Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Serenity
Serenity sep 29 '11
MMMMMM appelmoes!!!!
Emuca
Emuca sep 29 '11
Buh.. De beste vriendin van mijn vriend gaat scheiden dus ik kan pas een dag later naar hem toe... Kakzoooooi.
Groene_heks
Groene_heks sep 29 '11
1000000000000000 kak.......
Emuca
Emuca sep 29 '11
Ja. Mega duizend kak... Nu moet ik wachten tot zaterdagavond... BUUUUUH.
Tatora
Tatora sep 30 '11
de laatste loodjes,zogezegd.
de laatste spulletjes worden opgehaald,
straks nog alles samen zetten ,zodat het in de auto geladen kan worden.
ik kijk nog even rond in mn kamer,en voel nog ff door wat ik hier ervaren heb het afgelopen jaar.
de zon schijnt volop,en straalt door de grote tuin,over de bomen,en ik hoor de koeien,en de vogels.
ik zie het prachtige verzicht..de heuvels,het houthok,waar ik vorige winter kruiwagens vol hout heb gehaald,voor in de kachel.
straks PC uit,telefoon uit de stekker,...
afronding van een periode,...
en stilte,van binnen...
Tot snel,hoop ik..
oneindig veel liefs en een warme knuffel voor alle engeltjes en licht wezentjes hier
dank jullie!X
Serenity
Serenity sep 30 '11
Een mooi afscheid Tatora.
Tatora
Tatora sep 30 '11
dank je!
liefs X
Groene_heks
Groene_heks okt 1 '11
Tatora: you go girl! Het klinkt zooo banaal maar je wordt hier echt sterker van, love and light xx
Beschermengel
Beschermengel okt 1 '11

De harde leerschool van het leven, maar zoals Karin zegt...je groeit ervan dus je word steeds sterker. Tot gauw smile
Groene_heks
Groene_heks okt 1 '11
Voel me happy en ook down.
Happy met mijn *nieuwe* leven, down omdat het oude me blijft achtervolgen.
Vannacht wat knopen doorgehakt, dan maar de botte bijl, ik ben daar heel erg tegen maar soms kun je niet anders.
Het is niet oke om ten koste van jezelf een vriendschap proberen heel te houden, daarbij als het zo werkt is het geen vriendschap.
Vertrouwen is de basis en als die er niet is waar kun je dan op bouwen?
Respect is ook zo'n onderdeel, noem het de cement van het gebouw, dit cement is niet in de juiste verhouding en ook dit zal het gebouw wat je wilt bouwen niet overeind houden.
Dan is het wijzer om te beslissen niets te bouwen, want in zo'n gammel huis wil geen mens wonen.
Het zal instorten en kost je uiteindelijk je kop, ik houd teveel van mezelf om dat te laten gebeuren.
Ik ga voor mijn geluk smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 1 '11
mooi verwoord, Groene heks!

Het verleden blijft altijd wel ff hangen inderdaad...
net als je bijv. je vinger had gekneust/ gebroken
de weg naar genezing gaat niet zonder slag of stoot...
letterlijk!
ook met het geestenlichaam is dat zo wink

ik gun je alle geluk van de wereld

groetjes moonflowertje
Maryssa
Maryssa okt 1 '11
Sterkte met alles Groene Heks dat proces is niet makkelijk. Ik wens je alle rust en ruimte toe hierin.

Iedereen vandaag lekker genoten van de zon? Ik had het plan om wat rust te gaan vinden vandaag in een park met veel bomen, boek mee, wat te drinken en even tijd in mn up in alle rust. Helaas bleek het kermis te zijn en naast het park stond een deel er van opgesteld confusedNaar huis gegaan en bij vriendin hier 2 deuren verder ijsje gesmikkeld en bijgepraat. Voel me verder niet helemaal ok. Veel klachten en die wijzen allemaal in de richting van schildklier die te traag werkt. Maandag naar de dokter en bloed laten prikken. Zucht, liefs voor iedereen hier, geniet van de mooie avond!
Serenity
Serenity okt 1 '11
Oh Karin wat naar maar goed van je, lekker voor je geluk gaan meid!
Vandaag een date gehad, hij is erg leuk en we zitten op dezelfde golflengte.
De volgende keer naar het ....museum!!! laughL.O.L.

De zon was heerlijk en morgen nog zo'n dag... ik MOET mijn huishouden gaan aanpakken pfff wat een k*t streven is dat zeg en daardoor werk het zo tegen!!

Ohw en ik laat misschien weer een (mega) tattoo zetten, gewoon omdat IK dat wil.
Groene_heks
Groene_heks okt 2 '11
Tattoo? *zitnumetgespitsteoortjes* vertell!!!
(love tattoos smile)
Merel-Marij
Merel-Marij okt 4 '11
Hoi allemaal,

Ik heb me hier een poos niet laten zien. Heb al mijn energie in het proberen te redden van mijn relatie gestoken, maar het heeft helaas niet gewerkt. De kogel is nu definitief door de kerk, we gaan scheiden.
Vandaag te horen gekregen dat ik ws geen extra dag kan werken (hoe ga ik dan in godsnaam met een kind rondkomen), mijn man vertelde me net doodleuk dat hij vorige week de notaris al heeft gebeld en zijn familie heeft ingelicht zonder mijn medeweten. Morgen krijg ik te horen of ik de flat waar ik me heb ingeschreven krijg.. Ik hoop het zo. Ik stuur daar het laatste beetje positieve energie dat ik heb naar toe.
Ik ben net echt even compleet ingestort en voel me nu niks waard. Zo'n gevoel van, wat is het nut van het leven?
Dar gevoel gaat ook wel weer over smile
Sorry voor mijn klaagzang, maar ik moest het even kwijt.
Ik zal ook weer wat vaker op het forum langskomen.
Fijne nacht verder en heel veel liefs van merel.
Groene_heks
Groene_heks okt 4 '11
Sterkte meis xx
Emuca
Emuca okt 4 '11
Sterkte Merel!

Gisteravond door mijn rug gegaan.. kan amper lopen.. confused... Zometeen ook met een kitten naar school.. want die krijgt een nieuw baasje! Vrijdag nog een.. Heb er sowieso nog 3 over dus als iemand nog een schattig beestje wil.. Het is dierendag!
Serenity
Serenity okt 4 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Tattoo? *zitnumetgespitsteoortjes* vertell!!!
(love tattoos smile)

Ik heb je een pbtje gestuurd smile

@Merel Marije, heel heftig deze tijd voor jouw, ik heb het zelfde meegemaakt en idd je komt er wel alles heeft even zijn tijd nodig om te helen.
Een positieve houding doet wonderen. ^^

Vandaag lekker weer werken, vorige week zat ik niet lekker in mijn vel en had wat tijd nodig om terug in mijn eigenkrachten te komen.
And i'm back! ^^
Ik ben trots op mezelf ik heb ein-de-lijk een klus aangepakt wat al maanden op mij lag te wachten, pfff dat was snel geklaard zeg! lol laugh

En nu maar even opschieten want voor ik het weet is het al tijd om te vertrekken, iedereen een hele fijne dierendag toegewenst!!

X
Cialara
Cialara okt 4 '11
Sterkte Merel Marije heftig om door heen te gaan.

Ook sterkte voor Emmy en haar rug.

Ik wilde vanochtend mediteren maar ben gewoon in slaap gevallen. Ben toch steeds zo moe en ik weet niet waarvan. smileAch het zal wel weer goed komen met een paar keer vroeg naar bed deze week.

Liefs allemaal op deze mooie dierendag.

Emuca
Emuca okt 4 '11
Sparrow zit nu naast me op school in z'n hokkie.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki