ziet zijn een soort bollen, maar misschien dat hij het zelf beter kan uitleggen? Bij "normale" mensen is dit niet aanwezig.
Natalie1986
Natalie1986 mei 2 '09
Oh oke op die manier! Nou Hans we wachten op je uitleg wink

doe je dat op afstand of gewoon in je praktijk?
admin
admin mei 2 '09
Ik doe alles op afstand. Persoonlijke aanwezigheid is niet nodig.
Als ik een reiki behandeling doe kan ik verschillende dingen zien in een lichaam. Lichten, kleuren, blokkades. En bij engelmensen zie ik de aanwezigheid van een voorwerp. De voorwerpen zijn in principe altijd bolvormig. Maar soms verplaatsen ze zich en dan kunnen ze ook ovaal worden.
De bollen roteren soms om een as. Als dat zo is, dan is dat niet zoals het moet. In principe moet de bol mooi stilstaan. En dan kan ik ook in de bol 'kijken'. Soms staat een rotatieas scheef. Dat is altijd heel tijdelijk. Ik kan de draaiing beinvloeden, heb ik gemerkt.
De bollen die ik tot nu toe gezien heb zijn soms van goud, dan van steen, en dan weer van gas. Ze hebben ook kleuren en die kunnen veranderen in korte tijd. En in enkele gevallen gaat de bol gepaard met andere objecten, zoals een zwevende ring of engelenvleugels. Het is voor mij steeds verrassend om waar te nemen.
Alle mensen die ik gezien heb en een object bij het hart hebben zijn op de hoogte. Maar ik heb nog lang niet alle 700 leden van dit forum onderzocht. smile
Natalie1986
Natalie1986 mei 2 '09
oke wel interessant !! hoe je dat kan zien!! Heb je het bij jezelf ook gevonden?
Doe je dat zonder dat mensen het weten? Of vraag je eerst toestemming?
Eruan
Eruan mei 2 '09
Ontzettend interessant zeg.. smileIk vind het zowieso erg mooi dat er op het forum veel aanvullende informatie is over allerlei soorten mensen.. smile
Hebben al de verschillende soorten engelen ook een verschillende functie?
admin
admin mei 2 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
oke wel interessant !! hoe je dat kan zien!!

Als ik reiki geef, dan komt er een beeld binnen, een visualisatie, zeg maar. Sommige mensen zijn erg groot, anderen minder groot.
Origineel bericht van: Natalie1986
Heb je het bij jezelf ook gevonden?

Ja, maar eerst bij iemand anders. Daarna heb ik mezelf gescand met dezelfde techniek alsof ik een ander behandel. En toen bleek dat ik ook een voorwerp bij mijn hart had...

Origineel bericht van: Natalie1986
Doe je dat zonder dat mensen het weten? Of vraag je eerst toestemming?
Uitsluitend op verzoek. Ik doe zoiets nooit op eigen initiatief. Dus, de belangstellenden mogen mij een pbtje sturen en dan laat ik via een pbtje het resultaat weten.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 3 '09
Pas maar op dat je het niet te druk krijgt Hans smile. Maar goede zaak voor iedereen die het wil weten.

Overigens is het niet belangrijk of je nu wel of geen engelmens bent om op Merudi te zijn, want iedereen zijn / haar bijdrage is net zo waardevol. Uiteindelijk zijn wij hier allemaal voor het collectief, en daar maakt iedereen deel van uit. Alles en iedereen heeft zo zijn eigen functie en er is niets beter / minder dan het ander.

Het één kan niet zonder het ander bestaan. Het is overigens niet zo, dat als je geen engelmens bent, je tijdens dit leven er nog eentje kunt worden. De engelmens is namelijk een ge-reincarneerde engel en dat maakt hem / haar een engelmens.

Het voorwerp bij het hart is overigens een belangrijk voorwerp waarmee de verbinding met de engelen dimensie in stand wordt gehouden. Het is een soort "tracking device" waarmee ze hierboven de gang naar de nieuwe wereld kunnen volgen.
Richie Richard
Richie Richard mei 3 '09
Dat bevestigd het dus voor mij? Volgens Hans wordt de voorwerp bij mijn hart als maar groter...
Heidelroos
Heidelroos mei 3 '09
Ik had kleur bij mijn hart..
Felgroen en rood..

Geen symbool..
Hans vond het 'helaas'
Ik niet zo smile

Ik geloof zelf, dat kleuren ook symbolisch kunnen zijn..
Ik ben op de wereld om te 'geven' vanuit mijn hart..
Ben in staat om héél veel liefde te geven.. belangeloos zelfs...

Gewoon als mens, niet als engelenmens..
Misschien dat ik daarom niet veel met engelenmensen heb, en niet heel sterk in engelen geloof .. op één of andere manier..

smileLiefs van die Heidel..
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
Iedereen is even waardevol of je nou een engelmens bent of een normale mens! Iedereen kan van elkaar leren!
Heidelroos
Heidelroos mei 3 '09
U got it lady wink
admin
admin mei 3 '09
En wat niet is kan nog komen.

We leven in een bijzonder tijdperk. Oude zaken worden versneld opgelost en verwerkt. Binnen 1 leven kan je nu een geweldige groei doormaken. Daarom is alleen het feit dat je nu in deze tijd leeft al zo bijzonder. We moeten elkaar feliciteren met dit feit. Welke rol en levensopdracht je ook hebt gekregen.
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
Ja, precies dat heb je mooi gezegd Hans.


Heel mooi dat we allemaal een deel zijn van een veeeeeeeel groter geheel. Wat of wie je ook bent.
gast
gast mei 3 '09
Origineel bericht van: heidelroosje
Ik had kleur bij mijn hart..
Felgroen en rood..

Geen symbool..
Hans vond het 'helaas'
Ik niet zo smile

Ik geloof zelf, dat kleuren ook symbolisch kunnen zijn..
Ik ben op de wereld om te 'geven' vanuit mijn hart..
Ben in staat om héél veel liefde te geven.. belangeloos zelfs...

Gewoon als mens, niet als engelenmens..
Misschien dat ik daarom niet veel met engelenmensen heb, en niet heel sterk in engelen geloof .. op één of andere manier..

smileLiefs van die Heidel..



Haha, het is stoppen of doorgaan bij jou wink
Nou engelmens of geen engelmens, ik vind je een mooi mens smile
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki